خط تولید با 4 میلیارد

خط-تولید-با-4-میلیارد-فراز-صنعت

تاریخ انتشار : 

1402/12/05

اگر شما هم به فکر این هستید که خط تولید با ۴ میلیارد (راه اندازی خط تولید با چهار میلیارد) ایجاد کنید شرکت فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه راه اندازی خط تولید برای کارآفرینان، به شما مشاوره رایگان می دهد و بهترین اطلاعات را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید با ۴ میلیارد تومان اقدام به راه اندازی خط تولید کنید و به جمع تولید کنندگان کشور بپیوندید. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

مشاوره رایگان و فروش: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

خط تولید با ۴ میلیارد به صورت تمام اتوماتیک راه اندازی کنید و در زمینه تولید، رشد روز افزون و درآمد مطلوب ایجاد کنید. ۴ میلیارد سرمایه بسیار مناسبی است که بتوانید یک کارخانه خوب با تمام امکانات و به صورت فول اتوماتیک راه اندازی کنید.

شرکت ماشین سازی فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه راه اندازی انواع خط تولید برای کارآفرینان داخلی و خارجی فعالیت می کند و هم اکنون می تواند با سرمایه ۴ میلیارد تومانی بهترین کارخانه و خط تولید را برای کارآفرینان محترم به صورت صفر تا صد راه اندازی کند.

با چهار میلیارد چیکار کنم؟

یکی از سوالات متداولی که کارآفرینان بسیاری هنگام مشاوره با فراز صنعت می پرسند این است که با ۴ میلیارد چیکار کنم که هم سرمایه حفظ شود و کسب و کاری داشته باشم و هم درآمد مطلوبی بتوان ایجاد کرد! به همین دلیل ما در این جا پیشنهاداتی آماده کرده ایم که با مبلغ ۴ میلیارد به سادگی می توانید خط تولید خود را راه اندازی کنید.

پیشنهادات فراز صنعت برای راه اندازی خط تولید

یک نکته را همیشه باید در نظر گرفت که در تمامی زمینه ها و هر کسب و کاری که قرار است راه اندازی کنید ایده ها و پیشنهاداتی منطقی است که مورد نیاز جامعه می باشد و تا زمانی که تقاضا باشد راه اندازی آن کسب و کار منطقی نیز می باشد  به همین دلیل پیشنهاد می شود به قول معروف چرخ را از نو نسازید و به دنبال ایده هایی که هنوز تست نشده اند نباشید چرا که طبق تجربه در خوشبینانه ترین حالت، ایده های بسیار نو در ۵۰ درصد مواقع موفق می شوند و در ۵۰ درصد مواقع با شکست مواجه می شوند.

منطقی ترین حالت طبق تجربه بیست ساله فراز صنعت و ارتباط دائمی که با کارآفرینان داشته ایم این است که کسب و کاری را استارت بزنید که نیاز جامعه باشد و تقاضا همواره وجود داشته باشد و بعد از استارت کار سعی کنید با ایده های خلاقانه مشتریان بیشتری را جذب خود کنید و در بازار کار با ویژگی های منحصر به فرد همیشه یک قدم از رقیبان خود جلو باشید.

هم اکنون پیشنهادات فراز صنعت برای راه اندازی خط تولید با چهار میلیارد را مورد بررسی قرار می دهیم.

خط تولید مواد شوینده فول اتوماتیک با چهار میلیارد

تولید مواد شوینده یکی از کسب و کارهایی است که همیشه بازار آن داغ و حجم مشتریان زیادی را در تمام ۳۶۵ روز سال دارد. مواد شوینده هم اکنون جزء سبد کالای تمامی خانواده ها، ادارات، رستوران ها، مدارس و عموما هر جایی که رد پایی از انسان در آن جا وجود دارد می باشد و همیشه مورد تقاضا است.

با توجه به میزان تقاضای محصولات شوینده یکی از منطقی ترین کسب و کارها راه اندازی خط تولید مواد شوینده است که با سرمایه ۴ میلیارد تومانی می توان این کارخانه را به صورت فول اتوماتیک و در مقیاس بزرگ راه اندازی کرد و آماده استارت کسب و کاری پر سود و پر درآمد شد.

ما در گذشته در مورد درآمد خط تولید مواد شوینده به طور کامل صحبت کرده ایم که می توانید به مقاله آن مراجعه کنید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر جهت مشاوره رایگان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده با سرمایه ۴ میلیاردی نیاز به فضای کافی که مورد تایید وزارت بهداشت باشد دارید که معمولا در هر شهری متفاوت می باشد و می توانید متراژ و اطلاعات مربوط به آن را از سازمان بهداشت مربوطه در شهر خود جویا شوید.

علاوه بر فضا به تجهیزاتی نیاز دارید که به صورت کلی در این جا معرفی می کنیم و در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله خط تولید مواد شوینده مراجعه کنید ما در آن جا اطلاعات کاملی برای راه اندازی خط شوینده قرار داده ایم.

تجهیزات مورد نیاز همگی به صورت فول اتوماتیک است و به شرح زیر می باشد:

  1. دستگاه تصفیه آب RO: این دستگاه با جدا کردن املاح از آب، آن را آماده برای تولید مواد شوینده می کند به نوعی این دستگاه عملیات آماده سازی آب مورد نیاز برای مواد شوینده را انجام می دهد؛
  2. مخزن استیل و پمپ های غلیظ کش: یکی دیگر از تجهیزاتی که در کارخانه مواد شوینده بسیار ضروری است مخازن استیل است و کار آن نگهداری آب تصفیه شده است و آماده سازی جهت اضافه کردن فرمولاسیون و تولید مواد شوینده است. البته با دیگر مخازن مورد نیاز مانند مخازن پلی اتیلین هنگام مشاوره و راه اندازی خط به طور کامل آشنا خواهید شد؛
  3. دستگاه پرکن مایعات: این دستگاه عملیات پر کردن ظروف را انجام می دهد و دستگاه مناسب برای خط تولید با چهار میلیارد پرکن خطی است که به صورت فول اتوماتیک طراحی شده است؛
  4. دربند دو هد اتومات: این دستگاه دربندی به صورت اتوماتیک طراحی شده است که عملیات دربندی محصولات را به خوبی انجام می دهد؛
  5. دستگاه لیبل زن صنعتی: این دستگاه عملیات لیبل زنی و برچسب زنی را روی محصولات انجام می دهد که برای خط تولید با ۴ میلیارد از دستگاه لیبل زن دو منظوره فول اتوماتیک فراز صنعت استفاده می شود؛
  6. میز ترافیک گردان: یکی از تجهیزاتی است که عملیات ردیف کردن محصولات را در ابتدا و انتهای خط تولید انجام می دهد؛
  7. جت پرینتر: یکی از تجهیزاتی است که عملیات قیمت زنی و تاریخ زنی را روی محصولات انجام می دهد؛
  8. دستگاه چسب زن کارتن: از این دستگاه جهت چسب زنی محصولاتی که درون کارتن بسته بندی قرار می گیرد استفاده می شود؛
  9. شیرینگ پک: شیرینگ پک نیز دستگاهی است که عملیات بسته بندی محصولات را انجام می دهد که با توجه به نیاز خط، امکان استفاده از آن وجود دارد.

۴ میلیارد سرمایه مناسبی برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده به صورت فول اتوماتیک می باشد که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خط تولید سم با سرمایه ۴ میلیارد تومانی

راه اندازی خط تولید سم و کود مایع یکی از کسب و کارهایی است که رقیب زیادی ندارد ولی درآمد بسیار بالایی دارد. راه اندازی خط تولید سم و فروش محصولات آن به سادگی مواد شوینده نیست و نیاز است که اطلاعات کافی در این زمینه به دست بیاورید و با بازار کار آشنا شوید بعد از آن می توانید در این عرصه پر سود قدم بردارید و کارخانه تولید سم و کود مایع را به سادگی استارت بزنید.

مبلغ ۴ میلیارد مبلغ مناسبی برای راه اندازی خط تولید سم به صورت فول اتوماتیک می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله مربوط به خط تولید سم مراجعه کرده و اطلاعات کاملی نسبت به این خط تولید کسب نمایید.

خط تولید مربا با سرمایه ۴ میلیارد تومانی

تولید مربا و مارمالاد و بسته بندی آن یکی دیگر از پیشنهادات فراز صنعت است که تولید آن می تواند سود بسیار خوبی داشته باشد. راه اندازی خط تولید مربا توسط فراز صنعت به صورت فول اتوماتیک می باشد و صفر تا صد راه اندازی آن را برای کارآفرینان قابل انجام است.

قبل از هر چیزی پیشنهاد می شود مقاله مربوط به خط تولید مربا را مطالعه کنید تا اطلاعات جامعی نسبت به این کسب و کار داشته باشید و بتوانید تصمیم درستی در انتخاب خود بگیرید.

خط تولید روغن خوراکی با سرمایه ۴ میلیارد

خط تولید روغن خوراکی نیز کسب و کاری است که تقاضای محصولات آن بسیار زیاد است. تولید روغن خوراکی با توجه به این که جزء کالاهای بسیار ضروری است، استارت آن کاملا منطقی می باشد. راه اندازی خط تولید روغن خوراکی به صورت فول اتوماتیک با سرمایه ۴ میلیارد تومانی توسط فراز صنعت قابل راه اندازی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله خط تولید روغن خوراکی مراجعه کنید تا نسبت به آن اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

خط تولید روغن موتور با چهار میلیارد

تولید روغن موتور ماشین نیز جزء کسب و کارهایی است که راه اندازی خط تولید آن می تواند درآمد بسیار خوبی داشته باشد. یکی از محصولات مصرفی برای خودروها روغن موتور است که تقریبا هر خودرو در بازه زمانی دوماهه نیاز به تعویض روغن دارد. با توجه به حجم تقاضای محصولات این کسب و کار در صورتی که راه اندازی آن با استراتژی درست باشد درآمد خوبی نیز می تواند داشته باشد.

ما در گذشته مقاله ای در مورد خط تولید روغن موتور منتشر کرده ایم و این کسب و کار را به طور کامل معرفی و بررسی کرده ایم پیشنهاد می شود قبل از هر چیزی جهت کسب اطلاعات بیشتر به آن مراجعه کنید.

شرکت ماشین سازی فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه راه اندازی انواع خط تولید به صورت تخصصی فعالیت می کند و هم اکنون می تواند خط تولید با ۴ میلیارد را به صورت حرفه ای برای کارآفرینان محترم راه اندازی کند.

مزایای راه اندازی خط تولید با ۴ میلیارد توسط فراز صنعت

  • تولید دستگاه ها با بالاترین سطح کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی؛
  • تضمین کیفیت + تضمین قیمت؛
  • گارانتی ۲۴ ماهه بدون قید و شرط؛
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی و ۲۴ ساعته؛
  • امکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با بودجه و نیاز مشتریان؛
  • نصب و راه اندازی رایگان خط تولید در محل مشتری؛
  • آموزش پرسنل شما در راستای عملکرد بهتر دستگاه ها؛
  • بازدید دوره ای کارشناسان فراز صنعت از محل تولید کنندگان جهت اطمینان از عملکرد مثبت دستگاه ها؛
  • جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات تلفنی و حضوری؛
  • و بسیاری از خدمات دیگر که بعد از خرید متوجه آن خواهید شد.