دستگاه لیبل زن چیست؟

دستگاه-لیبل-زن-چیست-فراز-صنعت

تاریخ انتشار : 

1401/10/08
Rate this post

مشاوره رایگان برای دستگاه لیبل زن

دستگاه لیبل زن صنعتی یکی از دستگاه های مورد نیاز برای انواع خط تولید است. اگر شما هم نیاز به این دستگاه دارید جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

دستگاه لیبل زن چیست؟ دستگاه لیبل زن یکی از ماشین آلات صنعتی است که کاربرد فراوانی در خط تولیدهای مختلف دارد از این دستگاه در خط تولید مواد شوینده، خط تولید مواد غذایی و تمامی خط تولیدهای مرتبط استفاده می شود.

اگر شما قصد راه اندازی خط تولید دارید حتما در زمان مشاوره با کارشناسان مجرب، نام دستگاه لیبل زن را از زبان آن ها شنیده اید اما کمکی که این دستگاه در خط تولید می تواند به شما کند این است که همان طور که می دانید هر محصولی برای ارائه به بازار باید دارای برچسبی باشد که تمامی اطلاعات محصول از جمله نام برند، موارد مربوط به محصول و… روی آن درج شده باشد.

اگر میزان تولید شما زیاد است مسلما عملیات برچسب زنی نیاز به نیروی فراوان دارد و با سختی مواجه خواهید شد. این دستگاه کار شما را آسان کرده و تمامی محصولات شما را با بالاترین سرعت و دقت ممکن برچسب زنی می کند.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید و بسته بندی مربا

برچسب زنی محصول سبب زیبایی محصول می شود و نقش مهمی در بازاریابی موفق محصولات شما دارد پس نمی توان فقط به تولید فکر کرد بدون این که عملیات لیبل زنی را به درستی انجام داد. این دستگاه با تنوعی که دارد برای هر خط تولیدی مناسب است و حتی می توانید در خواست تولید این محصول را به صورت سفارشی به فراز صنعت بدهید تا دقیقا مطابق نیاز شما طراحی و تولید شود.

انواع دستگاه لیبل زن

حال که پاسخ کاملی به سوال دستگاه لیبل زن چیست دریافت کردید خوب است که با انواع این محصول آشنا شوید و ببینید کدام نوع آن می تواند نیاز شما را برطرف نماید.

دستگاه لیبل زن پشت چسب دار

این دستگاه یکی از بهترین  دستگاه های لیبل زن است که لازم دانستیم در ابتدای مقاله دستگاه لیبل زن چیست آن را معرفی کنیم. دستگاه لیبل زن پشت چسبدار یکی از پرفروش ترین دستگاه های لیبل زن است که کاربرد زیادی در خط تولیدهای مختلف نیز دارد.

لازم به ذکر است به طور کلی این دستگاه در دو نوع لیبل زن گرد و لیبل زن تخت طراحی و تولید می شود. لیبل زن گرد همان طور که از نامش پیدا است برای برچسب زدن بر روی انواع ظروف گرد و یک طرفه استفاده می شود.

لیبل زن تخت هم دقیقا نام آن گویای عملکرد آن می باشد یعنی عملیات لیبل زنی را بر روی ظروف تخت انجام می دهد و فرقی ندارد در اشکل مستطیلی یا مربعی باشد.

دستگاه لیبل بخار

این دستگاه یکی از انواع مختلف دستگاه لیبل زن است که عملیات لیبل زنی روی محصول را انجام می دهد. از این دستگاه جهت لیبل زدن درب بطری های مواد غذایی یا شیمیایی مانند شیشه های مربا، سس و… استفاده می شود.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید و بسته بندی ماسک مو و صورت

شیرینگ لیبل تونلی

ساختار شیرینگ لیبل تونلی به گونه ای است که در صنایع مختلف می توان از آن استفاده کرد. این دستگاه، لیبل و برچسب برش خورده بر روی ظرف را توسط گرما می چسباند. از این دستگاه برای وکیوم کردن انواع شیشه مربا، عسل، دوغ و… استفاده می شود.

مرکز فروش دستگاه لیبل زن

فراز صنعت هم اکنون در شرق کشور به عنوان مرکز فروش دستگاه لیبل زن شناخته می شود. فراز صنعت با بیش از ۲ دهه فعالیت در زمینه تولید انواع دستگاه لیبل زن هم اکنون می تواند تمامی دستگاه های لیبل زن را با بالاترین کیفیت ممکن طراحی و تولید کند و در صورت نیاز اقدام به تولید سفارشی دستگاه ها می کند.

تولید سفارشی در بسیاری از موارد سبب می شود دستگاه با قیمت مناسب تری به دست مشتری برسد زیرا دستگاه دقیقا مطابق با نیاز آن تولید می شود و در برخی از موارد سبب گران تر شدن محصول نیز می شود.

ما در مقاله دستگاه لیبل زن چیست اقدام به معرفی انواع لیبل زن کردیم اما این که این دستگاه ها با چه قیمتی به  دست مشتریان می رسد لازم به بررسی می باشد که در ادامه درباره قیمت دستگاه لیبل زن صحبت می کنیم.

قیمت دستگاه لیبل زن توسط فراز صنعت به دلیل این که خود تولید کننده است بسیار مناسب تر تمام می شود فراز صنعت با استراتژی قیمت رقابتی توانسته است بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند و با ارتقاء کیفیت دستگاه ها و خدمات پس از فروش قوی رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب می کند زیرا هدف فراز صنعت جلب رضایت مشتریان است و رضایت مشتریان اعتبار و سرمایه ما می باشد.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید وایتکس و مایعات اسیدی

ویژگی های رقابتی دستگاه های لیبل زن

  1. استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید دستگاه ها
  2. دوام و استحکام و عمر مفید بالا
  3. گارانتی ۲ ساله بدون قید و شرط
  4. خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی
  5. امکان سفارشی سازی در تولید دستگاه ها طبق نیاز مشتری
  6. ایجاد قیمت های رقابتی
  7. نصب و راه اندازی رایگان دستگاه ها در محل
  8. آموزش رایگان ۲ نفر از پرسنل شما برای کارایی بهتر
  9. مشاوره رایگان برای ایجاد انواع خط تولید
  10. تحویل به موقع و خیلی سریع زود تر از زمان درج شده در قرار داد
  11. تولید اختصاصی توسط شرکت فراز صنعت
  12. و دیگر خدماتی که بعد از خرید متوجه آن خواهید شد.

امیدوارم مقاله دستگاه لیبل زن چیست مفید بوده باشد. شما هم اگر در این زمینه تجربه ای دارید می توانید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.