خط تولید با درامد تضمینی

خط-تولید-با-درامد-تضمینی

تاریخ انتشار : 

1401/06/03
2.7/5 - (6 امتیاز)

ایجاد درآمد تضمینی با راه اندازی خط تولید

مشاوره خط تولید مواد شوینده

خط تولید با در آمد تضمینی با معرفی پرسودترین خط تولید در ایران توسط فراز صنعت به همراه معرفی ۳ ایده تاپ برای کسب و کار معرفی شد. بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه راه اندازی انواع خط تولید برای کارآفرینان امروز به یک جمع بندی رسیده ایم که چه کسب و کارهایی می تواند در هر صورت سود خوبی به همراه داشته باشد. بعضی از کسب و کارها بازگشت سرمایه در آن ها سریعا اتفاق می افتد و سود خوبی دارد. فراز صنعت با ارائه مشاوره رایگان در جهت راه اندازی خط تولید می تواند در تصمیم گیری درست به شما مشورت دهد. شما می توانید با شماره های زیر جهت انجام مشاوره رایگان تماس بگیرید.

مشاوره رایگان و فروش: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

صفر تا صد راه اندازی انواع خط تولید توسط فراز صنعت انجام می شود. تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

خط تولید با تضمین خرید

خط تولید با درامد تضمینی (خط تولید ارزان و پردرآمد) یکی از  دغدغه های افرادی است که می خواهند کسب و کاری راه بیندازند اما در دنیایی از شک و تردید قرار گرفته اند و می خواهند کاری راه بیندازند که میزان ریسک کمتری داشته باشد و درآمد بالایی را به همراه داشته باشد. ما در مقاله خط تولید با ۱۰۰ میلیون کسب و کارهای سود ده را با حداقل سرمایه را معرفی کردیم و در این مقاله شما با کسب و کارهایی آشنا خواهید شد که درآمد قطعی دارد و بازگشت سرمایه به سرعت اتفاق می افتد.

پیدا کردن چنین کسب و کاری نیاز به تحقیق و بررسی دارد. فراز صنعت کار را برای شما راحت کرده است. ما به دلیل ارتباط گسترده ای که با کارآفرینان مختلف در ایران داریم اطلاعات زیادی هم از آن ها کسب کرده ایم و بازار کار آن ها را به خوبی می شناسیم؛ به همین دلیل می توانیم ایده های تاپ و پرسود را به شما معرفی کنیم تا شما هم به راحتی بتوانید کسب و کار خود را ایجاد کنید و از درآمد آن لذت ببرید.

احتمالا تا صحبت از کسب و کار می شود گزینه های بسیار متعددی ذهن شما را درگیر می کند که چه شغلی می تواند با سرمایه کم رشد خوبی داشته باشد و شما را موفق کند. هر کسب و کاری مزایا و معایب خود را دارد. آیا فروش محصول می تواند گزینه خوبی باشد؟ یا تولید محصول از ارزش بیشتری برخوردار است؟ اگر اراده شما قوی باشد سخت ترین و غیر ممکن ترین کارها برای شما ممکن می شود زیرا هیچ بدنی در مقابل اراده اش ناتوان نیست.

کلیک کن به کارت میاد!  مراحل گرفتن مجوز تولید مایع ظرفشویی

ما به شما تولید را توصیه می کنیم. تولید می تواند شما را رشد بدهد و به مرور پیشرفت خوبی داشته باشید. در تولید هیچ وقت راکت نخواهید ماند و همیشه در حال پیشرفت هستید و درآمد شما همیشه رو به افزایش است.

خط تولید با درامد تضمینی

تولید چی خوبه؟ (تولید با سود تضمینی)

بعد از مطالعه مقاله خط تولید با درامد تضمینی این اولین سوالی است که ذهن شما را درگیر خواهد کرد. ما در اینجا ۳ ایده بسیار عالی را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن به راحتی می توانید درآمد میلیاردی داشته باشید. یک ضرب المثل است که می گوید اگر حتی یک نفر در کسب و کاری موفق شده تو می توانی دومین نفر آن باشی! و اگر هیچ کس در آن زمینه موفق نشده است تو می توانی اولین نفر باشی!

ایده هایی که قرار است از آن صحبت کنیم تاکنون افراد بسیاری را موفق کرده است و بسیاری را به درآمدهای میلیاردی رسانده است. هنوز که هنوز است این ایده ها افراد بسیاری را به موفقیت بالایی می رساند. ایده هایی که ریسک بسیار پایینی دارد و درآمد بسیار بالایی! شما هم می توانید با استفاده از این ایده های تاپ به موفقیتی بزرگ برسید پس در ادامه با ما همراه باشید.

پرسودترین خط تولید در ایران

اگر می خواهید با پرسود ترین خط تولید در ایران آشنا شوید و ما برای راه اندازی خط تولید با درامد تضمینی به شما ایجاد خط تولید مواد شوینده را معرفی می کنیم. این خط تولید هم اکنون توسط افراد بسیاری در حال انجام است و افرادی نیز در حال شروع و ایجاد آن هستند. مواد شوینده بسیار گسترده است که شامل شامپو، مایع ظرفشوی، مایع دستشویی، وایتکس، تیرک و… می شود. وسعت مواد شوینده بسیار زیاد است و شما می توانید یکی را انتخاب کنید و به صورت تخصصی روی آن فعالیت کنید. شاید با خود بگویید راه اندازی چنین کارخانه ای کاری بسیار سخت و نیاز به سرمایه زیادی دارد اما سخت در اشتباهید. هزینه راه اندازی خط تولید مواد شوینده از ۷۰ میلیون شروع می شود یعنی شما می توانید داخل یک زیرزمین یا حتی یک کارگاه کوچک خط تولید بسیار کوچکی با ۷۰ میلیون احداث کنید و تولید خود را شروع کنید.

در صنایع شیمایی علاوه بر تولید مواد شوینده می توان از تولید دیگر محصولات صنعتی مانند تولید روغن موتور استفاده کرد. روغن موتور امروزه مورد مصرف تمامی خودروها می باشد و هر خودرویی در بازه های زمانی مختلف باید روغن موتور خود را تعویض نماید از این رو ایجاد خط تولید روغن موتور و بسته بندی آن می تواند گزینه بسیار مناسبی برای کارآفرینان باشد.

کلیک کن به کارت میاد!  ترکیبات شیشه پاکن

شروع با این مبالغ بسیار منطقی می باشد ضمن این که بازار مواد شوینده بسیار داغ داغ است. زیرا تقاضای مواد شوینده به شدت بالا است و شما می توانید فروش خود را از همان روزهای ابتدایی شروع کنید. با افزایش فروش می توانید کارگاه خود را ارتقا دهید و تبدیل به یک کارخانه بسیار بزرگ شوید.

ما می توانیم به شما کمک کنیم تا به راحتی خط تولید خود را راه اندازی کنید. فقطر کافی است تماس بگیرید تا با بودجه شما بهترین خط تولید را برای شما راه اندازی کنیم.

در صورت نیاز به مشاوره در زمینه احداث مواد شوینده با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره تماس: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

شماره تماس دوم: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

واتساپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

خط تولید محصولات نوشیدنی

دومین کسب و کاری که خیلی پر درآمد است و می توان آن را به عنوان خط تولید با درامد تضمینی معرفی کرد ایجاد خط تولید محصولات نوشیدنی است. امروز همه می دانند که بازار آبمیوه در ایران چقدر رونق دارد و راه اندازی خط تولید آبمیوه تا چه اندازه می تواند پر سود و مطمئن باشد.

آیا می دانید آبمیوه را به چه روش هایی تولید می کنند؟

  • آبمیوه: به صورت طبیعی از فشردن میوه یا رقیق کردن کنسانتره ایجاد می شود.
  • نکتار: از مخلوط کردن آبمیوه با آب و شکر و سایر افزودنی ها تولید می شود و باید بین ۳۰ الی ۵۰ درصد از آبمیوه طبیعی استفاده شود.

آبمیوه ها می تواند انواع مختلفی داشته باشد مثلا رقیق باشد یا غلیظ، تفاله دار باشد یا معمولی، دارای تخم شربتی و… باشد.

راه اندازی خط تولید آبمیوه می تواند به سرعت سرمایه شما را بازگرداند و شما را در این زمینه موفق کند. برای احداث خط تولید انواع نوشیدنی با استفاده از دستگاه پرکن مایعات و… می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و اطلاعات لازم را برای ایجاد خط تولید آبمیوه دریافت کنید.

باید دانست که خط تولید محصولات نوشیدنی دایره گسترده ای دارد و محدود به آبمیوه نیست و شامل موارد زیر نیز می باشد:

  • خط تولید دوغ: دوغ یکی از پرمصرف ترین محصولاتی است که طرفداران بسیاری دارد به همین دلیل راه اندازی خط تولید دوغ نیز می تواند درآمد بسیاری برای شما ایجاد کند.
  • خط تولید آب معدنی: آب معدنی مخصوصا در فصول گرم سال یکی از پرمصرف ترین نوشیدنی ها می باشد. بسیاری از افراد به دلیل موارد بهداشتی در بیرون از منزل از آب معدنی استفاده می کنند. حاشیه سود این محصول بسیار بالا است و تولید آن درآمد خوبی به همراه دارد.

خط تولید مواد غذایی مختلف

خط بسته بندی عسل و مربا (تولید کوچک با تضمین خرید) امروزه جزء کسب و کارهای بسیار موفق شده است. مردم علاقه زیادی به عسل و مربا دارند و در سبد خانوار آن ها همیشه وجود دارد. امروزه عسل به شدت در حال فروش عسل، در فضای مجازی و حضوری آمارهای عجیبی از فروش عسل به گوش می رسد و فروشندگان عسل معمولا مشتریان ثابت و فراوانی دارند. به راحتی می توانید با سرمایه کم این کسب و کار را برای خود ایجاد کنید و از درامد آن لذت ببرید. فراز صنعت می تواند مشاوره کامل در زمینه خط تولید مربا به شما بدهد فقط کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با یک میلیارد

در صورتی که می خواهید کسب و کاری موفق داشته باشید چه خوب است که به عنوان یک تولید کننده شناخته شوید. به راحتی می توانید با تولید و استراتژی فروش بازار خود را به دست بگیرید و به عنوان یک کارافرین شروع به فعالیت کنید. مطمئنا افراد زیادی با واسطه و بدون واسطه از شغلی که شما ایجاد کرده اید بهره مند می شوند و به کسب درامد می پردازند.

مواد غذایی دایره گسترده ای دارد که تولید آن شامل موارد زیر نیز می شود:

  • خط تولید روغن خوراکی: روغن خوراکی به هیچ عنوان از لیست کالاهای اساسی حذف نمی شود و تولید آن همیشه با درآمد بالایی همراه است.
  • خط تولید شیره: شیره نیز بازار داغی دارد و مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور از این محصول استفاده می کنند. تولید شیره خرما و انگور جزء پردرآمدترین خط تولیدها می باشد.
  • خط تولید رب: رب یک چاشنی پر مصرف است، معمولا تمامی غذاهای ایرانی با چاشنی رب تولید می شود به همین دلیل تولید آن می تواند درآمد بالایی داشته باشد.
  • خط تولید سس: سس ها امروزه جایگاه خوبی در سبد کالای خانواده ها پیدا کرده است. تولید سس به دلیل این که تقاضای بالایی دارد کاملا منطقی است و درآمد بالایی دارد.
  • خط تولید کشک: مصرف کشک از گذشته تاکنون در میان خانواده ها وجود دارد امروزه تولید کشک صنعتی با استقبال زیادی همراه شده است و مصرف کنندگاه زیادی را به دنبال دارد به همین دلیل تولید کشک می تواند انتخابی درست برای کارآفرینان می باشد.

شرکت فراز صنعت با سال ها فعالیت در زمینه تجهیزات انواع خط تولید به کارافرینان کشور کمک می کند تا بتوانند روند تولید را بدون مشکل و با سرعت بیشتری انجام دهند. بعد از راه اندازی خط تولید شما تمامی دستگاه ها را تا ۲ سال گارانتی می کنیم و تا ۱۰ سال برای ارائه خدمات پس از فروش همراه شما هستیم تا بدون هیچ نگرانی روند تولید خود را پیش ببرید. ما برای فروش بهتر شما کمک خواهیم کرد که بازار هدف خود را سریع تر پیدا کنید و خیلی زود تولید خود را ارتقاء دهید.

شرکت فراز صنعت می تواند با ارائه فرمولاسیون به شما کمک کند تا تولید خود را با کیفیت بیشتری انجام دهید.

جهت مشاوره رایگان جهت راه اندازی خط تولید با درامد تضمینی و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره تماس: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

شماره تماس دوم: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰