خط تولید وایتکس و مایعات اسیدی

خط تولید وایتکس-فراز صنعت

خط تولید فراز صنعت ارزان

5/5 - (1 امتیاز)

فیلم خط تولید وایتکس

راه اندازی خط تولید وایتکس یکی از کسب و کارهای خوب و با بازدهی زود هنگام است که افراد بسیاری را مشتاق به تولید کرده است. پیشنهاد می کنیم دو نمونه از ویدیوهای خط تولید آب ژاول را مشاهده کنید (مشاهده ویدیوهای بیشتر در انتهای مقاله) و بعد از آن جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های زیر تماس بگیرید: 

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

فیلم دستگاه پرکن نیمه اتومات مایعات اسیدی   

فیلم دستگاه پرکن اتومات مایعات اسیدی 

راه اندازی خط تولید وایتکس

خط تولید وایتکس یکی از کسب و کارهای پولساز  در ایران است که سرمایه زیادی هم نمی خواهد. امروزه در کشور، استقبال از راه اندازی خط تولید شوینده به خصوص خط تولید مواد اسیدی (تولید وایتکس) با توجه به شیوع بیماری کرونا بسیار رونق گرفته است. وایتکس نیز به علت داشتن خاصیت ضدعفونی کننده بسیار مورد توجه تولید کنندگان مواد شوینده قرار گرفته است و بسیاری از تولیدکنندگان در صدد راه اندازی این نوع خطوط برای تولیدی های خود هستند. اگر شما هم قصد دارید خط تولید خود را راه بیندازید این مقاله کمک بسیار زیادی به  شما می کند و در صورت هرگونه سوال و ابهام می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

فراز صنعت به علت حمایت از تولیدکنندگان و رونق صنعت در کشور هزینه راه اندازی خط تولید وایتکس و دیگر خط تولید مواد اسیدی خود را با حداقل قیمت از ۶۰ میلیون تومان همراه با فرمولاسیون آن شروع کرده است. امیدواریم تا پیشرفت شما عزیزان همراهتان باشیم.

دستگاه تولید آب ژاول

دستگاه تولید آب ژاول-فراز صنعت

برای ایجاد خط تولید وایتکس شما نیاز به دستگاه تولید آب ژاول و دیگر دستگاه های مورد نیاز (دستگاه پرکن مایعات)مرتبط دارید که بتوانید با یک فرمول خوب به تولید وایتکس بپردازید. تولید وایتکس حتی در یک کارگاه کوچک امکان پذیر می باشد و بعضی از افراد حتی در گوشه ای از حیاط منزل کارگاه خود را احداث می کنند. ما در ادامه تمامی دستگاه های مورد نیاز را معرفی می کنیم و شما می توانید با قیمت بسیار مناسب آن ها خریداری کرده و خط تولید خود را راه اندازی کنید.

 

دستگاه تصفیه آب برای خط تولید مواد اسیدی

برای راه اندازی خط تولید وایتکس یا دیگر مواد شوینده کیفیت آب مصرفی بسیار حائز اهمیت است تا حدی که اگر کیفیت آب مصرفی به حد مطلوب نرسیده باشد باعث خرابی محصول و ایجاد عامل میکروبی برای فرمولاسیون و دو فاز شدن محصول می شود در نتیجه برای کیفیت بهتر محصول نیاز به دستگاه تصفیه آب داریم که بنا به نیاز و تجهیزات مورد نظر تولیدکننده (راه اندازی خط تولید نیمه اتومات یا خط تولید اتومات) به دو صورت دستگاه یونیزه آب خانگی و دستگاه صنعتی یونیزه آب تهیه می شود.

دستگاه تصفیه آب خانگی قابلیت تصفیه آب در حدود ۵۰ گالن را دارد که برای کسب و کارهای اولیه و کارگاه های کوچک مناسب بوده و هزینه راه اندازی خط تولید وایتکس را به حداقل می رساند و می توان در کنار مخازن پلی اتلین و دستگاه پرکن مخصوص مواد اسیدی به راحتی کارگاه خود را راه اندازی کرده و کسب درآمد کنید.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید آب رادیاتور

دستگاه RO صنعتی

دستگاه RO صنعتی

اگر بخواهید ظرفیت آب تصفیه شده در خط تولید وایتکس را افزایش دهید باید از فیلترهای ممبران با ظرفیت بالاتر و یا تعداد فیلترهای ممبران بیشتر استفاده کنیم. البته کار به این سادگی نیست و برای استفاده از فیلتر با ظرفیت بالاتر، باید پمپ و فیلترهای پیش تصفیه قوی تر شوند و برخی از قطعات تغییر کنند. در دستگاه های با ظرفیت بالاتر، از فیلترهای ممبران با ظرفیت ۴۰۰ گالن و پمپ های ۳۶ ولت استفاده میشود. همچنین در دستگاه های نیمه صنعتی، از ۴ عدد ممبران با ظرفیت ۱۰۰ گالن استفاده می شود که جمعا ۴۰۰ گالن می شود.

دستگاه های تصفیه آب صنعتی از نظر مراحل تصفیه و اساس کار با دستگاه های تصفیه آب خانگی تفاوت چندانی ندارند. تنها تفاوت دستگاه تصفیه آب صنعتی ۴۰۰ گالنی با دستگاه های تصفیه آب خانگی، در فیلترهای بزرگ تر، ظرفیت بیش تر و هم چنین استفاده از ۴ عدد فیلتر ممبران ۱۰۰ گالنی می باشد که باعث افزایش تولید محصولات می شود و هچنین از نظر هزینه قیمت بالاتری نسبت به دستگاه تصفیه آب خانگی دارد و باعث افزایش هزینه راه اندازی خط تولید وایتکس و دیگر مواد اسیدی در تیراژ بالاتر می شود.

مخازن ساخت و ذخیره خط اسیدی

 

مخازن ساخت و ذخیره خط اسیدی-فراز صنعت

در خط تولید وایتکس بعد از تصفیه سازی آب نیاز به نگهداری آب یونیزه شده در مخزن ذخیره پلی اتلین است که توسط یک پمپ انتقال مواد داخل میکسر ریخته می شود و فرمولاسیون آماده میشود و آماده انتقال به دستگاه های پرکن برای تولید وایتکس می شوند.

پمپ مخصوص خط تولید مواد اسیدی

در خط تولید وایتکس برای انتقال مواد به داخل میکسر نیاز به پمپ مخصوص مواد اسیدی است که از جنس تفلون بوده و در برابر مواد اسیدی خورندگی ندارد.

 دستگاه پرکن مواد شوینده نیمه اتومات و اتومات | پرکن ۸ نازل روتاری

برای خط تولید وایتکس نیاز به  دستگاه پرکن مایعات اسیدی است که فراز صنعت این محصول را برای تولید کنندگان عزیز فراهم کرده است که شامل دستگاه پرکن ۴ نازل نیمه اتومات و دستگاه  اتومات پرکن روتاری مایعات اسیدی می باشد.

مشخصات دستگاه پرکن مواد شوینده نیمه اتومات

مشخصات دستگاه پرکن مواد شوینده نیمه اتومات-فراز صنعت

همانطور که در قسمت های بالا بیان شد به عنوان مثال در خط تولید وایتکس برای انتقال مواد از مخزن به دستگاه پرکن مایعات مخصوص وایتکس نیاز به پمپ مواد اسیدی می باشد اما در خط نیمه اتومات مواد اسیدی با دستگاه پرکن نیمه اتومات ۴ نازل فرازصنعت نیاز به این پمپ نبوده و طی طراحی خاص فرازصنعت مواد مستقیم از مخزن به سمت دستگاه پرکن وایتکس برای عملیات تزریق منتقل می شوند که این امر باعث کاهش هزینه در راه اندازی خط تولید وایتکس می گردد.

  • اسکلت دستگاه پرکن نیمه اتومات مایعات اسیدی ( پرکن وایتکس ) از فولاد رنگ الکترو استیل می باشد که بر روی آن رنگ ضد اسید استفاده شده است و کاوری بر روی آن از جنس PVC قرار گرفته شده است.
  • مخزن دستگاه پرکن وایتکس با ظرفیت ۱۲۰لیتری می باشد.
  • تنظیم دستگاه برای پرکردن انواع ظروف با ارتفاع های متفاوت یکی از مزایای این دستگاه می باشد.
  • تنظیم مقدار پرکردن ظرف از طریق تایم می باشد و هر نازل مجهز به یک شیشه جدا بوده که در صورت هماهنگ نبودن نازل ها به راحتی قابل تنظیم می باشد.

دستگاه پرکن وایتکس نیمه اتومات بدلیل اینکه از نوع پرکن های ثقلی می باشد مناسب برای تولید کنندگان یا کارآفرینان عزیزی است که در ابتدای کسب و کار خود هستند و بودجه و سرمایه  کافی برای شروع کار خود ندارند، قیمت پایین و کارکرد آسان بدون نیاز به پمپ از ویژگی های این پرکن می باشد.

مشخصات دستگاه پرکن اسید روتاری ۸ نازل

مشخصات دستگاه پرکن اسید روتاری ۸ نازل-فراز صنعت

در صورتی که ظرف تولید کننده مواد اسیدی فقط از نوع PET  باشد و نیاز به افزایش راندمان تولید دارد می تواند از دستگاه پرکن روتاری استفاده کنید که ویژگی های دستگاه شامل:

  •  دستگاه پرکن ۸ نازل اسید امکان اتصال مستقیم از قسمت خروجی به نوار نقاله جهت استفاده jet-print  و اتصال به شیرینگ پک تونلی را دارا می باشد.
  • دارای سیستم هوشمند خطای بطری
  • دارای مخزن ۳۰۰ لیتری پلی اتلین
  • دارای مخرن درب با ظرفیت ۴۰۰۰ درب
  • تنظیم آسان دستگاه برای تغییر بطری در اشکال و ابعاد مختلف
  • دارای سیستم کنترل plc و صفحه نمایش HDMI
این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید شیشه پاکن

 دستگاه لیبل برای برچسب زدن برای خط تولید وایتکس

دستگاه لیبل برای برچسب زدن برای خط تولید وایتکس-فراز صنعت

بعد از عملیات پرکن مواد شوینده (وایتکس) و درب بندی محصول، بطری های مواد اسیدی ( وایتکس) برای لیبل زدن توسط دستگاه لیبل زن آماده می شود. لیبل برچسبی است که مشخصات کالا اعم از تاریخ تولید، تاریخ انقضا، مشخصات محصول و … را روی محصول برچسب زنی انجام می دهد.

دستگاه لیبل پشت چسب زن قادر به لیبل زنی یک طرفه یا دو طرفه بر روی بطری های گرد، کتابی، ظروف پت، پلی اتلین و … در اشکال متفاوت می باشد.

شیرینگ پک |تمام اتومات ، نیمه اتومات

و در انتها محصول برای بسته بندی وارد دستگاه شیرینگ پک می شود.برای شیرینگ دو دستگاه شیرینگ تمام اتومات بدون نیاز به دخالت دست و شیرینگ پک نیمه اتومات فراز صنعت وجود دارد که بنا به سلیقه، نیاز و بودجه مدنظر تولیدکننده تهیه و تولید می شود.

شیرینگ نیمه اتومات

شیرینگ نیمه اتومات-فراز صنعت

  • امکان تنظیم سریع شیرینگ پک تونلی نیمه اتومات برای بسته بندی انواع بطری و کارتن
  • قابلیت شیرینگ محصولات پاکتی و کارتن و بسته بندی کلیه محصولات مانند سیم و کابل ،نوشیدنی و مواد غذایی و…
  • طراحی کوره شیک و حفظ دما تا مدت طولانی به خاطر داشتن۳ جدار محکم و عایق بندی شده که از اتلاف انرژی جلوگیری میکند.
  • دارای سیستم دوخت و برش شمشی که علاوه بر کیفیت بهتر دوخت طولانی تر نیز نسبت به مدلهای سیمی دارد.

شیرینگ تمام اتومات

شیرینگ تمام اتومات-فراز صنعت

  • امکان تنظیم سریع دستگاه شیرینگ پک برای بسته بندی انواع بطری ها در کمترین زمان از طریق HMI/PLC
  • بسته بندی بطری بدون کفی تمام اتوماتیک بدون نیاز به اپراتور
  • طراحی شیک کوره و حفظ دما تا مدت طولانی
  • قابل اتصال به انواع ریلهای زمینی / نوار نقاله
  • طراحی شده برای بسته بندی انواع ظروف از قبیل شیشه و بطری

 

دستگاه چسب زن کارتن

دستگاه چسب زن کارتن-فرازصنعت

برای بسته بندی محصولات و افزایش کیفیت می توان از دستگاه چسب زن کارتن در خط تولید مواد شوینده استفاده کرد. دستگاه چسب زن برای دربندی و پلمپ کارتن های مواد شوینده که به علت وزن محصول نیاز است در کارتن بسته بندی شوند کاربرد دارد. استفاده از این دستگاه باعث افزایش سرعت بسته بندی،کاهش هزینه و صرفه جویی در نیروی کار انسانی خواهد شد. دستگاه فوق قادر به چسب زدن ۳۰ عدد کارتن در هر یک دقیقه می باشد.

وایتکس چیست؟

خوب است قبل از ایجاد خط تولید وایتکس کمی بیشتر با این  محلولو آشنا شوید. وایتکس (آب ژاوال) مایع سفیدکننده ای است که برای گندزدایی، بو زدایی و سفید کردن انواع سطوح و البسه و… مورد استفاده قرار می گیرد. وایتکس را برتوله کشف کرد و چون نخست در محله ژاوال پاریس تولید می شد به آب ژاوال معروف شد. از این ماده در صنعت به عنوان گندزدا و سفید کننده پارچه و خمیر کاغذ استفاده می شد و در خانه برای ضد عفونی کردن و سفید کردن لباس ها به هنگام رخت شویی از آب ژاوال (وایتکس) استفاده می شود.

سفیدکننده ها یکی از رایج ترین و پرکاربردترین پاک کننده های خانگی محسوب می شود و از موثرترین روش ها برای تمیز کردن لکه ها و از بین بردن باکتری ها می باشد.

 آیا آب ژاول با وایتکس متفاوت است؟

پاسخ این است که آب ژاول همان وایتکس است که به رنگ زرد می باشد و خاصیتی مانند سفید کننده دارد با این تفاوت که خیلی سریع تر از مواد سفید کننده حالت پایدار خود را از دست می دهد و باعث کاهش قدرت سفیدکنندگی می شود برای همین برای تولید وایتکس عملیاتی اعمال می شود تا محلول تا پایان تاریخ انقضای خود حالت پایدار را حفظ نماید و باعث کاهش کیفیت محصول نهایی نگردد.

فرمول تولید وایتکس

فرمول تولید وایتکس در حالت کلی به روش تزریق گاز کلر به روش ذیل به دست می آید:

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید کارواش

CL2+NaoH      =      NaCLo+NaCL+H2o

فرمول تولید وایتکس-فراز صنعت

همانطور که از واکنش بالا پیداست چنانچه گاز کلر را در محلول سود سوز آور ترکیب نماییم آب ژاوال ساخته می شود. در مخزن سود را ترکیب نموده و گاز کلر را از انتهای مخزن واردکرده و با توجه به اینکه میل ترکیبی واکنش نشان دادن گاز کلر با سود بسیار بالاست،به همین دلیل گاز کلر در خلال زمانی که از انتهای مخزن به سطح مواد می رسد جذب و در نتیجه مایع سفید کننده تشکیل می شود.

با توجه به خرنده بودن ترکیب گاز کلر و سود تمامی متریال مورد استفاده در مخازن علی الخصوص قسمت هایی که بصورت مستقیم با مواد در ارتباط هستند باید از جنس PVC تولید شوند تا مشکلی برای تجهیزات از نظر خوردندگی مواد بوجود نیاید.

نحوه بسته بندی وایتکس

نحوه بسته بندی وایتکس-فراز صنعت

در قدیم برای بسته بندی محصولات اسیدی (وایتکس) از ظروف کتابی شکل استفاده می شد که به دلیل گاز اکسیژن ایجاد شده از محصول، باعث دفرمه شدن ظرف می گردید. به مرور برای بسته بندی، مواد را در ظروف استوانه ای شکل با کفه های ضخیم بسته بندی کردند که با وجود تورم داخل بطری، شکل ظاهری بطری خراب نشود. برخلاف مواد شوینده مانند مایع دستشویی و ظرفشویی که دارای دربند و درپوش هستند این محصولات باید در هنگام پرکن وایتکس درپوش نداشته باشند تادر طی بسته بندی مقداری از گاز اکسیژن تخلیه شده و باعث دفرمه یا انفجار بطری نشود.

امروزه کارشناسان شیمی در ایران در تلاش هستند که مواد اسیدی هم مانند دیگر مواد شوینده دارای غلظت بیشتری باشند و این غلظت دهندگی را می توان از چندین ماده هایی که ویژگی غلظت دهندگی را دارند بگیرند.

نظافت صحیح به کمک سفید کننده ها (وایتکس)

در اینجا نکاتی برای استفاده صحیح از سفیدکننده ها مانند وایتکس را در اختیارتان قرار می دهیم:

  • برای نظافت صحیح سفید کننده را با آب رقیق کنید. می توانید در ماشین لباسشویی هم بریزید اما در آنجا هم نهایتا با آب مخلوط می شود.

  • اگر آب داغ را با وایتکس استفاده می کنید، ممکن است گاز کلر تولید شود، که مضر است.  آن را با مواد خانگی مانند سرکه یا آمونیاک ترکیب نکنید، زیرا واکنش ضعیف ایجاد می شود.

  • پیش از ضدعفونی کردن یک سطح ابتدا آن را تمیز کنید. برای تمیز کردن آن از مایع ظرفشویی و آب استفاده کنید، سپس با کمک سفید کننده و آب آن را ضدعفونی کنید. بگذارید محلول آب و سفید کننده حداقل ۵ دقیقه روی سطح بنشیند.

  • سفید کننده مخصوص لباس های رنگی برای از بین بردن لکه ها به جای سدیم هیپوکلریت یا کلر از هیدروژن پراکسید استفاده می کند.

  • محصولات تمیز کننده خانگی از ترکیبات کلر سفید کننده بهره می برند. انواع دیگر سفید کننده عبارت اند از سفید کننده پراکسید.

  • سفید کننده برای سفید کردن لباس استفاده می شود. همچنین می تواند برای از بین بردن قارچ و کپک استفاده شود.

  • این محلول باید حاوی ۱ قاشق غذاخوری سفید کننده یا ۱ گالن آب، یا یک پیمانه سفید کننده با ۱۰ پیمانه آب باشد.

کاربردهای وایتکس

۱- با استفاده از محلول آب ژاوال (وایتکس) کلیه  میکروب ها اعم از قارچ، ویروس و باکتری ها را می توان به راحتی از بین برد.

۲- از آب ژاوال برای ضدعفونی نمودن سطوح مختلف و ماده دفع کننده بو در مخازن آب، لبنیات و دفع فاضلاب می توان استفاده نمود.

۳- با استفاده از این ماده می توان لکه های سطوح پارچه ای را به راحتی از بین برد قابل ذکر می باشد که بهتر است برای البسه و پارچه های سفید استفاده گردد.

شرکت فراز صنعت تولید کننده ماشین آلات صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی قادر است خط کامل تولید وایتکس  و خط تولید مواد شوینده را با برترین کیفیت و قیمت مناسب همراه با فرمولاسیون رایگان وایتکس در سراسر ایران عزیز به شما مشتریان گرامی عرضه نماید.

گارانتی و خدمات پس از فروش فرازصنعت برای خط تولید وایتکس

شرکت ماشین سازی فرازصنعت با داشتن مهندسین فنی و کارکنان مجرب با هدف مشتری مداری هر پروژه یا ماشین آلات مورد نیاز مشتریان عزیز را از مرحله مشاوره، نصب تا راه اندازی را بطور کامل پشتیبانی لازم را بر عهده گرفته تا رضایت کامل مشتریان خود را فراهم نماید.

سرویس دهی و خدمات پس از فروش فرازصنعت دارای ۲سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است که توسط مهندسین و متخصصین فرازصنعت برای مشتریان محترم در سراسر ایران ارائه می گردد.

برای راه اندازی خطوط تولید وایتکس خود با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

کارشناسان: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷ / ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتساپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

 

فیلم دستگاه پرکن نیمه اتومات مایعات اسیدی   

فیلم دستگاه پرکن اتومات مایعات اسیدی 

فیلم دستگاه شیرینگ پک تمام اتومات:

فیلم دستگاه لیبل تمام اتومات:

 

19 Comments

  1. فرشیدقنبری گفت:

    سلام ببخشید راه اندازی خط تولیر شوینده ها با ۲۷۰میلیون تومان آیا امکان پذیره؟
    راهنمایی بکنید

  2. جباررازیانی گفت:

    سلام اهواز هستم میخواهم خط تولید وایتکس بزنم. لطفا راهنمایی میخوام

    • فراز صنعت گفت:

      سلام لطفا یا شماره تماس بذارید یا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

  3. عسکری گفت:

    سلام برای تولید وایتکس خانگی مشاوره میخواستم *******

  4. عسکری گفت:

    سلام برای تولید وایتکس خانگی مشاوره میخواستم

  5. ادیب گفت:

    سلام لطفا تماس بگیرید
    *********

  6. آروین گفت:

    سلام خسته نباشید
    با ۱۰۰ میلیون تومان میشود چنین کارگاهی راه‌اندازی کرد؟

    • فراز صنعت گفت:

      سلام به دلیل افزایش قیمت ها امکان پذیر نیست برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس بگیرید

  7. جعفرکاظمی. گفت:

    با سلام.میخواستم تولیدکننده وایتکس بشم.سرمایه زیادی ندارم.حدود ۴۰ تومان.میشه برای شروع از دستگاه های خود پر استفاده نکنم و با دست این کارو انجام بدم.بعد که روی قلطک افتادم مجهز بشم؟؟لطفا راهنماییم کنید.کاظمی ازفارس

  8. عبداله پورپرور گفت:

    سلام من میخوام خط تولید وایتکس رو راه اندازی کنم
    *********
    ممنون میشم تماس بگیرین

  9. Mohammad Nasiri گفت:

    با سلام هر وقت شما بخیر
    من مطالب را مطالعه کردم و مایل شدم خط تولید وایتکس را بزنم
    و از شما میخواهم بیشتر راهنمایی بکنید هم از نظر هزینه ایجاد کارگاه و خرید دستگاه های مورد نیاز
    و هم از اینکه محصولات تولید شده راخودتان پشتیبانی میکنید ؟

    • admin گفت:

      سلام ما در زمینه راه اندازی خط تولید وایتکس و بسته بندی راهنمایی های لازم رو انجام میدیم. برای خرید تجهیزات و قیمت ها تماس بگیرید و یا شماره تماس خودتون رو بزارید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

  10. عباس احمدی گفت:

    سلام
    قصد راه اندازی خط تولید تمام اتوماتسفید کننده و جرمگیر را دارم.
    چطور میتونم با شما ارتباط گرفته مشاوره بگیرم بابت برآورد هزینه و راه اندازی صفر تاصد
    با احترام
    احمدی
    ۰۹۱*******

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟