شیرینگ لیبل تونلی

تومان1,000

شیرینگ لیبل تونلی (لیبل شیرینگ حرارتی) دارای ریل های قابل تنظیم برای بطری ها در سایز های متفاوت می باشد.كاركرد دستگاه به اين گونه است كه دستگاه با استفاده از هواي گرم، ليبل و برچسب مورد نظر را بر روي ظروف می چسباند.  فیلم مورد استفاده در دستگاه شیرینگ لیبل غلاف مانند دور درب محصول یا دور تمام یا بخشی از بدنه محصول می چسبد.

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت دستگاه شیرینگ لیبل تونلی

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

دستگاه شیرینگ لیبل

شیرینگ لیبل تونلی یا غلاف زن (دستگاه لیبل شیرینگ حرارتی) به دلیل سبک ساختاری که دارد می تواند در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد و از جمله تجهیزات خط تولید مواد غذایی و… است.

برخی از افراد بعد از تماس با فراز صنعت از ما سوال می پرسند که شیرینگ لیبل اتومات چیست؟ یا لیبل شیرینگ حرارتی چیست؟ در پاسخ گفته می شود توسط این دستگاه، لیبل یا برچسب برش خورده بر روی بدنه ظرف قرار گرفته و توسط گرما چسبانده می شود.

این مدل دستگاه لیبل زن تولید شده توسط شرکت فراز صنعت طراحی و تولید می شود و قابل استفاده برای وکیوم کردن انواع شیشه‌های مربا، سس، عسل و یا بطری‌های آب، شیر ،دوغ ،نوشابه ،دلستر، روغن و دیگر محصولات بهداشتی و غذایی کاربرد داشته و مقرون به صرفه نیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه شیرینگ لیبل تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مشخصات دستگاه شیرینک لیبل تونلی شامل

مشخصات دستگاه شیرینک لیبل تونلی شامل-فراز صنعت

مشخصات دستگاه لیبل شیرینگ تونلی به شرح زیر می باشد:

  • کوره دوجداره تمام استیل؛
  • سرعت مناسب جهت اتصال به دستگاه لیبل ۲۰۰۰ بطری در ساعت؛
  • بدنه و کاور ها تمام استیل است. (در صورت نیاز قابلیت ساخت تمام آهن نیز وجود دارد)؛
  • سیستم کنترل پنل تابلو برق و ترموستات دیجیتال و inverter؛
  • سیستم گرمایش: المنت میله ای می باشد؛
  • دارای ۳ متر نوار؛
  • دستگاه بصورت المنتی عملیات شیرینگ را انجام می دهد.

قیمت شیرینگ لیبل اتومات

دستگاه لیبل شیرینگ تونلی با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا توسط شرکت فراز صنعت تولید و عرضه می شود. فراز صنعت با هدف ایجاد فضای رقابتی تمامی محصولات خود را با قیمت رقابتی تولید و توزیع می کند به همین دلیل مشتریان بسیاری را در داخل و خارج از کشور به خود جلب کرده است. جهت کسب اطلاع از قیمت شیرینگ لیبل اتومات فقط کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کاربرد دستگاه شیرینگ لیبل تونلی | شیرینگ لیبل المنتی چیست؟

  • برای شیرینگ کردن (غلاف زن) لیبل قوطی و پلمپ کردن آن ها بکار میرود؛
  • باعث افزایش بهداشت و جذابیت ظاهری محصول می شود؛
  • دستگاه لیبل شیرینگ برای نصب لیبل و لفاف های نازک بر روی قسمت های مختلف و درب ظروف به کار می رود مانند: لیبل کل بدنه و درب ظرف، لیبل بدنه، لیبل درب ظرف؛
  • از مزایای دستگاه شیرینگ لیبل تونلی یا همان غلاف زن قابلیت پوشاندن کل ظرف توسط لیبل و پلمپ کردن همزمان درب ظرف نیز می باشد؛
  • باعث رعایت اصول بهداشت و جلوگیری از نفوذ آلودگی به داخل محصول می شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش برای لیبل تونلی

شرکت ماشین سازی فرازصنعت با داشتن مهندسین فنی و کارکنان مجرب با هدف مشتری مداری هر پروژه یا ماشین آلات مورد نیاز مشتریان عزیز را از مرحله مشاوره، نصب تا راه اندازی را بطور کامل پشتیبانی می کند تا رضایت کامل مشتریان خود را فراهم نماید.

سرویس دهی و خدمات پس از فروش فرازصنعت دارای ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است که توسط مهندسین و متخصصین فرازصنعت برای مشتریان محترم در سراسر ایران ارائه می گردد.

جهت مشاوره و استعلام قیمت  تجهیزات بسته بندی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

brand

TLL5

وزن

300kg

جنس بدنه

تمام استیل

ابعاد

طول:سفارشی-عرض:80cm-ارتفاع:170cm

تمام اتوماتیک

بله

برق مصرفی

10kw

ظرفیت تولید

قابل تنظیم تا 5000 بطری در ساعت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیرینگ لیبل تونلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟