دستگاه پرکن تک نازل مایعات غلیظ

دستگاه پرکن تک نازل فراز صنعت براي پركردن انواع مايعات غليظ در انواع ظروف قابل استفاده می باشد ،دستگاه پرکن تک نازل برای پركردن محصولات غذايی از قبیل: عسل، مربا، شربت، سس، شیر، روغن و مواد شوينده غير اسيدی مورد استفاده قرار می گیرد و نازل دستگاه شیر پنومات می باشد. بطری گذاری با دست انجام می شود و عمليات تزريق توسط دستگاه صورت می گيرد. به علت كاركرد و نصب آسان و هزينه پايين، دستگاه مناسب برای راه اندازی كسب و كار خانگی و توليدی های ابتدايی می باشد.

 

 

فرم درخواست پیش فاکتور

[vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]

فیلم عملکرد پرکن تک نازل مایعات غلیظ

اگر شما همانند دیگر کارافرینان قصد خرید دستگاه پرکن تک نازل مایعات غلیظ را دارید پیشنهاد می کنیم دو نمونه از ویدیوهای دستگاه های فراز صنعت را مشاهده کنید  تا بعد از مشاهده عملکرد بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

پركن تک نازل تمام استيل برای كرم

 

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

پرکن تک نازل همراه با مخزن ۵۰ ليتري و ميكسر

 

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

پرکن تک نازل مايعات غليظ و رقيق پر فروش ترين دستگاه پركن در بازار است به دليل كاركرد آسان و مقرون به صرفه بودن در ميان دستگاه های پركن صنعتی هستند. دستگاه پركن مايعات نياز به برق و پمپ نداشته و كاركرد دستگاه توسط باد انجام می شود. همين خصوصيت باعث كاهش هزينه است براي توليد كنندگان عزيز كه در ابتدای راه توليدی خود هستند.

دستگاه پركن مايعات غلیظ به دو صورت دستگاه پرکن تک نازل و دستگاه پركن دو نازل براي تسريع در عمليات تزريق و افزايش توليد توسط ماشين سازی فراز صنعت طراحی و ساخته مي شود. گاهی توليد كننده درخواست افزايش نازل ها را دارد كه مهندسين ما بر اساس نياز، دستگاه  را تا ۴ نازل براي افزايش راندمان توليد ارتقا می دهند. این مزیتی است که توسط شرکت فراز صنعت قابل انجام است زیرا شما مستقیما از تولید کننده خریداری می کنید.

قیمت دستگاه پرکن تک نازله

قیمت دستگاه پرکن تک نازله اولین سوالی است که هنگام راه اندازی خط تولید برای شما پیش می آید. اگر به فكر راه اندازی خط توليد مواد شوينده ارزان قيمت در حد كارگاهی برای كسب و كار خود هستيد و نياز به دستگاه پركن مواد شوينده با قيمت مناسب را داريد دستگاه پركن تک نازل همراه با مخزن تک جدار و ميكسر جهت همزدن يک نواخت مواد براي سهولت در امر تزريق، نياز شما به پركن مواد شوينده را براي انواع محصولات شوينده  و محلول هاي ضد عفونی كننده به جز مواد كف كننده برطرف خواهد كرد. با اين پركن به راحتی ميتوان انواع ظروف را از حجم ۳۰ گرم تا ۲ ليتر براي انواع مواد شوينده و مواد ضد عفونی كننده در حجم هاي مختلف تزريق انجام دهيد. در جهت افزايش توليدات خود ميتوانيد با تهيه  يک مخزن استيل ۵۰۰ ليتر يا ۱۰۰۰ ليتر در كنار پركن تک نازل (بدون مخزن) به راحتي باعث افزايش توليد و فروش محصولات خود شويد. لازم به ذکر است شرکت فراز صنعت با ایجاد فضای رقابتی تمامی محصولات خود را با قیمت رقابتی عرضه می کند فقط کافی است با مقایسه قیمت ها بهترین آن را برای خود خریداری کنید. صفر تا صد تجهیزات خط تولید مواد شیمایی را به ما بسپارید.

دستگاه پرکن مایعات خانگی

دستگاه پرکن تک نازل بسیار مناسب برای افرادی است که می خواهند خط تولید خانگی راه بیندازند. افراد بسیاری خواهان این هستند که خط تولید خود را از خانه شروع کنند و بعد از مدتی آن را ارتقا بدهند. دستگاه پرکن مایعات خانگی که به صورت تک نازل ارائه می شود می تواند گزینه بسیار مناسبی برای کسب و کارهای خانگی باشد زیرا هم قیمت مناسبی دارد و هم کارایی آن بسیار ساده است. در آینده می توان با گسترش خط تولید دستگاه خود را ارتقا دهید و مسیر پیشرفت را پیش ببرید. در صورت هر گونه سوال و ابهام می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان فراز صنعت بهره ببرید.

اطلاعات مربوط به دستگاه پركن تک نازل برای خط توليد عسل

كار با دستگاه پرکن تک نازل يا بطری پركن (پركن عسل دستی) نياز به هيچ تخصصي نداشته و فقط يک اپراتور می تواند ظروف را براي پركردن زير نازل دستگاه بصورت دستی قرار داده تا عمليات تزريق انجام شود، شايد در ابتدا فكر كنيد كه اين كار باعث كاهش سرعت توليد شما شود اما با وجود طراحی آسان دستگاه توسط تيم فراز صنعت و سرعت عمل اپراتور اين پركن ظرفيت توليد قابل توجهی نسبت به پركن های موجود در بازار را دارد به عنوان مثال برای پركردن روغن های دارویی يا عصاره  گياهان و… در ظروف كوچک مانند ظروف ۵۰ گرمی، ظرفيت تزريق ۱۵۰۰ عدد در ساعت را دستگاه دارا می باشد.

ظرفيت توليد اين دستگاه برای ظروف مختلف متفاوت است. در اين دستگاه قابليت تزريق از ۵۰ گرم تا ۲ ليتر براي انواع ظروف امكان پذير می باشد كه براي ظروف گالنی تزريق به صورت دو مرحله ای انجام مي شود. لازم به ذكر است كه دستگاه پركن تک نازل بدون درب بند و درب گذار بوده و به دو صورت بدون مخزن و همراه با مخزن ۵۰ ليتری (قابل تغيير تا ۷۰ ليتر ) تک جدار يا دو جدار و ميكسردار و مجهز به گرمكن بنا به ماده  توليدی و نياز توليد كننده طراحی و با قيمت فوق العاده عالي به فروش مي رسد. لازم به ذكر است كه دستگاه به دو صورت تمام استيل و يا استيل و آهن قابليت ساخت را دارد.

كارايی دستگاه پركن مايعات نيمه اتومات تک نازل

دستگاه پرکن تک نازل مناسب برای راه اندازی خط توليد شوينده ارزان قيمت جهت تزريق مواد ضدعفونی کننده، مواد شوينده نظير شامپو، مايع ظرفشويی، مايع دستشويی و ديگر مواد شوينده مي باشد و مي توان با تهيه ي يک دستگاه پركن تک نازل بدون مخزن و اتصال پركن به مخازن خود به راحتی عمليات تزريق را بدون وقفه انجام دهيد. پركن تك نازل هچنين براي مواد غذايی كه درون ظروف ليوانی يا ديگر ظروف قرار مي گيرند مناسب است مانند پركن ظروف ليوانی عسل، مربا،كرم كنجد، كره بادام زميني، سمنو، سس ها و ديگر ظروف ليوانی و حتی كرم هاي آرايشی و بهداشتی مناسب می باشد.

پركن مايعات

 

براي توليد عسل نياز به دستگاه پركن عسل خانگی است كه در كنار قيمت مناسب، كارايی بالايی نيز داشته باشد. براي پركردن عسل  و ديگر مواد كه بايد گرم تزريق انجام شود دستگاه فوق مجهز به مخزن دو جدار با گرمكن و همزن می شود تا سهولت تزريق فراهم گردد و اين پركن گزينه مناسب برای  راه اندازی خطوط همچون خطوط عسل از جهت مقرون به صرفه بودن است.

موارد استفاده از دستگاه پركن تک نازل

پرکن تک نازل قابل استفاده در صنايع غذايي و شيميايي (پركن شوينده) و دارويي است مانند:

مواد غذایی (روغن،عسل،ارده،مربا،سس،رب،مارمالاد،شیره خرما،شربت،آبمیوه،لبنیات و…)

مواد بهداشتی (شامپو،شوینده ها،مایع بهداشتی و …)

مواد دارویی (انواع شربت ها،لوسیون،کرم و…)

مزايای دستگاه پركن تک نازل ( پركن شوينده و دستگاه پركن عسل خانگي )

  • کارکرد دستگاه هم به صورت پدالی و هم به صورت تایمر است.
  • دارای یک مخزن ۵۰ ليتري دو جدار و میکسر می باشد. (افزايش ظرفيت مخزن امكان پذير می باشد)
  • امکان تنظيم نازل برای بطری ها با ارتفاعات مختلف
  • تنظیم ساده و سریع
  • مخزن ۵۰ ليتري
  • قابليت ساخت تمام استيل
  • هزینه نگهداری پایین
  • کاربرد آسان

گارانتی ۲ ساله برای دستگاه پرکن تک نازل مایعات غلیظ

شركت ماشين سازي فرازصنعت با داشتن مهندسين فني و كاركنان مجرب با هدف مشتري مداري هر پروژه يا ماشين آلات مورد نياز مشتريان عزيز را از مرحله مشاوره، نصب تا راه اندازي را بطور كامل پشتيباني لازم را بر عهده گرفته تا رضايت كامل مشتريان خود را فراهم نمايد.

سرويس دهي و خدمات پس از فروش فرازصنعت داراي ۲ سال گارانتي و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است كه توسط مهندسين و متخصصين فرازصنعت براي مشتريان محترم در سراسر ايران ارائه مي گردد. مدت زمان تحويل دستگاه از زمان عقد قرارداد ۱۵ الي ۲۰ روز كاري مي باشد كه نصب در محل و آموزش به صورت رايگان انجام مي شود.

جهت خريد و يا مشاوره براي راه اندازي كسب و كار خود با مشاوران ما در ارتباط باشيد.

[wp-svg-icons icon=”phone” wrap=”i”] كارشناسان:۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷ / ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

[wp-svg-icons icon=”mobile” wrap=”i”] پاسخگوي واتساپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

[wp-svg-icons icon=”checkmark” wrap=”i”]فیلم های مربوط به پرکن نیمه اتومات مایعات غلیظ:

پركن تک نازل تمام استيل برای كرم

پركن تک نازل براي انواع ظروف عسل

 

پرکن تک نازل همراه با مخزن ۵۰ ليتری و ميكسر

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]