دستگاه پرکن خطی ۴ لیتری مواد شوینده

تومان1,000

دستگاه پرکن 4 لیتری جهت پرکردن مایعات غلیظ در گالن ها طراحی شده است. مراحل پر کردن در اين دستگاه به صورت تمام اتومات می باشد. سیستم پر کن این دستگاه از طریق سیلندر است که برای پر کردن مواد غلیظ کاربرد دارد.این دستگاه دارای سنسور مجزا برای پر کن و فرمان هر نازل می باشد و درصورت نبود بطری شیر باز نخواهد شد

 

 

فیلم عملکرد پرکن خطی

اگر شما همانند دیگر کارافرینان قصد خرید دستگاه پرکن خطی دارید پیشنهاد می کنیم دو نمونه از ویدیوهای دستگاه های فراز صنعت را مشاهده کنید (ویدیوهای بیشتر انتهای مقاله) تا بعد از مشاهده عملکرد بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

نحوه چیدمان خط تولید مواد شوینده با پرکن خطی سرووموتور

 

فیلم خط تولید شوینده برند LUX

 

دستگاه پرکن خطی اتوماتیک

دستگاه پرکن خطی اتوماتیک-فراز صنعت

دستگاه پرکن خطی ۴ لیتری یکی از دستگاه های پرکاربرد در خط تولید مواد شوینده است. اگر محصولات تولیدی شما در زمینه مایعات غلیظ یا رقیق صرفا برای ظروف گالنی طراحی شده است و در آینده به فکر گسترش تنوع محصولات خود در حجم های مختلف هستید، نیاز به دستگاه پرکنی دارید که قابلیت تزریق برای انواع گالن ها، ظروف pet، پلی اتلین، شیشه و دیگر ظروف موجود در بازار را حجم های مختلف دارا باشد.

دستگاه پرکن خطی (پرکن مواد شوینده) سرووموتور فرازصنعت قابل استفاده برای انواع مواد شوینده و مواد غذایی نظیر: روغن ها، شربت، مایع دستشویی، ظرفشویی، کودهای شیمیایی و دیگر محصولات برای گالن ها و دیگر ظروف ذکر شده کاربرد دارد. پرکن ۴ لیتری مواد شوینده بصورت پرکن ۶ نازل یا ۸ نازل بنا به ظرفیت تولید و افزایش راندمان کار برای تولید کننده طراحی و ساخته می شوند.

دستگاه پرکن خطی سرووموتور همچنین قابلیت تزریق همزمان ۵ نوع رنگ و اسانس مختلف را بصورت همزمان دارا می باشد که این قابلیت باعث تسریع در عملیات بسته بندی برای تولید کننده عزیز می گردد.

باید توجه داشت که دستگاه بدون دربند و درب گذار بوده و تولید کننده محترم می تواند بنا به نیاز خود اقدام به تهیه  دستگاه دربندی ( دربند دستی یا دربند اتومات ۲ هد ) نماید که در صورت انتخاب دربند اتومات به راحتی روی خط نصب می شود و عملیات دربندی انجام می شود.

مشخصات دستگاه پرکن خطی ۴ لیتری

مشخصات دستگاه پرکن خطی 4 لیتری-فراز صنعت

  • نازل ها  به صورت خطی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و کانوایر وظیفه هدایت ظروف را به زیر نازل ها بر عهده دارد.
  • هرچه تعداد نازل ها بیشتر باشد سرعت دستگاه پرکن خطی ۴ لیتری بیشتر و طول نوار بزرگتر می شود.
  • هر کدام از نازل ها به سیلندری متصل است که یک پیستون در داخل با جلو و عقب رفتن به وسیله سروو موتور مسئولیت بارگیری مواد را دارد.
  • در دهانه پیستون دو عدد شیر یک طرفه وجود دارد که در هنگام عقب رفتن پیستون مسیر مخزن به داخل سیلندر را باز می کند و در هنگام جلو آمدن پیستون مسیر سیلندر به نازل ها باز می شود تا مواد داخل سیلندر به داخل ظروف تزریق شود.
  •  حجم سیلندرها بسته به حجم ظروف انتخاب می شود.
  • دارای سیلندر با قابلیت پرکن از یک لیتر الی چهار لیتر برای خط چهار لیتری
  • ظرفیت تولید دستگاه ۱۷۰۰ بطری ۴ لیتری در ساعت می باشد.

قیمت دستگاه مایع ظرفشویی

انواع دستگاه پرکن مایعات توسط شرکت فراز صنعت بسیار منصفانه و رقابتی قیمت گذاری شده است. ما توانسته ایم با استراتژی فروش مستقیم و سفارشی سازی محصولات، دستگاه های مورد نظر را با قیمت کاملا رقابتی به مشتری تحویل بدهیم که این عامل سبب رضایت مشتریان ما شده است. تمامی دستگاه ها صفر تا صد از مواد اولیه با کیفیت تولید شده است و شرکت محصول را با تضمین قیمت و کیفیت عرضه می کند. برای اطلاع از قیمت دستگاه مایع ظرفشویی (پرکن خطی) فقط کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

 دستگاه پرکن خطی ۴ لیتری برای خط تولید مواد شوینده

دستگاه پرکن خطی یکی از تجهیزات خط تولید مواد شیمایی است اعم از مایع دستشویی، ظرفشویی، شیشه پاک کن ها و … مناسب می باشد. از نظر اقتصادی تولیدکننده نیاز به ماشین آلاتی دارد که بتواند با خرید یک دستگاه پرکن محصولات متعددی را تولید نماید. پرکن های روتاری به دلیل نوع ساختار و طراحی منحصر به فرد برای هر محصول بصورت مجزا، توانایی استفاده این نوع دستگاه ها برای انواع شوینده ها امکان پذیر نبوده و نیاز به تهیه  چند نوع دستگاه روتاری در کنار یکدیگر برای تولید محصولات است اما در پرکن های خطی سرووموتور فرازصنعت این مشکل رفع شده و عملا با خرید یک پرکن خطی مواد شوینده قادر به تولید انواع شوینده های خانگی در حجم و ابعاد مختلف هستیم.

ویژگی های دستگاه پرکن خطی فرازصنعت

  • دارا بودن مخزن ۲۰۰ لیتری
  • افزایش نازل ها از ۲تا ۱۰ نازل
  • پرکردن ظروف از نیم لیتر تا ۵ لیتر
  • تمام قسمت های دستگاه ساخته شده از استیل می باشد
  • مجهز بودن دستگاه  به ۲ عدد سرووموتور برای حرکت سیلندر ها و حرکت نازل ها
  • دارای صفحه نمایشگر HMI
  • بدون هیچ ریزش و پاششی تزریق از کف ظرف در دستگاه پرکن ۶ نازل خطی ۴ لیتری صورت می گیرد
  • متناسب با هر نوع بطری pet،پلی اتیلن و گالن و دیگر ظروف
  •  هر کدام از نازل ها به سیلندری متصل است که یک پیستون در داخل با جلو و عقب رفتن به وسیله سروو موتور مسئولیت بارگیری مواد را دارد.
  • در دهانه پیستون ۲ عدد شیر یک طرفه وجود دارد که در هنگام عقب رفتن پیستون مسیر مخزن به داخل سیلندر را باز می کند و در هنگام جلو آمدن پیستون مسیر سیلندر به نازل ها باز می شود تا مواد به داخل ظروف تزریق شود.
  • حجم سیلندر ها بسته به حجم ظروف انتخاب می شود.
  • تزریق همزمان ۵ نوع رنگ مختلف

پرکن خطی 4 لیتری-فراز صنعت

گارانتی و خدمات پس از فروش برای پرکن خطی

شرکت ماشین سازی فرازصنعت با داشتن مهندسین فنی و کارکنان مجرب با هدف مشتری مداری هر پروژه یا ماشین آلات مورد نیاز مشتریان عزیز را از مرحله مشاوره، نصب تا راه اندازی را بطور کامل پشتیبانی لازم را بر عهده گرفته تا رضایت کامل مشتریان خود را فراهم نماید.

سرویس دهی و خدمات پس از فروش فرازصنعت دارای ۲  سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است که توسط مهندسین و متخصصین فرازصنعت برای مشتریان محترم در سراسر ایران ارائه می گردد. مدت زمان تحویل دستگاه از زمان عقد قرارداد ۳۰ الی ۴۰ روز کاری می باشد که نصب در محل و آموزش به صورت رایگان انجام می شود.

برای استعلام قیمت و مشاوره در خصوص خرید دستگاه و یا راه اندازی خط تولید مواد شوینده خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناسان: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷ / ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتساپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

 

فیلم دستگاه پرکن خطی ۴ لیتری

خط تولید شوینده LUXE با دستگاه پرکن ۵ نازل خطی

نحوه چیدمان خط تولید مواد شوینده با پرکن خطی سرووموتور

دستگاه پرکن خطی ۸ نازل برای کودهای مایع و سم

ماشین آلات مورد نیاز خط تولید مواد شوینده اتومات

کارکرد پرکن خطی برا تمام محصولات مایعات غلیظ

ساخت دستگاه لیبل زن و پرکن های خطی در کارگاه فرازصنعت

فیلم های مربوط به پرکن ۴ لیتری:

 

وزن

650كيلوگرم

جنس بدنه

استیل 304

ابعاد

230*100*400

تمام اتوماتیک

بله

brand

SLF6

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه پرکن خطی ۴ لیتری مواد شوینده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟