خط تولید با 200 میلیون

خط-تولید-با-200-میلیون

تاریخ انتشار : 

1401/11/07
3/5 - (5 امتیاز)

کسب و کار با ۲۰۰ میلیون

(در حال حاضر بهترین و پرفروش ترین کسب و کار تولید مواد شوینده است برای شرایط راه اندازی خط تولید مواد شوینده کلیک کنید)

اگر شما هم به فکر این هستید که خط تولید با ۲۰۰ میلیون (راه اندازی خط تولید با ۲۰۰ میلیون) ایجاد کنید شرکت فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه راه اندازی خط تولید برای کارآفرینان، به شما مشاوره رایگان می دهد و بهترین اطلاعات را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید با ۲۰۰ میلیون تومان (کسب و کار با ۲۰۰ میلیون) اقدام به راه اندازی خط تولید کنید  و به جمع تولید کنندگان کشور بپیوندید. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید فرم زیر را پر کنید.

متاسفانه در حال حاضر امکان راه اندازی خط تولید با ۲۰۰ میلیون وجود ندارد (حداقل سرمایه ۴۰۰ میلیون) لطفا تماس نگیرید

    تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد

    خط تولید با ۲۰۰ میلیون راه اندازی می شود؟ این یکی از سوالات پرتکرار از فراز صنعت توسط مشتریان و کارآفرینانی است که قصد راه اندازی خط تولید با سرمایه ۲۰۰ میلیونی دارند. فراز صنعت این مژده را به شما می دهد که شما هم می توانید با ۲۰۰ میلیون سرمایه خط تولید خود را راه اندازی کنید و به عنوان صاحب و مالک کسب و کار، فعالیت تولیدی خود را استارت بزنید.

    راه اندازی خط تولید دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد که انتخاب آن می تواند نقش مهمی در آینده اقتصادی داشته باشد. با راه اندازی خط تولید شما به عنوان یک تولید کننده شناخته می شوید که در حال تولید یک یا چند محصول و توسعه برند خود می باشید. خوب است بدانید هم اکنون تولید کننده های بزرگ کشور، زمانی استارت کار خود را در مقیاس بسیار کوچک زدند و امروز به عنوان یک برند بزرگ شناخته می شوند که صدها نیرو را به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول کرده اند.

    کلیک کن به کارت میاد!  طرح توجیهی تولید مواد شوینده

    یکی از ویژگی های مهم راه اندازی خط تولید، توسعه و رشد مجموعه و برند شما در طول زمان است و همچنین افراد زیادی توسط شما به صورت مستقیم یا غیر مستقیم صاحب شغل می شوند. رشد برند و مجموعه سبب رشد سرمایه و همچنین درآمد شما در طول مسیر خواهد شد.

    آیا سرمایه گذاری در راه اندازی خط تولید در کشور ما منطقی است؟

    بهترین کار با 200 میلیون سرمایه

    بهترین کار با ۲۰۰ میلیون سرمایه

    در پاسخ به این سوال باید گفت که راه اندازی خط تولید در کشور ما از چند جهت می تواند برای شما سود داشته باشد که آن ها را بررسی می کنیم:

    1. امروزه با توجه به کاهش ارزش پول بهترین راه از نظر مردم تبدیل نقدینگی خود به کالا می باشد. بسیاری از مردم در جهت حفظ ارزش پول، سرمایه خود را مانند گذشته جمع آوری نمی کنند بلکه آن ها را تبدیل به طلا، سکه، ارز، خودرو، زمین و دیگر کالاها می کنند تا بتوانند تا حدی ارزش پول خود را حفظ نمایند و از تورم ایجاد شده مصون بمانند. حال اگر شما بخواهید سرمایه خود را در جهت راه اندازی خط تولید هزینه کنید در همان ابتدای کار پول خود را تبدیل به تجهیزاتی کرده اید که روز به روز در حال افزایش قیمت می باشد. تجهیزات صنعتی در جهت راه اندازی خط تولید از جنس استیل می باشد و ما در طول سال چندین بار شاهد افزایش آن هستیم و از طرفی قیمت تمامی تجهیزات نیز افزایش پیدا می کند. پس شما با خرید دستگاه های صنعتی در قدم اول به حفظ ارزش پول خود کمک کرده اید.
    2. علاوه بر سرمایه گذاری با ایجاد راه اندازی خط تولید، شما صاحب یک کسب و کار شده اید که هر روز با فعالیت خود به آن ارزش و اعتبار می دهید و بعد از مدت کوتاهی به درآمد مطلوبی خواهید رسید و این درآمد با توجه به پشتکار شما می تواند متفاوت باشد. پس شما صاحب کسب و کاری شده اید که ماهانه می تواند درآمد قابل توجه و رو به رشدی برای شما ایجاد کند و بعد از بازگشت سرمایه، شما به طور کامل در سود دهی هستید.
    3. با ایجاد کسب و کار تولیدی شما صاحب برندی خواهید شد که روز به روز اعتبار و ارزش ریالی پیدا می کند یعنی شما علاوه بر حفظ سرمایه اولیه خود و ایجاد ارزش افزوده بعد از مدتی صاحب برندی خواهید بود که خود دارای اعتبار و ارزش ریالی می باشد.
    4. با ایجاد و راه اندازی خط تولید با ۲۰۰ میلیون شما علاوه بر این که خود صاحب کسب و کاری شده اید می توانید افراد زیادی را همراه خود کنید و برای آن ها شغل ایجاد کنید مسلما با رشد مجموعه شما افراد زیادی نیز صاحب شغل می شوند.
    کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با 400 میلیون

    پیشنهاد کار با ۲۰۰ میلیون سرمایه

    پیشنهاد کار با 200 میلیون سرمایه

    پیشنهاد کار با ۲۰۰ میلیون سرمایه

    اگر تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید در فضایی که مد نظر دارید اقدام به راه اندازی خط تولید با ۲۰۰ میلیون نمایید شرکت فراز صنعت پیشنهادات ویژه ای برای شما دارد که می تواند بسیار سود ده و مورد نیاز بازار باشد. ما به عنوان مجموعه ای که سال ها در زمینه راه اندازی خط تولید فعالیت می کند می توانیم با تولید دستگاه های صنعتی کارخانه کوچک شما را با ۲۰۰ میلیون ایجاد نماییم.

    خط تولید مواد شوینده

    خط تولید مواد شوینده هم اکنون جزء پردرآمد ترین کسب و کارهای تولیدی می باشد. از آن جا که امروزه هیچ خانه ای بدون محصولات شوینده قابل تصور نیست مشخص می شود که تولید این محصول می تواند بازدهی بسیار خوبی داشته باشد. هر تولید کننده ای اگر از بازار محلی فروش خود را آغاز کند و محصول با کیفیت تولید و عرضه نماید مسلما می تواند در آینده ای نه چندان دور سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص دهید.

    راه اندازی خط تولید مواد شوینده با ۲۰۰ میلیون امکان پذیر می باشد و شرکت فراز صنعت به عنوان تولید کننده تجهیزات صنعتی می تواند با این مبلغ بهترین دستگاه ها را برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده تولید و با ۱۰ سال خدمات پس از فروش تحویل مشتریان بدهد.

    از آن جا که مواد شوینده دایره گسترده ای دارد می توانید با توجه به سرمایه خود اقدام به راه اندازی یک یا چند خط تولید نمایید. خط تولید مواد شوینده شامل موارد زیر می شود:

    کلیک کن به کارت میاد!  چگونه یک کارخانه تاسیس کنیم؟

    خط تولید مواد غذایی

    اگر شما ۲۰۰ میلیون سرمایه دارید و می خواهید خط تولید با ۲۰۰ میلیون راه اندازی کنید مواد غذایی نیز دایره وسیعی دارد و شما می تواند با سرمایه خود اقدام با راه اندازی خط تولید نمایید. شما می توانید برای خط تولید مواد غذایی روی محصولات زیر تامل کنید: ( خط تولید غذایی فعلا با مبلغ دویست میلیون امکان پذیر نیست)

    راه اندازی خط تولید با ۲۰۰ میلیون توسط فراز صنعت

    شرکت فراز صنعت با ۲۰ سال سابقه در زمینه راه اندازی انواع خط تولید هم اکنون می تواند با توجه به بودجه و سرمایه شما اقدام به تولید دستگاه های صنعتی نماید و خط تولید شما را راه اندازی کند. فراز صنعت تمامی تجهیزات خود را با ۲ سال گارانتی بدون قید و شرط و ۱۰ سال خدمات پس از فروش تحویل می دهد تا به راحتی بتوانید از چالش های مسیر عبور کنید.

    مزایای خرید تجهیزات از فراز صنعت

    • تولید دستگاه ها با بالاترین سطح کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی
    • تضمین کیفیت + تضمین قیمت
    • گارانتی ۲۴ ماهه بدون قید و شرط
    • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی و ۲۴ ساعته
    • امکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با بودجه و نیاز مشتریان
    • نصب و راه اندازی رایگان خط تولید در محل مشتری
    • آموزش پرسنل شما در راستای عملکرد بهتر دستگاه ها
    • بازدید دوره ای کارشناسان فراز صنعت از محل تولید کنندگان جهت اطمینان از عملکرد مثبت دستگاه ها
    • جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات تلفنی و حضوری
    • و بسیاری از خدمات دیگر که بعد از خرید متوجه آن خواهید شد

    امیدواریم مقاله راه اندازیی خط تولید با ۲۰۰ میلیون مفید بوده باشد. در صورتی که شما هم در این زمینه تجربه ای دارید خوشحال می شویم در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.