خط تولید و بسته بندی روغن آفتابگردان

خط-بسته-بندی-روغن-آفتابگردان-فراز-صنعت

تاریخ انتشار : 

1403/01/07

فیلم خط تولید و بسته بندی روغن آفتابگردان

شاید شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که قصد دارید خط بسته بندی روغن آفتابگردان راه اندازی کنید. اگر شما هم نیاز به این تجهیزات دارید پیشنهاد می شود یک نمونه ویدیو از عملکرد دستگاه های فراز صنعت را مشاهده کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای تهیه دستگاه های مورد نیاز بگیرید. جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

خط بسته بندی روغن آفتابگردان

خط بسته بندی روغن آفتابگردان (خط تولید روغن آفتابگردان) یکی از کسب و کارهایی است که به صورت صفر تا صد توسط ماشین سازی فراز صنعت طراحی و راه اندازی می شود.

خط بسته بندی روغن آفتابگردان یکی از کسب و کارهای بسیار پرسود است و بازار بسیار مناسبی دارد. با توجه به ظرفیت تقاضا در بازار، این محصول یکی از منطقی ترین محصولات خوراکی برای تولید می باشد به همین دلیل می توان به عنوان یک کسب و کار همیشگی با درآمد بسیار بالا در نظر گرفت.

شرکت ماشین سازی فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید ماشین آلات صنعتی هم اکنون انواع خط تولید را با بهترین قیمت ممکن و بالاترین سطح کیفی طراحی و تولید می کند. در صورت تمایل به مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان مجرب فراز صنعت تماس بگیرید.

هزینه راه اندازی خط تولید روغن آفتابگردان

برای راه اندازی خط تولید و بسته بندی روغن آفتابگردان که به صورت مایع می باشد نیاز به تجهیزات مختلفی دارید که قیمت تجهیزات با توجه به حجم تولید شما و نوع خط تولید از جهتی که اتومات یا نیمه اتومات باشد متفاوت می باشد.

شرکت ماشین سازی فراز صنعت در راستای رضایت مشتریان تمام سعی خود را کرده است که با توجه به نیاز مشتریان محصولات خود را به صورت سفارشی طراحی و تولید کند ضمن این که تمامی تجهیزات فراز صنعت با قیمت رقابتی و کیفیت تضمینی تحویل مشتریان در سراسر ایران داده می شود.

تجهیزات مورد نیاز برای خط بسته بندی روغن آفتابگردان

راه اندازی خط بسته بندی روغن آفتابگردان با توجه به نوع خط تولید از قبیل اتومات و نیمه اتومات بودن دستگاه ها نیز متفاوت می باشد اما به طور کلی تمامی تجهیزات را در این جا مورد بررسی قرار می دهیم تا اطلاعاتی نسبت به تجهیزات خط بسته بندی روغن آفتابگردان داشته باشید.

ما در گذشته مقاله کاملی در مورد خط بسته بندی روغن خوراکی آماده کرده ایم که در صورت تمایل می توانید آن را مطالعه کنید و اطلاعات جامعی نیز به دست آورید.

تجهیزات خط بسته بندی روغن آفتابگردان به شرح زیر می باشد:

دستگاه پرکن روغن آفتابگردان

دستگاه پرکن مایعات یکی از تجهیزات بسیار پرکاربرد است که تقریبا در تمامی خطوط تولید که به صورت مایعات غلیظ و رقیق می باشد کاربرد دارد. این دستگاه با توجه به نیاز خط تولید به صورت اتومات و نیمه اتومات، روتاری و خطی، تک نازل تا ۸ نازل طراحی و تولید می شود.

در صورت تمایل به مشاهده انواع دستگاه پرکن می توانید روی کلمه دستگاه پرکن مایعات کلیک کنید تا تمامی دستگاه ها را مشاهده نمایید.

مخزن استیل و میکسر روغن آفتابگردان

مخزن استیل و میکسر روغن آفتابگردان یکی از تجهیزات کاربردی در خط تولید است که توسط آن روغن ذخیره و نگهداری می شود و به دستگاه های پرکن منتقل می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر روی کلمه مخزن استیل کلیک کنید و به صفحه مرتبط به آن مراجعه کنید.

دستگاه لیبل زن صنعتی در خط بسته بندی روغن آفتابگردان

دستگاه لیبل زن صنعتی یکی از تجهیزاتی است که در جهت لیبل زنی و برچسب زنی روی محصولات استفاده می شود. عملکرد این دستگاه به این صورت است که با توجه به نوع خط تولید به صورت نیمه اتومات و تمام اتوماتیک می باشد و برچسب اطلاعات محصول را با سرعت و دقت مناسب روی محصولات نصب می کند.

لیبل زنی روی محصولات سبب زیبا سازی محصول می شود ضمن این که در بازاریابی و فروش نقش بسیار مهمی دارد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه لیبل زن صنعتی می توانید روی آن کلیک کنید تا به صفحه مرتبط به آن هدایت شوید.

مونو پمپ غلیظ کش در خط بسته بندی روغن آفتابگردان

مونو پمپ غلیظ کش وظیفه انتقال و جا به جایی روغن آفتابگردان به سمت دستگاه های پرکن را دارد این دستگاه برای انواع مایعات غلیظ و رقیق کاربرد دارد.

شیرینگ پک در خط تولید روغن آفتابگردان

شیرینگ پک وظیفه بسته بندی محصولات را دارد و محصولات را به صورت پک بسته بندی می کند و آماده انتقال به بازار می شود. شیرینگ پک نیز انواع مختلفی دارد که می توانید به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید و اطلاعات تکمیلی را کسب نمایید.

شرکت ماشین سازی فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات صنعتی فعالیت می کند و انواع خط تولید را به صورت صفر تا صد راه اندازی می کند.

فراز صنعت هم اکنون صفر تا صد خط تولید و بسته بندی روغن آفتابگردان را در تمام ایران راه اندازی می کند و تجهیزات خود را با قیمت رقابتی و کیفیت تضمینی به دست مشتریان خود می رساند.

مزایای راه اندازی خط بسته بندی روغن آفتابگردان توسط فراز صنعت

  • دوام، استحکام و عمر مفید بالای تجهیزات؛
  • گارانتی ۲ ساله بدون قید و شرط؛
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی؛
  • امکان سفارشی سازی در تولید دستگاه ها طبق نیاز مشتری؛
  • ایجاد قیمت های رقابتی؛
  • نصب و راه اندازی رایگان دستگاه ها در محل شما؛
  • آموزش رایگان پرسنل شما برای کارایی بهتر؛
  • مشاوره رایگان برای ایجاد انواع خط تولید؛
  • تحویل به موقع و خیلی سریع زود تر از زمان درج شده در قرار داد؛
  • تولید اختصاصی توسط شرکت فراز صنعت؛
  • و دیگر خدماتی که بعد از خرید از متوجه آن خواهید شد.

 

سوالات متداول

یک کیلو تخمه آفتابگردان چقدر روغن میدهد؟

مقدار روغن دهی تخمه به موارد مختلفی بستگی دارد. از چه نوع تخمه ای قرار است روغن گیری انجام شود با چه نوع تجهیزاتی و… که در زمان تولید با توجه به تجربه می توان مقدار تقریبی روغن دهی را در بین تخمه های مختلف به دست آورد.

روغن آفتابگردان از چی درست میشه؟

روغن آفتابگردان به طور معمول از دانه های تخمه آفتاب گردان تولید می شود که در فرآیند تولید ممکن است افزودنی ها و مواد نگهدارنده به آن اضافه شود.

تفاوت خط بسته بندی با خط تولید روغن آفتابگردان چیست؟

در خط تولید روغن آفتابگردان تجهیزاتی که در زمینه تولید دخالت دارد مورد استفاده قرار می گیرد از جمله پوست گیر، روغن گیر و… اما در خط بسته بندی در واقع مرحله بعد از تولید است که روغن آفتاب گردان به مخزن و بعد از آن به دستگاه پرکن جهت پرکردن ظروف منتقل می شود تا این که لیبل زنی و بسته بندی آن به صورت کامل انجام شود.

جمع بندی

خط تولید و بسته بندی روغن آفتاب گردان یکی از کسب و کارهای بسیار سود ده است که نظر کارآفرینان  بسیاری را به خود جلب کرده است. در خط بسته بندی تجهیزات مختلفی مورد نیاز است که البته می توان به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک اقدام به راه اندازی آن کرد. در صورت تمایل به راه اندازی خط بسته بندی روغن آفتاب گردان صفر تا صد آن توسط شرکت ماشین سازی فراز صنعت انجام می شود.