خط تولید روغن حیوانی

خط-تولید-روغن-حیوانی-فراز-صنعت

تاریخ انتشار : 

1402/12/23

فیلم کارگاه تولید روغن محلی و حیوانی

قبل از راه اندازی خط تولید روغن حیوانی و بسته بندی آن پیشنهاد می شود یک نمونه ویدیو از نحوه عملکرد دستگاه های فراز صنعت را مشاهده کنید (ویدیوهای بیشتر انتهای مقاله) تا ضمن آشنایی با عملکرد دستگاه ها بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید دستگاه ها بگیرید.

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها با شماره های زیر تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

ویدیو خط تولید روغن حیوانی به سفارش شرکت پگاه

خط بسته بندی روغن حیوانی

خط تولید روغن حیوانی (بسته بندی روغن حیوانی) یکی از کسب و کارهای پر رونق است که صفر تا صد آن توسط ماشین سازی فراز صنعت راه اندازی می شود.

ما در این مقاله قرار است به راه اندازی خط بسته بندی روغن حیوانی، هزینه راه اندازی، مجوزها همراه با ویدیو از کارگاه تولید روغن حیوانی بپردازیم.

شرکت ماشین سازی فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال  سابقه  فعالیت در زمینه راه اندازی خط تولید و همچنین طراحی و تولید تجهیزات صنعتی هم اکنون انواع خطوط غذایی و شیمیایی را به صورت صفر تا صد در داخل و خارج از ایران راه اندازی و نصب می کند.

روغن حیوانی چیست؟

روغن حیوانی دو مدل است نوع اول آن به میزان چربی گفته می شود که از بدن حیوانات حلال گوشت گرفته می شود و به عنوان روغنی سالم و قوی شناخته می شود که در میان مردم در حال استفاده می باشد.

نوع دوم روغن حیوانی به روغن گفتی می شود که از شیر حیوانات حلال گوشت مانند گاو و گوسفند تهیه می شود و خواص درمانی بسیاری دارد ضمن این که وجود آن در وعده های غذایی باعث افزایش قوای جسمی می شود.

این دو نوع روغن حیوانی جزء سالم ترین روغن های موجود است که از قدیم تا به امروز طرفداران بسیاری دارد.

محبوبیت این روغن ها سبب شده است که تولید در تیراژ بالا هم اکنون به صورت صنعتی رواج پیدا کند به طوری که صفر تا صد تولید و بسته بندی توسط تجهیزات انجام می شود.

شرکت ماشین سازی فراز صنعت در واقع تمامی تجهیزات مربوط به خط بسته بندی روغن  حیوانی را تولید می کند که در ادامه به معرفی و بررسی تجهیزات نیز خواهیم پرداخت.

قیمت دستگاه تولید روغن حیوانی

برای راه اندازی خط تولید و بسته بندی روغن حیوانی نیاز به تجهیزات مختلفی دارید که هر کدام در خط بسته بندی شما مورد نیاز می باشد. تجهیزات خط بسته بندی روغن حیوانی با توجه به حجم تولید، اتومات و نیمه اتومات بودن تجهیزات قیمت گذاری می شود.

شرکت ماشین سازی فراز صنعت در راستای رضایت مشتریان سعی کرده است تمامی تجهیزات خود را با قیمت رقابتی و کیفیت تضمینی تحویل کارآفرینان محترم بدهد که در صورت تمایل به مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت خط تولید و بسته بندی روغن حیوانی می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نکته: در صورت تمایل به راه اندازی خط تولید روغن مایع خوراکی می توانید روی کلمه خط بسته بندی روغن خوراکی کلیک کند تا اطلاعات کاملی در این زمینه کسب نمایید و مشاوره رایگان نیز داشته باشید.

تجهیزات خط بسته بندی روغن حیوانی

برای راه اندازی خط تولید روغن حیوانی و بسته بندی آن نیاز به تجهیزاتی دارید که در این جا مورد بررسی قرار می دهیم. تجهیزات خط بسته بندی روغن حیوانی به صورت کلی شرح زیر می باشد:

دستگاه پرکن روغن حیوانی

یکی از تجهیزات مورد نیاز در خط بسته بندی روغن حیوانی دستگاه پرکن مایعات می باشد. دستگاه های پرکن انواع مختلفی دارد که به صورت نیمه اتومات و اتوماتیک طراحی و راه اندازی می شود که با توجه به نیاز خود و ظرفیت تولید و نوع خط تولید در مشاوره رایگان، یکی از این دستگاه ها پیشنهاد می شود.

مخزن استیل و میکسر در خط تولید روغن حیوانی

مخزن استیل یکی دیگر از تجهیزاتی است که در خط تولید و بسته بندی روغن حیوانی کاربرد بسیاری دارد و وظیفه آن نگهداری روغن موجود است که بعد از آن به دستگاه های پرکن منتقل می شود.

دستگاه لیبل زن در خط بسته بندی روغن حیوانی

دستگاه لیبل زن صنعتی یکی از تجهیزات مورد نیاز در جهت زدن برچسب بر روی محصولات می باشد. این دستگاه عملیات برچسب زنی و زیباسازی محصول را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

دستگاه لیبل زن صنعتی نیز انواعی دارد که می توانید با مراجعه به صفحه مرتبط به آن مدل های مختلف آن را مشاهده کنید و با توجه به نیاز خود بهترین مدل برای رفع نیاز خود را سفارش دهید.

مونو پمپ غلیظ کش در خط تولید روغن حیوانی

یکی دیگر از تجهیزات برای جا به جایی و انتقال روغن حیوانی به دستگاه های پرکن دستگاه پمپ غلیظ کش می باشد این دستگاه برای جا به جایی مواد غلیظ و رقیق طراحی شده است و هم اکنون در خط بسته بندی روغن حیوانی کاربرد بسیاری دارد.

شیرینگ پک در خط بسته بندی روغن حیوانی

دستگاه شیرینگ پک همان طور که از نام آن مشخص است عملیات پک کردن و بسته بندی محصولات را انجام می دهد که بعد از آن محصول شما به صورت بسته بندی شده  و آماده انتقال به بازار می شود. دستگاه شیرینگ پک نیز انواعی دارد که با توجه به خط بسته بندی شما یکی از آن ها پیشنهاد می شود.

مجوز تولید روغن حیوانی

تولید و بسته بندی روغن حیوانی با درج برند نیاز به اخذ مجوز از سازمان مربوطه دارد. از آن جا که روغن حیوانی جزء اقلام خوراکی می باشد نظارت بر آن کمی بیشتر از دیگر خطوط می باشد به همین دلیل باید موارد زیر را به ترتیب انجام دهید تا بتوانید با اطمینان بیشتری خط تولید خود را راه بیندازید:

  1. اخد مجوز از بهداشت و درمان جهت بسته بندی محصولات غذایی از جمله روغن حیوانی مورد نیاز می باشد؛
  2. مجوز تاسیس، مجوز فعالیت و مجوز عرضه از سازمان صنایع و معادن باید گرفته شود؛
  3. مجوز آتش نشانی برای واحدهای بسته بندی روغن از سازمان آتش نشانی باید گرفته شود؛
  4. مجوز محیط زیست از سازمان حفاظت محیط زیست باید دریافت شود؛

بعد از انجام مراحل فوق با اطمینان خاطر می توانید خط تولید روغن حیوانی را راه اندازی نمایید و از درآمد زایی کسب و کار خود نهایت لذت را ببرید.

 

شرکت ماشین سازی فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه راه اندازی انواع خط تولید هم اکنون خط بسته بندی روغن حیوانی را با قیمت رقابتی ومنصفانه و بالاترین کیفیت ممکن طراحی و راه اندازی می کند. در صورت تمایل به راه اندازی خط تولید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مزایای راه اندازی خط بسته بندی روغن حیوانی توسط فراز صنعت

  • دوام، استحکام و عمر مفید بالای تجهیزات؛
  • گارانتی ۲ ساله بدون قید و شرط؛
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی؛
  • امکان سفارشی سازی در تولید دستگاه ها طبق نیاز مشتری؛
  • ایجاد قیمت های رقابتی؛
  • نصب و راه اندازی رایگان دستگاه ها در محل شما؛
  • آموزش رایگان پرسنل شما برای کارایی بهتر؛
  • مشاوره رایگان برای ایجاد انواع خط تولید؛
  • تحویل به موقع و خیلی سریع زود تر از زمان درج شده در قرار داد؛
  • تولید اختصاصی توسط شرکت فراز صنعت؛
  • و دیگر خدماتی که بعد از خرید از متوجه آن خواهید شد.