خط تولید و بسته بندی روغن خوراکی

1.-1

تاریخ انتشار : 

بهمن 2, 1400

شاید شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که قصد دارید خط تولید روغن خوراکی راه اندازی کنید. اگر شما هم نیاز به این تجهیزات دارید پیشنهاد می شود دو نمونه ویدیو از عملکرد دستگاه های فراز صنعت را مشاهده کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای تهیه دستگاه های مورد نیاز بگیرید. جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

صفر تا صد خط بسته بندی روغن خوارکی

مشاوره رایگان

آیا برای تهیه محصولات نیاز به مشاوره دارید ؟

فیلم عملکرد دستگاه پرکن روغن خوراکی

خط تولید روغن خوراکی شرکت پگاه
راه اندازی خط تولید روغن امگانو

آشنایی با خط تولید روغن خوراکی

خط تولید روغن خوارکی در ایران و خارج از کشور (خط بسته بندی روغن خوراکی) توسط فراز صنعت راه اندازی می شود. این کسب و کار با توجه به تقاضایی که در جامعه وجود دارد جزء پردرامد ترین کسب و کارها می باشد.

این صنعت هیچگاه اشباع نمی شود زیرا تقاضای روغن خوراکی در تمامی روزهای سال به شدت زیاد است و از گذشته تاکنون استفاده از روغن در میان خانواده ها وجود داشته است.

تولید و بسته بندی روغن طی فرایندی در کارخانه ها انجام می شود و مراحل آن به شرح زیر است:

  • تمیز کردن دانه ها؛
  • آسیاب کردن دانه ها؛
  • فرایند روغن گیری از آن ها؛
  • تصفیه روغن ها؛
  • پرکردن آن ها به وسیله دستگاه پرکن در ظروف مخصوص؛
  • لیبل زنی توسط دستگاه لیبل زن؛
  • بسته بندی آن توسط دستگاه شیرینگ پک و ارسال محصول به بازار.

شرکت ماشین سازی فراز صنعت در زمینه خط بسته بندی روغن خوراکی به صورت تخصصی فعالیت می کند و تمامی تجهیزات لازم را به صورت صفر تا صد راه اندازی و نصب می کند. فراز صنعت در طول فعالیت ۲۰ ساله خود با استفاده از مهندسین نخبه در تلاش است بهترین تجهیزات را طراحی و تولید کند و انواع خط تولید را با قیمت رقابتی و بالاترین سطح کیفی در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

به طور کلی خط بسته بندی روغن شامل مخازن، دستگاه پرکن مایعات و دستگاه دربندی، دستگاه لیبل زن صنعتی، میز ترافیک، دستگاه بسته بندی و… است که محصول نهایی آماده انتقال به بازار می شود.

هزینه راه اندازی خط تولید روغن خوراکی

قیمت دستگاه های خط تولید و بسته بندی روغن مایع خوراکی بستگی به میزان تولید، بودجه و موارد این چنینی دارد. در خط تولید روغن خوراکی و بسته بندی آن ها از دستگاه ها مختلفی استفاده می شود. شرکت فراز صنعت تمامی دستگاه های مورد نیاز در خط بسته بندی روغن خوارکی را با بالاترین کیفیت ممکن طراحی و تولید می کند.

دستگاه های مورد نیاز در بسته بندی روغن خوراکی توسط فراز صنعت به صورت کاملا منصفانه قیمت گذاری شده است و شما می توانید تجهیزات مورد نیاز خود را با تضمین کیفیت + تضمین قیمت خریداری نمایید. در صورت نیاز به مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خط تولید بسته بندی روغن مایع مدت ها است توسط شرکت فراز صنعت در ایران و خارج از کشور طراحی و راه اندازی می شود.

لازم به ذکر است خطوط بسته بندی روغن خوراکی توسط فراز صنعت به صورت تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و راه اندازی می شود که خطوط نیمه اتوماتیک هزینه کمتری نسبت خط تمام اتوماتیک دارد و در صورت تمایل تولید تجهیزات مورد نیاز به صورت سفارشی نیز امکان پذیر می باشد.

خط تولید روغن خوراکی در مقیاس کوچک

بسیاری از افراد بعد از تماس و مشاوره با ما سوال می پرسند که آیا امکان راه اندازی خط تولید و بسته بندی روغن خوراکی در مقیاس کوچک وجود دارد؟ پاسخ بله است شرکت فراز صنعت با توجه به حجم تولید و بودجه شما اقدام به تولید دستگاه های مورد نیاز می کند و حتی امکان تولید سفارشی دستگاه ها متناسب با بودجه شما امکان پذیر می باشد.

در صورتی که تمایل دارید خط تولید روغن خوراکی را با بودجه محدودتر و در مقیاس کوچکتری انجام دهید خط بسته بندی نیمه اتوماتیک می تواند بسیاری از هزینه ها را کاهش دهد ضمن این که امکان ارتقاء آن در آینده برای شما وجود دارد.

دستگاه های خط تولید روغن خوراکی

در خط تولید و بسته بندی روغن خوراکی نیاز به دستگاه ها و تجهیزاتی دارید که شرکت فراز صنعت تمامی دستگاه های مورد نیاز در بخش بسته بندی روغن خوراکی را طراحی و تولید می کند. دستگاه های مورد نیاز را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم.

برای راه اندازی خط تولید روغن نیاز به تجهیزات بسیاری داریم، اما اغلب کارآفرینان عزیز برای کاهش هزینه ها ماده اولیه رو به صورت آماده تهیه کرده و قسمت بسته بندی را در کارگاه های خود انجام می دهند که برای این خط نیاز به مخازن، دستگاه پرکن مایعات، پمپ غلیظ کش، دستگاه لیبل زن چند منظوره، میز ترافیک و دیگر تجهیزات، بسته به سرمایه و نیاز مشتریان می باشد که در میان تمامی این تجهیزات، پرکن مایعات از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد.

پرکن روغن خوراکی از جهت سهولت کار و تسریع در امر بسته بندی و ظرفیت تولید کارخانه یا کارگاه از اهمیت زیادی برخوردار است.

دستگاه پرکن مایعات در خط تولید روغن

در خط بسته بندی روغن خوراکی جهت پرکردن بطری های روغن به دستگاه پرکن مایعات نیاز است. پرکن روغن خوراکی یکی از پرکاربردترین دستگاه ها جهت راه اندازی خط تولید روغن خوراکی است. این دستگاه به صورت اتومات یا نیمه اتومات ساخته و مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه های پرکن روغن مایع خوراکی فرازصنعت شامل پرکن های روتاری همراه با درب گذار و دربند اتومات و دستگاه پرکن خطی ۸ نازل سرووموتور که به صورت دقیق به تولید ۳۵۰۰ بطری یک لیتری روغن در ساعت می پردازد. این دستگاه مناسب برای کارخانجات بزرگ با تنوع محصولات برای انواع ظروف در حجم های مختلف می باشد که میتوانند از ۱ لیتر تا ۵ لیتر را به راحتی تزریق انجام دهد.

انتخاب نوع دستگاه پرکن در تعیین هزینه های شما تاثیر بسیاری می تواند داشته باشد که البته باید با توجه به حجم تولید و بسته بندی روزانه آن را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین دستگاه را انتخاب نمایید.

قیمت دستگاه پرکن روغن خوراکی

نگران هزینه راه اندازی خط تولید روغن خوراکی (خط  بسته بندی روغن خوراکی) نباشید. دستگاه های پرکن روغن خوراکی جهت راه اندازی خط تولید توسط شرکت فراز صنعت با قیمت بسیار منصفانه تولید و عرضه می شود. شرکت فراز صنعت با بررسی بهترین مدل های داخلی و خارجی، سعی کرده است تمامی محصولات خود را با درجه کیفی بسیار بالا و قیمت رقابتی طراحی و تولید کند. شما می توانید بعد از مقایسه کیفیت ها و قیمت ها با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. هدف فراز صنعت در طول سال ها فعالیت خود جلب رضایت مشتریان بوده است و هم اکنون توانسته ایم نظر بسیاری از کارافرینان بزرگ کشور را به خود جلب نماییم. جهت اطلاع از قیمت خط تولید روغن مایع خوراکی فقظ کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

انواع دستگاه پرکن مایعات فرازصنعت

  • پرکن تک نازل سیلندر پیستونی نیمه اتومات برای تزریق شیشه های روغن دارویی از حجم ۳۰ گرم تا ظروف ۲ لیتری مورد استفاده قرار می گیرد و دارای مخزن ۵۰ لیتری و مجهز به گرمکن و میکسر است این دستگاه پرکن یکی از دستگاه های اقتصادی و با قیمت مناسب می باشد که می تواند باعث کاهش هزینه های شما در خط بسته بندی روغن شود. این دستگاه نیاز به برق و پمپ ندارد و کارکرد دستگاه توسط باد انجام می شود که همین موضوع سبب کاهش بسیاری از هزینه ها شده است. در صورت تمایل امکان افزایش نازل ها نیز وجود دارد؛
  • پرکن ۶ نازل یا ۸ نازل روتاری همراه با درب گذار و دربند اتومات با ظرفیت ۲۲۰۰ بطری یک لیتری در ساعت است و  قابل استفاده فقط برای ظروف PET می باشد؛
  • پرکن خطی ۶ نازل سرووموتور تمام اتومات با ظرفیت ۳۵۰۰ بطری یک لیتری در ساعت برای انواع ظروف تا حجم ۵ لیتر با قابلیت افزایش نازل ها جهت افزایش ظرفیت تولید و تسریع در امر بسته بندی می باشد. در حال حاضر پرکن خطی فراز صنعت یکی از پرفروش ترین دستگاه های موجود است که در خطوط اتوماتیک کاربرد بسیاری دارد.

تمامی دستگاه های پرکن دارای مزیت های مخصوص به خود می باشد اما دستگاه پرکاربرد و پرفروش فرازصنعت دستگاه پرکن خطی سرووموتور با قابلیت تزریق برای انواع ظروف تا حجم ۵ لیتر است که این قابلیت باعث سرعت بخشیدین در امر تزریق محصول می شود که از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد.

توجه: اگر به دنبال خط تولید روغن موتور هستید می توانید روی لینک آن کلیک کنید.

کارخانه بسته بندی روغن خوراکی

  • اگر شما قصد ایجاد کارخانه بسته بندی روغن خوراکی را دارید و می خواهید به سهم خود در بازار بزرگ روغن نقشی داشته باشید فراز صنعت از صفر تا صد ایجاد و راه اندازی کارخانه همراه شما است تا بتوانید با توجه به بودجه خود بهترین کارخانه تولید روغن را ایجاد کنید. بهتر است قبل از هر کاری با کارشناسان مجرب فراز صنعت ارتباط بگیرید تا بعد از مشاوره رایگان و با توجه به بوجه شما راهنمایی های لازم را جهت ایجاد خط تولید روغن و خرید دستگاه پرکن روغن خوراکی انجام دهیم.

    جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های زیر تماس بگیرید:

    شماره تماس: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

    شماره تماس دوم: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

    واتساپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

مخزن استیل و میکسر در خط بسته بندی روغن خوراکی

در خط بسته بندی روغن خوراکی همان طور که در مطالب فوق به آن اشاره کردیم از مخزن استیل استفاده می شود که ویژگی های مخزن استیل فراز صنعت به شرح زیر است:

مخازن از جنس ورق های استیل ۳۰۴ و ۳۱۶  ساخته می شود؛

جداره میانی برای انتقال حرارت بهتر به صورت شانه تخم مرغی طراحی شده است؛

سیستم CIP نردبانی؛

مخازن در ظرفیت های ۵۰۰ الی ۵۰۰۰ لیتر قابلیت ساخت را دارد؛

موتور گیربکس استفاده شده در مخازن از جنس موتور، موتوژن تبریز می باشد.

دستگاه لیبل زن در خط بسته بندی روغن مایع

دستگاه لیبل زن یکی از دستگاه های بسیار مهم در خط تولید و بسته بندی است. از دستگاه لیبل زن جهت برچسب زدن اطلاعات محصول روی ظروف استفاده می شود که علاوه بر زیبا سازی محصول باعث جلب اعتماد، برند سازی، مشخص کردن اطلاعات مربوط به محصول تولید شده و… می شود.

دستگاه لیبل زن صنعتی نیز انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

  1. دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک دو منظوره: یکی از بهترین دستگاه های موجود است این دستگاه قابلیت لیبل زنی به صورت دو طرفه بر روی ظروف گرد و تخت را دارد و در حال حاضر جزء پرفروش ترین دستگاه های لیبل زن موجود در بازار می باشد؛
  2. دستگاه لیبل زن پشت چسب دار: این دستگاه نیز به صورت اتوماتیک بوده و قابلیت برچسب زنی بر روی محصول را با سرعت بسیار مطلوبی انجام می شود این دستگاه در واقع ورژن قبلی دستگاه لیبل زن اتومات دو منظوره است که بسیار پرفروش نیز می باشد؛
  3. دستگاه شیرینگ لیبل بخار: این دستگاه لیبل زن با قابلیت شیرینگ pvc به صورت دستی توسط اپراتور بر روی انواع مختلف ظروف مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه عملکرد این دستگاه به این صورت است که اپراتور لیبل برش خورده را روی محصول قرار می دهد و محصول روی نوار نقاله حرکت می کند تا از دهانه حرارتی عبور کند و لیبل چسبانده می شود؛
  4. شیرینگ لیبل تونلی: عملکرد این دستگاه به این صورت است که دستگاه با استفاده از هوای گرم لیبل و برچسب محصول را بر روی ظروف می چسباند و برای انواع ظروف مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ غلیظ کش در تولید و بسته بندی روغن

منو پمپ یا پمپ غلیظ کش دستگاهی است که برای جا به جایی و انتقال روغن خوراکی از مخازن به دستگاه های پرکن استفاده می شود. این دستگاه برای جا به جایی مایعات غلیظ و رقیق کاربرد بسیاری دارد.

ویژگی های این دستگاه به شرح زیر است:

  • تمام قسمت های درگیر با مواد از جنس فولاد مقاوم در برابر سایش و آلیاژ مقاوم در برابر خوردگی مانند ۳۱۶ss  و ۳۰۴ss   می باشد؛
  • قابلیت انتقال مواد با درجه زیر صفر الی ۱۶۰ درجه سانتی گراد؛
  • قابلیت انتقال مواد با حجم دلخواه؛
  • پمپاژ انواع مایعات غلیظ و رقیق؛
  • پمپاژ مواد بدون آسیب رساندن به بافت ماده.

شیرینگ پک در خط تولید روغن خوراکی

در آخرین مرحله جهت بسته بندی محصولات خود و آماده کردن آن ها برای انتقال به بازار به دستگاه شیرینگ پک نیاز دارید. این دستگاه عملیات بسته بندی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

شیرینگ پک با توجه به کارایی که دارد انواع مختلفی دارد که به شر زیر می باشد:

  1. شیرینگ پک اتومات کفی دار: این دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک می باشد. طراحی و ساخت المنت ها به گونه ای انجام شده است که مصرف برق را تا حد زیادی کاهش می دهد. کارایی این دستگاه به این صورت است که بطری های روغن به صورت منظم به داخل فیکسچر پارویی به داخل کوره انتقال پیدا می کند. پس از حرارت دیدن نایلون در داخل کوره و خروج آن، فن های خنک کننده محصول را خنک می کند که باعث جذب نایلون به دور محصول می شود؛
  2. شیرینگ پک تونلی نیمه اتومات شوتر دار: عملکرد این دستگاه به صورت نیمه اتوماتیک می باشد به این صورت که قرار دادن بسته در داخل شوتر با دست انجام می شود و بعد از فرمان پدال اپراتور مراحل شیرینگ و بسته بندی به صورت اتوماتیک انجام می شود؛
  3. شیرینگ پک کابینی: یکی از ساده ترین و ارزان ترین مدل های شیرینگ پک است که به صورت نیمه اتوماتیک می باشد. در این دستگاه عملیات رول گذاری، هدایت بین کابین حرارتی و برداشتن بسته از  داخل دستگاه توسط اپراتور می باشد.

گارانتی برای تجهیزات بسته بندی روغن خوراکی

شرکت ماشین سازی فرازصنعت با داشتن مهندسین فنی و کارکنان مجرب با هدف مشتری مداری هر پروژه یا ماشین آلات مورد نیاز مشتریان عزیز را از مرحله مشاوره، نصب تا راه اندازی را بطور کامل پشتیبانی لازم را بر عهده گرفته تا رضایت کامل مشتریان خود را فراهم نماید.

سرویس دهی و خدمات پس از فروش فرازصنعت دارای ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است که توسط مهندسین و متخصصین فرازصنعت برای مشتریان محترم در سراسر ایران ارائه می گردد. مدت زمان تحویل دستگاه از زمان عقد قرارداد ۳۰ الی ۴۰ روز کاری می باشد که نصب در محل و آموزش به صورت رایگان انجام می شود.

برای راه اندازی خطوط تولیدی خود در مشهد و دیگر استان ها با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دانلود پی دی اف خط تولید روغن خوراکی

در صورتی که می خواهید پی دی اف خط تولید روغن را داشته باشید می توانید از لینک زیر دانلود کنید

سوالات متداول

تجهیزات بسته بندی برای خط بسته بندی روغن خوارکی شامل دستگاه پرکن مایعات، دستگاه لیبل زن صنعتی، مونو پمپ غلیظ کش، مخزن استیل و دستگاه شیرینگ پک می شود.

هزینه راه اندازی خط بسته بندی روغن خوراکی بستگی به حجم تولید، اتومات و نیمه اتومات و مواردی از این قبیل دارد که هنگام مشاوره می توانید نسبت به هزینه ها اطلاعات کاملی به دست بیاورید.

ویدیوهای مربوط به روغن خوراکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *