خط تولید مواد شوینده

خط تولید مواد شوینده-فراز صنعت

قیمت دستگاه تولید مواد شوینده خانگی

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها برای خط تولید مواد شوینده با شماره های زیر تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

فرم مشاوره رایگان برای خط تولید


    تجهیزات خط تولید مواد شوینده

    دستگاه تصفیه آب

    دستگاه تصفیه آب-فراز صنعت

    مخزن استیل

    مخزن-استيل-فراز-صنعت

    دستگاه پرکن مایعات

    دستگاه پرکن مایعات خطی-فراز صنعت

    دستگاه لیبل زن

    دستگاه لیبل زن- فراز صنعت

    دستگاه جت پرینتر

    دستگاه جت پرینتر-فراز صنعت

    شیرینگ پک

    شیرینگ پک-فراز صنعت

    میز ترافیک گردان

    میز ترافیک گردان-فراز صنعت

    دستگاه چسب زن کارتن

    دستگاه چسب زن کارتن-فراز صنعت
    4.3/5 - (9 امتیاز)

    دسترسی سریع

    فیلم خط تولید مواد شوینده

    قبل از راه اندازی خط تولید مواد شوینده پیشنهاد می شود دو نمونه ویدیو از نحوه عملکرد دستگاه های فراز صنعت را مشاهده کنید (ویدیوهای بیشتر انتهای مقاله) تا ضمن آشنایی با عملکرد دستگاه ها بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید دستگاه ها بگیرید.

     

    بهترین خط تولید مواد شوینده

    خط تولید مواد شوینده (Detergent production line) اتوماتیک در مشهد، اصفهان، شیراز، خوزستان، تبریز و دیگر شهرهای ایران توسط فراز صنعت راه اندازی می شود.

    اگر قصد راه اندازی کارگاه تولید مواد شوینده دارید شرکت ماشین سازی فراز صنعت با توجه به بودجه شما می تواند کارگاه یا کارخانه تولیدی شما را به صورت صفر تا صد راه اندازی کند. احداث خط شوینده با سرمایه های مختلفی قابل راه اندازی می باشد که به شرح زیر است:

    1. راه اندازی خط شوینده با ۴۵۰ میلیون: راه اندازی خط به صورت نیمه اتوماتیک می باشد؛
    2. راه اندازی خط شوینده با ۷۰۰ میلیون: راه اندازی این نوع خط نیز به صورت نیمه اتومات است و در حد گسترده تری انجام می شود؛
    3. راه اندازی خط شوینده با ۲ میلیارد: راه اندازی این نوع خط به صورت فول اتوماتیک است.

    امروزه تولید و راه اندازی مواد شوینده یکی از کسب و کارهای جذاب در میان تولیدکنندگان است.

    آیاد می دانستید یکی از کالاهای اساسی، خانواده مواد شوینده است؟

    سرمایه گذاری روی این محصولات که همیشه مورد نیاز خریدار بوده بسیار سودمند است و به دلیل افزایش قیمت دلار و تحریم ها امروزه اکثر خریداران به سمت استفاده از تولید داخلی که منجر به کاهش هزینه های خانوار می شود، تمایل پیدا کرده اند.

    حال اگر بتوانیم محصول باکیفیت ایرانی که قابل رقابت با محصولات خارجی باشد را تولید کنیم، می توانیم در این عرصه سودمند موفق باشیم و جذب مشتری برای محصولات خود به صورت دائمی داشته باشیم.

    قیمت دستگاه تولید مواد شوینده خانگی

    قیمت دستگاه تولید مواد شوینده خانگی-فراز صنعت

    قیمت دستگاه تولید مواد شوینده خانگی در فراز صنعت بسیار منصفانه و رقابتی قیمت گذاری شده است؛ به علاوه گارانتی کیفیت، تضمین قیمت و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی نیز به مشتریان ارائه می شود.

    تجهیزات خط تولید مواد شیمیایی در سایت فراز صنعت موجود است و می توانید به راحتی بعد از مشاهده قیمت ها اقدام به مشاوره و خرید نمایید.

    دستگاه های تولید شده در فراز صنعت با ۲ سال گارانتی ارائه می شود تا مشتریان اطمینان خاطر از کیفیت آن داشته باشد.

    لازم است بدانید شما از هیچ واسطه ای خریداری نمی کنید و مستقیما از خود کارخانه خرید می کنید و می توانید جهت مشاهده کارخانه حضوری تشریف بیاورید.

    در صورت تمایل امکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با نیاز مشتریان وجود دارد.

    هزینه راه اندازی خط تولید مواد شوینده

    هزینه ساخت کارخانه تولید مواد شوینده زیاد تمام نمی شود به شرط این که با خرید مستقیم از تولید کننده دستگاه های مد نظر را به صورت سفارشی و با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

    شرکت تولیدی فراز صنعت با حذف واسطه ها و فروش مستقیم توانسته است تمام محصولات خود را از جمله خط تولید مواد شوینده با قیمت باورنکردنی و  رقابتی به همراه گارانتی ۲ ساله تحویل مشتریان بدهد که این استراتژی رضایت زیادی را به دنبال دارد.

    لازم به ذکر است هزینه راه اندازی خط تولید مواد شوینده به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله میزان حجم تولید، بزرگ و کوچک بودن خط تولید، اتومات یا نیمه اتوماتیک بودن تجهیزات، تعداد پرسنل و… همگی در هزینه های راه اندازی خط شوینده دخیل هستند.

    تولید مواد شوینده بدون مجوز

    تولید مواد شوینده بدون مجوز-فراز صنعت

    تولید مواد شوینده بدون مجوز شاید امکان پذیر باشد اما کار را برای شما سخت می کند زیرا شما نمی توانید مخفیانه کار کنید و باید برند سازی کنید و خود را به بقیه معرفی کنید.

    بهتر است در ابتدای کار نسبت به گرفتن مجوز اقدام کنید تا در زمان تولید به مشکلی بر نخورید و به راحتی بتوانید خط شوینده خود را پیش ببرید.

    گرچه که سخت گیری ها در خط شوینده کمتر از خطوط غذایی است و افراد زیادی هستند که در ابتدای کار فعالیت خود را بدون مجوز استارت زده اند و بعدها اقدام به اخذ مجوز کرده اند اما توصیه می شود از همین ابتدا فعالیت خود را با مجوز استارت بزنید.

    تولید مواد شوینده در منزل امکان پذیر است؟

    تولید مواد شوینده در منزل امکان پذیر است؟-فراز صنعت

    تولید مواد شوینده در منزل امکان پذیر است و با تهیه حداقل تجهیزات و داشتن فرمولاسیون می توان برخی از محصولات مواد شوینده را در منزل تولید کرد.

    باید دانست که راه اندازی خط تولید مواد شوینده در منزل بدون مجوز بوده و محصولات شوینده تولید شده را نمی توان در فروشگاه های معتبر و هایپر مارکت ها به فروش رساند.

    به همین دلیل این افراد سعی می کنند محصولات کارواشی تولید کنند و یا این که برخی از محصولات را بدون لیبل و برند در ظروف ۴ لیتری تا ۱۰ لیتری تولید کنند و به هتل ها، مدارس، رستوران ها و… به فروش برسانند.

    اقدامات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده

              • آماده کردن فضای مورد نیاز برای تولید؛
              • تهیه فرمولاسیون که می توانید از مهندسین شیمی فراز صنعت درخواست کنید؛
          • تهیه  مواد اولیه مناسب با فرمولاسیون؛
          • تهیه دستگاه ها و تجهیزات مناسب؛
          • اخذ مجوز ها و کنترل کیفیت مناسب که مطابق با استاندارهای ملی کشور باشد.

    تیم فراز صنعت متشکل از مهندسین، طراحان و کارشناسان مربوط به طراحی و تولید توانسته اند تمامی خدمات مورد نیاز برای راه اندازی و تاسیس انواع خط تولید مواد شوینده (اتوماتیک و نیمه اتومات) را به صورت صفر تا صد برای کارآفرینان ارائه دهند.

    باید توجه داشته باشید که تمامی ماشین آلات مربوط به خط تولید مواد شوینده در فراز صنعت با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده از استیل بوده و مورد تایید سازمان غذا و دارو، سازمان صنایع و معادن و استاندارد ملی ایران می باشد.

    در میان مواد شوینده، تولید مایع ظرفشویی و دستشویی از توجه ویژه ای برخوردار بوده است که در اینجا به توضیح این دو محصول می پردازیم البته باید در نظر داشت تجهیزات مورد نظر برای تولید انواع مواد شوینده تقریبا مشابه یکدیگر هستند و تنها ساخت و تولید فرمولاسیون آنها با یکدیگر متفاوت هستند و از این جهت باعث متمایز شدن محصولات با یکدیگر می شوند.

    خط تولید مایع ظرفشویی

    خط تولید مایع ظرفشویی-فراز صنعت

    مایع ظرفشویی یا همان ریکا ماده ای کف زاست که برای چربی زدایی و شستن ظروف استفاده می شود و در حال حاضر یکی از پرفروش ترین محصولات شوینده در بازار است.

    قیمت دستگاه تولید مایع ظرفشویی

    قیمت دستگاه تولید مایع ظرفشویی بستگی به میزان تولید شما و بودجه شما دارد.

    آیا شما می خواهید یک کارخانه بزرگ ایجاد کنید و یا این که می خواهید تولید را از یک کارگاه کوچک و یا حتی در منزل خود انجام دهید.

    تمامی این موارد می تواند در قیمت دستگاه های مورد نیاز شما تاثیر گذار باشد اما فراز صنعت این اطمینان را به شما می دهد که دستگاه تولید شده توسط فراز صنعت با همان مشخصات و  ویژگی ها با منصفانه ترین قیمت ممکن تحویل داده شود یعنی ما تضمین قیمت می دهیم و به شما اطمینان می دهیم که مشابه دستگاه فراز صنعت با همان ویژگی ها را نمی توانید در هیچ جای کشور مناسب تر خریداری کنید.

    شرکت فراز صنعت با استراتژی فروش مستقیم و ایجاد قیمت رقابتی توانسته است با آنالیز رقبا دستگاه های خود را با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت رقابتی تحویل مشتریان خود دهد تا مشتری بعد از مقایسه کیفیت و قیمت بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

    ویژگی‌های مایع ظرف‌شویی با فرمولاسیون مناسب

    یک فرمولاسیون خوب برای مایع ظرفشویی باعث قدرت کف کنندگی بالا و چربی زدایی قوی می باشد.

    این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  دستگاه لیبل زن آب معدنی

    زیرا موادی که به عنوان پایدار کننده کف و تغلیظ کننده شناخته می شوند می تواند به هنگام شستشوی ظروف انواع چربی، کثیفی، بوی بد و… را پاک کند تا مشتری بعد از استفاده، رضایت مناسبی از محصول داشته باشد.

    خانم های خانه دار عموما معتقد هستند که کف ایجاد شده توسط مایع ظرفشویی باید به راحتی با آب کشی ظروف پاک و کف تولید شده به راحتی شسته شود و بوی غذا به کلی از بین رفته باشد.

    خوشبختانه در ایران محصولات داخلی بسیار خوبی در زمینه مواد شوینده تولید و عرضه می شود که می توانند تمام یا اکثر مشخصات یک مواد شوینده مناسب را داشته باشند.

    یکی از سوالات متداول در زمینه تولید مواد شوینده به خصوص مایع ظرفشویی پرسیده می شود این است که چه اقدامی باعث می شود کیفیت مایع ظرفشویی بهتر شود؟

    جواب این سوال در یک کلمه است: فقط با حذف تگزافون از فرمول می توانید محصول باکیفیت تری تولید کنید.

    پارامترهای مهم در تولید مایع ظرفشویی

    در تولید مایع ظرفشویی نکاتی را باید رعایت کنید که بعد از تولید محصول شما دارای ویژگی هایی باشد که بتواند رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

    اصلی ترین مواردی که در تولید مایع ظرفشویی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به شرح زیر می باشد:

    نرم کننده پوست

    برخی از مایعات ظرفشویی که در خطوط تولید مواد شوینده تولید می شود به دلیل کیفیت پایین و یا فرمولاسیون اشتباه سبب خشکی سریع پوست، سوزش و موارد این چنینی  در پوست خانم ها می شود.

    اگر این مشکل در محصول شما بارز و آشکار باشد شما نمی توانید رقابت خوبی داشته باشید.

    استفاده از فرمول صحیح برای ایجاد مایع ظرفشویی باکیفیت می تواند در پیشرفت شما نقش بسیار مهمی داشته باشد به همین دلیل فراز صنعت برای مشتریان خود فرمول تخصصی و رایگان ارائه می دهد تا مشتریان بتوانند فروش بهتری در محصولات خود داشته باشند.

    میزان انحلال پذیری مایع ظرف شویی

    یک مایع ظرفشویی خوب باید خیلی سریع و آسان چه در آب گرم و چه در آب سرد حل شود.

    اگر مایع ظرفشویی نتواند بوی نامطبوع غذا، باقی مانده چربی ها و موارد این چنینی را برطرف کند آن مایع با کیفیت نیست.

    این ها مواردی است که تمامی مصرف کننده ها به آن توجه می کنند و توسط آن ها نسبت به کیفیت محصولات شما نظر می دهند پس بهتر است تا می توانید سطح کیفی محصولات خود را افزایش دهید.

    دستگاه تولید مایع دستشویی

    فرآیند خط تولید مایع دستشویی همانند مایع ظرف شویی می باشد تفاوت مهمی که با یکدیگر دارند در مایع دستشویی برای حفظ و لطافت پوست از ماده ای به نام گلیسرول استفاده می کنند.

    در واقع برای حفظ سلامتی و بهداشت دست ها از مایع دستشویی استفاده می کنیم تا آلودگی هایی که سطح دست را می پوشاند را تمیز کنیم.

    شستن مکرر دست ها از ابتلا به انواع بیماری ها جلوگیری می کند اما ممکن است همین تماس زیاد با آب و مواد شوینده باعث بروز ناراحتی در پوست شود.

    فرمولاسیون مواد شوینده

    مواد شوینده می تواند موارد مختلفی را شامل شود از قبیل سفید کننده ها مانند وایتکس، تیرک و…، آنزیم ها و  دیگر موادی که جهت شستن و تمیزکاری استفاده می شود.

    تولید کننده های خانگی برای تولید مواد شوینده ممکن است از صابون های خرد شده، بوراکس، روغن های اسانس و… استفاده کنند که البته با داشتن فرمولی مناسب می توان بهترین شوینده را تولید کرد که مشتری از آن ها راضی باشد.

    باید دانست که فرمول مایعات ظرفشویی طبق دیدگاه علم شیمی از ترکیبات مواد مورد نیاز پاک کننده ها با نام سورفاکتانت به همراه مواد دیگری که برای بالا بردن سطح کیفی و ایجاد ویژگی های دیگری از جمله نرم کنندی و… استفاده می شود.

    خط تولید مواد شوینده کارواش

    خط تولید مواد شوینده کارواش یکی دیگر از زیرمجموعه های خط شوینده است که توسط فراز صنعت راه اندازی می شود.

    برای تولید مواد شوینده کارواشی به تجهیزات مناسب، فضای مورد نیاز برای کارگاه و فرمولاسیون نیاز است و بعد از تهیه مواد اولیه می توان تولید محصولات کارواشی را استارت زد.

    در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه ها می توانید با کارشناسان فراز صنعت تماس بگیرید.

    چند نکته در مورد راه اندازی خط تولید مواد شوینده کارواش

    • حداقل متراژ مورد نیاز برای تولید محصولات کارواش ۲۵ متر مربع می باشد؛
    • محصولات کارواشی نیاز به مجوز ندارد زیرا این محصولات در سوپر مارکت ها و هایپرمارکت ها به فروش نمی رسد؛
    • درآمد محصولات کارواشی بستگی به حجم تولید روزانه، میزان تلاش و ارتباط شما با بازار دارد و برای هر فردی متغیر می باشد؛
    • قیمت تمام شده هر محصول بستگی به فرمولاسیونی دارد که از آن استفاده می کنید؛
    • سود تولید محصولات کارواشی بین ۱۵ تا ۳۰ در صد می باشد؛
    • مواد اولیه محصولات کارواشی در داخل کشور موجود است.

    نکات مهم در راه اندازی خط تولید مواد شوینده

    کیفیت مواد شوینده در اولین قدم به خط تولید مواد شوینده بستگی دارد که باید قبل از تولید مواد شوینده حتما منبع تولید مواد شوینده پاکسازی شود.

    یعنی باید آن ها را شسته و در صورت نیاز اقدام به گند زدایی نمایید. در قدم دوم باید از مواد اولیه با کیفیت استفاده شود و به وسیله سیستم های دقیق وزن و بارگیری شوند و در انتها وارد مخزن تولید شوند.

    علی رغم توجه برخی از تولید کنندگان سیستم توزین و بارگیری نقش بسیار مهمی در تولید مواد شوینده با کیفیت دارد.

    عملکرد دستگاه پرکن اختلال مواد در مخازن ساخت به دو صورت انجام می شود: سیرکولاسیون توسط پمپ همزدن و با همزن.

    در خط تولید مواد شوینده اتوماتیک ما توضیحاتی به شما می دهیم که محصول کاملا با کیفیتی را ایجاد کنید؛ به همین دلیل بعد از انجام میکس توسط دستگاه، باید کفی که به وجود می آید در مخزن دستگاه فروکش کند.

    به دلیل سبک بودن کف به راحتی خارج می شود. پس ما نیازی به هواگیری برای این مورد نداریم. برای اطمینان از کیفیت تولید ۲۴ ساعت بعد، زمان خوبی است که از محصول خود نمونه برداری کنید و برای انجام تست به آزمایشگاه ارسال کنید.

    مخازن ذخیره مواد شوینده از جنس استیل ضد زنگ ( استیل ۳۰۴ یا ۳۱۶) بوده و در مقابل خوردگی مقاومت بالایی دارند.

    در کل تجهیزاتی که در قسمت ساخت و  بسته بندی مورد استفاده است باید اولا قابل شستشو و گندزدایی شوند به طوری که در مقابل موادی که به این منظور استفاده می شوند، مقاومت کافی از خود نشان دهند ثانیا به دور از آلودگی های محیط مانند گرد و غبار، زنگ زدگی، رطوبت و دود نگهداری شوند.

    این نکته قابل ذکر است که عمل شستشو و بهداشتی کردن، به طور مرتب و برنامه ریزی شده انجام شود و به این ترتیب، محصول از آلودگی در امان باشد.

    بسته بندی محصولات شوینده در محیط استاندارد

    پس از اینکه اطمینان حاصل کردیم از عدم آلودگی میکروبی محصول و همچنین مطابقت دادن محصول با نتایجی که از آزمون های آزمایشگاهی بدست آمده و در صورت تطبیق، محصول مایع ظرفشویی تولید شده را از مخزن ساخت به مخزن ذخیره منتقل می کنیم.

    لازم به ذکر قسمت بسته بندی محصولات از سالن ساخت مایع ظرفشویی کاملا جدا باید باشد.

    در سالن بسته بندی مانند سالن ساخت، دیوارها، سقف، کف و پنجره ها نه تنها از لحاظ متریال و جنس بلکه از نظر طراحی نیز مورد توجه قرار می گیرد.

    این مشخصات در آماده سازی و همچنین طراحی کلیه سالن های تولید محصولات شوینده مورد توجه است. پاکیزگی، قابلیت شستشو و سهولت تعمیرات نکاتی است که باید در مورد سالن ها در نظر گرفته شود.

    به منظور جلوگیری از ورود گرد و غبار بهتر است در مکانی که تهویه کافی وجود دارد پنجره های باز نشدنی تعبیه شود در غیر اینصورت نصب توری الزامی می باشد.

    نور سالن تولید و بسته بندی باید کافی باشد. از لامپ های مجهز به حفاظ در مکان هایی که نیاز به روشنایی و دید است استفاده شود که در صورت شکستن احتمالی موجب آلودگی محصول نشود.

    بهترین خط تولید مواد شوینده

    شرکت فراز صنعت سال ها در زمینه تولید خط تولید مواد شوینده فعالیت دارد و هم اکنون می تواند بهتربن خط تولید را با بودجه شما به صورت سفارشی تولید و عرضه کند و تا ۱۰ سال  همراه شما هستیم که در طول مسیر دچار توقف و یا چالش نشوید.

    این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  درآمد خط تولید رب

    تجهیزات مورد نیاز برای خط تولید مواد شوینده

    تجهیزات مورد نیاز برا راه اندازی انواع خط شوینده و تولید مواد شوینده (Detergent production) به شرح زیر می باشد:

    دستگاه تصفیه آب RO

    اولین قدم برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تهیه دستگاه  RO مناسب با ظرفیت تولیدی محصول می باشد.

    دستگاه RO یا همان دستگاه آب شیرین کن، یکی از محصولات و سیستم های تصفیه آب است که در ابعاد و مصارف صنعتی طراحی و ارائه می شود.

    دستگاه تصفیه، سختی آب را کاهش می دهد و فرآیند شیرین کردن آب روشی برای جداسازی ناخالصی ها از آب است. در این روش عامل جداسازی اعمال فشار مکانیکی می باشد.

    دستگاه تصفیه آب-فراز صنعت

    دستگاه تصفیه آب خط تولید مواد شوینده

    کیفیت آب مصرفی در تولید مواد شوینده تاثیر مستقیم بر روی شفافیت، کف کنندگی و غلظت محصولات دارد، هرچقدر سختی آب را بتوانیم کاهش دهیم محصول باکیفیت تری تولید خواهیم کرد.

    دستگاه تصفیه آب در بازار انواع مختلفی دارد که بنا به نیاز و بودجه مورد نظر تولید کننده محترم قابل تولید و خریداری می باشد باید در هنگام خرید دستگاه توجه داشته باشید که آب تصفیه شده مدنظر در طول یک شبانه روز چه میزان است و اگر در آینده برنامه  گسترش کار خود را داریم چه نوع دستگاهی برای ما مورد نیاز است که در ابتدای کار آن را تهیه کنیم.

    باید در نظر داشته باشید که آب یونیزه شده مورد نیاز برای مواد شوینده بهداشتی باید TDS کمتر از ۴۰۰ppm داشته باشد.

    گاها در تهیه دستگاه برخی از تولید کنندگان برای کاهش هزینه های خود اقدام به تهیه دستگاه تصفیه نیمه صنعتی می کنند که متشکل از  چند دستگاه تصفیه خانگی است اما این کار اشتباه بزرگی برای تولید کننده است زیرا برای خط تولید مواد شوینده نیاز به دستگاه با ظرفیت بالاتر و کارآمدتر از دستگاه های خانگی برای تصفیه آب است.

    توجه داشته باشید انتخاب یک دستگاه تصفیه اّب مناسب با ظرفیت تولید محصولات برای خط تولید مواد شوینده اولین قدم برای شروع کار شما است.

    مخازن ساخت استیل همراه با پمپ غلیظ کش

    آب تصفیه شده در طول یک شبانه روز نیاز به نگهداری در مخازن مخصوص برای مواد شوینده را دارد که بعد برای انجام ساخت فرمولاسیون داخل مخزن استیل مواد شوینده ریخته می شود و آماده ساخت فرمول و سپس برای پرکردن بطری ها توسط دستگاه پرکن مواد شوینده آماده می شوند.

    میکسر های استنلس استیل مواد شوینده براساس نیاز مشتری از ۵۰۰ لیتر تا ۳۰۰۰ لیتر قابلیت ساخت توسط ماشین سازی فرازصنعت را دارند.

    میکسرها مجهز به موتور گیربکس و پره های استیل مخصوص جهت همزدن متناوب مواد و گرمکن می باشند و طبق نیاز مشتری به صورت تک جدار یا دو جدار یا به صورت پروسس ساخته می شوند.

    برای تزریق حجم دقیق مواد شوینده در ظروف و سرعت بخشیدن به امر بسته بندی محصول، نیاز به دستگاه پرکن مایعات داریم.

    فراز صنعت برای تامین تمام درخواست های تولید کنندگان محترم اقدام به تولید دستگاه های پرکن اتومات و نیمه اتومات مانند پرکن تک نازل دستی، پرکن های نیمه اتومات ۴ نازل، پرکن های تمام اتومات خطی سرووموتور و پرکن های روتاری که قابلیت های بالایی جهت استفاده برای انواع مواد شوینده را دارد، تولید کرده است.

    فرازصنعت سعی کرده با طراحی و ساخت انواع دستگاه های پرکن، خواسته های تولیدکنندگان محترم را برای انواع خطوط مواد شوینده اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک فراهم نماید.

    دستگاه پرکن تک نازل مایعات غلیظ و رقیق

    دستگاه پرکن تک نازل مایعات غلیظ و رقیق-فراز صنعت

    دستگاه  پرکن تک نازل یا دو نازل سیلندر پیستونی برای پرکردن مایعات غلیظ در انواع ظروف مناسب می باشد که برای پرکردن محصولات مختلف از جمله مواد شوینده و … طراحی شده است و نازل دستگاه شیر پنومات است.

    بطری گذاری برای این پرکن به صورت دستی انجام شده و عملیات تزریق توسط دستگاه صورت می گیرد. دستگاه قابلیت پرکردن ظروف از ۵۰ گرم تا ۲ لیتر را دارا بوده و برای ظروف گالنی تزریق در دو مرحله صورت می گیرد.

    گاها کارگاه های کوچک مواد شوینده که ابتدا فروش خود را برای گالن آغاز می  کنند هم می توانند این دستگاه را بدون مخزن و میکسر تهیه کرده و مستقیم به مخازن خود متصل و عملیات تزریق را طی چند مرحله انجام دهند.

    کارکرد دستگاه تک نازل بدون برق بوده و فقط با باد عملیات تزریق انجام می شود که این امر موجب کاهش هزینه ها برای خریداران و تولید کنندگان محترم می شود.

    ظرفیت تولید دستگاه بسته به نوع ظروف متفاوت است مثلا برای ظروف ۱۰۰ گرمی قابلیت تزریق ۱۵۰۰ ظرف را دارا است.

     

              • کارکرد دستگاه هم به صورت پدالی و هم به صورت تایمر می باشد؛
          • دارای یک مخزن ۵۰ لیتری تک جدار یا دو جدار و میکسر می باشد (تغییر حجم مخزن امکان پذیر است)؛
          • امکان تعویض هر نازل برای بطری ها با دمای مختلف از ویژگی های دستگاه است؛
          • قابلیت ساخت تمام استیل دستگاه نیز امکان پذیر است.

    دستگاه پرکن ۲ نازل نیمه اتومات مایعات رقیق |شیشه شور در خط تولید مواد شوینده

    دستگاه پرکن ۲ نازل نیمه اتومات مایعات رقیق-فراز صنعت

    یکی از دستگاه های پرکن نیمه اتومات مناسب برای تزریق مواد کف کننده نظیر شیشه شورها یا گاز پاک کن ها دستگاه پرکن ۲ نازل مایعات غلیظ و رقیق است.

    این دستگاه به صورت نیمه اتوماتیک طراحی شده است که مناسب برای کارگاه های کوچک تولیدکننده مواد شوینده می باشد. کارایی آسان همراه با قیمت مناسب از ویژگی این دستگاه است.

    دستگاه پرکن مایعات رقیق مانند شیشه پاک کن، آب رادیاتور که دارای مخزن ۱۰۰ لیتری و قابلیت افزایش نازل تا ۴ عدد برای افزایش راندمان تولید با ظرفیت ۱۴۰۰ بطری ۵۰۰ گرمی را دارا می باشد.

    ابعاد دستگاه ۸۰*۸۰ سانتی متر به ارتفاع ۲ مترساخته می شود که نیاز به فضای کمی در کارگاه های تولیدی دارد.

    دستگاه پرکن ۴ نازل نیمه اتومات مایعات غلیظ

     

    دستگاه پرکن 4 نازل نیمه اتوماتیک-فراز صنعت

     

    یکی دیگر از دستگاه های پرکن برای تزریق مواد شوینده دستگاه پرکن ۴ نازل نیمه اتومات مایعات غلیظ می باشد که جهت رفاه تولید کنندگان در کاهش هزینه و راه اندازی خط تولید مواد شوینده توسط فراز صنعت طراحی و تولید شده است.

    این دستگاه شامل ۴ نازل و سیلندر مجزا می باشد که تا ظرفیت حجمی ۱۰۰۰ گرم قابل تنظیم می باشد و بیشتر از ۱۰۰۰ گرم به صورت دو مرحله اجرا می شود.

    دستگاه تمام استیل بوده و شامل یک مخزن ۱۵۰ لیتری می باشد که بافولوتر کنترل می شود.

    سیستم مکش و تزریق به صورت پنومات بوده و سیستم جا به جایی ظروف پر و خالی به صورت دستی انجام می شود.

    دستگاه برای ارتفاعات مختلف ظروف قابل تنظیم می باشد و برق دستگاه به صورت تک فاز بوده است.

    معرفی دستگاه های مواد شوینده تمام اتومات |پرکن مایع ظرفشویی و دستشویی

    دستگاه های پرکن مواد شوینده اتومات فراز صنعت شامل: دستگاه پرکن روتاری مایعات غلیظ همراه با دربند و درب گذار، دستگاه پرکن شامپو خمره ای و ویژه ترین دستگاه فرازصنعت دستگاه پرکن خطی سرووموتور می باشد که در اینجا به توضیح آن ها می پردازیم.

    دستگاه پرکن روتاری مایعات غلیظ

    دستگاه پرکن روتاری مایعات غلیظ-فراز صنعت

    با گسترش فروش محصولات شوینده تولید کنندگان به فکر تهیه  دستگاه پرکنی هستند که عملیات تزریق، درب گذاری و دربندی و انتقال محصولات بر روی نوار را به صورت اتومات انجام دهد که در اینجا نیاز به دستگاه پرکن اسید روتاری مایعات غلیظ می باشد.

    دستگاه پرکن روتاری مناسب برای پرکردن ظروف pet در ابعاد و اشکال مختلف می باشد و به دلیل شکل ظاهری دستگاه نسبت به دستگاه های پرکن خطی فضای کمتری را اشغال می کند. دستگاه شامل:

     

              • درب گذار و دربند تمام اتوماتیک می باشد؛
          • در صورت قرار ندادن بطری در گلویی دستگاه نازل عملیات تزریق را انجام نمی دهد؛
          • امکان اتصال نوار نقاله و سینی گردون برای جمع آوری محصول؛
          • استفاده از سیلندر برای پر کردن با دقت ۵ گرم در کیلو می باشد.

    دستگاه پرکن ۸ نازل خطی شامپو خمره ای

    دستگاه پرکن ۸ نازل خطی شامپو خمره ای-فراز صنعت

    یکی دیگر از دستگاه های پرکن، پرکن خطی برای شامپو خمره ای ( شامپو داروگر ) است که مشخصات دستگاه شامل:

     

              • کارکرد آسان و ساده دستگاه؛
          • استفاده از ۸ نازل برای تزریق و تسریع در امر بسته بندی؛
          •  سرعت تزریق  ۲۲۰۰ بطری در ساعت؛
          • دارای صفحه نمایشگر ۷ اینچ.

    بعد از انجام عملیات پرکردن بطری توسط نازل ها، به کمک قسمت درب گذار دستگاه بطری ها درب گذاری شده و توسط آچارهای دستگاه بطری ها پلمپ و از دستگاه جدا شده و  بر روی نوار انتقال فرستاده می شود.

    دستگاه پرکن خطی | پرکن گالن ۴ لیتری با تکنولوژی سرووموتور

    دستگاه پرکن خطی-فراز صنعت

    بهترین دستگاه پرکن موجود در بازار (پرکن خطی) جهت پرکردن انواع مایعات غلیظ و رقیق، در صنعت غذایی یا شیمیایی برای پرکردن گالن ۴ یا ۵ لیتری استفاده می شود

    این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با 800 میلیون

    در صنعت شیمیایی: انواع شوینده ها نظیر مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، شامپوها، شیشه شورها.

    در صنعت غذایی: انواع شربت ها و آبمیوه های بدون پالپ، روغن ها، رب، عسل و … .

    دستگاه پرکن خطی محصولات محتلف را در انواع ظروف از نیم لیتر تا ۵ لیتر پر می کند.

    این دستگاه قابلیت پرکردن ظروف شیشه ای، شروف پت، پلی اتلین، گالن ها و… را دارد.

    سیستم پرکن دستگاه از کف ظرف می باشد به همین علت در حین تزریق کفی از محصولات ایجاد نمی شود که باعث پر شدن دقیق و بدون هیچ ریزش و پاششی می شود.

    یکی دیگر از ویژگی های دستگاه پرکن خطی سرووموتور فرازصنعت قابلیت تزریق چندین نوع از رنگ و اسانس متفاوت برای مایعات می باشد به طور مثال برای مایع ظرفشویی می توان به صورت همزمان چهار نوع اسانس متفاوت را به صورت همزمان تزریق انجام داد که این امر باعث تسریع در روند بسته بندی محصولات برای تولیدکنندگان عزیز می شود.

    لازم به ذکر است که دستگاه پرکن خطی سرووموتور فرازصنعت دارای دربند نمی باشد و دستگاه دربند مجزا از سیستم پرکن است این مساله باعث می شود تا مشتری بنا به بودجه و نیاز خود برای محصول خود دربند دستی یا دربند اتومات تهیه نماید.

    دستگاه دربند دو هد فراز صنعت

    دستگاه دربند دو هد مواد شوینده

    پیشنهاد ما جهت تکمیل خط تولید دستگاه دربند ۲ هد سروووموتور فرازصنعت با قابلیت دربندی برای انواع ظروف پلی اتلین، پت و دیگر ظروف با انواع درب ها می باشد. کارکرد آسان و راحت دستگاه از ویژگی های این دربند می باشد.

    مشخصات دستگاه پرکن خطی

    مشخصات دستگاه پرکن خطی

    مشخصات دستگاه پرکن مواد شوینده

     

              • ماشین مجهز به تکنولوژی سرووموتور است؛
          • سیلندرها مجهز به سوپاپ مخصوص؛
          • دارای صفحه نمایش ۷ اینچ؛
          • ثبت تمام عملیات های اپراتور در تاچ پنل دستگاه با ذکر ساعت و تاریخ؛
          • نمایشگر سطح مخزن و شارژ خودکار مخزن؛
          • مجهز به مد شستشو توسط PLC؛
          • قابلیت ذخیره سازی بطری های مختلف در حافظه؛
          • تنظیم سرعت و مقدار حرکت نازل در زمان استند بای و زمان پرکردن؛
          • امکان تنظیم سرعت پرکردن محصول به علت دارا بودن سرووموتور؛
          • دارای ۴ متر کانوایر از جنس استیل و پلی آمید؛
          • قابلیت پرکردن ظروف از ۱۰۰ تا ۵۰۰۰ سی سی؛
          • تنظیم وزن دقیق محصول به وسیله سیستم PLC؛
          • سرعت ماشین در ظروف ۱ لیتری ۳۵۰۰ ظرف در ساعت می باشد؛
          • قابلیت تزریق چندین نوع رنگ و اسانس مجزا بصورت همزمان؛

    دستگاه لیبل زن اتوماتیک چندمنظوره

     

    دستگاه لیبل زن مواد شوینده فراز صنعت

     

    امروزه در صنعت تولید، امر بسته بندی برای معرفی محصولات به مخاطب بسیار حائز اهمیت می باشد.

    یکی از بهترین دستگاه های لیبل زن، دستگاه لیبل زن پشت چسب دار می باشد که بسیار مناسب برای خط شوینده است.

    استفاده از لیبل برای شناسایی کالا و معرفی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.بطری ها بعد از پر شدن توسط دستگاه لیبل زن اتوماتیک که شامل دو نوع لیبل (لیبل یکطرفه و دوطرفه) می باشد با ظرفیت تولید ۴۰۰۰ بطری لیبل زده می شوند.

    همیشه برای لیبل زدن سوالی که توسط مشتریان مطرح می شود این است که لیبل بعد از عملیات پرکردن قرار می گیرد یا قبل از آن ؟

    دستگاه لیبل زن فرازصنعت امکان لیبل زدن هم بصورت بطری های خالی و هم پر شده را دارا می باشد اما برای کیفیت بهتر، مناسب است که ابتدا ظروف توسط ماشین پر شده سپس عملیات لیبل انجام شود.

    دستگاه جت پرینتر یا تاریخ زن

    بعد از عملیات لیبل برای قرار گرفتن اطلاعات محصول از قبیل تاریخ، انقضا و … بر روی درب یا قسمتی از بدنه بطری توسط دستگاه  جت پرینتر یا تاریخ زن، اطلاعات مربوطه چاپ می شود.

    نوار انتقال ضد اسید و میز ترافیک

    در انتها محصول به وسیله نوار های انتقال به سمت میز ترافیک گردان برای بسته بندی انتهایی هدایت می شوند. میز ترافیک جهت نظم بخشیدن به ظروف در ابتدا یا انتهای خط بسیار کارآمد می باشد.

    دستگاه  شیرینگ پک |اتومات و نیمه اتومات

    بعد از عملیات پرکن، دربندی و انتقال بر روی نوار حال نیاز به بسته بندی محصول است.

    فراز صنعت دو محصول خود که شامل: شیرینگ پک تمام اتومات و شیرینگ پک نیمه اتومات است را به تولید کنندگان عزیز معرفی می کند.

    کارکرد هر دو دستگاه در بسته بندی تفاوت چندانی ندارد تنها از نظر قیمت و سرعت بسته بندی متفاوت است.

    شیرینگ تمام اتومات

     

              • دستگاه ازفولاد ۲ میلی متر با رنگ الکترواستاتیک مقاوم در برابر دمای بالا و زنگ زدگی ساخته شده است؛
              • دستگاه دارای دو قسمت ردیف کن اتوماتیک و تونل حرارتی می باشه که دارای سیستم عملیاتی کاملا اتوماتیک و مجهز به کنترل الکترونیکی PLC و صفحه نمایشگر لمسی است؛
          • ظرفیت تولید دستگاه ۶۰۰ بسته در ساعت است؛
          • قابلیت تنظیم سریع و آسان دستگاه برای بطری های متفاوت؛
          • قابل اتصال به انواع ریلهای زمینی / نوار نقاله؛

    شیرینگ نیمه اتومات

    شیرینگ نیمه اتومات شوینده

    شیرینگ نیمه اتومات مواد شوینده

    در دستگاه شیرینگ پک تونلی نیمه اتومات قرار دادن بسته داخل شوتر با دست صورت می گیرد و بعد از فرمان پدال توسط اپراتور مراحل دوخت و شیرینگ توسط دستگاه به صورت اتومات انجام می شود.

              • امکان تنظیم سریع شیرینگ پک تونلی نیمه اتومات برای بسته بندی انواع بطری و کارتن؛
          • طراحی کوره شیک و حفظ دما تا مدت طولانی به خاطر داشتن ۳ جدار محکم و عایق بندی شده که از اتلاف انرژی جلوگیری می کند؛
              • دارای سیستم دوخت و برش شمشی که علاوه بر کیفیت بهتر دوخت طولانی تر نیز نسبت به مدل های سیمی دارد.

    دستگاه چسب زن کارتن برای خط تولید مواد شوینده اتوماتیک

    دستگاه چسب زن کارتن

    دستگاه چسب زن کارتن مواد شوینده

     

    گاهی در راه اندازی خطوط تولید نیاز به دستگاه شیرینگ پک جهت بسته بندی محصول نمی باشد مثلا در خط تولید مواد شوینده اپراتور میتواند محصولات را در کارتن های مشخص قرار داده و سپس کارتن ها را توسط دستگاه چسب زن کارتن، از بالا و پایین آن چسب زده و آماده ارسال به بازار نماید.

    سرعت دستگاه چسب زن ۳۰ کارتن در دقیقه می باشد و با حداقل ابعاد کارتن ۱۲۰mm  و حداکثر ۵۰۰mm  قابلیت چسب زدن را دارد.

    سوالات متداول

    تولید مواد شوینده بدون مجوز امکان پذیر است؟

    در صورت تولید مواد شوینده بدون مجوز شما می توانید محصولات خود را به صورت فله به رستوران ها، هتل ها، ادارات، شرکت ها و… بفروشید و نمی توانید روی برند سازی و ارائه محصولات در فروشگاه های مجاز اقدام نمایید.

    بازگشت سرمایه بعد از چه مدت اتفاق می افتد؟

    با پشتیبانی قوی تیم فراز صنعت به همراه تلاش و همت شما در ماه های اولیه تولید، بازگشت سرمایه و سود دهی برای شما اتفاق می افتد. همچنان که برای بسیاری از تولید کنندگان کوچک و بزرگ رخ داده است

    گارانتی و خدمات پس از فروش برای خط مواد شوینده

    شرکت ماشین سازی فرازصنعت با داشتن مهندسین فنی و کارکنان مجرب با هدف مشتری مداری هر پروژه یا ماشین آلات مورد نیاز مشتریان عزیز را از مرحله مشاوره، نصب تا راه اندازی را بطور کامل پشتیبانی لازم را بر عهده گرفته تا رضایت کامل مشتریان خود را فراهم نماید.

    سرویس دهی و خدمات پس از فروش فرازصنعت دارای ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است که توسط مهندسین و متخصصین فرازصنعت برای مشتریان محترم در سراسر ایران ارائه می گردد.

    قابل ذکر است که قیمت فروش خطوط مواد شوینده کامل اقتصادی فرازصنعت از ۴۰۰ میلیون تومان شروع شده و بسته به ظرفیت تولید و نوع تجهیزات اتومات یا نیمه اتومات این قیمت دچار کاهش یا افزایش خواهد شد.

    زمان تحویل ماشین آلات و تجهیزات بین ۳۰ الی ۴۰ روز کاری از زمان عقد قرارداد می باشد، که پرداخت بصورت ۵۰% نقد و الباقی بصورت اقساط تا زمان بارگیری و تحویل تجهیزات می باشد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص راه اندازی انواع خطوط مواد شوینده، مشاوره و خرید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    مزایای رقابتی خرید خط تولید مواد شوینده از فراز صنعت

              • دوام، استحکام و عمر مفید بالا
              • گارانتی ۲ ساله بدون قید و شرط
              • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی
              • امکان سفارشی سازی در تولید دستگاه ها طبق نیاز مشتری
              • ایجاد قیمت های رقابتی
              • نصب و راه اندازی رایگان دستگاه ها در محل
              • آموزش رایگان پرسنل شما برای کارایی بهتر
              • مشاوره رایگان برای ایجاد انواع خط تولید
              • تحویل به موقع و خیلی سریع زود تر از زمان درج شده در قرار داد
              • تولید اختصاصی توسط شرکت فراز صنعت
              • و دیگر خدماتی که بعد از خرید از متوجه آن خواهید شد.

    جمع بندی

    ما در این مقاله راه اندازی خط تولید مواد شوینده را به صورت کاملا مفصل توضیح دادیم. تجهیزات مورد نیاز، فضای مناسب، بررسی مجوزها و… به طور کامل بررسی شد.

    خط شوینده یکی از کسب و کارهای سود ده است که شرکت فراز صنعت صفر تا صد آن را به صورت تخصصی راه اندازی می کند.

    در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره رایگان در زمینه تجهیزات، راه اندازی خط تولید و قیمت ها می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید. مشاورین فراز صنعت آماده پاسخگویی برای راه اندازی خط تولید می باشند.

    جهت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید

    مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

    مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

    پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

    دانلود پی دی اف مقاله خط تولید مواد شوینده

    دانلود پی دی اف خط شوینده

    خط تولید تمام اتوماتیک مواد شوینده شرکت ممیز در لرستان

    راه اندازی خط تولید شرکت گلداستار  

    راه اندازی خط تولید مواد شوینده برند کینگ واش

    نحوه چیدمان تجهیزات خط تولید مواد شوینده  

    راه اندازی خط تولید مواد شوینده برند لوکس در تهران

    راه اندازی خط تولید مواد شوینده بارفتن

     

    81 Comments

    1. م حجازی گفت:

      باسلام، از مطالب و توضیحات خوب شما و همچنین از سایت مفید و کاربردی شما متشکرم ، بنده قصد راه اندازی یک کارگاه تولیدی هرچند کوچک را دارم، آیا برای شروع با داشتن یک خانه ۲۰۰ متری خالی از سکنه و مبلغی حدود ۲۰۰میلیون میتوان یک خط تولید را شروع کرد؟ آیا جایی برای در یافت وام خرید تجهیزات و دستگاه هست که مراجعه کنن… ممنون میشم راهنمایی کنید. ضمنا بنده ساکن شهر شیراز هستم.

      • فراز صنعت گفت:

        سلام و احترام برای راه اندازی خط تولید نیمه اتومات مواد شوینده حداقل ۴۰۰ میلیون باید هزینه کنید.

    2. هدایت گفت:

      سلام
      خدا قوت
      جناب مطالبتون رو خوندم و اشتیاق پیدا کردم به سمت این شغل
      من بچه یک روستا هستم دانشجوی کارشناسی ارشد علوم تربیتی و کارگر
      ممنون میشم اطلاعات بیشتری بهم بدین که چگونه می‌تونم وارد این صنعت بشم

      • فراز صنعت گفت:

        سلام و احترام
        ممنون از مطالعه برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده حداقل از ۴۵۰ میلیون سرمایه شروع میشه که میتونید برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

    3. حمید حمیدی گفت:

      خیلی خیلی از سایت خوبتون تشکر ویژه دارم انشالله با خدمات بهتر در خدمت باشید

    4. علی عرفانی گفت:

      از سایت مفیدتون کمال تشکر را دارم خیلی متشکرم

    5. مهدی عزیزی گفت:

      اطلاعات کاملی درمورد خط تولید مواد شوینده بود. هنوز در مرحله تحقیق هستیم

    6. فاطمه سمیعی گفت:

      سایت بسیار مفید و عالی به امید موفقیت های عالی

    7. فاطمه سمیعی گفت:

      ممنون از شما جناب امامی در کنار شما هستیم تا روزهای موفقیت در آینده

    8. ید گفت:

      سلام و درود
      میتونم از ضمانت کالا اطلاعاتی داشته باشم

      • فراز صنعت گفت:

        سلام بله دو سال گارانتی بدون قید و شرط با ۱۰ سال خدمات پس ا فروش با پشتیبانی قوی

    9. K.H گفت:

      سلام
      برای خرید دستگاه ها قسطی ممکن ؟؟

    10. حسینیان گفت:

      سلام و عرض ادب
      ما دستگاه لیبل زن تمام اتومات رو برای خط شوینده خریداری کردیم الحمدالله راضی بودیم.ممنون

    11. بی‌نام گفت:

      سلام وقت بخیر
      ممنون از سایت جامع تون🙏🏻🙏🏻

    12. رضا گفت:

      سلام و وقت بخیر
      بسیار عالی
      چن وقت پیش دستگاه پرکن خریدم راضی ام
      ممنون از محصولات خوبتون
      موفق باشید

    13. حسینی گفت:

      سلام
      دستگاه پرکن چای کیسه ای هم دارید؟

    14. کامران گفت:

      بسیار عالی بابت سایت خوب شما
      و توضیحات کامل و جامع
      ممنونم

    15. حسن گفت:

      سلام برای خط تولید مواد شوینده چقدر سرمایه لازمه؟
      من ۷۰۰ میلیون دارم یه سوله ۳۰۰ متری هم دارم

    16. مریم حسینی گفت:

      سلام مقاله جامع و کاملی بود ممنون از اطلاعاتتتون

    17. میثم گفت:

      بسیار عالی
      خدمات خوبی دارین
      متشکرم

    18. مهران گفت:

      اول باید خط تولید شوینده راه اندازی کنیم بعد مجوز بگیریم یا قبل از شروع کار باید دنبال مجوزها باشیم؟

      • فراز صنعت گفت:

        سلام همزمان با مشخص کردن فضا و آماده شدن تجهیزات بعدی اقدام برای مجوزه

    19. محسن رضایی گفت:

      سلام آیا تجهیزات شما در نمایشگاه بین المللی معرفی می شود؟

      • فراز صنعت گفت:

        سلام با توجه به این که فراز صنعت مشتریان راضی بسیاری دارد به همین دلیل به راحتی و بدون واهمه در نمایشگاه های بین المللی داخلی در تهران، اصفهان و مشهد شرکت می کند و با مشتریان جدید و قدیمی ارتباط می گیرد.

    20. رضا قنبری گفت:

      سلام اگر کار با دستگاه ها را یاد نداشته باشیم شما به ما آموزش کامل میدین؟

      • فراز صنعت گفت:

        سلام در زمان راه اندازی خط تولید آموزش استفاده کامل از تجهیزات به پرسنل شما داده می شود

    21. صادق عظیمی گفت:

      سلام اگر بعد از راه اندازی خط تولید مواد شوینده به مشکل خوردیم شما برطرف می کنید؟ برای رفع مشکل هزینه میگیرید؟

      • فراز صنعت گفت:

        سلام و درود. با توجه به داشتن خدمات پس از فروش شرکت، تیم راه اندازی در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف می کنند و صرفا هزینه ایاب ذهاب دریافت می گردد.

    22. محمد عرفانی گفت:

      شما در زمینه فرمولاسیون مواد شوینده هم راهنمایی می‌کنید؟؟

      • فراز صنعت گفت:

        بله ما در زمینه تولید مواد شوینده و فرمولاسیون یک تیم مشاوره داریم و در صورت نیاز می توانید با شماره:
        ۰۹۱۵۵۵۱۲۵۴۸
        ۰۹۰۱۱۵۹۰۰۷۷ جهت راهنمایی بیشتر در زمینه فرمولاسیون تماس بگیرید

    23. هاشم نوروزی گفت:

      سلام میشه همزمان دو نوع مجوز برای تولید مواد شوینده و مواد ضدعفونی بیمارستان گرفت؟؟

    24. محمد عباسی گفت:

      سلام شما تا حالا برای برندها و شرکت های معتبر تجهیزات تولید کردین؟

    25. سحر زارعیان گفت:

      فرق خط تولید شوینده های صنعتی و غیر صنعتی چیه؟

      • فراز صنعت گفت:

        سلام تفاوت خط تولید شوینده های صنعتی و نیمه صنعتی در مجوز آن است که تولید محصولات صنعتی نیاز به مجوز خاصی ندارد و شوینده های خانگی مجوزهای لازم از اداره صمت و محیط زیست، بهداشت و استاندارد را لازم دارد.
        دستگاه و تجهیزات خط تولید شوینده های صنعتی ساده تر و ارزانتر از تجهیزات خط تولید شوینده های خانگی می باشد.

    26. محمد براتیان گفت:

      آیا راه اندازی خط شوینده در شهرهای بزرگ که ر قیب های زیادی داره منطقی است؟

      • فراز صنعت گفت:

        البته که منطقی است چون شهرهای بزرگ ارتباط بیشتری با نواحی مختلف کشور دارد و امکانات جهت تولید، فروش و تقاضا بیشتر است و در کنار آن چون رقیب زیاد است امکان پیشرفت در کنار رقبا بیشتر خواهد بود

    27. علی بیهقی گفت:

      برای دریافت مجوز شوینده باید چقدر سواد داشته باشیم؟

      • فراز صنعت گفت:

        سلام جهت دریافت مجوز واحد تولیدی نیاز به سواد نمی باشد البته که قسمت کنترل کیفیت واحد تولیدی باید یک نفر کارشناس شیمی داشته باشید.

    28. رضا گفت:

      ما چه تعداد نیروی کار برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده نیاز داریم و باید چقدر حقوق بدیم؟

      • فراز صنعت گفت:

        سلام و درود
        خط اتومات و نیمه اتومات ۶ نفر نیروی کار لازم است با این تفاوت کم تیراژ تولیدی خط اتومات ۲٫۵ تا ۴ برابر خط نیمه اتومات می باشد.

    29. علی آبادی گفت:

      آیا سایت شما دارای نماد اعتماد از سایت اینماد می باشد؟

      • فراز صنعت گفت:

        سلام بله شرکت فراز صنعت دارای نماد اعتماد فعال می باشد و در طول فعالیت خود هیچگونه شکایتی نداشته است.

    30. حسن قلی آبادی گفت:

      برای ما که تجربه ای در فروش نداریم آیا برای فروش محصولات ما را راهنمایی می کنید؟

      • فراز صنعت گفت:

        سلام می توانیم شما را با واحدهای فروش مختلف ارتباط دهیم تا از مشاوره آن ها برای فروش محصولات خود مشاوره بگیرید.

    31. رضایی گفت:

      قطعات مصرفی تجهیزات را از کجا باید تهیه کنیم از شما باید بخریم؟ آیا سریعا به دستمون میرسه؟ چون نباید خط تولید بخاطر یک قطعه خراب متوقف شود

      • فراز صنعت گفت:

        بیشتر آن ها از داخل کشور و از شهرستان خودتان قابل خرید است و در صورت عدم موجودیت آن ها می توان با شرکت فراز صنعت ارتباط بگیرید و آن را سفارش دهید تا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به ارسال قطعه و حل مشکل اقدام نمائیم. هر چند که شرکت ما دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش فعال می باشد.

    32. مریم نوغانی گفت:

      ما بعد از تولید مواد شوینده محصولات خود را چگونه باید قیمت گذاری کنیم؟ آیا سازمان خاصی انجام می دهد یا شما مشاوره می دهید؟

      • فراز صنعت گفت:

        سلام و احترام
        قیمت تمام شده محصولات مربوط به مایع یا محصول، بسته بندی ظرف، لیبل و کارتن با احتساب هزینه کارگر و… می باشد. در نهایت با در نظر گرفتن ۱۵ تا ۲۰ در صد به عنوان سود واحد تولیدی و ۲۵ تا ۳۰ درصد برای عمده فروش ها و مارکت ها در نظر گرفته می شود که در نهایت قیمت مصرف کننده روی لیبل در نظر گرفته شده ثبت می شود.

    33. یوسفی گفت:

      شما برای کشور های همسایه خط تولید راه اندازی کرده اید؟ اگر راه اندازی کرده آید لطفاً نام کشورها رو بگید؟

    34. علیرضا صبوری گفت:

      سلام بعضی از شرکت های ماشین سازی همراه با تجهیزات فرمول رایگان هم می دهند شما هم فرمول مواد شوینده میدین؟

      • فراز صنعت گفت:

        سلام بسته به خرید خط تولید و تجهیزات از یک تا پنج فرمول با روش ساخت رایگان برای مشتری در نظر گرفته می شود.

    35. ارش گفت:

      با سلام به صورت اقساط هم کار میکنید؟

      • admin گفت:

        سلام با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید یا شماره تماس بزارین در سریع ترین زمان ممکن با شما در رابطه با خط تولید مواد شوینده تماس میگیریم.

    36. مهدی سلطانی گفت:

      سلام وقت بخیر سلطانی هستم از بانه ایا تو قسمت فرمولاسیون و مواد اولیه مواد شوینده هم راهنمایی میکنید جناب مهندس

    37. زینب قوی گفت:

      سلام وقت بخیر از بروجرد خدمتتون پیام میدم لطف کنید راهنمایی کنید سود اولیه دستگاهای که قرار است سرمایه گزاری کنم بعد چه مدتی بازگردانده میشود ممنون از تیم فنی شما

      • admin گفت:

        سلام وقت بخیر بعد از تولید و تحویل دستگاه ها تیم پشتیبانی فراز صنعت همراه شما هست تا در ماه های اولیه بتونید تولید و بازگشت سرمایه داشته باشید و و سریع تر به سود دهی برسید

    38. یحیی گفت:

      سلام وعرض ادب خدمت شما بنده میخوام خط تولید در حد کارگاهی به متراج پنجاه متر راه بندازم میشه بگین چقدر هزینه برام در میاد ممنون میشم راهنماییم کنید

      • admin گفت:

        سلام وقت بخیر راه اندازی خط تولید مواد شوینده بستگی داره به نوع محصول و دستگاه هایی که میخواین استفاده کنید. اتومات و نیمه اتومات بودن، میزان حجم تولید و… میتونه در هزینه ها دخیل باشه
        برای مشاوره رایگان و اطلاعات دقیق از هزینه ها و یا برنامه ریزی با توجه به بودجه شما، شماره تماستون رو بذارید در اسرع وقت کارشناسان فروش با شما تماس میگیرند.

    39. احمد حسنی گفت:

      خط تولید مواد شوینده صفر تا صدشو راه اندازی می کنید؟
      فرمول هم برای خط شوینده دارین بدین؟

      • admin گفت:

        سلام بله در صورت نیاز میتونید برای مشاوره از طریق شماره های موجود در سایت یا از طرق واتس آپ با ما تماس بگیرید.

    40. نامدار گفت:

      سلام مقاله خیلی جامع و کاملی بود من برای خط تولید مواد شوینده بخش تولید شامپوهای کارواش میخوام راه اندازی کنم. چه ساعتی میتونم تماس بگیرم؟

    41. قاسمی گفت:

      سلام منم چند سال پیش دستگاه پرکن ۸ نازل رو از شما خریدیم. دستگاهتون کاملا بی نقصه و تا الان به مشکلی برنخوردیم
      ما برند امگانو هستیم بندرعباس

    42. مهندس دهقانی گفت:

      سلام وقت بخیر
      من دهقانی هستم مالک برند فونتو در زمینه مواد شوینده.
      خواستم تشکر کنم از پشتیبانی خوب شما، من سال ۱۳۹۹ پرکن خطی و دستگاه لیبل زن دو طرفه از شما تهیه کردم عملکرد دستگاه تا الان خدارشکر خوب بوده و همچنین با پشتیبانی شما تا الان به مشکلی برنخوردیم

      • admin گفت:

        سلام ممنون از محبت شما

        امیدواریم همیشه با خدمات مداوم سبب رضایتمندی مشتریان باشیم

        • بابازاده گفت:

          بابازاده هستم از ارومیه برند آپریس
          ما دستگاه پرکن دستی نیمه اتومات رو از شما خریدیم تا الان مشکلی نداشتیم و شاهد پیگیری های شما واسه عملکرد دستگاه ها هستیم

          سپاس

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سوالی دارید؟