دستگاه پرکن مايعات اسیدی

دستگاه پرکن مايعات اسیدی مجهز به 4 نازل پنومات می باشد که به صورت مستقیم از مخزن تغذیه می کند و تمامی مسیر های دیگر با مواد اسیدی در این دستگاه از پلاستیک (نوع تفلون)و پلی اتیلن طراحی و ساخته شده که در برابر اسیدهای خورنده از مقاومت بالایي برخوردار می باشد.

 

فرم درخواست پیش فاکتور

 دستگاه پرکن مايعات اسیدی | خط توليد وايتكس فرازصنعت در مشهد

دستگاه پرکن مايعات اسیدی تولید فراز صنعت را بهتر بشناسید. اگر در ابتدای راه اندازی كسب و كار خود در زمينه مواد شوينده اسيدی (وايتكس) هستيد و نياز به بررسی بازار برای فروش محصولات خود را داريد بهتر است كه در ابتدا اقدام به تهيه ماشين آلات نيمه اتومات نماييد تا بتوانيد محصول خود را در ميان رقبا معرفی كرده و همچنين بتوانيد با سرمايه  محدود اقدام به راه اندازی خط توليد خود نماييد.

دستگاه پركن ۴ نازل مواد اسيدی (تجهیزات خط تولید مواد شیمیایی) فرازصنعت بهترين انتخاب برای عملكرد بهتر تزريق مايعات اسيدی از قبيل وايتكس، جرم گير و ديگر مايعات اسيدی شما می باشد كه دستگاه قادر به تزريق انواع مواد اسيدي براي پركن گالن تا حجم ۴ ليتر و يا بيشتر با قيمت مناسب و كارايی آسان، جوابگوی نياز توليد كننده می باشد. اسکلت دستگاه پركن وايتكس از فولاد رنگ الکترو استیل طراحی شده است که بر روی آن رنگ ضد اسید قرار می گيرد و کاوری بر روی آن از جنس PVC قرار گرفته تا در مجاورت مواد اسيدی آسيبی به دستگاه وارد نگردد.

 در این مدل دستگاه پرکن مایعات در تزريق مواد از سيستم مايعات رقيق استفاده شده است كه به علت چگالی پايين به راحتی جاری می شوند و نوع پركن ثقلی می باشد كه مستقيم از مخزن تغذيه كرده و مايعات را داخل ظروف پر می كند و مخزن دستگاه ظرفیت ۱۲۰ ليتر مواد را براي عمليات تزريق دارا است.

در طراحی اين دستگاه نياز به پمپ نبوده و با روش طراحان فرازصنعت تزريق بدون پمپ صورت مي گيرد.

ويژگی های دستگاه پركن گالن مواد اسيدی فرازصنعت:

هر دستگاه ویژگی های مخصوص به خود را دارد و ویژگی های دستگاه پرکن مايعات اسیدی فراز صنعت به شرح زیر می باشد.

  • تنظیم دستگاه برای پرکردن انواع ظروف از يک ليتر تا چهار ليتر با ارتفاع های متفاوت یکی از مزایای این دستگاه پركن می باشد.
  • تنظیم مقدار پرکردن حجم های مختلف ظرف از طریق تایمر انجام می شود و هر نازل مجهز به یک شیشه جدا بوده که در صورت هماهنگ نبودن نازل ها به راحتی قابل تنظیم باشد.

امروزه با گسترش كرونا و شيوع اين بيماری، توليد كنندگان عزيزی اقدام به راه اندازی خط توليد مواد اسيدی و خط توليد وايتكس در كنار ديگر مواد شوينده خود داشته اند. از جهتی كه خط مواد اسيدی فرازصنعت با پركن ۴ نازل نيمه اتومات (پركن وايتكس) بسيار قيمت مقرون به صرفه ای دارد و مث تواند جوابگوی نياز مشتريان عزيز در جهت توليد انواع مواد اسيدی همچون وايتكس، جرم گير و ديگر مواد اسيدی باشد هميشه استقبال كننده  بسياری داشته است.

دستگاه پرکن مايعات اسیدی با كاركرد آسان و راحت با حداقل قيمت و طراحی خاص كه نياز به پمپ نداشته و در مجاورت مواد اسيدی خوردگی و آسيب به دستگاه وارد نمی شود. این ویژگی ها برای رضایت برای شما توليد كنندگان عزيز فراهم شده است .

مشخصات دستگاه پرکن مايعات اسیدی

  • استفاده از قطعات پلاستیکی
  • تنظیم مقدار پر کردن هم از طریق شیر و هم تایمر به صورت مجزا
  • امکان پر کردن انواع ظروف در ابعاد و اشکال و ارتفاع های متفاوت
  • کابرد آسان و بسیار ساده

محصولات مشابه دستگاه پركن اسيد

  • پرکن اسید ۴نازل دستی
  • پرکن اسید روتاری تمام اتومات
  • پرکن و دربند مخصوص مواد اولیه و خورنده
  • پرکن مواد کف کننده

قیمت دستگاه پرکن مايعات اسیدی

دستگاه پرکن مايعات اسیدی در بازار به قیمت های مختلفی به فروش می رسد. شرکت فراز صنعت با توجه به بازار رقابتی سعی کرده است تمامی قیمت های خود را به صورت رقابتی و منصفانه قیمت گذاری کند تا مشتریان فراز صنعت بتوانند با مقایسه قیمت ها و کیفیت ها بهترین نوع دستگاه را برای خود خریداری کنند. لازم به ذکر است تمامی تولیدات شرکت فراز صنعت امکان سفارشی سازی با توجه به نیاز شما وجود دارد تا از هزینه های اضافی کاسته شود.

مقدار گارانتی و خدمات پس از فروش فراز صنعت

شركت ماشين سازي فرازصنعت با داشتن مهندسين فني و كاركنان مجرب با هدف مشتری مداری هر پروژه يا ماشين آلات مورد نياز مشتريان عزيز را از مرحله مشاوره، نصب تا راه اندازي را بطور كامل پشتيباني لازم را بر عهده گرفته تا رضايت كامل مشتريان خود را فراهم نمايد.

سرويس دهي و خدمات پس از فروش فرازصنعت داراي ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است كه توسط مهندسين و متخصصين فرازصنعت برای مشتريان محترم در سراسر ايران ارائه مي گردد. مدت زمان تحويل دستگاه از زمان عقد قرارداد ۱۵ الي ۲۰ روز كاری مي باشد كه نصب در محل و آموزش به صورت رايگان انجام مي شود.

براي استعلام قيمت و مشاوره براي راه اندازي انواع خط توليد مواد شوينده خود با متخصصين ما در ارتباط باشيد.

[wp-svg-icons icon=”mobile” wrap=”i”] كارشناسان:۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷ /۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

[wp-svg-icons icon=”mobile” wrap=”i”] پاسخگوي واتساپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

فيلم دستگاه پركن مواد اسيدی