تولید شوینده های نانو

تولید-شوینده-های-نانو-فراز-صنعت

تاریخ انتشار : 

آذر 7, 1402
3.2/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها برای خط تولید شوینده های نانو با شماره های زیر تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

تولید شوینده های نانو امروزه تبدیل به کسب و کاری پر رونق شده است به گونه ای که شما در طول روز بارها با شنیدن کلمه نانو ترغیب به خرید بعضی از محصولات آن می شود.

بسیاری از محصولات شوینده نانو در کارواش ها، مواردی که شستشوی سخت دارد، نیاز به پاک کنندگی بالا است و موارد این چنینی است مورد استفاده قرار می گیرد.

همین عامل سبب شده است که بسیاری از کارآفرینان اقدام به راه اندازی تولید شوینده های نانو کنند و از بازار پر رونق این کسب و کار نهایت استفاده را ببرند.

فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات صنعتی و راه اندازی انواع خط تولید می تواند شما را در زمینه راه اندازی خط تولید شوینده های نانو راهنمایی کند و صفر تا صد خط تولید را راه اندازی نماید.

مواد شوینده نانو چیست؟

نانو ریشه ای یونانی دارد و از کلمه (نانس) گرفته شده است و به معنای کوچک و یا کوتوله می باشد. در زبان یونانی به هر چیزی که کوچک باشد نانو گفته می شود.

حال فناوری نانو چیست؟ اگر بخواهیم به زبان بسیار ساده فناوری نانو را شرح دهیم یعنی دستکاری مواد در اندازه های کوچک و اتمی. در واقع محصولاتی که به کمک فناوری نانو تولید می شود بسیار بهینه بوده و بهره وری و قدرت بیشتری نسبت به دیگر محصولات دارند.

کلیک کن به کارت میاد!  مشاوره راه اندازی خط تولید

این توضیح بر محصولات شوینده نانو نیز صدق می کند. زمانی که آلودگی و کثیفی بر روی سطح قرار می گیرد به علت وجود جاذبه بین مولکولی چسبندگی ایجاد می شود که در نهایت منجر به کدر شدن سطح مورد نظر به صورت دائمی می شود.

در چنین مواردی امکان پاکسازی سطح با مواد شوینده معمولی به سادگی امکان پذیر نیست و در مقابل محصولات شوینده نانو باعث پاکسازی راحت چنین سطوحی می شود.

موارد استفاده محصولات شوینده نانو

زمانی که بخواهید اقدام به تولید شوینده های نانو کنید شاید از خود بپرسید که محصولات نانو در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد که ما در این جا موارد مصرف محصولات شوینده را بیان می کنیم که به شرح زیر می باشد:

  1. مواده شوینده نانو برای مبل؛
  2. مواد شوینده نانو برای سرامیک؛
  3. مواد شوینده نانو برای فرش؛
  4. مواد شوینده نانو برای گاز؛
  5. شوینده های نانو کارواش و ماشین؛
  6. و در بسیاری از موارد دیگر مواد شوینده نانو کاربرد بسیاری دارد.

اگر شما به فکر راه اندازی خط تولید مواد شوینده هستید تولید شوینده های نانو می تواند انتخاب منطقی و درستی باشد چرا که دست در این بازار هنوز زیاد نیست و جای کار زیادی دارد.

در چند سال اخیر تبلیغات برای شوینده های نانو توسط شرکت ها و برندهای مختلف صورت گرفته است و آن چه در ذهن مصرف کنندگان مانده است کلمه نانو است صرف نظر از این که آن را ملحق به برند خاصی کنند.

این پهن مثبت نشان می دهد که بعد از راه اندازی خط تولید شوینده های نانو به جای این که برند خود را مطرح کنید و ویژگی های محصول خود را مدام توضیح دهید با استفاده از کلمه نانو می توانید محصول خود را به سادگی به بازار معرفی کنید و فروش ایجاد نمایید.

کلیک کن به کارت میاد!  راهنمای خرید دستگاه لیبل زن

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید شوینده های نانو

در صورتی که قصد راه اندازی خط تولید شوینده های نانو دارید علاوه بر فضای مورد نیاز به تجهیزاتی نیاز دارید که به صورت کلی در این جا معرفی می کنیم.

دستگاه تصفیه آب صنعتی

یکی از تجهیزات مورد نیاز برای تولید شوینده های نانو دستگاه تصفیه آب صنعتی است که با ایجاد تغییراتی در آب باعث آماده سازی آن برای تولید شوینده های نانو می شود.

مخزن پلی اتیلین برای تولید شوینده های نانو

آب تصفیه شده توسط دستگاه آب صنعتی به مخزن پلی اتیلین منتقل می شود.

مخزن استیل برای تولید شوینده  نانو

در این مرحله مواد اولیه داخل مخزن استیل قرار می گیرد و آب تصفیه شده از مخزن پلی اتیلین به مخزن استیل منتقل می شود و ساخت و تولید محصول در این مرحله انجام می شود.

پمپ آب صنعتی در تولید شوینده  نانو

به وسیله دستگاه پمپ آب صنعتی، مواد از مخازن به مخزن دستگاه پرکن مایعات منتقل می شود.

دستگاه پرکن مایعات در تولید شوینده  نانو

دستگاه پرکن مایعات انواع مختلفی از قبیل تک نازل، دو نازل، ۴ نازل، ۶ نازل و ۸ نازل دارد که با توجه به نیاز و میزان تولید خود می توانید به صورت نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک خریداری کنید.

این دستگاه عملیات پرکردن ظروف مختلف را در خط تولید انجام می دهد.

دستگاه لیبل زن صنعتی برای تولید شوینده های نانو

دستگاه لیبل زن صنعتی نیز انواع مختلفی دارد که می توانید با توجه به نیاز خود بهترین آن را برای خط تولید خود خریداری کنید. توسط این دستگاه عملیات لیبل زنی و برچسب زنی روی محصول انجام می شود که سبب فروش و بازاریابی بهتر محصلات شما می شود.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید و بسته بندی روغن موتور

در خط تولید شوینده  نانو با توجه به حجم و نوع تولید شما ممکن است تجهیزات مورد نیاز، افزایش یا کاهش یابد به همین دلیل بهتر است قبل از هر چیزی با مشاوران فراز صنعت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی را کسب نمایید.

هزینه راه اندازی تولید شوینده نانو

هزینه راه اندازی خط تولید شوینده های نانو با توجه به حجم تولید و وسعت کاری شما می تواند مختلف باشد به همین دلیل بعد از مشاوره با کارشناسان مجرب فراز صنعت می توانید اطلاعات دقیقی از هزینه راه اندازی و قیمت تجهیزات به دست آورید.

لازم به ذکر است ما در گذشته مقاله کاملی درباره خط تولید کارواش آماده کرده ایم که بسیاری از شوینده های نانو کارواشی در این خط، قابل تولید می باشد که در صورت نیاز می توانید مطالعه کنید و اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

شرکت ماشین سازی فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات صنعتی می تواند شما را در زمینه راه اندازی انواع خط تولید راهنمایی کند.

جمع بندی

تولید شوینده های نانو یکی از کسب و کارهای پربازده برای راه اندازی کسب و کار می باشد که هم اکنون کارآفرینان زیادی به سمت تولید این محصول آمده است. با توجه به تبلیغات گذشته کلمه نانو در میان مردم جا افتاده است و صرف نظر از برند کلمه نانو می تواند به فروش و بازاریابی محصولات شما کمک کند.

مزایای راه اندازی خط تولید شوینده های نانو توسط فراز صنعت

  • دوام، استحکام و عمر مفید بالا؛
  • گارانتی ۲ ساله بدون قید و شرط؛
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی؛
  • امکان سفارشی سازی در تولید دستگاه ها طبق نیاز مشتری؛
  • ایجاد قیمت های رقابتی؛
  • نصب و راه اندازی رایگان دستگاه ها در محل؛
  • آموزش رایگان پرسنل شما برای کارایی بهتر؛
  • مشاوره رایگان برای ایجاد انواع خط تولید؛
  • تحویل به موقع و خیلی سریع زود تر از زمان درج شده در قرار داد؛
  • تولید اختصاصی توسط شرکت فراز صنعت؛
  • و دیگر خدماتی که بعد از خرید از متوجه آن خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *