دستگاه پرکن مایعات اسیدی

تومان1,000

دستگاه پرکن مايعات اسیدی مجهز به 4 نازل پنومات می باشد که به صورت مستقیم از مخزن تغذیه می کند و تمامی مسیر های دیگر با مواد اسیدی در این دستگاه از پلاستیک (نوع تفلون)و پلی اتیلن طراحی و ساخته شده که در برابر اسیدهای خورنده از مقاومت بالایي برخوردار می باشد.

 

 دستگاه پرکن مایعات اسیدی | خط تولید وایتکس فرازصنعت در مشهد

دستگاه پرکن مایعات اسیدی تولید فراز صنعت را بهتر بشناسید. اگر در ابتدای راه اندازی کسب و کار خود در زمینه مواد شوینده اسیدی (وایتکس) هستید و نیاز به بررسی بازار برای فروش محصولات خود را دارید بهتر است که در ابتدا اقدام به تهیه ماشین آلات نیمه اتومات نمایید تا بتوانید محصول خود را در میان رقبا معرفی کرده و همچنین بتوانید با سرمایه  محدود اقدام به راه اندازی خط تولید خود نمایید.

دستگاه پرکن ۴ نازل مواد اسیدی (تجهیزات خط تولید مواد شیمیایی) فرازصنعت بهترین انتخاب برای عملکرد بهتر تزریق مایعات اسیدی از قبیل وایتکس، جرم گیر و دیگر مایعات اسیدی شما می باشد که دستگاه قادر به تزریق انواع مواد اسیدی برای پرکن گالن تا حجم ۴ لیتر و یا بیشتر با قیمت مناسب و کارایی آسان، جوابگوی نیاز تولید کننده می باشد. اسکلت دستگاه پرکن وایتکس از فولاد رنگ الکترو استیل طراحی شده است که بر روی آن رنگ ضد اسید قرار می گیرد و کاوری بر روی آن از جنس PVC قرار گرفته تا در مجاورت مواد اسیدی آسیبی به دستگاه وارد نگردد.

 در این مدل دستگاه پرکن مایعات در تزریق مواد از سیستم مایعات رقیق استفاده شده است که به علت چگالی پایین به راحتی جاری می شوند و نوع پرکن ثقلی می باشد که مستقیم از مخزن تغذیه کرده و مایعات را داخل ظروف پر می کند و مخزن دستگاه ظرفیت ۱۲۰ لیتر مواد را برای عملیات تزریق دارا است.

در طراحی این دستگاه نیاز به پمپ نبوده و با روش طراحان فرازصنعت تزریق بدون پمپ صورت می گیرد.

ویژگی های دستگاه پرکن گالن مواد اسیدی فرازصنعت:

هر دستگاه ویژگی های مخصوص به خود را دارد و ویژگی های دستگاه پرکن مایعات اسیدی فراز صنعت به شرح زیر می باشد.

  • تنظیم دستگاه برای پرکردن انواع ظروف از یک لیتر تا چهار لیتر با ارتفاع های متفاوت یکی از مزایای این دستگاه پرکن می باشد.
  • تنظیم مقدار پرکردن حجم های مختلف ظرف از طریق تایمر انجام می شود و هر نازل مجهز به یک شیشه جدا بوده که در صورت هماهنگ نبودن نازل ها به راحتی قابل تنظیم باشد.

امروزه با گسترش کرونا و شیوع این بیماری، تولید کنندگان عزیزی اقدام به راه اندازی خط تولید مواد اسیدی و خط تولید وایتکس در کنار دیگر مواد شوینده خود داشته اند. از جهتی که خط مواد اسیدی فرازصنعت با پرکن ۴ نازل نیمه اتومات (پرکن وایتکس) بسیار قیمت مقرون به صرفه ای دارد و مث تواند جوابگوی نیاز مشتریان عزیز در جهت تولید انواع مواد اسیدی همچون وایتکس، جرم گیر و دیگر مواد اسیدی باشد همیشه استقبال کننده  بسیاری داشته است.

دستگاه پرکن مایعات اسیدی با کارکرد آسان و راحت با حداقل قیمت و طراحی خاص که نیاز به پمپ نداشته و در مجاورت مواد اسیدی خوردگی و آسیب به دستگاه وارد نمی شود. این ویژگی ها برای رضایت برای شما تولید کنندگان عزیز فراهم شده است .

مشخصات دستگاه پرکن مایعات اسیدی

  • استفاده از قطعات پلاستیکی
  • تنظیم مقدار پر کردن هم از طریق شیر و هم تایمر به صورت مجزا
  • امکان پر کردن انواع ظروف در ابعاد و اشکال و ارتفاع های متفاوت
  • کابرد آسان و بسیار ساده

محصولات مشابه دستگاه پرکن اسید

  • پرکن اسید ۴نازل دستی
  • پرکن اسید روتاری تمام اتومات
  • پرکن و دربند مخصوص مواد اولیه و خورنده
  • پرکن مواد کف کننده

قیمت دستگاه پرکن مایعات اسیدی

دستگاه پرکن مایعات اسیدی در بازار به قیمت های مختلفی به فروش می رسد. شرکت فراز صنعت با توجه به بازار رقابتی سعی کرده است تمامی قیمت های خود را به صورت رقابتی و منصفانه قیمت گذاری کند تا مشتریان فراز صنعت بتوانند با مقایسه قیمت ها و کیفیت ها بهترین نوع دستگاه را برای خود خریداری کنند. لازم به ذکر است تمامی تولیدات شرکت فراز صنعت امکان سفارشی سازی با توجه به نیاز شما وجود دارد تا از هزینه های اضافی کاسته شود.

مقدار گارانتی و خدمات پس از فروش فراز صنعت

شرکت ماشین سازی فرازصنعت با داشتن مهندسین فنی و کارکنان مجرب با هدف مشتری مداری هر پروژه یا ماشین آلات مورد نیاز مشتریان عزیز را از مرحله مشاوره، نصب تا راه اندازی را بطور کامل پشتیبانی لازم را بر عهده گرفته تا رضایت کامل مشتریان خود را فراهم نماید.

سرویس دهی و خدمات پس از فروش فرازصنعت دارای ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است که توسط مهندسین و متخصصین فرازصنعت برای مشتریان محترم در سراسر ایران ارائه می گردد. مدت زمان تحویل دستگاه از زمان عقد قرارداد ۱۵ الی ۲۰ روز کاری می باشد که نصب در محل و آموزش به صورت رایگان انجام می شود.

برای استعلام قیمت و مشاوره برای راه اندازی انواع خط تولید مواد شوینده خود با متخصصین ما در ارتباط باشید.

کارشناسان:۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷ /۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتساپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

فیلم دستگاه پرکن مواد اسیدی

brand

FAC4

وزن

150kg

جنس بدنه

آهن با روکش تفلون

ابعاد

120cm/98cm/280cm

تمام اتوماتیک

بله

باد مصرفی

6 بار

ظرفیت تولید

بسته به حجم و سرعت اپراتور

برق مصرفی

تک فاز 5 آمپر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه پرکن مایعات اسیدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟