خط تولید و بسته بندی رب

خط-تولید-رب

تاریخ انتشار : 

1401/07/07
2/5 - (1 امتیاز)

فیلم عملکرد خط تولید رب

اگر شما همانند دیگر کارافرینان قصد راه اندازی خط تولید رب دارید پیشنهاد می کنیم دو نمونه از ویدیوهای دستگاه های فراز صنعت را مشاهده کنید تا بعد از مشاهده عملکرد بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]خط تولید رب برند ازهر در کشور عراق (نجف)

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]خط كامل تهيه رب با دستگاه پركن ۸ نازل

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]

صفر تا صد خط تولید رب

خط تولید رب (خط بسته بندی رب) یکی از کسب و کارهای پر سود است که در میان کارافرینان کشور به خوبی استقبال شده است.

از آنجا که مصرف رب در میان خانوادهای ایرانی بسیار زیاد است و تقریبا رب ها چاشنی اکثر غذاهای ایرانی می باشد تولید رب جایگاه بسیار خوبی در کشور دارد.

شرکت فراز صنعت امروزه ماشین آلات و دستگاه های خط تولید رب را تامین می کند و شما به راحتی می توانید صفر تا صد خط تولید رب را به ما بسپارید.

هزینه راه اندازی خط تولید رب گوجه

اگر قصد راه اندازی خط تولید رب (خط بسته بندی رب) دارید فراز صنعت می تواند ضمن مشاوره رایگان بهترین دستگاه های خود را که مطابق استانداردهای جهانی است با قیمت بسیار منصفانه تحویل شما بدهد.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با 100 میلیون

شرکت ماشین سازی فراز صنعت تمامی دستگاه های خود را با بالاترین کیفیت ممکن تحویل می دهد. فراز صنعت با توجه به بازار رقابتی سعی کرده است تمامی دستگاه ها را به صورت منصفانه قیمت گذاری کند و دستگاه های مورد نیاز برای تولید رب را با تضمین قیمت به مشتریان خود تحویل می دهد.

قیمت خط تولید رب با توجه به وسعت کارگاه شما و حجم تولید متفاوت می باشد به همین دلیل بهتر است قبل از راه اندازی با کارشناسان مجرب فراز صنعت تماس بگیرید تا بتوانید اطلاعات کافی از خط تولید رب گوجه فرنگی و قیمت آن کسب نمایید.

لازم به ذکر است برای تعیین هزینه راه اندازی خط تولید رب باید مواردی که هزینه بر است را بررسی کنید و با کاهش و یا افزایش آن، هزینه های خود را مدیریت کنید. عواملی که در ایجاد هزینه ها موثر است به شرح زیر می باشد:

  1. ظرفیت خط تولید: در ابتدای کار باید بدانید حجم تولید شما چقدر است به همان میزان هزینه های شما کاهش یا افزایش پیدا می کند؛
  2. چه تعداد نیروی انسانی قرار است برای تولید رب گوجه فرنگی با شما همکاری کنند این مورد بستگی به انتخاب شما در دستگاه های نیمه اتومات و اتومات دارد؛
  3. مکان انتخابی شما و وسعت آن از عوامل موثر در هزینه ها خواهد بود؛
  4. بسیاری از موارد دیگر می تواند در راه اندازی خط تولید موثر باشد که به هنگام مشاوره می توانید اطلاعات جامعی از آن کسب نمایید.

کارگاه تولید رب خانگی

راه اندازی کارگاه تولید و بسته بندی رب با حداقل بودجه امکان پذیر می باشد. رب خانگی (محلی) طرفداران مخصوص به خود را دارد.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند از رب خانگی استفاده کنند ولی به دلیل عدم زمان و یا مکان مناسب نمی توانند رب خانگی تولید کنند. افراد بسیاری متوجه این نیاز و فرصت شده اند و اقدام به تولید رب خانگی در کارگاه های خود کرده اند.

جهت تولید رب به صورت خانگی و صنعتی نیاز به محیط وسیعی ندارید و می توانید در یک مکان مطلوب خط تولید خود را راه اندازی کنید.

کلیک کن به کارت میاد!  فرمولاسیون مواد شوینده

کارآفرینان بسیاری در ابتدای کار خود اقدام به راه اندازی خط تولید رب در فضای کوچک می کنند و همزمان با پیشرفت خود و افزایش حجم فروش تولید و تجهیزات خود را ارتقا می دهند.

خط تولید رب گوجه فرنگی کارگاهی می تواند گزینه مناسب برای افرادی باشد که در صدد راه اندازی کسب وکار با ریسک بسیار پایین هستند و بودجه کمتری نیز دارند.

خط تولید رب انار صنعتی

فرقی نمی کند شما بخواهید خط تولید رب گوجه فرنگی راه اندازی کنید و یا این که کارگاه تولید و بسته بندی رب انار را ایجاد نمایید فراز صنعت می تواند صفر تا صد خط تولید را برای شما راه اندازی کند و در روند تولید همراه شما باشد.

دستگاه های مورد نیاز برای خط تولید رب

برای راه اندازی کارگاه تولید و بسته بندی رب نیاز به دستگاه هایی است که با توجه به حجم تولید و بودجه خود می توانید آن را سفارش دهید و کارگاه تولیدی خود را کامل نمایید. با مراجه به دسته بندی تجهیزات خط تولید مواد غذایی می توانید دستگاه های مختلف فراز صنعت را مشاهده نمایید.

دستگاه پرکن برای خط تولید رب

دستگاه پرکن خطی ۴ نازل و ۸ نازل خطی تولید رب

این دستگاه طراحی شده برای پرکردن مایعات غلیظ است که به صورت ۴ یا ۸ نازل تولید می شود. دستگاه پرکن مایعات خطی غلیظ بسیار مناسب برای راه اندازی خط تولید رب، عسل، مربا و… است.

این دستگاه دارای یک مخزل ۱۸۰ لیتری دوجداره است که دما را ثابت نگه می دارد و مجهز به کنترل سطح مایع به صورت کاملا اتومات می باشد.

برخی از ویژگی های دستگاه به شرح زیر می باشد:

  1. دارای کنترل سطح اتومات
  2. استفاده از ۸ سيلندر برای پركردن، به دقت± ۳ گرم و دارای ۸ هد دربند پنوماتيک
  3. کنترل و تنظیم حجم تزریق از ۲۵۰ گرم تا یک کیلوگرم از طریق صفحه مانیتور
  4. اسکلت به صورت تمام استیل و بدنه دستگاه استیل ۳۰۴
  5. ظرفیت تولید ۱۸۰۰ ظرف در ساعت را دارد
  6. امکان تغییر تعداد نازل ها با توجه به نیاز مشتریان
کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با درامد تضمینی

دستگاه لیبل زن گرد و یک طرفه برای ظروف شیشه

دستگاه لیبل زن با زدن برچسب و اطلاعات محصول روی ظروف باعث می شود که ظروف رب زیباتر به نظر برسد و تمامی اطلاعات محصول که مورد نیاز مشتریان است را روی محصول درج می کند.

این دستگاه مناسب برای ظروف شیشه ای رب می باشد و سرعت مطلوبی نیز دارد. لازم به ذکر است عملیات لیبل زنی می تواند تاثیر زیادی در جذب مشتری و بازاریابی محصولات شما داشته باشد. دستگاه لیبل زن فراز صنعت می تواند به خوبی عملیات لیبل زنی را برای محصولات شما انجام دهد.

دستگاه غلاف زن برای دور درب شیشه

از دستگاه شیرینگ لیبل تونلی (دستگاه غلاف زن) جهت پرس کردن لیبل پلاستیکی دور درب شیشه ای و یا فلزی استفاده می کنند. غلاف زنی دور درب شیشه ای سبب زیبا سازی محصول می شود و احتمال نشتی محصول را به صفر می رساند. بسیاری از کارآفرینان در خط تولید رب از این دستگاه استفاده می کنند.

دستگاه دربندی برای تولید رب

دستگاه دربند دستی، برقی و بادی همان طور که از نامش پیدا است جهت درب گذاری روی ظروف فلزی و شیشه ای رب و محصولاتی دیگر همچون کنسروها و… استفاده می شود.

این دستگاه با سرعت مطلوب عملیات درب گذاری را به خوبی انجام  می دهد و روند تولید شما را با سرعت بیشتری پیش می برد.

دستگاه شیرینگ پک کفی دار اتومات

آخرین مرحله در خط تولید و بسته بندی رب عملیات بسته بندی و شیرینگ کردن آن می باشد. توسط این دستگاه می توانید به صورت کاملا اتومات ظروف رب را بسته بندی کنید و راهی بازار نمایید.

فراز صنعت می تواند تمامی دستگاه های مورد نیاز خط تولید رب را به صورت سفارشی برای شما تولید و راه اندازی کند. شما می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و ضمن مشاوره رایگان از مزایا و قیمت دستگاه های فراز صنعت اطلاع پیدا کنید.

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

ویژگی های رقابتی فراز صنعت در ارائه دستگاه های تولید رب

  • تولید دستگاه ها با بالاترین سطح کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی
  • تضمین کیفیت + تضمین قیمت
  • گارانتی ۲۴ ماهه بدون قید و شرط
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی و ۲۴ ساعته
  • امکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با بودجه و نیاز مشتریان
  • نصب و راه اندازی رایگان خط تولید در محل مشتری
  • آموزش پرسنل شما در راستای عملکرد بهتر دستگاه ها
  • بازدید دوره ای کارشناسان فراز صنعت از محل تولید کنندگان جهت اطمینان از عملکرد مثبت دستگاه ها
  • جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات تلفنی و حضوری
  • و بسیاری از خدمات دیگر که بعد از خرید متوجه آن خواهید شد.

ویدیوهای بیشتر