خط تولید با یک میلیارد

خط-تولید-یک-میلیارد-فراز-صنعت-1-e1702378864866

تاریخ انتشار : 

1402/09/21
3.5/5 - (2 امتیاز)

کسب و کار با ۱ میلیارد

اگر شما هم به فکر این هستید که خط تولید با یک میلیارد (راه اندازی خط تولید با ۱ میلیارد) ایجاد کنید شرکت فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه راه اندازی خط تولید برای کارآفرینان، به شما مشاوره رایگان می دهد و بهترین اطلاعات را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید با ۱ میلیارد تومان اقدام به راه اندازی خط تولید کنید و به جمع تولید کنندگان کشور بپیوندید. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

مشاوره رایگان و فروش: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

صفر تا صد راه اندازی خطوط تولید با فراز صنعت

خط تولید با یک میلیارد قابل راه اندازی می باشد فقط کافی است انتخاب درستی انجام دهید که علاوه بر این که بازگشت سرمایه در کوتاه مدت داشته باشید کسب و کاری راه اندازی کنید که بتوانید فروش محصول خود را نیز انجام دهید.

در مشاوره هایی که با فراز صنعت انجام می شود بارها توسط کاربران سوال شده است که با یک میلیارد چیکار کنم در ۱۴۰۲؟ یا این که با یک میلیارد چیکار میشه کرد؟ و با یک میلیارد چه شغلی راه بندازم؟ ما در این جا به طور کامل توضیح داده ایم و حتی می توانید مشاوره رایگان و تلفنی نیز داشته باشید.

مهم ترین بخش تولید برای هر تولید کننده ای بخش فروش محصول می باشد پس باید محصولی را برای تولید انتخاب کرد که بتوانید بعد از تولید به آسانی بازار را پیدا کرده و محصول خود را به فروش برسانید.

ما در این جا خط تولیدهایی را معرفی می کنیم که نیاز اساسی خانواده ها می باشد یعنی محصولی که جزء کالاهای اساسی خانواده ها به شمار می آید.

زمانی که محصول تولید شده جزء کالاهای اساسی باشد فروش آن نیز ساده تر است زیرا در این محصولات تقاضا همیشه وجود دارد و اگر شما محصولی با کیفیت و با قیمت منصفانه تولید کنید به راحتی می توانید در بازار، مشتریان خود را داشته باشید.

کلیک کن به کارت میاد!  مشکلات تولید مواد شوینده

بسیاری از تولید کنندگان طبق بررسی ها و گفتگوهایی که با آن ها داشته ایم فروش محصول خود را از بازار محلی شروع کرده اند و کم کم سطح بازاریابی را گسترده کرده اند و هم اکنون فروش قابل توجه ای دارند.

این مطلب نشانه گر آن است که اگر با یک استراتژی درست و محصول باکیفیت، شروع به معرفی محصولی کنید که تقاضای بسیار بالایی دارد مطمئنا با استقبال مناسبی رو به رو خواهید بود.

راه اندازی خط تولید با یک میلیارد

اگر قصد راه اندازی خط تولید با سرمایه یک میلیارد دارید یکی از بهترین پیشنهادات برای راه اندازی خط تولید در حال حاضر خط تولید مواد شوینده می باشد.

خط تولید مواد شوینده با توجه به بازار پرتقاضایی که دارد یک کسب و کار منطقی برای راه اندازی می باشد. با یک نگاه جزئی به اطرافمان متوجه خواهیم شد که در طول روز هر کسی در خانواده با انواع مواد شوینده سرکار دارد و روزانه اقدام به خرید آن می کنند.

تقاضا در بازار سبب می شود هر روز کارافرین های بسیاری در شهرهای مختلف اقدام به راه اندازی این کسب و کار کنند چرا که هم حاشیه سود مناسبی دارد و هم این که فروش این محصول به راحتی در تمامی سوپر مارکت ها، فروشگاه های مواد شوینده و همچنین بازار عمده فروشان انجام می شود.

فقط کافی است محصول شما کیفیت مناسبی داشته باشد و با قیمت مناسبی نیز وارد بازار نمایید.

راه اندازی خط تولید مواد شوینده با یک میلیارد تومان

راه اندازی خط تولید مواد شوینده با یک میلیارد تومان-فراز صنعت

اگر قصد راه اندازی خط تولید مواد شوینده با یک میلیارد دارید شرکت فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه راه اندازی انواع خط تولید می تواند صفر تا صد خط تولید مواد شوینده را برای شما راه اندازی کند فقط کافی است تماس بگیرید تا به طور کامل در این زمینه راهنمایی شوید.

تجهیزات خط تولید مواد شوینده با یک میلیارد

برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده با سرمایه یک میلیارد تومانی در ابتدای کار نیاز به فضایی برای راه اندازی خط تولید دارید که اگر می خواهید مجوز نیز بگیرید باید از بهداشت و سازمان های مربوطه  در مورد فضای مورد نیاز در شهر خود سوال کنید.

زیرا با توجه به شهری که زندگی می کنید فضای استانداردی که سازمان مربوطه تایید می کند متراژ متفاوتی دارد.

اما تجهیزاتی که مورد نیاز است صفر تا صد آن را شرکت فراز صنعت طراحی و تولید می کند.

به صورت کلی تجهیزات مورد نیاز برای خط تولید مواد شوینده در این جا معرفی می شود.

دستگاه تصفیه آب RO

یکی از تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خط شوینده دستگاه تصفیه آب می باشد که در واقع این دستگاه، آب مورد نیاز را برای تولید مواد شوینده با ایجاد تغییراتی در آن آماده سازی می کند.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با 500 میلیون

مخازن مورد نیاز

با توجه به راه اندازی خط تولید خود به صورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک نیاز به مخازن پلی اتیلین، مخزن استیل و… دارید که آب تصفیه شده به این مخازن منتقل شده و در نهایت در مخزن استیل با استفاده از مواد اولیه، ساخت مواد شوینده انجام می شود.

مونو پمپ غلیظ کش در خط شوینده

جهت جا به جایی مواد از مخازن به دستگاه پرکن مایعات نیاز به دستگاهی به نام مونو پمپ داریم که این عمل را انجام می دهد.

دستگاه پرکن مایعات در خط تولید با یک میلیارد

یکی از تجهیزات مورد نیاز در خط تولید شوینده، دستگاه پرکن مایعات می باشد. این دستگاه انواع مختلفی دارد که با توجه به بودجه و نیاز شما و همچنین نوع خط تولید شما (فول اتومات و نیمه اتومات) یکی از آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بعد از انتقال مواد از مخازن به مخزن دستگاه پرکن مایعات عملیات پرکردن ظروف مواد شوینده توسط این دستگاه انجام می شود.

دستگاه دربند در خط تولید شوینده

دستگاه دربند همان طور که از نامش پیدا است عملیات دربندی محصولات را انجام می دهد این دستگاه در دو نوع دستی و اتوماتیک موجود می باشد که با توجه به نیاز شما یکی از این ها مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه لیبل زن صنعتی در خط تولید با یک میلیارد

یکی از تجهیزات مورد نیاز در خط شوینده دستگاه لیبل زن می باشد این دستگاه عملیات لیبل و برچسب زنی بر روی ظروف محصول را انجام می دهد. یکی از مهم ترین تجهیزات جهت زیبا سازی محصول و همچنین آماده سازی محصول برای انتقال به بازار دستگاه لیبل زن می باشد.

توسط دستگاه لیبل زن، برچسب محصول که شامل اطلاعات محصول شما است روی ظرف مورد نظر چسبانده می شود.

این دستگاه نیز انواع مختلفی دارد که با توجه به نیاز شما یکی از آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

میز ترافیک گردان در خط شوینده

از این دستگاه معمولا در کارخانه هایی که تیراژ بالا برای تولید دارند مورد استفاده قرار می گیرد. محل قرار گیری این دستگاه در ابتدا یا انتهای خط تولید است که جهت ردیف کردن و نگه داشتن ظروف مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه جت پرینتر در خط تولید شوینده

توسط دستگاه جت پرینتر عملیات لیبل زنی از قبیل تاریخ تولید و انقضاء، قیمت و… روی محصول درج می شود.

دستگاه چسب زن کارتن

توسط دستگاه چسب زن کارتن محصولاتی که درون کارتن قرار می گیرد را با چسب بسته بندی می کند که جا به جایی آسانی داشته باشد.

کلیک کن به کارت میاد!  دستگاه لیبل زن آب معدنی

انواع محصولات شوینده که می توان با یک میلیارد تولید کرد

مواد شوینده طیف گسترده ای دارد و امکان راه اندازی هر کدام از آن ها نیز وجود دارد. پیشنهاد می شود در ابتدای کار به صورت تمرکزی روی یک محصول فعالیت کنید تا بتوانید محصول خوبی را در بازار ارائه کنید بعد از آن می توانید دیگر محصولات شوینده را در سبد تولید خود قرار دهید.

انواع مواد شوینده که امکان تولید آن وجود دارد به شرح زیر می باشد:

  • تولید مایع ظرفشویی؛
  • تولید مایع دستشویی؛
  • تولید وایتکس؛
  • تولید انواع سفید کننده ها؛
  • تولید انواع شامپوها؛
  • تولید محصولات کارواشی؛
  • تولید شوینده های نانو؛
  • و… .

پیشنهادات دیگر برای راه اندازی خط تولید با یک میلیارد

  1. خط تولید مربا و مارمالاد: تولید مربا نیز با توجه به محبوبیتی که دارد می تواند منطقی باشد؛
  2. خط تولید عسل: تولید و بسته بندی عسل در صورتی که شناختی از بازار آن داشته باشید می تواند به صرفه باشد؛
  3. خط تولید سس: تولید سس نیز با توجه به تقاضایی که در بازار دارد تولید آن توجیح دارد و می توانید استارت آن را انجام دهید؛
  4. خط تولید کشک: تولید کشک مایع نیز در صورتی که بتوانید محصولی باکیفیتی را تولید کنید و بازاریابی قوی داشته باشید بسیار مناسب می باشد؛
  5. خط تولید شیره: تولید شیره خرما و انگور نیز بازار خودش را دارد و حتی در بعضی از شهرهای ایران فروش بسیار مطلوبی دارد؛
  6. خط تولید روغن خوراکی: روغن مایع خوراکی نیز یکی از محصولات پر مصرف و پرتقاضا می باشد و تولید آن می تواند بسیار مناسب باشد.

صفر تا صد خط تولید مواد غذایی و شوینده توسط فراز صنعت قابل انجام است. برای تولید مواد شوینده باید تجربه و اطلاعات مناسب را در زمینه فروش و بازار محصول داشته باشید ضمن اینکه مواد غذایی بخاطر نظارت های بیشتری که دارد چالش های بیشتری نسبت به مواد شوینده دارد.

البته با تلاش و پشتکار می توان از تمامی چالش ها عبور کرد و محصولی باکیفیت را تولید و روانه بازار کرد.

شرکت ماشین سازی فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه راه اندازی انواع خط تولید می تواند هم اکنون خط تولید با یک میلیارد را به صورت صفر تا صد راه اندازی کند در صورت تمایل به مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان فراز صنعت تماس بگیرید.

مزایای راه اندازی خط تولید با ۱ میلیارد توسط فراز صنعت

  • تولید دستگاه ها با بالاترین سطح کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی؛
  • تضمین کیفیت + تضمین قیمت؛
  • گارانتی ۲۴ ماهه بدون قید و شرط؛
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی و ۲۴ ساعته؛
  • امکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با بودجه و نیاز مشتریان؛
  • نصب و راه اندازی رایگان خط تولید در محل مشتری؛
  • آموزش پرسنل شما در راستای عملکرد بهتر دستگاه ها؛
  • بازدید دوره ای کارشناسان فراز صنعت از محل تولید کنندگان جهت اطمینان از عملکرد مثبت دستگاه ها؛
  • جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات تلفنی و حضوری؛
  • و بسیاری از خدمات دیگر که بعد از خرید متوجه آن خواهید شد.