خط تولید کارواش

خط-تولید-کارواش-فراز-صنعت

تاریخ انتشار : 

1402/08/16

تولید کننده مواد شوینده کارواش

اگر می خواهید به عنوان تولید کننده مواد شوینده کارواش فعالیت کنید این نوید را به شما می دهیم که کسب و کار مناسبی را انتخاب کرده اید به شرط این که استراتژی و برنامه مناسبی از ابتدای تولید تا مرحله بازاریابی و فروش داشته باشید.

در ابتدا باید بدانید که چه محصولاتی قرار است انتخاب کنید، چه کیفیتی مد نظر شما است و قرار است محصول شما چگونه وارد بازار شود؟ با پاسخ به این سوالات شما ۵۰ در صد راه را رفته اید و آماده برای راه اندازی خط تولید محصولات کارواشی هستید.

در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر در مورد تولید انواع مواد شوینده می توانید به مقاله جامع خط تولید مواد شوینده مراجعه کنید. ما در این مقاله تمام جزئیات را درباره انواع مواد شوینده گفته ایم که می تواند راه را برای شما بیشتر باز کند و با دید بازتری خط تولید خود را انتخاب کنید.

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها برای خط تولید کارواش با شماره های زیر تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

خط تولید کارواش و محصولات شوینده کارواش یکی از کسب و کارهای پر سود است که با تهیه تجهیزات مورد نیاز آن می توان این کسب و کار را راه اندازی کرد.

امروزه تولید محصولات شوینده یکی از کسب و کارهایی است که کارآفرینان زیادی به آن فکر می کنند و در صدد راه اندازی آن بر می آیند.

اگر شما هم قصد راه اندازی خط تولید کارواش هستید در این مقاله هر آن چه را که نیاز دارید را با شما در میان می گذاریم.

شرکت فراز صنعت با ۲۰ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات و ماشین آلات صنعتی هم اکنون می تواند خط تولید کارواش را با توجه به بودجه شما به صورت سفارشی از صفر تا صد راه اندازی کند جهت مشاوره رایگان می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مشاوره رایگان

آیا برای تهیه محصولات نیاز به مشاوره دارید ؟

مواد شوینده کارواشی بسیار متنوع است و شامل موارد زیر می باشد:

  1. انواع شامپو کارواش برای خودرو؛
  2. مایع شیشه شور؛
  3. واکس لاستیک نانو؛
  4. واکس داشبورد نانو؛
  5. دوراکلین؛
  6. مایع موتورشو.

هر کدام از موارد فوق که در کارواش ها بسیار پرکاربرد است را به سادگی می توانید تولید کنید و وارد بازار کنید.

یک نکته را صادقانه به شما بگوییم اگر تا به حال کار تولید انجام نداده اید این نکته را در نظر بگیرید که راه اندازی هر کسب و کار تولیدی همواره با چالش هایی رو به رو است که با کسب تجربه و راهنمایی از سوی شرکت فراز صنعت می توانید از این چالش ها عبور کنید.

فراز صنعت تمام سعی خود را کرده است که با تولید تجهیزات به روز و با تکنولوژی روز دنیا تمامی چالش هایی که مربوط به تجهیزات است را به صفر برساند و برای اطمینان بیشتر تجهیزات خود را با ۱۰ سال خدمات پس از فروش تحویل مشتریان می دهد.

برای راه اندازی و تولید کارواش بهتر است در ابتدا مجوزهای لازم را کسب نمایید تا بتوانید با خیال راحت خط تولید خود را راه اندازی کنید البته افرادی هستند که استارت کار خود را بدون مجوز می زنند و بعد از مدتی کارهای مجوز را انجام می دهند.

ولی با این اوصاف پیشنهاد می شود مجوزهای لازم را از مراجع قانونی دریافت نمایید.

برای راه اندازی و تولید محصولات کارواشی باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • در نظر گرفتن مکان یکی از اقدامات مهم برای راه اندازی خط تولید کارواش می باشد که بهتر است در ابتدای کار فضای مورد نظر را در نظر بگیرید؛
  • خرید تجهیزات صنعتی مورد نیاز برای تولید محصولات کارواشی؛
  • فرمولاسیون مورد نیاز برای تولید مواد شوینده کارواشی؛
  • بازاریابی و فروش محصولات در بازار.

مواد و فرمولاسیون محصولات کارواشی به صورت کلی شامل موارد زیر می باشد:

  • سولفونیک اسید آلکیل بنزن؛
  • سدیم لوریل؛
  • سولفات پارافین؛
  • روغن سیلیکون؛
  • کوکونات پروپیلن؛
  • گلیکول؛
  • گلیسیرین؛
  • آب و رنگ.

فراز صنعت با توجه به خط تولید خریداری شده می تواند بهترین فرمولاسیون مواد شوینده را زیر نظر مهندس شیمی به شما ارائه بدهد.

هزینه راه اندازی خط تولید کارواش

هزینه راه اندازی خط تولید کارواش بستگی به موارد مختلفی دارد که آیا می خواهید خط تولید کارواش اتوماتیک راه اندازی کنید یا نیمه اتوماتیک؟ حجم تولید شما قرار است چه قدر باشد و موارد این چنینی که بهتر است برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

شرکت ماشین سازی فراز صنعت در جهت جلب رضایت مشتریان سعی کرده است تمامی تجهیزات خود را با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت رقابتی تحویل مشتریان بدهد.

تجهیزات خط تولید کارواش

برای راه اندازی و تولید محصولات کارواشی نیاز به تجهیزاتی دارید که با توجه به بودجه خود احتمال تغییر تجهیزات نیز وجود دارد تجهیزات خط تولید کارواش به طور کلی به شرح زیر می باشد:

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

یکی ار تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید محصولات کارواشی دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی است که این دستگاه با تغییراتی در آب، آن را جهت تولید محصولات کارواشی آماده می کند.

مخزن پلی اتیلین

آب تصفیه شده در این مرحله وارد مخزن پلی اتیلین می شود و در آن نگهداری می شود.

مخزن میکسر استیل

مواد اولیه محصول در مخزن استیل قرار می گیرد و آب تصفیه شده از مخزن پلی اتیلین به آن منتقل می شود و فرایند تولید محصول توسط فرمولاسیون در این مرحله قرار می گیرد.

پمپ آب صنعتی

از این دستگاه برای جا به جایی و انتقال مواد از مخازن به دستگاه های پرکن مایعات استفاده می شود.

دستگاه پرکن مایعات در خط تولید کارواش

دستگاه پرکن مایعات انواع مختلفی دارد که می تواند در خط تولید کارواش مورد استفاده قرار بگیرد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

دستگاه پرکن خطی سرووموتور

یکی از بهترین دستگاه های پرکن مایعات، دستگاه پرکن خطی سرووموتور است که به صورت ۶ و ۸ نازل طراحی و تولید می شود. این دستگاه برای مایعات غلیظ و رقیق کاربرد دارد و به صورت تمام اتوماتیک می باشد. جهت اطلاع بیشتر روی کلمه پرکن خطی کلیک کنید.

دستگاه پرکن ۴ نازل نیمه اتوماتیک

این دستگاه نیز مناسب انواع مایعات غلیظ و رقیق می باشد و در صنایع مختلفی از جمله خط تولید کارواش کاربرد دارد. جهت اطلاعات بیشتر به صفحه مربوط به دستگاه پرکن ۴ نازل مراجعه کنید.

دستگاه پرکن ۲ نازل

این دستگاه نیز از دو مورد فوق جهت راه اندازی خط تولید کارواش اقتصادی تر می باشد و می توان از آن در خط تولید کارواش استفاده کرد جهت اطلاعات بیشتر به صفحه مرتبط به دستگاه پرکن ۲ نازل مراجعه کنید.

دستگاه پرکن تک نازل

دستگاه پرکن تک نازل یکی از مناسب ترین دستگاه ها برای راه اندازی کارگاه تولیدی کوچک است و از آن می توانید در خط تولید کارواش استفاده کنید. این دستگاه کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه دستگاه پرکن تک نازل مراجعه کنید.

علاوه بر موارد فوق، دربند و شیرینگ اتومات یا نیمه اتومات برای خط تولید کارواش لازم است. این نکته را در نظر بگیرید که با توجه به بودجه شما و حجم تولید می تواند تجهیزات خط تولید کارواش کم یا زیاد شود. انتخاب تجهیزات مناسب نیاز به مشاوره دارد که می توانید با کارشناسان مجرب فراز صنعت تماس بگیرید.

چگونه خط تولید کارواش راه اندازی کنیم؟

برای راه اندازی و تولید کارواش بهتر است در ابتدا مجوزهای لازم را کسب نمایید تا بتوانید با خیال راحت خط تولید خود را راه اندازی کنید البته افرادی هستند که استارت کار خود را بدون مجوز می زنند و بعد از مدتی کارهای مجوز را انجام می دهند.

ولی با این اوصاف پیشنهاد می شود مجوزهای لازم را از مراجع قانونی دریافت نمایید.

برای راه اندازی و تولید محصولات کارواشی باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

در نظر گرفتن مکان یکی از اقدامات مهم برای راه اندازی خط تولید کارواش می باشد که بهتر است در ابتدای کار فضای مورد نظر را در نظر بگیرید؛

خرید تجهیزات صنعتی مورد نیاز برای تولید محصولات کارواشی؛

فرمولاسیون مورد نیاز برای تولید مواد شوینده کارواشی؛

بازاریابی و فروش محصولات در بازار.

فرمولاسیون مواد شوینده کارواش شامل چه مواردی است؟

مواد و فرمولاسیون محصولات کارواشی به صورت کلی شامل موارد زیر می باشد:

سولفونیک اسید آلکیل بنزن؛

سدیم لوریل؛

سولفات پارافین؛

روغن سیلیکون؛

کوکونات پروپیلن؛

گلیکول؛

گلیسیرین؛

آب و رنگ.

فراز صنعت با توجه به خط تولید خریداری شده می تواند بهترین فرمولاسیون مواد شوینده را زیر نظر مهندس شیمی به شما ارائه بدهد.

برنامه ریزی بازاریابی و فروش محصولات کارواشی

بعد از فرایند تولید نوبت به بازاریابی و فروش محصولات کارواشی می رسد که حتما باید برای این قسمت از داستان تولید، برنامه ریزی داشته باشید. ساده ترین روش فروش محصولات کارواشی که می تواند فروش را از ابتدای کار برای شما رقم بزند شروع از بازار محلی است.

شما می توانید با ورود به بازار محلی و منطقه ای خود به راحتی فروش محصولات خود را استارت بزنید و مشتریان ثابتی را برای خود ایجاد کنید در صورتی که قیمت و کیفیت مناسبی داشته باشید به سرعت می توانید اعتماد مشتریان را به خود جلب کنید.

جمع بندی

خط تولید کارواش هم اکنون به عنوان یک کسب و کار مطلوب شناخته می شود که می توانید با راه اندازی آن فروش خوبی را ایجاد کنید. شما برای راه اندازی خط تولید محصولات کارواشی نیاز به فضای مورد نیاز، تجهیزات مناسب، فرمولاسیون و استراتژی مناسب برای فروش دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *