خط تولید با 800 میلیون

خط-تولید-با-800-میلیون

تاریخ انتشار : 

1402/03/04
5/5 - (1 امتیاز)

کسب و کار با ۸۰۰ میلیون

مشاوره خط تولید مواد شوینده

اگر شما هم به فکر این هستید که خط تولید با ۸۰۰ میلیون (راه اندازی خط تولید با۸۰۰ میلیون) ایجاد کنید شرکت فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه راه اندازی خط تولید برای کارآفرینان، به شما مشاوره رایگان می دهد و بهترین اطلاعات را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید با ۸۰۰ میلیون تومان (کسب و کار با ۸۰۰ میلیون) اقدام به راه اندازی خط تولید کنید  و به جمع تولید کنندگان کشور بپیوندید. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

مشاوره رایگان و فروش: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

صفر تا صد راه اندازی کسب و کار با فراز صنعت

خط تولید با ۸۰۰ میلیون امکان راه اندازی دارد؟ این یکی از سوالات افرادی است که می خواهند با سرمایه خود بهترین کسب وکار را راه اندازی کنند که هم ریسک بسیار پایینی داشته باشند و هم سود دهی مطلوب و قابل توجهی داشته باشند به همین دلیل ما در این مقاله به بررسی این سوال می پردازیم و چند ایده فوق العاده را نیز معرفی می کنیم. ایده هایی که سال ها تجربه پشت آن خوابیده است و امروز با اشراف کامل به این ایده ها آن ها را در اختیار شما قرار می دهیم و به شما کمک خواهیم کرد تا زیر نظر فراز صنعت با بهترین دستگاه های طراحی شده خط تولید شما را راه اندازی نماییم. لازم به ذکر است تمامی تجهیزات لازم برای راه اندازی کارخانه شما، توسط فراز صنعت طراحی و تولید شده است.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید روغن چرخ خیاطی

با ۸۰۰ میلیون چیکار کنم؟

با 800 میلیون چیکار کنم-فراز صنعت

راه اندازی خط تولید با ۸۰۰ میلیون کاملا شدنی است و سود دهی آن از ماه های اول قابل انجام است. شرکت فراز صنعت راه اندازی خط تولید و ایجاد کسب و کار تولیدی را به هر کاری ترجیح می دهد و از شما دعوت می کند به جمع کارآفرینان کشور بپیوندید. لازم به ذکر است تمامی ایده ها نیاز به تلاش و همت شما در جهت پیشبرد اهداف دارد. کار تولید همواره چالش هایی را به همراه دارد که ما با توجه با سابقه ۲۰ ساله خود به شما کمک خواهیم کرد که از تمامی چالش ها به راحتی عبور کنید.

مزایای راه اندازی خط تولید نسبت به کسب و کارهای دیگر

  1. هم سرمایه گذاری و هم کارآفرینی؛
  2. ایجاد اشتغال برای خود و اطرافیان؛
  3. سود دهی زودهنگام از ماه اول در صورتی که انتخاب درستی داشته باشید؛
  4. سود مطلوب و منطقی؛
  5. ریسک بسیار پایین؛
  6. قابل رشد و ارتقاء؛
  7. رشد اعتبار و برند کارخانه در طول زمان؛
  8. افزایش سرانه تولید در کشور؛
  9. و بسیاری از مزایای دیگر که در طول مشاوره و راه اندازی متوجه خواهید شد.

بهترین کسب و کار با ۸۰۰ میلیون

ما در این جا چند ایده بسیار عالی برای راه اندازی خط تولید با ۸۰۰ میلیون به شما معرفی می کنیم که در صورت نیاز و بررسی آن ها می توانید با توجه به شهری که در آن زندگی می کنید و علاقه ای که دارید بهترین خط تولید را برای خود راه اندازی کنید. شرکت فراز صنعت به عنوان تولید کننده انواع تجهیزات صنعتی و با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه راه اندازی انواع خط تولید در داخل و خارج از کشور همواره کنار شما خواهد بود تا بهترین نتیجه را از سرمایه گذاری و کسب و کار خود به دست آورید.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید و بسته بندی آبمیوه

خط تولید مواد شوینده با ۸۰۰ میلیون

یکی از کسب و کارهایی را که می توان در مقاله خط تولید با ۸۰۰ میلیون جای داد راه اندازی خط تولید مواد شوینده است. راه اندازی خط تولید مواد شوینده به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک یکی از بهترین انتخاب ها برای تولید می باشد و با توجه به نیاز خانواده ها به انواع مواد شوینده در طول روز می تواند انتخابی درست و مطلوب باشد. لازم به ذکر است هم اکنون مواد شوینده یکی از پرمصرف ترین کالاها است که در سبد خانوار تمامی خانواده ها قرار گرفته است.

در صورت نیاز به بررسی درآمد این کسب و کار، می توانید درآمد خط تولید مواد شوینده را مطالعه نمایید. ما در این مقاله درآمد این کسب و کار را به طور کامل بررسی کرده ایم.

خط تولید مایع ظرفشویی با ۸۰۰ میلیون تومان

مایع ظرفشویی یکی از محصولات شوینده است که در سبد خانوار تمامی خانواده های ایرانی وجود دارد. امروز شستشوی تمامی ظروف توسط مایع ظرفشویی انجام می شود. از آن جا که این محصول جزء محصولات پرمصرف خانواده می باشد تولید آن بسیار منطقی است. فقط کافی است به تولید با کیفیت این محصول بپردازید و بازاریابی محلی خود را شروع کنید.

خط تولید مایع دستشویی با ۸۰۰ میلیون تومان

مایع دستشویی یکی دیگر از محصولات پرفروش است که توسط خانواده ها، هتل ها، ادارات، رستوران ها و تمامی اماکن خریداری می شود. پس در لیست محصولات پرمصرف قرار می گیرد و تولید آن می تواند سود ده باشد.

خط تولید شامپو با ۸۰۰ میلیون تومان

انواع شامپو از قبیل شامپو بدن، شامپو سر در مدل های مختلف، شامپو بچه و… تقاضای بسیاری دارد پس تولید این محصولات می تواند بسیار سود ده باشد. هم اکنون کارآفرینان زیادی به تولید انواع شامپو در انواع خط تولید می پردازند.

خط تولید ضد یخ با ۸۰۰ میلیون تومان

تولید ضد یخ با توجه به کاربرد آن برای تمام فصول می توانید ایده ای سود ده باشد که می توان با ۸۰۰ میلیون به راحتی راه اندازی کرد.

کلیک کن به کارت میاد!  ترکیبات شیشه پاکن

 خط بسته بندی عسل با ۸۰۰ میلیون

فروش عسل نیاز به تجربه دارد و افراد زیادی هستند که تجربه خوبی از فروش عسل دارند. اگر با فروش عسل آشنا هستید و فروش مطلوبی دارید می توانید با راه اندازی خط بسته بندی عسل کسب و کار خود را رونق دهید و بهترین خط بسته بندی را راه اندازی کنید.

خط تولید روغن خوراکی با ۸۰۰ میلیون

راه اندازی خط تولید روغن خوراکی و خط بسته بندی آن می تواند بسیار سود ده باشد و نیازی نیست از بازار داغ روغن خوراکی در این جا بحث کرد. می توانید با ۸۰۰ میلیون تومان خط تولید روغن خوراکی خود را راه اندازی نمایید.

خط تولید شیره خرما و انگور با ۸۰۰ میلیون

حتما می دانید فروش شیره خرما و انگور در بعضی از مناطق ایران و همچنین کشورهای عربی بازار بسیار مطلوبی دارد از این رو می توانید با ۸۰۰ میلیون خط تولید و بسته بندی خود را برای فروش شیره خرما و انگور ایجاد کنید.

خط تولید کشک با ۸۰۰ میلیون تومان

کشک از قدیم الایام فروش مطلوبی داشته و هم اکنون نیز جایگاه خوبی در بازار پیدا کرده است به همین دلیل به راحتی می توانید با راه اندازی خط تولید کشک با ۸۰۰ میلیون تومان کسب و کاری پر سود ایجاد نمایید.

خط تولید روغن موتور با ۸۰۰ میلیون تومان

در بین محصولات صنعتی، روغن موتور فروش بسیار خوبی دارد و در هر شهری که باشید با ایجاد خط تولید روغن موتور با کیفیت، می توانید در بازار محلی خود کسب و کار خود را استارت بزنید.

لازم به ذکر است راه اندازی خط تولید با ۸۰۰ میلیون نیاز به مشاوره تخصصی و راهنمایی دارد از این رو شرکت فراز صنعت می تواند ضمن مشاوره رایگان، انواع خط تولید را با بهترین تجهیزات ممکن راه اندازی نماید. تمامی دستگاه های فراز صنعت با ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال پشتیبانی قوی می باشد و در طول مسیر همراه شما هستیم که با حداقل چالش، مسیر تولید را پیش ببرید.

مزایای راه اندازی خط تولید با ۸۰۰ میلیون توسط فراز صنعت

  • تولید دستگاه ها با بالاترین سطح کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی؛
  • تضمین کیفیت + تضمین قیمت؛
  • گارانتی ۲۴ ماهه بدون قید و شرط؛
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی و ۲۴ ساعته؛
  • امکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با بودجه و نیاز مشتریان؛
  • نصب و راه اندازی رایگان خط تولید در محل مشتری؛
  • آموزش پرسنل شما در راستای عملکرد بهتر دستگاه ها؛
  • بازدید دوره ای کارشناسان فراز صنعت از محل تولید کنندگان جهت اطمینان از عملکرد مثبت دستگاه ها؛
  • جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات تلفنی و حضوری؛
  • و بسیاری از خدمات دیگر که بعد از خرید متوجه آن خواهید شد.