مونو پمپ غلیظ کش

پمپ های اسکرو یا منو پمپ ها که با نام های پمپ های خارج از مرکز یا پمپ با حفره پیش رونده نیز شناخته می شوند . مونو پمپ ها از دسته پمپ های جابه جایی مثبت هستند که از دو قسمت اصلی تشکیل شده اند. روتور که عنصر گرداننده مونوپمپ است ،معمولا از جنس استنلس استیل و استاتور به عنوان قسمت ثابت این پمپ ها از جنس لاستیک یا پلاستیک هستند.

فرم درخواست پیش فاکتور

منو پمپ (مونو پمپ) غليظ كش و كاربرد آن در خط توليد مواد شوينده و مواد غذايی

پمپ غلیظ کش در راه اندازي خط تولید مواد شوينده اسيدی يا غير اسيدی و يا مواد غذايی و دارويی (هر گونه مايعات غليظ) براي جابه جايی و انتقال مواد از مخازن به دستگاههای پركن استفاده می شوند كه در صنعت به پمپ غليظ كش مايعات (منوپمپ) معروف هستند. دستگاه منو پمپ، پمپی است برای انتقال مواد غليظ يا رقيق كه قابل استفاده در صنايع شيميايی، غذايی، آرايشی، صنايع آب و فاضلاب صنايع چوب، كاغذ و غيره است. در دستگاه پمپ غليظ كش  با حرکت روتور مواد از قسمت مکش وارد و با ادامه این حرکت دورانی مواد به قسمت خروجی پمپ هدایت و ضمن افزایش فشار از قسمت خروجی خارج می شود .

پمپ مايعات غليظ در مشهد براي خط توليد مواد شوينده

منو پمپ غليظ كش توانایی پمپاژ مواد با غلظت بسیار بالا، مواد خورنده مواد با ذرات سایشی و ذرات جامد، لجن های صنعتی، خانگی و… را دارند. ظرفیت فشاری پمپ مايعات غليظ به تعداد طبقات آن بستگی دارد. خطوط نشست بند در محل تماس روتور و استاتور تشکیل می شود. در طول هر گام استاتور مجموعه ای کامل از خطوط نشست بند تشکیل می شود، که یک طبقه را می سازد بنابراین یک زوج روتور /استاتور در طول یک گام استاتور یک طبقه را می سازد . میزات فشار بیش از شش بار به ازای هر طبقه می توان منجر به فرسایش بیش از اندازه خرابی زودرس و یا شکستگی قطعات دستگاه منو پمپ مي شود.

توجه: این دستگاه در تجهیزات خط تولید مواد شیمیایی و تجهیزات خط تولید مواد غذایی کاربرد دارد

قیمت پمپ غلیظ کش

قیمت منو پمپ غلیظ کش تولید شده توسط فراز صنعت بسیار منصفانه و به صورت رقابتی عرضه می شود. شرکت فراز صنعت با ایجاد فروش مستقیم و حذف واسطه های تمامی دستگاه های خود را به صورت سفارشی و با توجه به میزان بودجه شما طراحی و تولید می کند. خرید بدون واسطه از تولید کننده می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد و در ارائه خدمات پس از فروش این اطمینان را دارید که می توانید با تولید کننده در ارتباط باشید تا در روند تولید به مشکل برنخورید.

لازم به ذکر است بعد از خرید دستگاه از شرکت، در زمان راه اندازی خط تولید مدیریت محترم فراز صنعت حضور پیدا می کند تا ضمن پاسخگویی به سوالات شما این اطمینان را بدهد که خدمات پس از فروش ما تا ۱۰ سال به وسیله تیم مجرب و پشتیبانی بسیار قوی همراه شما خواهد بود.

ويژگی های منوپمپ فرازصنعت

  • تمام قسمت هاي درگير با مواد از جنس فولاد مقاوم در برابر سايش و آلياژ مقاوم در برابر خوردگي مانند ۳۱۶ss  و ۳۰۴ss  می باشد.
  • قابليت انتقال مواد با درجه زير صفر الي ۱۶۰ درجه سانتی گراد.
  • قابليت انتقال مواد با حجم دلخواه.
  • پمپاژ انواع مايعات غليظ و رقيق
  • پمپاژ مواد بدون آسيب رساندن به بافت ماده

گارانتی و خدمات پس از فروش پمپ غلیظ کش

شركت ماشين سازي فرازصنعت با داشتن مهندسين فني و كاركنان مجرب با هدف مشتري مداري هر پروژه يا ماشين آلات مورد نياز مشتريان عزيز را از مرحله مشاوره، نصب تا راه اندازي دستگاه پمپ غلیظ کش به طور كامل پشتيباني لازم را بر عهده گرفته تا رضايت كامل مشتريان خود را فراهم نمايد.

سرويس دهي و خدمات پس از فروش فرازصنعت داراي۲  سال گارانتي و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است كه توسط مهندسين و متخصصين فرازصنعت براي مشتريان محترم در سراسر ايران ارائه مي گردد.

[wp-svg-icons icon=”phone” wrap=”i”]كارشناسان: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷ / ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

[wp-svg-icons icon=”mobile” wrap=”i”]پاسخگوي واتساپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹