شیرینگ پک اتومات کفی دار

تومان1,000

شیرینگ به نوعی بسته بندی اطلاق می شود که پوششی از جنس پلاستیک نازک و شفاف به نام نایلون دور کالا کشیده می شود تا ضمن بسته بندی و نگهداری چند محصول در کنار هم، آن را هم از موادی چون آب و گرد و خاک محافظت کند. دستگاه فوق بصورت اتومات بسته بندی را انجام مي دهد ،با توجه به طراحی و ساخت المنت های كم مصرف توسط ماشين سازی فرازصنعت مصرف برق در اين دستگاه كاهش يافته است. عملكرد دستگاه به اينگونه است كه بطری ها در تعداد مشخص بصورت منظم به داخل فيكسچر پارویی به داخل كوره هدايت می شود پس از پخت نايلون در داخل كوره و بيرون آمدن محصول به دليل ذوب بودن نايلون ،فن های خنک كننده در هنگام خروج محصول را خنک كرده و همچنين باعث جذب نايلون به دور محصول می شود.

 

فیلم عملکرد شیرینگ پک اتومات کفی دار

شیرینگ پک اتومات کفی دار مورد نیاز افرادی است که قصد بسته بندی و راه اندازی خط تولید دارند. اگر شما هم نیاز به این دستگاه دارید پیشنهاد می شود چند نمونه ویدیو از عملکرد دستگاه های فراز صنعت را مشاهده کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای تهیه دستگاه های مورد نیاز بگیرید. جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

خرید شیرینگ پک تمام اتومات کفی دار فرازصنعت در مشهد

شیرینگ پک اتومات کفی دار یکی از انواع ماشین آلات بسته بندی در صنایع مختلف هستند که کاربرد فراوانی در امر بسته بندی محصولات دارد. شیرینگ پک در لغت به معنای کشیده شدن و پوشش دهی است و به طور معمول برای کنار هم قرار دادن چند محصول از یک جنس و هم شکل و محافظت از آنها استفاده می شود.

رول شیرینگ نیز قشایی نازک و پلاستیکی بوده که در اطراف محصولات برای بسته بندی قرار می گیرد و به وسیله دستگاه شیرینگ پک، حرارت می بیند و مانند یک پک نایلونی به جداره خارجی بسته بندی می چسبد. شیرینگ پک قابلیت شرینگ محصولات کفی دار یا بدون کفی به صورت نیمه اتوماتیک و یا اتومات را دارا می باشد.

این دستگاه بسیار پرکاربرد در تجهیزات خط تولید مواد غذایی است. در کل غالبا این دستگاه جهت بسته بندی انواع کارتن، کنسرو، جعبه، بطری، شیشه، گالن محصولات شیمیایی، نوشیدنی و صنعتی، دارویی، لوازم خانگی و… قابل استفاده می باشد.

مزایای دستگاه شیرینگ پک تمام اتومات | شیرینگ کفی دار

  • امکان تنظیم سریع دستگاه شیرینگ پک اتومات کفی دار براى بسته بندى انواع  کارتن ها در کمترین زمان؛
  • بسته بندی بدون نیاز به اپراتور؛
  • طراحی شیک کوره و حفظ دما تا مدت طولانی
  • قابل اتصال به انواع ریل های زمینی / نوار نقاله؛
  • ظرفیت تولید ۶۰۰ بسته در ساعت.

قیمت دستگاه شیرینگ پک اتومات کفی دار

قیمت دستگاه شیرینگ پک اتومات کفی دار در فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است. فراز صنعت با توجه به اصول مشتری مداری با مقایسه قیمت دیگر برندها توانسته است بهترین قیمت ممکن را روی محصولات خود قرار دهد تا مشتریان بعد از مقایسه بتوانند با رضایت بیشتری محصول را خریداری کنند.

ما بعد از سال ها فعالیت آشنایی کامل با دغدغه های مشتریان داریم به همین دلیل با ارائه بهترین خدمات می توانیم رضایت شما را کسب نماییم.  خوب است بدانید امکان سفارشی سازی محصول با توجه به نیاز شما در زمان ثبت سفارش میسر می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش برای دستگاه شیرینگ اتومات کفی دار

شرکت ماشین سازی فرازصنعت با داشتن مهندسین فنی و کارکنان مجرب با هدف مشتری مداری هر پروژه یا ماشین آلات مورد نیاز مشتریان عزیز را از مرحله مشاوره، نصب تا راه اندازی را بطور کامل پشتیبانی لازم را بر عهده گرفته تا رضایت کامل مشتریان خود را فراهم نماید.

سرویس دهی و خدمات پس از فروش فرازصنعت دارای ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است که توسط مهندسین و متخصصین فرازصنعت برای مشتریان محترم در سراسر ایران ارائه می گردد. مدت زمان تحویل دستگاه از زمان عقد قرارداد ۳۰ الی ۴۰ روز کاری می باشد که نصب در محل و آموزش به صورت رایگان انجام می شود.  لازم به ذکر است در روند تولید سعی می شود تحویل دستگاه ها خیلی سریع تر از زمان گفته شده انجام شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره  در خصوص دستگاههای شیرینگ پک با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

وزن

750 کیلوگرم

جنس بدنه

تمام فلز

تمام اتوماتیک

بله

brand

SHC4

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیرینگ پک اتومات کفی دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟