نمایش 1–12 از 13 نتیجه

1 2

فیلم عملکرد دستگاه پر کن مایعات

دستگاه پرکن مایعات تمام اتومات، نیمه اتومات و دیگر انواع آن مورد نیاز افرادی است که قصد راه اندازی خط تولید و خط بسته بندی دارند. اگر شما هم نیاز به این تجهیزات دارید پیشنهاد می شود چند نمونه ویدیو از عملکرد دستگاه های فراز صنعت را مشاهده کنید (ویدیوهای بیشتر در قسمت توضیحات صفحه محصول) تا بتوانید بهترین تصمیم را برای تهیه دستگاه های مورد نیاز بگیرید. جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

دستگاه پرکن مایعات چیست؟

دستگاه پرکن مایعات (Liquid filling machine) یکی از ابزار آلات صنعتی است که توسط شرکت فرازصنعت تولید می شود و در ایران و خارج از کشور به فروش می رسد.

دستگاه پرکن همان طور که از نامش پیداست جهت پرکردن مایعات در انواع خط تولید مایعات غلیظ و رقیق در حجم، وزن و لیتر در حالات و چگالی مختلف است.

بسیاری از تولید کنندگان جهت تسریع در تولید از این دستگاه ها استفاده می کنند اما از آن جا که انتخاب درست دستگاه در ابتدای امر بسیار مهم است خوب است جهت مشاوره رایگان با مشاورین باتجربه ما تماس بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

دستگاه های پرکن به طور کلی شامل پرکن تک نازل، دو نازل، 4 نازل و پرکن خطی 6 و 8 نازل است که پرکن خطی فراز صنعت هم اکنون یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار می باشد.

pdf توضیحات دستگاه های پرکن مایعات

     

دستگاه پرکن ماشین سازی حرفه ای

فراز صنعت با توجه به تخصص و تجربه بیش از دو دهه خود در زمینه تولید دستگاه صنعتی هم اکنون به عنوان ماشین سازی حرفه ای در زمینه تولید انواع دستگاه پرکن مایعات از قبیل دستگاه پرکن خطی، تک نازل، دو نازل تا 8 نازل با توجه به نیاز مشتری شناخته می شود.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان

  • 09156000087 (مدیریت)
  • 09155255153
  • 09159152010
  • واتس آپ : 09156664439

دستگاه پرکن مایعات (دستگاه بسته بندی مایعات) انواع مختلفی دارد و هر کدام برای صنعت خاصی مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال فراز صنعت دستگاه های مختلفی را تولید می کند از قبیل پرکن مایعات غلیظ، پرکن مایعات رقیق، پرکن مایعات اتوماتیک و دستی با تعداد نازل متفاوت به صورت روتاری و خطی که هر کدام ویژگی مربوط به خود را دارد. یعنی از دستگاه های موجود در خطوط مختلف غذایی، شیمیایی، دارویی و شوینده استفاده می شود.

به همین دلیل انتخاب آگاهانه می تواند خریدی مطمئن برای شما به ارمغان بیاورد و از ضررهای مالی بسیاری پیشگیری شود.

ما در ادامه به برسی انواع و قیمت دستگاه پرکن مایعات می پردازیم، در صورت نیاز می توانید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید و به مشاوره رایگان بپردازید.

انواع دستگاه پرکن

خوب است قبل از توضیح در مورد دستگاه های پرکن انواع آن را بشناسید و بدانید کدام دستگاه برای کدام صنعت مناسب تر می باشد تا از همان استفاده نمایید.

دستگاه پرکن مایعات رقیق

پرکن مایعات رقیق-فراز صنعت

توضیحاتی در مورد دستگاه پرکن مایعات رقیق

پرکن مایعات رقیق به صورت 2 نازل و 4 نازل طراحی می شود و عملکرد آن به صورت خطی است.

در خط تولید مواد شوینده مانند شیشه شورها که نیاز به مواد کف کننده دارد از این مدل دستگاه پرکن استفاده می شود.

شما به وسیله این دستگاه می توانید خط تولید انواع مایعات رقیق از شیشه شورها گرفته تا ضد یخ و آب رادیاتور و… را ایجاد نمایید.

از ویژگی های این دستگاه می توان به مخزن 100 لیتری، کنترل سطح اتومات، تزریق مایعات از 300 سی سی تا 4 لیتر، برق مصرفی دستگاه تک فاز، پمپ ورودی نازل ها، تغییر تعداد نازل ها و… اشاره کرد.

دستگاه پرکن خطی 8 نازل فول اتومات

پرکن خطی 8 نازل- فراز صنعت

دستگاه پرکن خطی 8 نازل تمام اتومات بهترین نوع دستگاه پرکن، در دسته بندی دستگاه پرکن مایعات صنعتی می باشد که برای پرکردن انواع مایعات غلیظ و رقیق استفاده می شود.

این دستگاه توانایی پرکردن انواع ظروف تا حجم 5 لیتر را دارد و در بسیاری از خطوط شوینده و غذایی از این دستگاه حرفه ای استفاده می کنند.

 دستگاه پرکن خطی جهت پرکردن انواع مایع دستشویی و ظرفشویی، شیشه شورها، شامپوها، کرم ها، شربت ها، روغن های صنعتی و خوراکی و مایعات ویسکوزیته استفاده می شود.

دستگاه پرکن روتاری مواد شوینده

پرکن روتاری مواد شوینده- فراز صنعت

توضیحاتی در مودر پرکن روتاری

دستگاه پرکن روتاری مواد شوینده جهت پرکردن ظروفی استفاده می شود که دارای گلویی است که به اصطلاح به آن ظروف پت می گویند.

از ویژگی های این دستگاه می توان به درب گذاری اتوماتیک، امکان اتصال نقاله و سینی گردان جهت جمع آوری محصول، استفاده از سیلندر، نازل های پتوماتیک، صفحه نمایش 7 اینچ و… اشاره کرد که به هنگام مشاوره از عملکرد دقیق آن ها کاملا مطلع خواهید شد.

دستگاه پرکن 12 نازل تمام اتومات

پرکن 12 نازل اتومات- فراز صنعت

توضیحاتی در مورد پرکن 12 نازل

 دستگاه پرکن 12 نازل تمام اتوماتیک مناسب برای مایعات گازدار نیز می باشد.

از این دستگاه برای پرکردن انواع دوغ، آب معدنی و مایعات رقیقی که ویسکوزیته پایینی نسبت به مایعات غلیظ دارد استفاده می شود.

در این دستگاه مواد داخل مخزن جمع آوری شده و بطری ها روی سینی مخصوص آن گذاشته می شود سینی در حالت چرخش قرار می گیرد و به نوبت بطری ها پر می شوند.

از مزایای این دستگاه می توان به پر کردن انواع بطری های pt در ابعاد مختلف، مخزن درب گذار با قابلیت 4000 درب، جنس استیل 316، امکان اتصال به انواع نوار و سینی گردان، تنظیم آسان و صفحه نمایشگر اشاره کرد.

دستگاه پرکن برای گالن دو لیتری مایعات اسیدی

بسیاری از تولید کنندگان ظروف آن ها به صورت گالنی و از  1 لیتر تا 4 لیتر می باشد. معمولا محصولاتی از قبیل آب مقطر، ضد یخ، آب باطری، مایعات اسیدی و… به این صورت بسته بندی می شود؛ به همین دلیل دستگاه پرکن برای گالن طراحی شده است که به سادگی پرکردن ظروف گالنی را انجام  می دهد.

این نوع دستگاه پرکن به صورت 4 نازل طراحی شده است و از جنس پلی اتیلین می باشد که در مقابل مواد اسیدی کاملا مقاوم باشد. در این دستگاه عملیات بطری گذاری به صورت دستی انجام می شود ولی فرایند درب گذاری و دربندی به صورت کاملا اتوماتیک می باشد.

این دستگاه قابلیت آن را دارد که برای جمع آوری محصول به نوار و سینی گردان متصل شود. مخزن دربگذار دستگاه با ظرفیت 4000 درب می باشد. این دستگاه مجهز به اینورتر است که تنظیم سرعت چرخش سینی به ساده ترین صورت ممکن انجام می شود.

لازم به ذکر است که زمان دربگذاری قابل کنترل به وسیله تایمر می باشد و نازل ها دارای سنسورهایی است که در صورت نبود ظرف زیر هر کدام از آن ها شیر نازل باز نخواهد شد.

دستگاه پرکن عسل اتوماتیک

این مدل دستگاه پرکن مایع به صورت 4 نازل و 8 نازل خطی می باشد و جهت پرکردن انواع مایعات غلیظ استفاده می شود مانند پرکردن عسل، مربا، سس،  کنجد، ارده، کرم های آرایشی و… .

ویژگی های این دستگاه: استفاده از سیلندر برای پر کردن، مخزن پر کردن عسل مجهز به گرم کن، عدم استفاده از شلنگ برای انتقال محصول، جنس دستگاه از استیل 304، جنس سیلندرها و نازل از استیل 316، دارای دربند، امکان تولید 1800 بطری در ساعت.

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی و دستشویی

یکی از دستگاه های پرکن مربوط به پرکردن مایعات شوینده از قبیل مایع ظرفشویی و دستشویی می باشد. این نوع پرکن به صورت روتاری بوده و برای مایعات غلیظ و  رقیق کاربرد دارد. پرکردن ظروف پت با هر ابعاد و اشکالی توسط این دستگاه به سادگی انجام می شود. لازم به ذکر است که از این دستگاه برای پرکردن ظروفی استفاده می شود که دارای گلویی است و برای تمامی ظروف مناسب نیست اما مزیتی که نسبت به دستگاه های پرکن خطی دارد این است که دربندی، دربگذاری و انتقال روی نوار به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود.

دستگاه پرکن ارده

دستگاه پرکن ارده نیز به صورت روتاری طراحی شده است و مناسب برای ظروف جار است. در این دستگاه گذاشتن ظروف بر روی سینی به صورت دستی انجام می شود ولی بقیه فرایند بسته بندی از جمله پرکردن، دربگذار، سیلکن و دربندی به صورت کاملا اتوماتیک می باشد. از این دستگاه برای انواع مواد غذایی از جمله ارده، عسل، کشک و… استفاده می شود.

دستگاه پرکن اسید روتاری

برای تولید و بسته بندی محصولات اسیدی مانند وایتکس باید از دستگاهی استفاده کرد که در صورت ارتباط با مایعات اسیدی به هیچ عنوان آسیب نبیند به همین دلیل دستگاه پرکن اسید روتاری توسط فراز صنعت تولید شده است که به صورت اختصاصی مناسب برای بسته بندی مواد اسیدی می باشد. این دستگاه به صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک طراحی شده است.

مدل نیمه اتوماتیک آن به صورت 4 نازل پنوماتیک طراحی شده است و تزریق به صورت دستی صورت می گیرد که قابلیت پرکردن انواع ظروف را در حجم های مختلف دارد. این دستگاه نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد و کارایی بسیاری دارد.

در مدل اتوماتیک آن که طرفدار بسیاری دارد تمامی فرایند بسته بندی، درب گذاری، دربندی و انتقال بر روی نوار ب صورت اتوماتیک می باشد.

در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه مرتبط به محصول مراجعه کنید و یا این که جهت مشاوره با کارشناسان فراز صنعت تماس بگیرید.

دستگاه پرکن مایعات ثقلی

دستگاه پرکن مایعات ثقلی یکی دیگر از دستگاه هایی است که برای مایعات رقیق بسیار کاربرد دارد. مایعات رقیق مانند آب، آبمیوه، شربت، نوشابه و… است که بسیار روان است و راحت جاری می شود. در خطوط تولید و بسته بندی محصولاتی که جزء مایعات رقیق هستند از دستگاه پرکن ثقلی استفاده می شود. به طور معمول عملیات بسته بندی مایعات رقیق راحت تر انجام می شود و علت آن این است که  چگالی (density) و ویسکوزیته پایینی دارد و بیشتر در فرآیند بسته بندی از وزن خود مایع برای تزریق استفاده می کنند که همین عامل سبب می شود فرایند بسته بندی در مایعات رقیق ساده تر انجام شود.

یک نکته را باید در نظر گرفت که مایعات با ویسکوزیته پایین با تغییر دما ویسکوزیته آن تغییر نمی کند و دچار غلظت نمی شود برای چنین مایعاتی می توان از دستگاه پرکن ثقلی استفاده کرد در صورتی که محصول شما به صورت نیمه غلیظ یا غلیظ است باید از دستگاه پرکن مایعات غلیظ استفاده شود زیرا رکن مایعات ثقلی به طور معمول دقت کمتری نسبت به دیگر پرکن های موجود دارد.

بسیاری از افراد هنگام تماس برای سفارش پرکن مایعات ثقلی از تعداد نازل آن ها می پرسند در پاسخ می گوییم با توجه به نیاز شما تعداد نازل ها نیز مشخص می شود و این فرایند می تواند به صورت سفارشی باشد.

استفاده از دستگاه پرکن فراز صنعت برای مایعات اورفلو یا سر ریز

بسیاری از کارآفرینان و تولید کنندگان محصولات غذایی و شوینده هنگام ارتباط با فراز صنعت سوال می پرسند که آیا پرکردن ظروف به وسیله دستگاه پرکن مایعات فراز صنعت به صورت یکنواخت امکان پذیر می باشد یا خیر؟ و یا این که محصولاتی که دارای کف کنندگی هستند آیا به سادگی در حجم و اندازه یکسان عملیات پرکردن انجام می شود؟ جواب مثبت است دستگاه های پرکن فراز صنعت این امکان را می دهد که تمامی ظروف را با دقت بسیار بالایی به صورت یکنواخت پر کند و در کنار دقت بالا سرعت بسیار مطلوبی نیز دارد.

ضمن این که برای محصولاتی که دارای کف کنندگی هستند و احتمال سر ریز آن وجود دارد فراز صنعت تدابیری اندیشیده است. دستگاه های پرکن فراز صنعت به گونه ای طراحی شده است که نازل ها عملیات پرکن را از کف انجام می دهند به گونه ای که هیچگونه کف و یا حبابی ایجاد نمی شود و ظروف در حجم و اندازه یکسان پر می شود.

قیمت دستگاه پرکن مایعات

شرکت فراز صنعت به عنوان تولید کننده دستگاه پرکن مایعات صنعتی سعی دارد محصولات خود را با قیمت منصفانه عرضه نماید.

این سیاست فراز صنعت در طول فعالیت خود سبب شده است سیلی از مشتریان راضی را به خود جلب نماید که باعث افتخار این مجموعه می باشد.

یکی از دلایل مناسب بودن قیمت های ما این است که مشتری به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری می کند و هیچ واسطه ای در میان نیست، شما می توانید حتی به صورت حضوری از مجموعه دیدن فرمایید و بعد سفارش خود را به ثبت برسانید.

دستگاه پرکن مایعات در شرکت فراز صنعت با ضمانت قیمت و کیفیت عرضه می شود که بسته به قابلیت های درخواستی قیمت آن نیز متفاوت می شود.

باز هم برای اطلاع از قیمت دستگاه پرکن حتما با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید مشاوران باتجربه ما با توجه به درخواست شما بهترین دستگاه و مناسب ترین آن را پیشنهاد می دهند که بهترین عملکرد را برای شما داشته باشد.

لازم به ذکر است که شما می توانید مطابق با نیاز خود دستگاه و تجهیزات مورد نظر را سفارش دهید و در آینده اگر نیاز به ارتقاء بود با فراز صنعت ارتباط بگیرید. تولید سفارشی تجهیزات سبب کاهش بسیاری از هزینه ها برای شما می شود زیرا محصولی را خریداری کرده اید که دقیقا مطابق با نیاز شما می باشد.

چرا دستگاه پرکن را از فراز صنعت تهیه کنید؟

شرکت فراز صنعت با 20 سال تجربه در زمینه تولید انواع ماشین آلات صنعتی از قبیل دستگاه پرکن مایعات هم اکنون ادعا دارد که تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت ممکن تولید و با منصفانه ترین قیمت عرضه می کند و برای رضایتمندی مشتریان خود مزایایی در نظر گرفته است که در نهایت منجر به رضایت بیشتر آن ها می شود.

ما سعی کرده ایم که با ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی قوی خیال شما را نسبت به خط تولید خود آسوده کنیم تا هیچگونه چالشی از سمت تجهیزات در مسیر تولید نداشته باشید.

مزایای دستگاه پرکن فراز صنعت

  1. استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید دستگاه ها؛
  2. دوام، استحکام و عمر مفید بالا؛
  3. گارانتی 2 ساله بدون قید و شرط؛
  4. خدمات پس از فروش 10 ساله با پشتیبانی بسیار قوی؛
  5. امکان سفارشی سازی در تولید دستگاه ها طبق نیاز مشتری؛
  6. ایجاد قیمت های رقابتی؛
  7. نصب و راه اندازی رایگان دستگاه ها در محل؛
  8. آموزش رایگان پرسنل شما برای کارایی بهتر؛
  9. مشاوره رایگان برای ایجاد انواع خط تولید؛
  10. تحویل به موقع و خیلی سریع زود تر از زمان درج شده در قرار داد؛
  11. تولید اختصاصی توسط شرکت فراز صنعت؛
  12. و دیگر خدماتی که بعد از خرید از متوجه آن خواهید شد.

آموزش انتخاب دستگاه پرکن

یکی از مهم ترین تصمیم های شما به هنگام خرید این است که کدام دستگاه را انتخاب کنید که کاملا مطابق با محصولات شما باشد. ما در این جا به شما کمک می کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

در ابتدا شما باید بدانید حالت محصول شما چگونه است و میزان ویسکوزیته محصول شما چقدر است؟ با پاسخ به این سوال شما می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ویسکوزیته چیست؟

ویسکوزیته در واقع خاصیت گرانوری یک سیال است به عبارت دیگر پارامتری می باشد که میزان مقاومت مایع در برابر جاری شدن را نشان می دهد.

رفتار سیال در زمان جاری شدن بستگی به چگالی (density) و ویسکوزیته دارد.

حالات مختلف مایعات

  1. مایعات گازدار؛
  2. مایعات رقیق؛
  3. مایعات غلیظ؛
  4. مایعات نیمه غلیظ؛
  5. مایعات غلیظ با ویسکوزیته بالا؛
  6. مایعات چسبناک و غلیظ؛
  7. مایعات حاوی ذرات جامد؛
  8. مایعات کف کننده؛
  9. مایعات اسیدی.

حال با شناخت نوع محصول و ویژگی آن می توانید دستگاه مربوط به آن را انتخاب نمایید.

از آن جا که انتخاب دستگاه نیاز به دانش فنی دارد پیشنهاد می شود از مشاوره رایگان شرکت فراز صنعت نهایت بهره را ببرید.

فراز صنعت به عنوان تولید کننده مطرح دستگاه پرکن مایعات با بیش از 20 سال سابقه هم اکنون قادر به تولید انواع مختلفی از ماشین آلات صنعتی با بالاترین سطح کیفیت و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا می باشد.

سوالی دارید؟