خط تولید با 400 میلیون

خط-تولید-با-400-میلیون

تاریخ انتشار : 

اسفند 6, 1401
4.5/5 - (10 امتیاز)

کسب و کار با ۴۰۰ میلیون

مشاوره خط تولید مواد شوینده

اگر شما هم به فکر این هستید که خط تولید با ۴۰۰ میلیون (راه اندازی خط تولید با ۴۰۰ میلیون) ایجاد کنید شرکت فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه راه اندازی خط تولید برای کارآفرینان، به شما مشاوره رایگان می دهد و بهترین اطلاعات را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید با ۴۰۰ میلیون تومان (کسب و کار با ۴۰۰ میلیون) اقدام به راه اندازی خط تولید کنید  و به جمع تولید کنندگان کشور بپیوندید. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

مشاوره رایگان و فروش: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد

خط تولید با ۴۰۰ میلیون تومان قابل راه اندازی می باشد. یکی از سوالات افرادی که قصد دارند به جمع تولید کنندگان کشور بپیوندند این است که آیا می توان با ۴۰۰ میلیون سرمایه اقدام به راه اندازی خط تولید کرد؟ فراز صنعت این امکان را فراهم کرده است که بتوان با این مبلغ اقدام به راه اندازی خط تولید محصولات بسیار پرفروش در کشور کرد.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید و بسته بندی ماسک مو و صورت

شرکت فراز صنعت به عنوان تولید کننده انواع تجهیزات در زمینه راه اندازی خط تولید هم اکنون با ارائه مشاوره رایگان به شما کمک می کند تا بتوانید خط تولید با ۴۰۰ میلیون راه اندازی کنید و کسب و کار خود را از همین الان در هر جایی از ایران استارت بزنید.

با ۴۰۰ میلیون چه کاری میشه راه انداخت؟

یکی از سوالات متداول افراد این است که با ۴۰۰ میلیون چه کاری میشه راه انداخت و ما در این جا بهترین پیشنهاداتی را میدهیم که هم اکنون افراد زیادی در جای جای ایران توسط فراز صنعت این نوع خط تولیدها را راه اندازی کرده اند و هم اکنون از درآمد خوبی برخوردار هستند.

پیشنهادات فراز صنعت برای راه اندازی خط تولید با ۴۰۰ میلیون

در این مقاله ما پیشنهاداتی برای شما داریم که با ۴۰۰ میلیون امکان راه اندازی آن وجود دارد و استارت آن را می توان در مقیاس کوچک و متوسط راه اندازی کرد.

خط تولید مواد شوینده با ۴۰۰ میلیون

راه اندازی خط تولید مواد شوینده با ۴۰۰ میلیون امکان پذیر می باشد. مواد شوینده هم اکنون جزء پرفروش ترین محصولاتی است که در سرتاسر ایران فروش دارد و یکی از محصولات ضروری در سبد کالای خانواده می باشد. به همین دلیل تولید آن می تواند منطقی و پرسود باشد. شما می توانید با ۴۰۰ میلیون تومان هر کدام از محصولات زیر را که زیر مجموعه مواد شوینده است را تولید نمایید.

  • خط تولید مایع ظرفشویی؛
  • تولید مایع دستشویی؛
  • تولید شامپو سر، بدن و…؛
  • تولید محصولات ضدعفونی کننده؛
  • تولید انواع سفید کننده ها از جمله وایتکس، تیرک و…؛
  • تولید مایع لباسشویی؛
  • تولید محصولات کارواشی؛
  • تولید ضد یخ و آب رادیاتور؛
  • و…؛

تمامی موارد فوق جزء مواد شوینده است که خط تولید آن را می توان با ۴۰۰ میلیون راه اندازی کرد. اگر دقت کنید متوجه خواهید شد هر کدام از محصولات فوق امروزه جزء لاینفک خانواده ها می باشد و هر کسی به طور روزانه با این محصولات سرکار دارد به همین دلیل فروش این محصولات می تواند سود خوبی را برای شما ایجاد کند.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید و بسته بندی ماسک مو و صورت

راه اندازی خط تولید و بسته بندی مواد غذایی

ایجاد و راه اندازی خط تولید یا بسته بندی مواد غذایی نیز می تواند بسیار سود ده باشد. راه اندازی خط تولید مواد غذایی چالش های بیشتری نسبت به مواد شوینده دارد ولی در نهایت سود مطلوبی را می تواند برای شما ایجاد نماید.

خط تولید با ۴۰۰ میلیون در صنایع غذایی برای محصولات زیر امکان پذیر می باشد:

  1. خط بسته بندی عسل: افرادی که در زمینه تولید و بسته بندی عسل فعالیت می کنند می دانند که تولید عسل چقدر می تواند سود ده باشد و بازار خوبی داشته باشد. با تجهیزاتی که فراز صنعت ارائه می دهد می توان به راحتی خط بسته بندی عسل را راه اندازی کرد.
  2. خط تولید مربا: خط تولید و بسته بندی مربا با توجه به استقبال خوبی که امروزه از مربا می شود می تواند کسب و کاری سود ده و مطلوب باشد. افراد زیادی مایل هستند مربا را به صورت بسته بندی شیک و بهداشتی خریداری کنند.
  3. خط تولید شیره: تولید شیره خرما و شیره انگور هم اکنون جزء کسب و کارهای خوب است که اگر بازاریابی مطلوبی روی فروش این محصولات شود می تواند سود مطلوبی را برای شما ایجاد نماید. فراز صنعت هم اکنون تجهیزات لازم را برای خط تولید و بسته بندی شیره خرما را ارائه می دهد.
  4. خط تولید آب معدنی: خط تولید و بسته بندی آب معدنی یکی دیگر از کسب و کارهایی است که می توان روی آن فکر کرد و اقدام به راه اندازی آن نمود. شرکت فراز صنعت می تواند با مشاوره رایگان به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
کلیک کن به کارت میاد!  تولید شوینده های نانو

بهترین سرمایه گزاری با ۴۰۰ میلیون در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲

راه اندازی خط تولید یکی از بهترین انتخاب هایی است که افراد با یک تیر دو نشان می زنند. اول این که با خرید تجهیزات خط تولید در واقع شما اقدام به سرمایه گزاری کرده اید زیرا تجهیزات خریداری شده با توجه به نوسانات بازار همیشه در حال افزایش قیمت است و ارزش پول و سرمایه شما حفظ می شود. دوم این که شما با خرید تجهیزات اقدام به راه اندازی کسب و کار کرده اید و برای خود درآمد ایجاد کرده اید این بدان معنی است که علاوه بر حفظ ارزش ریالی سرمایه شما، توانسته اید به طور ماهانه برای خود درآمد ایجاد کنید و از کسب و کار رو به رشد خود نهایت استفاده را ببرید.

علاوه بر این با راه اندازی خط تولید اطرافیان شما نیز صاحب شغل و درآمد می شوند و از طریق مجموعه شما چندین نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم به درآمد می رسند.

رشد مجموعه شما به معنای رشد برند شما است. بعد از مدتی با فعالیت صادقانه و مستمر می توانید به برند خود اعتبار بدهید و همین اعتبار می تواند ارزش ریالی زیادی به برند شما بدهد.

ویژگی های فراز صنعت در جهت راه اندازی خط تولید

  • تولید دستگاه ها با بالاترین سطح کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی
  • تضمین کیفیت + تضمین قیمت
  • گارانتی ۲۴ ماهه بدون قید و شرط
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی و ۲۴ ساعته
  • امکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با بودجه و نیاز مشتریان
  • نصب و راه اندازی رایگان خط تولید در محل مشتری
  • آموزش پرسنل شما در راستای عملکرد بهتر دستگاه ها
  • بازدید دوره ای کارشناسان فراز صنعت از محل تولید کنندگان جهت اطمینان از عملکرد مثبت دستگاه ها
  • جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات تلفنی و حضوری
  • و بسیاری از خدمات دیگر که بعد از خرید متوجه آن خواهید شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *