خط تولید و بسته بندی سس

خط-تولید-سس

تاریخ انتشار : 

1401/07/21

قیمت خط تولید سس (بسته بندی)

قیمت خط تولید سس مایونز و همچنین انواع سس ها باید متناسب با بودجه شما ایجاد شود و میزان تولیدی که می خواهید در اول کار داشته باشید را باید در نظر گرفت. شرکت ماشین سازی فراز صنعت هم اکنون انواع ماشین آلات صنعتی را برای راه اندازی خط تولید سس و بسته بندی آن را طراحی و تولید می کند.

سیاست فراز صنعت در تولید دستگاه های مورد نیاز خط تولید به این گونه است که تمامی دستگاه ها با حداکثر کیفیت تولید و طراحی می شود و دستگاه مورد نظر با تضمین کیفیت تحویل مشتریان داده می شود.

علاوه بر تضمین کیفیت دستگاه ها شرکت فراز صنعت در جهت جلب رضایت مشتریان سعی کرده است تمامی قیمت ها را به صورت کاملا رقابتی و با رعایت انصاف قیمت گذاری کند. این عامل سبب می شود مشتریان فراز صنعت محصولات مورد نیاز خود را با تضمین کیفیت + تضمین قیمت از فراز صنعت دریافت کنند که مسلما رضایت مشتریان را به دنبال دارد.

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها با شماره های زیر تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

مشاوره رایگان

آیا برای تهیه محصولات نیاز به مشاوره دارید ؟

خط تولید سس و بسته بندی آن هم اکنون یکی از کسب و کارهای پردرآمد است که نظر بسیاری از کارآفرینان را به خود جلب می کند.

امروزه سس ها به عنوان یک طعم دهنده غذا، سالاد و… استفاده می شود و در جهت زیباسازی برخی از غذاها و سالادها نیز استفاده می شود.

با کمی دقت متوجه خواهید شد سس ها در زندگی افراد چقدر جای خود را باز کرده است و کمتر کسی پیدا می شود که این محصول را در خانه نداشته باشد.

معمولا استفاده از انواع فست فودها، سالادها و برخی از غذاها بدون سس برای افراد بسیاری غیر متصور است به همین دلیل تولید این محصول می تواند سوددهی خیلی خوبی داشته باشد.

هم اکنون در سبد خانوارهای ایرانی سس سفید و مایونز و همچنین انواع سس قرمز و فلفل مشاهده می شود که در لیست کالاهای مصرفی قرار گرفته است.

این یک فرصت است برای افرادی که می خواهند با بودجه ای که در دست دارند خط تولید سس و بسته بندی آن را استارت بزنند.

شرکت فراز صنعت می تواند ضمن مشاوره رایگان، دستگاه های مورد نیاز را برای خط تولید سس برای مشتریان راه اندازی کند.

راه اندازی خط تولید سس

جهت راه اندازی خط تولید سس مایونز، خط تولید سس فرانسوی، خط تولید سس خردل، خط تولید سس فلفل و… نیازمند دستگاه هایی هستید که توسط شرکت فراز صنعت با بالاترین کیفیت ممکن تولید و طراحی می شود.

ما به شما کمک خواهیم کرد با بودجه ای که در دست دارید خط تولید سس را راه اندازی کنید و در طول مسیر همراه شما هستیم تا شاهد موفقیت شما باشیم.

دستگاه های مورد نیاز برای خط بسته بندی و تولید سس

دستگاه پرکن خطی ۴ یا ۸ نازل خط تولید سس

دستگاه پرکن خطی یکی از دستگاه های مورد نیاز برای خط تولید مایعات غلیظ و رقیق است و در خط تولید انواع سس از آن استفاده می شود.

این دستگاه پرکن مایعات با توجه به نیاز مشتری به صورت ۴ نازل و یا ۸ نازل طراحی می شود. مخزن ۱۸۰ لیتری دو جداره که می تواند دما را کاملا ثابت نگه دارد از تجهیزات این دستگاه است و همچنین مجهز به کنترل سطح مایع به صورت کاملا اتومات می باشد.

جهت آشنایی بیشتر با ویژگی های دستگاه موارد زیر را مطالعه کنید:

طراحی شده در دو نوع کاوردار و بدون کاور؛طراحی شده به صورت ۶ نازل، ۸ نازل و ۱۰ نازل (یک لیتری)؛طراحی شده در دو مدل سیلندر کوچک (در هر ست یک لیتر) و سیلندر بزرگ (در هر ست دو لیتر) با قابلیت تزریق از ۲۰۰ گرم تا ۴ لیتر؛دارای صفحه نمایشگر ۷ اینچ جهت تنظیم عددی حجم مواد برند DELTA؛طراحی شده برای انواع بطری در اشکال متفاوت؛سهولت در تنظیم دستگاه برای تغییر بطری و حجم بطری؛بدون هیچگونه چکه و پاشش؛حرکت نازل و پیستون از طریق سروو موتور؛دارای مخزن ۱۵۰ لیتری؛دارای نمایشگر سطح؛

جهت اطلاعات بیشتر می توانید مراجعه به مقاله پرکن خطی ۸ نازل و ۴ کنید و یا با کارشناسان فراز صنعت تماس بگیرید.

دستگاه لیبل زن گرد و یک طرفه برای خط تولید سس

در خط تولید و بسته بندی سس مایونز با زدن برچسب و اطلاعات محصول روی ظروف سس می توانید به زیباسازی محصول بپردازید و هر آنچه که در مورد محصول نیاز است مشتریان شما بدانند روی آن درج نمایید.

در مرحله بازاریابی و فروش محصول عملیات لیبل زنی می تواند کمک زیادی به فروش بهتر محصولات شما کند به همین دلیل ما در این جا دستگاه لیبل زن فراز صنعت را به شما معرفی کردیم.

دستگاه غلاف زن برای دور درب شیشه سس

از دستگاه غلاف زن بیشتر برای پرس کردن لیبل پلاستیکی دور درب شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این دستگاه سبب زیبا سازی بیشتر محصول می شود و باعث جلوگیری از هر گونه نشتی می گردد.

دستگاه دربندی در خط بسته بندی سس مایونز

دستگاه دربند دستی، برقی و بادی برای درب گذاری انواع ظروف فلزی و شیشه ای از جمله سس، رب و… طراحی شده است که در نهایت سبب می شود که از نیروی انسانی استفاده کمتری شود و خط تولید سس با سرعت بیشتری پیش برود.

دستگاه تاریخ زن در تولید سس

دستگاه تاریخ زن همان طور که از نامش پیدا است عملیات درج تاریخ را روی محصولات انجام می دهد که انواع گوناگونی دارد و در شرکت های کوچک و بزرگ از این دستگاه استفاده می شود.

میز ترافیک گردان در خط بسته بندی سس

این دستگاه در خط تولیدهایی استفاده می شود که تیراژ تولید آن ها بیشتر است به محض این که تیراژ بالا می رود حس نیاز به این دستگاه در کارخانه ایجاد می شود.

با تهیه دستگاه میز ترافیک گردان دیگر نیازی نیست که اپراتور به شکل ثابت در انتها و ابتدای خط تولید قرار بگیرد و عملیات برداشتن، ردیف کردن و قرار دادن محصول را انجام دهد.

دستگاه شیرینگ پک کفی دار در خط تولید سس

در این مرحله عملیات بسته بندی انجام می شود معمولا کاربرد دستگاه شیرینگ پک اتومات در مرحله پایانی تولید و بسته بندی است که ظروف سس تولید شده را به سادگی بسته بندی می کند و آماده انتقال در بازار می کند.

مزایای خرید دستگاه های فراز صنعت در خط بسته بندی سس

فراز صنعت ویژگی ها و مزایایی را قرار داده است که در نهایت موجب رضایت بیشتر مشتریان می شود  ما در این مقاله برخی از این ویژگی ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

تولید دستگاه ها با بالاترین سطح کیفی و مطابق با استانداردهای جهانیتضمین کیفیت + تضمین قیمتگارانتی ۲۴ ماهه بدون قید و شرطخدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی و ۲۴ ساعتهامکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با بودجه و نیاز مشتریاننصب و راه اندازی رایگان خط تولید در محل مشتریآموزش پرسنل شما در راستای عملکرد بهتر دستگاه هابازدید دوره ای کارشناسان فراز صنعت از محل تولید کنندگان جهت اطمینان از عملکرد مثبت دستگاه هاجلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات تلفنی و حضوریو بسیاری از خدمات دیگر که بعد از خرید متوجه آن خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *