خط تولید با 100 میلیون

خط-تولید-با-100-میلیون-2

تاریخ انتشار : 

آبان 19, 1401
3.9/5 - (12 امتیاز)

کسب و کار با ۱۰۰ میلیون

(نکته: برای مشاهده بهترین کسب و کار روی کلمه خط تولید مواد شوینده کلیک کنید)

اگر شما هم به فکر این هستید که خط تولید با ۱۰۰ میلیون (راه اندازی خط تولید با ۱۰۰ میلیون) ایجاد کنید شرکت فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه راه اندازی خط تولید برای کارآفرینان، به شما مشاوره رایگان می دهد و بهترین اطلاعات را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید با ۱۰۰ میلیون تومان (کسب و کار با ۱۰۰ میلیون) اقدام به راه اندازی خط تولید کنید  و به جمع تولید کنندگان کشور بپیوندید. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر فرم زیر را پر کنید

متاسفانه در حال حاضر امکان راه اندازی خط تولید با ۱۰۰ میلیون وجود ندارد (حداقل سرمایه ۴۰۰ میلیون) لطفا تماس نگیرید

[/vc_column_text][vc_column_text]

    تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

    تولیدی با صد میلیون

    خط تولید با ۱۰۰ میلیون (تولیدی با صد میلیون) می توان راه اندازی کرد و به درآمد میلیونی و میلیاردی رسید به شرط این که بهترین انتخاب را داشته باشید و در طول فعالیت، خود را با سه اصل کاربردی (تلاش، تخصص، توکل) بیمه کنید.

    خیلی از افراد در اولین تماس خود با فراز صنعت از ما می پرسند که با ۱۰۰ میلیون چیکار کنم؟ بسیاری از افراد بودجه ای را در دست دارند اما نمی دانند با پول خود چه کاری انجام دهند که روز به روز پیشرفت کنند و به نوعی صاحب کسب و کار خود باشند ما در این مقاله فقط می خواهیم به همین موضوع بپردازیم که آیا می توان با مبالغ کم کسب و کاری را راه اندازی کرد؟ و احتمال موفقیت چطور می تواند باشد.

    خط تولید با 100 میلیون- فراز صنعت

    خط تولید با ۱۰۰ میلیون با مشاوره رایگان

    کار با سرمایه ۱۰۰ میلیون تومان در زمینه تولید حتی در شرایط فعلی امکان پذیر است؛ در صورتی که اگر بخواهید یک سوپرمارکت هم راه اندازی کنید باید بالای ۲۰۰ میلیون سرمایه داشته باشید. ما در این مقاله به عنوان مجموعه ای که سال ها در زمینه راه اندازی انواع خط تولید تجربه دارد به شما کمک می کنیم که خط تولید با ۱۰۰ میلیون تومان راه اندازی کنید و از این به بعد به عنوان کارآفرین و تولید کننده فعالیت کنید.

    کلیک کن به کارت میاد!  خود اشتغالی با سرمایه کم

    ما در این جا ۴ ایده پر سود کسب و کار را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید از ابتدای فعالیت خود به درآمد زایی برسید و در سریع ترین زمان ممکن بازگشت سرمایه اتفاق بیفتد.

    همیشه تولید بهتر از فروشندگی است زیرا یک تولید کننده به عنوان یک کارآفرین شناخته می شود که بعد از مدتی برای ده ها و صدها نفر با واسطه و بدون واسطه اشتغال زایی می کند. ضمن این که خود از درآمد مطلوبی بهره مند می شود.

    ما قبلا در مقاله خط تولید با درامد تضمینی به طور کامل کسب و کارهایی را معرفی کرده ایم که موفقیت در آن ها تضمینی است و به عنوان مشاغلی شناخته می شود که ریسک بسیار پایین و در آمد بسیار بالایی دارد.

    همین طور در مقاله سودآورترین خط تولید به مقایسه ۴ مدل کسب و کار تولیدی پرداختیم که می تواند

    برای شما نیز مفید باشد.

    سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان

    سرمایه گذاری با 100 میلیون-فراز صنعت

    بهترین ایده ها برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون

    احتمالا شما به دنبال پاسخ به این سوال هستید که با صد میلیون چکار میشه کرد؟ آیا می توان کارآفرینی با ۱۰۰ میلیون را استارت زد؟ ۱۰۰ میلیون شاید در این دوره زمانه مبلغ کمی باشد ولی با همین مبلغ هنوز می توان کسب و کارهای بسیار پرسود و خوبی راه اندازی کرد که هر روز در حال پیشرفت باشد.

    ما در میان همه کسب و کارها، کسب و کارهایی را به شما معرفی می کنیم که تولید در آن اتفاق بیفتد زیرا یک تولید کننده همیشه در حال رشد است و حرکت او حرکت رو به جلو است همان طور که تولید کننده های بسیاری در کشور هم اکنون در حال پیشرفت هستند. البته ناگفته نماند که تولید نیز چالش های خود را دارد ولی با اراده و پشتکار هیچ چالشی نمی تواند مانع رشد شما شود.

    احداث کارخانه با سرمایه کم

    احداث کارخانه با سرمایه کم-فراز صنعت

    کار تولیدی با سرمایه کم

    شما می توانید اقدام به کارآفرینی با صد میلیون تومان کنید و برای خود یک کارخانه احداث کنید. حتما با خود می گویید راه اندازی یک شغل معمولی با این مبلغ امکان پذیر نیست چه برسد به این که یک کارخانه راه اندازی کنیم و تبدیل به یک تولید کننده شویم.

    ما در این جا ۴ ایده پر سود به شما می دهیم که به راحتی می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید. ایده های ارائه شده توسط فراز صنعت با توجه به تجربه ای است که داریم و احتمال موفقیت شما خیلی زیاد است.

    کلیک کن به کارت میاد!  مواد اولیه شوینده

    اگر می خواهید کار با ۱۰۰ میلیون راه اندازی کنید آن هم از نوع تولید موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید.

    خط تولید مواد شوینده

    تولید محصولات شوینده با 100 میلیون-فراز صنعت

    کارخانه مواد شوینده با ۱۰۰ میلیون

    تولید مواد شوینده دایره وسیعی دارد و شاید برای بعضی از آن ها سرمایه زیادی لازم باشد. مواد شوینده هم اکنون جزء محصولات بسیار پرفروش بازار است یک نگاهی به منزل خود بیندازید ببینید چقدر در محیط شما از مواد شوینده استفاده می شود از قبیل مایعات سفید کننده، مایع ظرفشویی، مایع لباس شویی، شامپوها و… .

    این مطلب نشانگر این است که محصولات مواد شوینده بسیار پرفروش است و شما با هربرندی محصول خود را تولید کنید فروش آسانی دارد. فقط سعی کنید محصول خود را کمی با کیفیت تولید کنید زیرا محصول با کیفیت به سرعت جای خود را در بازار پیدا می کند.

    مواد شوینده معمولا فروش بسیار راحتی دارد. بعد از مرحله تولید شما می توانید به صورت بازاریابی محلی محصول خود را معرفی کنید مطمئنا به سرعت در منطقه و شهر شما به زودی جای خود را پیدا می کند.

    در میان مواد شوینده بعضی از آن ها را می توان با سرمایه صد میلیون تومانی ایجاد کرد و حتی به عنوان بهترین شغل با سرمایه ۱۰۰ میلیون تومانی معرفی کرد.

    خط تولید با ۱۰۰ میلیون در شوینده ها امکان پذیر است و شما می توانید آن را حتی در منزل خود یا کارگاهی کوچک راه اندازی کنید.

    لازم به ذکر است ۱۰۰ میلیون تومان حداقل مقداری است که می توانید سرمایه گذاری در کسب و کار کنید که مسلما در صورت بزرگ یا کوچک بودن کسب و کار شما این مبلغ متغیر است.

    خط تولیداتی که می توان با حداقل سرمایه ۱۰۰ میلیونی راه اندازی کرد به شرح زیر است:

    • خط تولید سفید کننده

    اگر بخواهیم بگوییم که چگونه خط تولید با ۱۰۰ میلیون راه اندازی کنیم ما به شما خط تولید وایتکس و دیگر سفید کننده ها را معرفی می کنیم.

    اگر دقت کنید یکی از پرفروش ترین محصولات شوینده در بازار سفید کننده ها می باشد و می توان با حداقل سرمایه آن را راه اندازی کرد. این محصولات تولید آسانی دارد و حتی تولید به صورت خانگی نیز امکان پذیر است و بازگشت سرمایه در این خط تولید سریع اتفاق می افتد.

    • خط تولید مایع ظرفشویی
      مایع ظرفشویی نیز از پر فروش ترین محصولات شوینده است. امروزه نمی توان هیچ خانه ای را بدون وجود مایعات ظرفشویی تصور کرد. تولید مایع ظرفشویی با حداقل سرمایه در مقیاس کوچک امکان پذیر است و بازار مطلوبی دارد.
    • خط تولید عسل
      منظور از تولید عسل، بسته بندی آن می باشد شما اگر در زمینه عسل فعالیت دارید می توانید با خرید تجهیزات مورد نیاز به بسته بندی محصول خود آن هم به صورت شیک بپردازید تا بتوانید بازاریابی بهتری انجام دهید.
    • خط تولید کارواش: محصولات کارواشی هم اکنون تولید راحت و بازار مطلوبی دارد و به راحتی می توانید با تهیه تجهیزات مناسب خط تولید کارواش را راه اندازی کنید.
    کلیک کن به کارت میاد!  فروش خط تولید

    با ۲۰۰ میلیون چیکار کنم؟

    با 200 میلیون چیکار کنم-فراز صنعت

    کار تولیدی با ۲۰۰ میلیون سرمایه

    اگر شما کمی به سرمایه خود اضافه کنید می توانید کار با ۲۰۰ میلیون سرمایه در زمینه های مختلف ایجاد کنید و از سود مطلوبی بهره مند شوید. سرمایه گذاری با دویست میلیون (خط تولید با ۲۰۰ میلیون) در زمینه های زیر امکان پذیر می باشد.

    • خط تولید محصولات کارواشی
      شما می توانید با راه اندازی تولید محصولات کارواشی کسب و کاری خوب راه بیندازید که هم بازگشت سرمایه در آن سریع اتفاق می افتد و هم این که می توانید چند محصول را با هم تولید کنید. به عنوان مثال شما با حداقل سرمایه در مکانی کوچک به تولید شیشه شور، آب رادیات، ضد یخ، مایعات کارواشی و… بپردازید. با تولید این موارد می توانید سبد کاملی از محصول را ایجاد کنید.
    • تولید مایع لباسشویی
      تا به حال فکر کرده اید که با سرمایه ای کوچک می توانید انواع مایع لباسشویی را تولید کنید و از این خط تولید نهایت استفاده را ببرید. با ۲۰۰ میلیون سرمایه می توانید این خط تولید را راه اندازی کرد و به جمع کارآفرینان و تولید کنندگان این حوزه پیوست.

    موارد فوق راه های کارآفرینی است که می توان از سرمایه خود بهترین استفاده را برد با توجه به تورم و بازار امروز راه اندازی کسب و کار بسیار سخت می باشد مگر این که ایده های خوب را بررسی کرده و با توجه به نیاز بازار به تولید پرداخت.

    شرکت فراز صنعت با ۲۰ سال تجربه در زمینه راه اندازی انواع خط تولید برای کارآفرینان داخل و خارج از کشور و ارائه تجهیزات به سادگی می تواند بهترین دستگاه ها را با بهترین کیفیت طراحی و تولید کند و به مشتریان ارائه دهد.

    مزایای خرید دستگاه ها برای ایجاد خط تولید از فراز صنعت

    • تولید دستگاه ها با بالاترین سطح کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی
    • تضمین کیفیت + تضمین قیمت
    • گارانتی ۲۴ ماهه بدون قید و شرط
    • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی و ۲۴ ساعته
    • امکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با بودجه و نیاز مشتریان
    • نصب و راه اندازی رایگان خط تولید در محل مشتری
    • آموزش پرسنل شما در راستای عملکرد بهتر دستگاه ها
    • بازدید دوره ای کارشناسان فراز صنعت از محل تولید کنندگان جهت اطمینان از عملکرد مثبت دستگاه ها
    • جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات تلفنی و حضوری
    • و بسیاری از خدمات دیگر که بعد از خرید متوجه آن خواهید شد

    ممنون که مقاله خط تولید با ۱۰۰ میلیون را مطالعه کردید شما هم اگر در این زمینه تجربه و یا اطلاعاتی دارید خوشحال می شویم در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *