مخزن استیل تک جدار و دو جدار میکسردار

تومان1,000

مخزن استيل به صورت تک جدار يا دو جدار يا سه جدار عموما ساخته می شوند كه جداره سوم برای عمليات در فرآيندهای مختلف حرارتی از جمله گرم كردن، سرد كردن و پاستوريزه كردن سيالات داخل مخزن مورد استفاده قرار می گيرند. كاربرد و کارایی این مخازن در بهره‌برداری و فرآیند سیستم‌های صنایع غذایی، دارویی و پتروشیمی است.يكي از كاربردهای ديگر مخازن استيل استفاده به عنوان مخازن ذخيره و ساخت در توليد مواد شوينده كه عموما به ميكسر های استيل مواد شوينده معروف هستند استفاده می شوند.

مخزن استیل (میکسر مواد شوینده) توسط فراز صنعت تولید و طراحی می شود و با منصفانه ترین قیمت ممکن + تضمین کیفیت تحویل مشتریان داده می شود. تمامی دستگاه های فراز صنعت با ۲ سال گارانتی بدون قید و شرط و ۱۰ سال خدمات پس از فروش تحویل داده می شود.

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها با شماره های زیر تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

مخزن استیل یکی از تجهیزات صنعتی است و مورد استفاده در خط تولید مواد شیمیایی، غذایی و دارویی می باشد. به همین دلیل زمان ارتباط با فراز صنعت لطفا محصول تولیدی خود را بگویید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را برای شما انجام دهیم.

میکسر مواد شوینده

مخزن استیل ( میکسر مواد شوینده ) مواد شوینده یکی از انواع مخازن شوینده (میکسر شوینده) برای نگهداری از سیالات در صنایع شیمیایی است که بنا به کاربرد استفاده، در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شود این مخازن توسط فراز صنعت تولید و توزیع می شود. مخازن استنلس استیل نوعی فولاد ضد زنگ هستند که در مقایسه با مخازن پلی اتلین تحمل فشار بالاتری را دارند. مخازن استیل (مخازن استنلس استیل) (دیگ پخت) دارای مقاومت بسیار بالایی در مقابل خوردگی، زنگ زدگی و ساییدگی است و مقاومت برشی بالایی دارند.

مخزن استیل عموما بصورت تک جدار یا دو جدار و یا سه جدار (مخازن پروسس) ساخته می شوند که معمولا برای نگهداری مایعات از مخازن تک جدار و در مخازن دوجدار برای گرم کردن، سرد کردن و یا جوش آوردن مایعات استفاده می شود، مانند مخزن استیل مواد شوینده که کاربرد بسیاری در خط تولید مواد شوینده دارد و برای انواع مواد نظیر مایع دستشویی، ظرفشویی، شامپو و… از این مخازن استیل در حجم های ۱۰۰۰ لیتر ، ۲۰۰۰ لیتر و… برای مخازن ذخیره یا مخازن ساخت مواد شوینده استفاده می شود.

گاهی مخازن استیل را به صورت سه جداره نیز میسازند که جداره سوم مخزن استیل برای ذخیره کردن دمای مخزن استفاده می شود که توسط عایقی کاور می شود و به مخازن پروسس معروف هستند.

میکسر شوینده

در مخزن استیل از میکسر  مواد شوینده برای همزدن مواد استفاده می شود که به آن مخزن میکسردار یا میکسر استیل گفته می شود. میکسر شوینده برای همگن سازی مواد مورد استفاده قرار می گیرند که مجهز به موتور گیربکس نیز می باشد. دیگ پخت (مخزن استیل) مورد استفاده در تجهیزات خط تولید مواد غذایی مانند پخت شیره خرما ،پخت رب ، پخت مربا و … و  مورد استفاده در تجهیزات خط تولید مواد شیمایی برای انواع شوینده ها مانند مایع ظرفشویی، مایع دستشویی ،شامپو ها و … می باشد.

مخازن استیل به دو صورت مخزن تحت خلا و مخزن دو جداره رو باز در بازار موجود هستند. در مخازن صنعتی (مخزن استیل) یک میکسر برای بازدهی بهتر و جلوگیری از سوختن مواد داخل مخزن استیل تعبیه می شود که مواد داخل مخزن به صورت متناوب هم زده می شود.

قیمت مخزن استیل (قیمت میکسر مواد شوینده)

قیمت مخزن و میکسر مواد شوینده توسط فراز صنعت به صورت کاملا منصفانه و رقابتی قیمت گذاری شده است. تمامی دستگاه های موجود در فراز صنعت با تضمین قیمت + تضمین کیفیت تحویل داده می شود. در صورت نیاز امکان تولید سفارشی دستگاه ها متناسب با نیاز مشتریان نیز وجود دارد.

مخزن استیل در ساخت و تولید مواد شوینده، میکسر استیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. میکسرها برای مخلوط کردن متناوب مواد استفاده می شوند این مخازن بصورت استوانه ای شکل ساخته شده و بسته به نوع کاربرد آن شکل ظاهری کف و روی مخازن می تواند متفاوت طراحی شود. در ساخت میکسرهای استیل باید توجه داشت که از استیل ۳۰۴L  استفاده شود و پره های میکسر دارای ارتفاع و طراحی مناسب باشد تا در ساخت مواد شوینده مواد زیر میل پره  میکسر جمع نشود تا در کیفیت محصول تولیدی اختلالی پیش نیاید.

همچنین باید میکسر ها قابل تخلیه و شست و شو باشند تا میکسر به راحتی از آلودگی ها پاک شده و آماده برای ساخت فرمول بعدی گردد از این رو در ساخت میکسرهای فرازصنعت، برای خارج شدن مواد بصورت کامل در مواد شوینده، کف و روی مخازن را بصورت محدبی شکل طراحی می شود و این مخازن مجهز به موتور گیربکس برای همزدن متناوب مواد داخل مخازن می شود.

محدبی ساخته شدن مخازن علاوه بر کاهش اثر وزن، سبب جلوگیری از شکم دادن صفحه بالایی میکسر در اثر تنش موتور گیربکسی خواهد شد. مخازن استیل ۲ جدار مواد شوینده فرازصنعت دارای ۲ لایه از جنس استیل ۳۰۴ است که ضخامت لایه داخلی آن ۳ میلی متر است که با پشم شیشه پوشانده می شود و ضخامت لایه خارجی ۱/۵ میلی مترمی باشد.

قابلیت تحمل حداکثر ۷ بار را مخازن دارا هستند و مجهز به بخارشکن و دارای نمایشگر کنترل دما و فشار هستند، مخزن دارای یک الکتروموتور ۳ اسب بخار و یک گیربکس ۱۱۰ می باشد که شروع قیمت میکسر های فرازصنعت از ۳۵ میلیون آغاز شده و بسته به ظرفیت و نوع مخازن و تجهیزات بکار رفته در ساخت این میکسرها  این قیمت افزایش خواهد داشت.

مشخصات مخازن استیل

  • مخازن از جنس ورق های استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ ساخته می شود .
  • جداره میانی برای انتقال حرارت بهتر به صورت شانه تخم مرغی طراحی شده است.
  • سیستم CIP نردبانی
  • مخازن در ظرفیت های ۵۰۰ الی ۵۰۰۰ لیتر قابل ساخت را دارد.
  • موتور گیربکس استفاده شده در مخازن از جنس موتور، موتوژن تبریز می باشد.

مقدار گارانتی و خدمات پس از فروش مخزن استیل

  • تولید دستگاه ها با بالاترین سطح کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی
  • تضمین کیفیت + تضمین قیمت
  • گارانتی ۲۴ ماهه بدون قید و شرط
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی و ۲۴ ساعته
  • امکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با بودجه و نیاز مشتریان
  • نصب و راه اندازی رایگان خط تولید در محل مشتری
  • آموزش پرسنل شما در راستای عملکرد بهتر دستگاه ها
  • بازدید دوره ای کارشناسان فراز صنعت از محل تولید کنندگان جهت اطمینان از عملکرد مثبت دستگاه ها
  • جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات تلفنی و حضوری
  • و بسیاری از خدمات دیگر که بعد از خرید متوجه آن خواهید شد.

جهت سفارش و خرید انواع مخازن استیل و میکسرهای مواد شوینده می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناسان:۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷ / ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتساپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

قطر

130cm

ارتفاع

210cm

وزن

400kg

برق مصرفي

تك فاز

ظرفيت توليد

2000 ليتر

سوالی دارید؟