خط تولید وایتکس و مایعات اسیدی

sdr

تاریخ انتشار : 

1398/01/24

فیلم خط تولید وایتکس

راه اندازی خط تولید وایتکس یکی از کسب و کارهای خوب و با بازدهی زود هنگام است که افراد بسیاری را مشتاق به تولید کرده است. پیشنهاد می کنیم دو نمونه از ویدیوهای خط تولید آب ژاول را مشاهده کنید (مشاهده ویدیوهای بیشتر در انتهای مقاله) و بعد از آن جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های زیر تماس بگیرید: 

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

[wp-svg-icons icon=”arrow-left-3″ wrap=”i”]فيلم دستگاه پركن نيمه اتومات مايعات اسيدي    [aparat id=’POEei’]

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

[wp-svg-icons icon=”arrow-left-3″ wrap=”i”]فيلم دستگاه پركن اتومات مايعات اسيدی  [aparat id=’G7tSZ’]

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]

 

راه اندازی خط تولید وایتکس

خط تولید وایتکس یکی از کسب و کارهای پولساز  در ایران است که سرمایه زیادی هم نمی خواهد. امروزه در كشور، استقبال از راه اندازی خط تولید شوينده به خصوص خط توليد مواد اسيدی (توليد وايتكس) با توجه به شيوع بيماری كرونا بسيار رونق گرفته است. وايتكس نيز به علت داشتن خاصيت ضدعفونی كننده بسيار مورد توجه توليد كنندگان مواد شوينده قرار گرفته است و بسياری از توليدكنندگان در صدد راه اندازی اين نوع خطوط برای توليدی های خود هستند. اگر شما هم قصد دارید خط تولید خود را راه بیندازید این مقاله کمک بسیار زیادی به  شما می کند و در صورت هرگونه سوال و ابهام می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

فراز صنعت به علت حمايت از توليدكنندگان و رونق صنعت در كشور هزينه راه اندازی خط توليد وايتكس و ديگر خط توليد مواد اسيدی خود را با حداقل قيمت از ۶۰ ميليون تومان همراه با فرمولاسيون آن شروع كرده است. اميدواريم تا پيشرفت شما عزيزان همراهتان باشيم.

دستگاه تولید آب ژاول

دستگاه تولید آب ژاول-فراز صنعت

برای ایجاد خط تولید وایتکس شما نیاز به دستگاه تولید آب ژاول و دیگر دستگاه های مورد نیاز (دستگاه پرکن مایعات)مرتبط دارید که بتوانید با یک فرمول خوب به تولید وایتکس بپردازید. تولید وایتکس حتی در یک کارگاه کوچک امکان پذیر می باشد و بعضی از افراد حتی در گوشه ای از حیاط منزل کارگاه خود را احداث می کنند. ما در ادامه تمامی دستگاه های مورد نیاز را معرفی می کنیم و شما می توانید با قیمت بسیار مناسب آن ها خریداری کرده و خط تولید خود را راه اندازی کنید.

 

دستگاه تصفيه آب برای خط توليد مواد اسيدی

براي راه اندازی خط توليد وایتکس يا ديگر مواد شوينده كيفيت آب مصرفي بسيار حائز اهميت است تا حدي كه اگر كيفيت آب مصرفی به حد مطلوب نرسيده باشد باعث خرابی محصول و ايجاد عامل ميكروبی برای فرمولاسيون و دو فاز شدن محصول می شود در نتيجه برای كيفيت بهتر محصول نياز به دستگاه تصفيه آب داريم كه بنا به نياز و تجهيزات مورد نظر توليدكننده (راه اندازی خط توليد نيمه اتومات يا خط توليد اتومات) به دو صورت دستگاه يونيزه آب خانگی و دستگاه صنعتی يونيزه آب تهيه می شود.

دستگاه تصفيه آب خانگی قابليت تصفيه آب در حدود ۵۰ گالن را دارد كه براي كسب و كارهای اوليه و كارگاه های كوچک مناسب بوده و هزينه راه اندازی خط توليد وايتكس را به حداقل می رساند و می توان در كنار مخازن پلی اتلين و دستگاه پركن مخصوص مواد اسيدی به راحتی كارگاه خود را راه اندازی كرده و كسب درآمد كنيد.

دستگاه RO صنعتی

دستگاه RO صنعتی

اگر بخواهید ظرفیت آب تصفيه شده در خط تولید وایتکس را افزایش دهید باید از فیلترهای ممبران با ظرفیت بالاتر و یا تعداد فیلترهای ممبران بیشتر استفاده کنیم. البته کار به این سادگی نیست و برای استفاده از فیلتر با ظرفیت بالاتر، باید پمپ و فیلترهای پیش تصفیه قوی تر شوند و برخی از قطعات تغییر کنند. در دستگاه های با ظرفیت بالاتر، از فیلترهای ممبران با ظرفیت ۴۰۰ گالن و پمپ های ۳۶ ولت استفاده میشود. همچنین در دستگاه های نیمه صنعتی، از ۴ عدد ممبران با ظرفیت ۱۰۰ گالن استفاده می شود که جمعا ۴۰۰ گالن می شود.

دستگاه های تصفیه آب صنعتی از نظر مراحل تصفیه و اساس کار با دستگاه های تصفیه آب خانگی تفاوت چندانی ندارند. تنها تفاوت دستگاه تصفیه آب صنعتی ۴۰۰ گالنی با دستگاه های تصفیه آب خانگی، در فیلترهای بزرگ تر، ظرفیت بیش تر و هم چنین استفاده از ۴ عدد فیلتر ممبران ۱۰۰ گالنی می باشد كه باعث افزايش توليد محصولات می شود و هچنين از نظر هزينه قيمت بالاتری نسبت به دستگاه تصفيه آب خانگی دارد و باعث افزايش هزينه راه اندازی خط توليد وايتكس و ديگر مواد اسيدی در تيراژ بالاتر می شود.

مخازن ساخت و ذخيره خط اسيدی

 

مخازن ساخت و ذخیره خط اسیدی-فراز صنعت

در خط تولید وایتکس بعد از تصفيه سازی آب نياز به نگهداری آب يونيزه شده در مخزن ذخيره پلی اتلين است كه توسط يک پمپ انتقال مواد داخل ميكسر ريخته می شود و فرمولاسيون آماده ميشود و آماده انتقال به دستگاه های پركن براي توليد وايتكس می شوند.

پمپ مخصوص خط توليد مواد اسيدی

در خط تولید وایتکس برای انتقال مواد به داخل ميكسر نياز به پمپ مخصوص مواد اسيدی است كه از جنس تفلون بوده و در برابر مواد اسيدی خورندگی ندارد.

 دستگاه پركن مواد شوينده نيمه اتومات و اتومات | پركن ۸ نازل روتاری

برای خط تولید وایتکس نیاز به  دستگاه پركن مایعات اسيدی است که فراز صنعت این محصول را برای توليد كنندگان عزيز فراهم كرده است كه شامل دستگاه پركن ۴ نازل نيمه اتومات و دستگاه  اتومات پركن روتاری مايعات اسيدی می باشد.

مشخصات دستگاه پركن مواد شوينده نيمه اتومات

مشخصات دستگاه پرکن مواد شوینده نیمه اتومات-فراز صنعت

همانطور كه در قسمت های بالا بيان شد به عنوان مثال در خط توليد وايتكس برای انتقال مواد از مخزن به دستگاه پركن مایعات مخصوص وایتکس نياز به پمپ مواد اسيدی می باشد اما در خط نيمه اتومات مواد اسيدی با دستگاه پركن نيمه اتومات ۴ نازل فرازصنعت نياز به اين پمپ نبوده و طی طراحی خاص فرازصنعت مواد مستقيم از مخزن به سمت دستگاه پركن وايتكس برای عمليات تزريق منتقل مي شوند كه اين امر باعث كاهش هزينه در راه اندازی خط توليد وايتكس می گردد.

  • اسکلت دستگاه پرکن نیمه اتومات مایعات اسیدی ( پركن وايتكس ) از فولاد رنگ الکترو استیل می باشد که بر روی آن رنگ ضد اسید استفاده شده است و کاوری بر روی آن از جنس PVC قرار گرفته شده است.
  • مخزن دستگاه پركن وايتكس با ظرفیت ۱۲۰ليتری می باشد.
  • تنظیم دستگاه برای پرکردن انواع ظروف با ارتفاع های متفاوت یکی از مزایای این دستگاه می باشد.
  • تنظیم مقدار پرکردن ظرف از طریق تایم می باشد و هر نازل مجهز به یک شیشه جدا بوده که در صورت هماهنگ نبودن نازل ها به راحتی قابل تنظیم می باشد.

دستگاه پركن وايتكس نيمه اتومات بدليل اينكه از نوع پركن هاي ثقلی می باشد مناسب برای توليد كنندگان يا كارآفرينان عزيزی است كه در ابتدای كسب و كار خود هستند و بودجه و سرمايه  كافی برای شروع كار خود ندارند، قيمت پايين و كاركرد آسان بدون نياز به پمپ از ويژگي هاي اين پركن می باشد.

مشخصات دستگاه پرکن اسید روتاری ۸ نازل

مشخصات دستگاه پرکن اسید روتاری ۸ نازل-فراز صنعت

در صورتی كه ظرف توليد كننده مواد اسيدی فقط از نوع PET  باشد و نياز به افزايش راندمان توليد دارد می تواند از دستگاه پركن روتاری استفاده كنيد كه ويژگی های دستگاه شامل:

  •  دستگاه پركن ۸ نازل اسيد امکان اتصال مستقیم از قسمت خروجی به نوار نقاله جهت استفاده jet-print  و اتصال به شیرینگ پک تونلی را دارا می باشد.
  • دارای سیستم هوشمند خطای بطری
  • دارای مخزن ۳۰۰ لیتری پلی اتلین
  • دارای مخرن درب با ظرفیت ۴۰۰۰ درب
  • تنظیم آسان دستگاه برای تغییر بطری در اشکال و ابعاد مختلف
  • دارای سیستم کنترل plc و صفحه نمایش HDMI

 دستگاه لیبل برای برچسب زدن برای خط تولید وایتکس

دستگاه لیبل برای برچسب زدن برای خط تولید وایتکس-فراز صنعت

بعد از عمليات پركن مواد شوينده (وايتكس) و درب بندی محصول، بطری های مواد اسيدی ( وايتكس) برای ليبل زدن توسط دستگاه لیبل زن آماده می شود. ليبل برچسبی است كه مشخصات كالا اعم از تاريخ توليد، تاريخ انقضا، مشخصات محصول و … را روی محصول برچسب زنی انجام می دهد.

دستگاه ليبل پشت چسب زن قادر به ليبل زنی يک طرفه يا دو طرفه بر روی بطری های گرد، كتابي، ظروف پت، پلی اتلين و … در اشكال متفاوت می باشد.

شیرینگ پک |تمام اتومات ، نیمه اتومات

و در انتها محصول برای بسته بندی وارد دستگاه شيرينگ پک می شود.برای شيرينگ دو دستگاه شيرينگ تمام اتومات بدون نياز به دخالت دست و شيرينگ پک نيمه اتومات فراز صنعت وجود دارد كه بنا به سليقه، نياز و بودجه مدنظر توليدكننده تهيه و توليد می شود.

شيرينگ نيمه اتومات

شیرینگ نیمه اتومات-فراز صنعت

  • امکان تنظیم سریع شیرینگ پک تونلی نیمه اتومات برای بسته بندی انواع بطری و کارتن
  • قابلیت شیرینگ محصولات پاکتی و کارتن و بسته بندی کلیه محصولات مانند سیم و کابل ،نوشیدنی و مواد غذایی و…
  • طراحی کوره شیک و حفظ دما تا مدت طولانی به خاطر داشتن۳ جدار محکم و عایق بندی شده که از اتلاف انرژی جلوگیری میکند.
  • دارای سیستم دوخت و برش شمشی که علاوه بر کیفیت بهتر دوخت طولانی تر نیز نسبت به مدلهای سیمی دارد.

شيرينگ تمام اتومات

شیرینگ تمام اتومات-فراز صنعت

  • امکان تنظیم سریع دستگاه شیرینگ پک برای بسته بندی انواع بطری ها در کمترین زمان از طریق HMI/PLC
  • بسته بندی بطری بدون کفی تمام اتوماتیک بدون نیاز به اپراتور
  • طراحی شیک کوره و حفظ دما تا مدت طولانی
  • قابل اتصال به انواع ریلهای زمینی / نوار نقاله
  • طراحی شده برای بسته بندی انواع ظروف از قبیل شیشه و بطری

 

دستگاه چسب زن كارتن

دستگاه چسب زن کارتن-فرازصنعت

براي بسته بندی محصولات و افزايش كيفيت می توان از دستگاه چسب زن كارتن در خط توليد مواد شوينده استفاده كرد. دستگاه چسب زن براي دربندی و پلمپ كارتن های مواد شوينده كه به علت وزن محصول نياز است در كارتن بسته بندی شوند كاربرد دارد. استفاده از اين دستگاه باعث افزايش سرعت بسته بندی،كاهش هزينه و صرفه جويی در نيروی كار انسانی خواهد شد. دستگاه فوق قادر به چسب زدن ۳۰ عدد كارتن در هر يک دقيقه می باشد.

وايتكس چيست؟

خوب است قبل از ایجاد خط تولید وایتکس کمی بیشتر با این  محلولو آشنا شوید. وايتكس (آب ژاوال) مایع سفیدکننده ای است که برای گندزدایی، بو زدايی و سفید کردن انواع سطوح و البسه و… مورد استفاده قرار مي گيرد. وايتكس را برتوله کشف کرد و چون نخست در محله ژاوال پاریس تولید می شد به آب ژاوال معروف شد. از این ماده در صنعت به عنوان گندزدا و سفید کننده پارچه و خمیر کاغذ استفاده می شد و در خانه برای ضد عفونی کردن و سفید کردن لباس ها به هنگام رخت شویی از آب ژاوال (وايتكس) استفاده می شود.

سفیدکننده ها یکی از رایج ترین و پرکاربردترین پاک کننده های خانگی محسوب می شود و از موثرترین روش ها برای تمیز کردن لکه ها و از بین بردن باکتری ها می باشد.

 آيا آب ژاول با وايتكس متفاوت است؟

پاسخ اين است كه آب ژاول همان وايتكس است كه به رنگ زرد می باشد و خاصيتی مانند سفيد كننده دارد با اين تفاوت كه خيلی سريع تر از مواد سفيد كننده حالت پايدار خود را از دست می دهد و باعث كاهش قدرت سفيدكنندگی می شود برای همين برای توليد وايتكس عملياتی اعمال می شود تا محلول تا پايان تاريخ انقضای خود حالت پايدار را حفظ نمايد و باعث كاهش كيفيت محصول نهايی نگردد.

فرمول تولید وایتکس

فرمول توليد وايتكس در حالت كلی به روش تزریق گاز کلر به روش ذيل به دست می آید:

CL2+NaoH      =      NaCLo+NaCL+H2o

فرمول تولید وایتکس-فراز صنعت

همانطور که از واکنش بالا پیداست چنانچه گاز کلر را در محلول سود سوز آور ترکیب نماییم آب ژاوال ساخته می شود. در مخزن سود را ترکیب نموده و گاز کلر را از انتهای مخزن واردكرده و با توجه به اینکه میل ترکیبی واکنش نشان دادن گاز کلر با سود بسیار بالاست،به همین دلیل گاز کلر در خلال زمانی که از انتهای مخزن به سطح مواد می رسد جذب و در نتیجه مایع سفید کننده تشکیل می شود.

با توجه به خرنده بودن ترکیب گاز کلر و سود تمامی متریال مورد استفاده در مخازن علی الخصوص قسمت هایی که بصورت مستقیم با مواد در ارتباط هستند باید از جنس PVC تولید شوند تا مشكلی برای تجهيزات از نظر خوردندگی مواد بوجود نيايد.

نحوه بسته بندی وایتکس

نحوه بسته بندی وایتکس-فراز صنعت

در قديم برای بسته بندی محصولات اسيدی (وايتكس) از ظروف كتابی شكل استفاده می شد كه به دليل گاز اكسيژن ايجاد شده از محصول، باعث دفرمه شدن ظرف می گرديد. به مرور برای بسته بندی، مواد را در ظروف استوانه ای شكل با كفه های ضخيم بسته بندی كردند كه با وجود تورم داخل بطری، شكل ظاهری بطری خراب نشود. برخلاف مواد شوينده مانند مايع دستشويی و ظرفشويی كه دارای دربند و درپوش هستند اين محصولات بايد در هنگام پركن وايتكس درپوش نداشته باشند تادر طی بسته بندی مقداری از گاز اكسيژن تخليه شده و باعث دفرمه يا انفجار بطری نشود.

امروزه كارشناسان شيمی در ايران در تلاش هستند كه مواد اسيدی هم مانند ديگر مواد شوينده دارای غلظت بيشتری باشند و اين غلظت دهندگی را می توان از چندين ماده هایی كه ويژگی غلظت دهندگی را دارند بگيرند.

نظافت صحیح به کمک سفید کننده ها (وايتكس)

در اینجا نکاتی برای استفاده صحیح از سفیدکننده ها مانند وايتكس را در اختیارتان قرار می دهیم:

  • برای نظافت صحیح سفید کننده را با آب رقیق کنید. می توانید در ماشین لباسشویی هم بریزید اما در آنجا هم نهایتا با آب مخلوط می شود.

  • اگر آب داغ را با وايتكس استفاده می کنید، ممکن است گاز کلر تولید شود، که مضر است.  آن را با مواد خانگی مانند سرکه یا آمونیاک ترکیب نکنید، زیرا واکنش ضعیف ایجاد می شود.

  • پیش از ضدعفونی کردن یک سطح ابتدا آن را تمیز کنید. برای تمیز کردن آن از مایع ظرفشویی و آب استفاده کنید، سپس با کمک سفید کننده و آب آن را ضدعفونی کنید. بگذارید محلول آب و سفید کننده حداقل ۵ دقیقه روی سطح بنشیند.

  • سفید کننده مخصوص لباس های رنگی برای از بین بردن لکه ها به جای سدیم هیپوکلریت یا کلر از هیدروژن پراکسید استفاده می کند.

  • محصولات تمیز کننده خانگی از ترکیبات کلر سفید کننده بهره می برند. انواع دیگر سفید کننده عبارت اند از سفید کننده پراکسید.

  • سفید کننده برای سفید کردن لباس استفاده می شود. همچنین می تواند برای از بین بردن قارچ و کپک استفاده شود.

  • این محلول باید حاوی ۱ قاشق غذاخوری سفید کننده یا ۱ گالن آب، یا یک پیمانه سفید کننده با ۱۰ پیمانه آب باشد.

کاربردهای وايتكس

۱- با استفاده از محلول آب ژاوال (وایتکس) کلیه  میکروب ها اعم از قارچ، ویروس و باکتری ها را می توان به راحتی از بین برد.

۲- از آب ژاوال برای ضدعفونی نمودن سطوح مختلف و ماده دفع کننده بو در مخازن آب، لبنیات و دفع فاضلاب می توان استفاده نمود.

۳- با استفاده از این ماده می توان لکه های سطوح پارچه ای را به راحتی از بین برد قابل ذکر می باشد كه بهتر است برای البسه و پارچه های سفید استفاده گردد.

شرکت فراز صنعت تولید کننده ماشین آلات صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی قادر است خط کامل توليد وايتكس  و خط تولید مواد شوینده را با برترین کیفیت و قیمت مناسب همراه با فرمولاسيون رايگان وايتكس در سراسر ایران عزیز به شما مشتریان گرامی عرضه نماید.

گارانتی و خدمات پس از فروش فرازصنعت برای خط تولید وایتکس

شركت ماشين سازی فرازصنعت با داشتن مهندسين فنی و كاركنان مجرب با هدف مشتری مداری هر پروژه يا ماشين آلات مورد نياز مشتريان عزيز را از مرحله مشاوره، نصب تا راه اندازی را بطور كامل پشتيبانی لازم را بر عهده گرفته تا رضايت كامل مشتريان خود را فراهم نمايد.

سرويس دهی و خدمات پس از فروش فرازصنعت دارای ۲سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است كه توسط مهندسين و متخصصين فرازصنعت برای مشتريان محترم در سراسر ايران ارائه می گردد.

براي راه اندازی خطوط تولید وایتکس خود با كمترين هزينه و بالاترين كيفيت با مشاوران ما در ارتباط باشيد.

[wp-svg-icons icon=”tag” wrap=”i”] كارشناسان: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷ / ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

[wp-svg-icons icon=”mobile” wrap=”i”] پاسخگوي واتساپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

 

[wp-svg-icons icon=”arrow-left-3″ wrap=”i”]فيلم دستگاه پركن نيمه اتومات مايعات اسيدي    [aparat id=’POEei’]

[wp-svg-icons icon=”arrow-left-3″ wrap=”i”]فيلم دستگاه پركن اتومات مايعات اسيدي  [aparat id=’G7tSZ’]

[wp-svg-icons icon=”checkmark-circle” wrap=”i”]فيلم دستگاه شيرينگ پك تمام اتومات:[aparat id=’dfhIA’]

[wp-svg-icons icon=”checkmark-circle” wrap=”i”]فيلم دستگاه ليبل تمام اتومات:[aparat id=’rZh0z’]

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]