دستگاه لیبل زن آب معدنی

دستگاه-لیبل-زن-آب-معدنی-فراز-صنعت

تاریخ انتشار : 

1402/01/31
Rate this post

فروش دستگاه لیبل زن آب معدنی

دستگاه لیبل زن آب معدنی یکی از دستگاه های مورد نیاز برای خط تولید آب معدنی است. اگر شما هم نیاز به این دستگاه دارید پیشنهاد می شود جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها با شماره های زیر تماس بگیرید.

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد

دستگاه لیبل زن آب معدنی چیست و چه کارایی دارد شما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد دستگاه لیبل زن آب معدنی کسب می کنید.

  • آیا می دانید دستگاه لیبل زن آب معدنی چیست و فایده آن برای شمایی که دارای کارخانه آب معدنی هستید و یا قصد تاسیس چنین کارخانه ای را دارید چه چیزی می تواند باشد؟
  • آیا از مزایای استفاده از این دستگاه مطلع هستید و می دانید تا چه حد در فروش بیشتر محصولات شما موثر است؟
  • آیا می دانید با خرید دستگاه لیبل زن آب معدنی تا چه حد در تبلیغ محصولات خود موفق خواهید بود؟

در این مقاله قرار است به تمام پرسش هایی که در ذهن شما وجود دارد را پاسخ بدهیم.

دستگاه لیبل زن آب معدنی چیست؟

برای اینکه بدانید دستگاه لیبل زن آب معدنی چطور دستگاهی است ابتدا توجه شما را به بطری های آب معدنی که در تمام فروشگاه های سطح شهر از سوپر مارکت های کوچک گرفته تا بزرگترین هایپر مارکت ها به فروش می رسد را جلب می کنیم.

حتما دیده اید که این بطری ها دارای یک پوشش یا برچسبی به دور خود هستند که بر روی آن اطلاعاتی نظیر تاریخ تولید و انقضاء، وزن بطری، آرم بهداشت، بارکد،  مشخصات و آدرس محل تولید کننده و… درج شده است. این اطلاعات برای هر کالا و محصولی که باید به فروش برسد نیاز است و برای این منظور لیبل یا برچسب هایی را تهیه می کنند و بر روی کالا می چسبانند که انجام این کار را می توان با دستگاه لیبل زن پیش برد.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با 800 میلیون

اهمیت استفاده از دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی

همانطور که می دانید ما در عصر سرعت زندگی می کنیم و هر چه در این زمینه موفق تر باشیم به خصوص در حیطه فروش و تولید، نه تنها سود کلانی به دست آوریم بلکه می توانیم میزان سود و محبوبیت کالا در بین مردم را روز به روز با استفاده از به کارگیری دستگاه های به روز و مدرن افزایش دهیم. خب با ذکر این مقدمه قصد داریم تا به شما بگوییم اگر قصد تاسیس کارخانه تولید آب معدنی را دارید حتما و بدون هیچ تردیدی به دستگاه لیبل زن آب معدنی احتیاج پیدا خواهید کرد؛ چرا که تهیه لیبل بطری، آن هم به صورت دستی و استخدام افراد زیادی که بخواهند عملیات لیبل زنی را برای شما انجام بدهند، از جمله مولفه هایی است که خیلی زود شما را از دایره تجارت و بازاری که تماما بر پایه رقابت شکل گرفته است حذف می کند.

زیرا استخدام افراد به منظور لیبل زنی نه تنها بحث حقوق پرسنل را پیش می آورد بلکه از سرعت کار نیز به میزان قابل توجهی می کاهد؛ در حالی که استفاده از دستگاه لیبل زن آب معدنی شما را حرفه ای تر نشان می دهد و کمک بزرگی در پس انداز هزینه ها می کند.

برای اینکه تفاوت دو حالت مذکور را بهتر درک کنید برای شما یک نمونه از نتایجی که در این زمینه ثبت شده را ذکر می کنیم.

دانشگاه خود مختار چاپینگو وقتی اقدام به لیبل زنی دستی بطری ها کرد نتیجه ای که گرفت این بود که اولا کیفیت کار خوب از آب در نیامد و برچسب ها دور بطری می پیچیدند، ثانیا میانگین کار آماده شده در روز حدود ۱۰۰۰ عدد در ساعت کاری بود. در حالی که با استفاده از دستگاه لیبل زن، میزان بطری های آماده شده از ۱۰۰۰ عدد در روز، به ۴۰۰۰ عدد در هشت ساعت کاری رسید. گرچه هدف از این تحقیق طراحی دستگاه لیبل زن بود، اما ثابت کرد که برچسب زنی به صورت دستی چندان فایده ای ندارد و فرد را به راحتی از بازار رقابتی در این زمینه حذف می کند.

کلیک کن به کارت میاد!  مشکلات تولید مواد شوینده

خب تفاوت استفاده از این دو روش به خوبی مشهود است و اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می شود که تولید شما در سطح انبوه باشد.

یکی دیگر از عواملی که سبب می شود تا شما به سمت خرید این محصول اشتیاق پیدا کنید آن است که یکی از قدرتمند ترین راه های افزایش فروش، تبلیغات وسیعی ست که می توانید انجام دهید و خبر خوب اینکه خود این لیبل ها و کیفیتی که دارند بهترین معرف شما خواهد بود و مثل یک بازاریاب حرفه ای محصول شما را به همه معرفی می کنند و سبب محبوبیت محصول شما می شود، ضمنا اگر برچسب های شل و سستی که به صورت دستی چسبانیده شده اند، با اندک حرارت و یا عاملی دیگر از بین برود و باز شود، نمی توانید خیلی روی افزایش فروش خود حساب کنید.

نام این دستگاه شما را به اشتباه نیندازد؛ زیرا که دستگاه لیبل زن فقط مخصوص بطری آب معدنی نیست بلکه تمام انواع بطری های حاوی مواد خوراکی، شوینده ها، مواد شیمیایی و…  را نیز می شود با این دستگاه لیبل دار کرد.

دستگاه لیبل زن آب معدنی شامل چه اجزایی است؟

دستگاه لیبل زن آب معدنی دارای قطعات متفاوتی است که هرکدام از این قطعات در دستگاه به کار خاصی مشغول است و ایراد پیدا کردن حتی یک قطعه از آن، در روند کار لیبل زنی اختلال وارد می کند.

انواع دستگاه چاپ لیبل آب معدنی

دستگاه لیبل زن آ معدنی بر اساس کارکرد به چند دسته زیر تقسیم می شود:

  • دستگاه لیبل زن پشت چسب دار دو طرفه یا یک طرفه؛
  • دستگاه لیبل زن اتوماتیک دو منظوره؛

دستگاه لیبل زنی پشت چسب دار

دستگاه لیبل زن پشت چسبدار-فراز صنعت

از دستگاه لیبل زنی پشت چسب دار، غالبا برای ظروف گرد و تخت استفاه می شود، در خط تولید آب معدنی ها و بطری های دیگر نظیر مواد شوینده، خشکبار و یا هر چیز دیگری که در ظروف گرد و تخت قرار دارد از این دستگاه استفاده می شود.

کلیک کن به کارت میاد!  دستگاه پرکن مایعات غلیظ چیست؟

این نوع دستگاه به وسیله سنسورهایی که دارد، پس از اینکه لیبل در دستگاه قرار گرفت، محل قرار گیری لیبل روی بطری آب معدنی یا بطری های دیگر را معین کرده و لیبل را روی آن ها می چسباند. همچنین این دستگاه لیبل را دور تا دور بطری می چسباند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه مربوط به دستگاه لیبل زن پشت چسب دار مراجعه نمایید.

دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک دومنظوره چیست؟

دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک فراز صنعت

دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک دو منظوره نمونه جدید دستگاه های لیبل زن است که با ظاهر و امکانات جدید می باشد. در حال حاضر جدیدترین مدل دستگاه لیبل زن در شرق کشور می باشد که فروش بسیار بالایی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک دو منظوره مراجعه نمایید.

قیمت دستگاه لیبل زن آب معدنی

هر دستگاهی با توجه به میزان کارایی و سرعت عمل در لیبل زنی و کیفیتی که دستگاه دارد، قیمت های متفاوتی را برای آن باید در نظر گرفت. اگر می خواهید بدانید دستگاه منتخب شما چه قیمتی دارد، با دادن مشخصات آن به متخصصان سایت فراز صنعت ضمن کسب راهنمایی های دقیق می توانید از قیمت آن دستگاه مورد نظر آگاه شوید.

مزایای دستگاه لیبل زن بطری فراز صنعت

شما می توانید بعد از مشاوره رایگان با  کارشناسان فراز صنعت اقدام به خرید راحت، آسان و مطمئن نمایید؛ چراکه مشاوران و متخصصان سایت فراز صنعت در تمامی مراحل خرید شما را راهنمایی خواهند کرد و باید بدانید که با خرید این دستگاه تمامی آنچه از یک دستگاه لیبل زن خوب انتظار دارید یک جا برآورده می شود. فقط کافی است ویژگی های دستگاه را با مدل های مشابه مقایسه نمایید.

برخی از مزایای خرید از فراز صنعت به شرح زیر است:

  1. استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید دستگاه ها
  2. دوام، استحکام و عمر مفید بالا
  3. گارانتی ۲ ساله بدون قید و شرط
  4. خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی
  5. امکان سفارشی سازی در تولید دستگاه ها طبق نیاز مشتری
  6. ایجاد قیمت های رقابتی
  7. نصب و راه اندازی رایگان دستگاه ها در محل
  8. آموزش رایگان ۲ نفر از پرسنل شما برای کارایی بهتر
  9. مشاوره رایگان برای ایجاد انواع خط تولید
  10. تحویل به موقع و خیلی سریع زود تر از زمان درج شده در قرار داد
  11. تولید اختصاصی توسط شرکت فراز صنعت
  12. و دیگر خدماتی که بعد از خرید از متوجه آن خواهید شد.