دستگاه پرکن تک نازل مایعات غلیظ

تومان1,000

دستگاه پرکن تک نازل فراز صنعت براي پركردن انواع مايعات غليظ در انواع ظروف قابل استفاده می باشد ،دستگاه پرکن تک نازل برای پركردن محصولات غذايی از قبیل: عسل، مربا، شربت، سس، شیر، روغن و مواد شوينده غير اسيدی مورد استفاده قرار می گیرد و نازل دستگاه شیر پنومات می باشد. بطری گذاری با دست انجام می شود و عمليات تزريق توسط دستگاه صورت می گيرد. به علت كاركرد و نصب آسان و هزينه پايين، دستگاه مناسب برای راه اندازی كسب و كار خانگی و توليدی های ابتدايی می باشد.

 

 

فیلم عملکرد پرکن تک نازل مایعات غلیظ

اگر شما همانند دیگر کارافرینان قصد خرید دستگاه پرکن تک نازل مایعات غلیظ را دارید پیشنهاد می کنیم دو نمونه از ویدیوهای دستگاه های فراز صنعت را مشاهده کنید  تا بعد از مشاهده عملکرد بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

پرکن تک نازل تمام استیل برای کرم

 

پرکن تک نازل همراه با مخزن ۵۰ لیتری و میکسر

 

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

پرکن تک نازل مایعات غلیظ و رقیق پر فروش ترین دستگاه پرکن در بازار است به دلیل کارکرد آسان و مقرون به صرفه بودن در میان دستگاه های پرکن صنعتی هستند. دستگاه پرکن مایعات نیاز به برق و پمپ نداشته و کارکرد دستگاه توسط باد انجام می شود. همین خصوصیت باعث کاهش هزینه است برای تولید کنندگان عزیز که در ابتدای راه تولیدی خود هستند.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ به دو صورت دستگاه پرکن تک نازل و دستگاه پرکن دو نازل برای تسریع در عملیات تزریق و افزایش تولید توسط ماشین سازی فراز صنعت طراحی و ساخته می شود. گاهی تولید کننده درخواست افزایش نازل ها را دارد که مهندسین ما بر اساس نیاز، دستگاه  را تا ۴ نازل برای افزایش راندمان تولید ارتقا می دهند. این مزیتی است که توسط شرکت فراز صنعت قابل انجام است زیرا شما مستقیما از تولید کننده خریداری می کنید.

قیمت دستگاه پرکن تک نازله

قیمت دستگاه پرکن تک نازله اولین سوالی است که هنگام راه اندازی خط تولید برای شما پیش می آید. اگر به فکر راه اندازی خط تولید مواد شوینده ارزان قیمت در حد کارگاهی برای کسب و کار خود هستید و نیاز به دستگاه پرکن مواد شوینده با قیمت مناسب را دارید دستگاه پرکن تک نازل همراه با مخزن تک جدار و میکسر جهت همزدن یک نواخت مواد برای سهولت در امر تزریق، نیاز شما به پرکن مواد شوینده را برای انواع محصولات شوینده  و محلول های ضد عفونی کننده به جز مواد کف کننده برطرف خواهد کرد. با این پرکن به راحتی میتوان انواع ظروف را از حجم ۳۰ گرم تا ۲ لیتر برای انواع مواد شوینده و مواد ضد عفونی کننده در حجم های مختلف تزریق انجام دهید. در جهت افزایش تولیدات خود میتوانید با تهیه  یک مخزن استیل ۵۰۰ لیتر یا ۱۰۰۰ لیتر در کنار پرکن تک نازل (بدون مخزن) به راحتی باعث افزایش تولید و فروش محصولات خود شوید. لازم به ذکر است شرکت فراز صنعت با ایجاد فضای رقابتی تمامی محصولات خود را با قیمت رقابتی عرضه می کند فقط کافی است با مقایسه قیمت ها بهترین آن را برای خود خریداری کنید. صفر تا صد تجهیزات خط تولید مواد شیمایی را به ما بسپارید.

دستگاه پرکن مایعات خانگی

دستگاه پرکن تک نازل بسیار مناسب برای افرادی است که می خواهند خط تولید خانگی راه بیندازند. افراد بسیاری خواهان این هستند که خط تولید خود را از خانه شروع کنند و بعد از مدتی آن را ارتقا بدهند. دستگاه پرکن مایعات خانگی که به صورت تک نازل ارائه می شود می تواند گزینه بسیار مناسبی برای کسب و کارهای خانگی باشد زیرا هم قیمت مناسبی دارد و هم کارایی آن بسیار ساده است. در آینده می توان با گسترش خط تولید دستگاه خود را ارتقا دهید و مسیر پیشرفت را پیش ببرید. در صورت هر گونه سوال و ابهام می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان فراز صنعت بهره ببرید.

اطلاعات مربوط به دستگاه پرکن تک نازل برای خط تولید عسل

کار با دستگاه پرکن تک نازل یا بطری پرکن (پرکن عسل دستی) نیاز به هیچ تخصصی نداشته و فقط یک اپراتور می تواند ظروف را برای پرکردن زیر نازل دستگاه بصورت دستی قرار داده تا عملیات تزریق انجام شود، شاید در ابتدا فکر کنید که این کار باعث کاهش سرعت تولید شما شود اما با وجود طراحی آسان دستگاه توسط تیم فراز صنعت و سرعت عمل اپراتور این پرکن ظرفیت تولید قابل توجهی نسبت به پرکن های موجود در بازار را دارد به عنوان مثال برای پرکردن روغن های دارویی یا عصاره  گیاهان و… در ظروف کوچک مانند ظروف ۵۰ گرمی، ظرفیت تزریق ۱۵۰۰ عدد در ساعت را دستگاه دارا می باشد.

ظرفیت تولید این دستگاه برای ظروف مختلف متفاوت است. در این دستگاه قابلیت تزریق از ۵۰ گرم تا ۲ لیتر برای انواع ظروف امکان پذیر می باشد که برای ظروف گالنی تزریق به صورت دو مرحله ای انجام می شود. لازم به ذکر است که دستگاه پرکن تک نازل بدون درب بند و درب گذار بوده و به دو صورت بدون مخزن و همراه با مخزن ۵۰ لیتری (قابل تغییر تا ۷۰ لیتر ) تک جدار یا دو جدار و میکسردار و مجهز به گرمکن بنا به ماده  تولیدی و نیاز تولید کننده طراحی و با قیمت فوق العاده عالی به فروش می رسد. لازم به ذکر است که دستگاه به دو صورت تمام استیل و یا استیل و آهن قابلیت ساخت را دارد.

کارایی دستگاه پرکن مایعات نیمه اتومات تک نازل

دستگاه پرکن تک نازل مناسب برای راه اندازی خط تولید شوینده ارزان قیمت جهت تزریق مواد ضدعفونی کننده، مواد شوینده نظیر شامپو، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی و دیگر مواد شوینده می باشد و می توان با تهیه ی یک دستگاه پرکن تک نازل بدون مخزن و اتصال پرکن به مخازن خود به راحتی عملیات تزریق را بدون وقفه انجام دهید. پرکن تک نازل هچنین برای مواد غذایی که درون ظروف لیوانی یا دیگر ظروف قرار می گیرند مناسب است مانند پرکن ظروف لیوانی عسل، مربا،کرم کنجد، کره بادام زمینی، سمنو، سس ها و دیگر ظروف لیوانی و حتی کرم های آرایشی و بهداشتی مناسب می باشد.

پرکن مایعات

 

برای تولید عسل نیاز به دستگاه پرکن عسل خانگی است که در کنار قیمت مناسب، کارایی بالایی نیز داشته باشد. برای پرکردن عسل  و دیگر مواد که باید گرم تزریق انجام شود دستگاه فوق مجهز به مخزن دو جدار با گرمکن و همزن می شود تا سهولت تزریق فراهم گردد و این پرکن گزینه مناسب برای  راه اندازی خطوط همچون خطوط عسل از جهت مقرون به صرفه بودن است.

موارد استفاده از دستگاه پرکن تک نازل

پرکن تک نازل قابل استفاده در صنایع غذایی و شیمیایی (پرکن شوینده) و دارویی است مانند:

مواد غذایی (روغن،عسل،ارده،مربا،سس،رب،مارمالاد،شیره خرما،شربت،آبمیوه،لبنیات و…)

مواد بهداشتی (شامپو،شوینده ها،مایع بهداشتی و …)

مواد دارویی (انواع شربت ها،لوسیون،کرم و…)

مزایای دستگاه پرکن تک نازل ( پرکن شوینده و دستگاه پرکن عسل خانگی )

  • کارکرد دستگاه هم به صورت پدالی و هم به صورت تایمر است.
  • دارای یک مخزن ۵۰ لیتری دو جدار و میکسر می باشد. (افزایش ظرفیت مخزن امکان پذیر می باشد)
  • امکان تنظیم نازل برای بطری ها با ارتفاعات مختلف
  • تنظیم ساده و سریع
  • مخزن ۵۰ لیتری
  • قابلیت ساخت تمام استیل
  • هزینه نگهداری پایین
  • کاربرد آسان

گارانتی ۲ ساله برای دستگاه پرکن تک نازل مایعات غلیظ

شرکت ماشین سازی فرازصنعت با داشتن مهندسین فنی و کارکنان مجرب با هدف مشتری مداری هر پروژه یا ماشین آلات مورد نیاز مشتریان عزیز را از مرحله مشاوره، نصب تا راه اندازی را بطور کامل پشتیبانی لازم را بر عهده گرفته تا رضایت کامل مشتریان خود را فراهم نماید.

سرویس دهی و خدمات پس از فروش فرازصنعت دارای ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است که توسط مهندسین و متخصصین فرازصنعت برای مشتریان محترم در سراسر ایران ارائه می گردد. مدت زمان تحویل دستگاه از زمان عقد قرارداد ۱۵ الی ۲۰ روز کاری می باشد که نصب در محل و آموزش به صورت رایگان انجام می شود.

جهت خرید و یا مشاوره برای راه اندازی کسب و کار خود با مشاوران ما در ارتباط باشید.

کارشناسان:۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷ / ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتساپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

فیلم های مربوط به پرکن نیمه اتومات مایعات غلیظ:

پرکن تک نازل تمام استیل برای کرم

پرکن تک نازل برای انواع ظروف عسل

 

پرکن تک نازل همراه با مخزن ۵۰ لیتری و میکسر

 

brand

PSN1

وزن

50kg

ابعاد

80cm/35cm/80cm

باد مصرفی

4 بار

ظرفیت تولید

بستگی به حجم ظروف

برق مصرفی

تک فاز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه پرکن تک نازل مایعات غلیظ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟