طرح توجیهی تولید مواد شوینده

2.-1

تاریخ انتشار : 

مهر 29, 1402
پی دی اف طرح توجیهی تولید مواد شوینده

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها برای طرح توجیهی تولید مواد شوینده با شماره های زیر تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

طرح توجیهی تولید مواد شوینده هم اکنون به عنوان یکی از کسب و کارهای بسیار سوده ده در بازار شناخته می شود.

اگر شما هم قصد راه اندازی کسب و کاری را دارید که آینده مطلوبی داشته باشد پیشنهاد ما برای شما، راه اندازی خط شوینده است.

با بررسی ساده محیط و سبد خانوار متوجه خواهیم شد که تولید محصولات شوینده به جهت این که یکی از کالاهای اساسی خانواده ها می باشد و جزء کالاهای پر مصرف است می تواند به عنوان کسب و کاری با آینده روشن به آن نگاه کرد.

صنعت مواد شوینده امروزه به عنوان صنعتی پر درآمد در بازار ایران شناخته می شود به همین دلیل کارآفرینان بسیاری به این نوع کسب و کار روی آورده اند و ما شاهده وجود برندهای مختلف از این صنعت در بازار هستیم.

مشاوره رایگان

آیا برای تهیه محصولات نیاز به مشاوره دارید ؟

چرا طرح توجیهی تولید مواد شوینده را انتخاب کنیم؟

هر کارآفرینی زمانی که قصد دارد ایده ای را عملی کند یا صنعتی را استارت بزند اول به مردم نگاه می کند که آیا محصول تولیدی نیازی از مردم را برطرف می کند یا نه؟ آیا تقاضایی در بازار وجود دارد یا خیر؟ آیا فروش محصول امکان پذیر است یا خیر؟

هر کارآفرینی با پیدا کردن پاسخ های فوق با اعتماد به نفس بیشتری کسب و کار تولیدی خود را راه اندازی می کند حال این موارد را بررسی می کنیم ببینیم که آیا طرح توجیهی تولید مواد شوینده کارآمد است یا خیر:

  • آیا تولید مواد شوینده نیازی از مردم بر طرف می کند؟ یکی از نیازهای اساسی خانواده ها، محصولات شوینده می باشد به گونه ای که شما نمی توانید هیچ خانواده ای را بدون خرید مواد شوینده تصور کنید هم اکنون نیاز مبرم خانواده ها به تمامی مواد شوینده کاملا آشکار است که این نیاز شامل انواع شامپوها، مایعات ظرفشویی و دستشویی، سفید کننده ها، مایعات اسیدی، محصولات کارواشی و… می باشد.
  • آیا تقاضایی در بازار وجود دارد؟ مسلما زمانی که نیازی وجود داشته باشد تقاضا نیز وجود دارد اگر نگاهی به لیست خرید روزانه خود کنید حتما انواع مختلفی از مواد شوینده در لیست خرید شما وجود دارد پس محصولات شوینده نوعی کالای اساسی برای سبد خانواده ها می باشد.
  • آیا فروش محصول امکان پذیر است؟ هر تولید کننده ای که محصولی را تولید می کند باید به معرفی آن به بازار بپردازد بدون شک تا مردم ندانند که شما محصول با کیفیتی دارید احتمال خرید از شما صفر است به همین دلیل بلافاصله بعد از تولید، شروع به معرفی محصول خود در بازار محلی کنید از سوپر مارکت ها و هایپرمارکت ها گرفته تا تمامی فروشندگان مواد شوینده و عمده فروشان شهر خود.

آیا با وجود رقیبان می توان محصولات شوینده را به فروش رساند؟

یک نکته مهم در ایجاد کسب و کار و کارآفرینی وجود دارد که بسیاری از کارآفرینان موفق به این نکته توجه دارند. شما برای راه اندازی کسب و کار به ۲ گونه می توانید عمل کنید:

  1. یا باید ایده ای داشته باشید که تاکنون کسی آن را عملی نکرده است.
  2. یا باید کسب و کاری را راه اندازی کنید که تاکنون افراد زیادی با راه اندازی آن به موفقیت رسیده اند.

اگر شما ایده ای نو انتخاب کنید دو حالت دارد یا ایده شما به هیچ عنوان عملی نمی شود و تمام هزینه های شما بر باد می رود و یا این که ایده شما میگیرد و زندگی شما متحول می شود.

معمولا زمانی که ایده نو است احتمال ریسک آن بالای ۹۰ درصد است چرا که تاکنون کسی در این مسیر موفق نشده است و شما قرار است اولین نفر باشید ولی ریسک از بین رفتن زمان و هزینه را نیز باید به جون بخرید.

این مدل ایده ها زمانی پیشنهاد می شود که شما سرمایه کافی داشته باشید که در صورت از بین رفتن سرمایه فشار زیادی به زندگی شما نیاید و بتوانید به زندگی عادی خود بدون استرس ادامه دهید.

اما ایده هایی که از قبل توسط کارآفرینان دیگر استارت خورده است و افراد موفق زیادی پشت سر آن ها ایستاده اند چراغ سبزی به سوی کارآفرینان جدید هستند.

زمانی که می خواهید کسب و کار را راه بیندازید اول ببینید دیگران هم با راه اندازی آن موفق شده اند یا خیر؟ آیا دیگران به درآمد رسیده اند یا نه؟ زمانی که شما رقیب داشته باشی یعنی کسب و کاری را انتخاب کرده ای که سود خوبی دارد به همین دلیل رقبای زیادی نیز دارد.

خط تولید مواد شوینده دقیقا از همین مدل کسب و کارها می باشد زیرا افراد زیادی هم اکنون خط تولید مواد شوینده خود را راه اندازی کرده اند و درآمد بسیار خوبی دارند.

پس شما به عنوان یک کارآفرین در حال انتخاب کسب و کاری هستید که ریسک آن بسیار پایین است و احتمال موفقیت آن بسیار بالا است بر خلاف مدل قبلی.

همه چیز به همت و تلاش شما بر می گردد که چگونه استارت بزنی و ادامه بدهی.

شرکت فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه راه اندازی خط تولید مواد شوینده می تواند بهترین خط تولید شوینده را برای کارآفرینان راه اندازی کند.

برندهای بسیار زیادی در حال حاضر از تجهیزات فراز صنعت استفاده می کنند مانند برند گنج، بارفتن، کینگ واش و… که همگی با استفاده از تجهیزات فراز صنعت مسیر تولید را با سرعت زیادی پیش می برند.

نحوه تولید مواد شوینده چگونه است؟

به طور خلاصه اگر بخواهیم بگوییم برای راه اندازی خط تولید شوینده نیاز به تجهیزات مورد نیاز، مکان راه اندازی، فرمولاسیون مواد شوینده و مواد اولیه دارید که بتوانید تولید محصول خود را شروع کنید.

خرید تجهیزات با توجه به بودجه شما می باشد که می خواهید کسب و کار خود را با مجوز یا بدون مجوز راه اندازی کنید، تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک ایجاد کنید، چه حجمی در روز می خواهید تولید کنید و… . که بعد از تماس با مشاورین فراز صنعت می توانید اطلاعات لازم را کسب نمایید.

مزیت های فراز صنعت در راه اندازی طرح توجیهی تولید مواد شوینده

  • مزایای رقابتی خرید خط تولید مواد شوینده از فراز صنعت
  • دوام، استحکام و عمر مفید بالا
  • گارانتی ۲ ساله بدون قید و شرط
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی
  • امکان سفارشی سازی در تولید دستگاه ها طبق نیاز مشتری
  • ایجاد قیمت های رقابتی
  • نصب و راه اندازی رایگان دستگاه ها در محل
  • آموزش رایگان پرسنل شما برای کارایی بهتر
  • مشاوره رایگان برای ایجاد انواع خط تولید
  • تحویل به موقع و خیلی سریع زود تر از زمان درج شده در قرار داد
  • تولید اختصاصی توسط شرکت فراز صنعت
  • و دیگر خدماتی که بعد از خرید از متوجه آن خواهید شد.

پی دی اف طرح توجیهی مواد شوینده فراز صنعت

جمع بندی

شما با توجه به بودجه خود می توانید هر کدام از محصولات شوینده که قصد راه اندازی آن را دارید انتخاب کنید و به تولید محصولات شوینده بپردازید. تولید مواد شوینده با توجه به بازار داغ آن می تواند آینده ای روشن داشته باشد. صفر تا صد راه اندازی خط شوینده توسط فراز صنعت انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *