دستگاه پرکن مایعات غلیظ چیست؟

پرکن-2-نازل-مایعات-غلیظ

تاریخ انتشار : 

مرداد 27, 1401
Rate this post

دستگاه پرکن مایعات غلیظ چیست؟ این سوال افرادی است که تازه با ماشین آلات صنعتی آشنا شده اند و قصد راه اندازی خط تولید دارند. در گذشته فراز صنعت در دسته بندی دستگاه پرکن مایعات توضیح کاملی از انواع مختلف این دستگاه به همراه قیمت آن داده است با این حال به دلیل سوال برخی از افراد لازم دانستیم مقاله ای جدا در این زمینه برای شما آماده کنیم.

در پاسخ به سوال دستگاه پرکن مایعات غلیظ چیست؟ می گوییم دستگاهی است که در خط تولید مواد شوینده و… استفاده می شود و برای پرکردن موادی همچون روغن، مواد ژله ای، شامپو، مایع ظرفشویی و… استفاده می شود.

این دستگاه در فراز صنعت به صورت سفارشی تولید می شود و امکان تولید به صورت تک نازل، ۲ نازل و ۴ نازل وجود دارد که هر کدام با توجه به نیاز مشتری به صورت اتومات و نیمه اتومات ساخته می شود.

هم اکنون شرکت های زیادی در حال تولید این دستگاه هستند و فراز صنعت تنها شرکتی است که ضمن سفارشی سازی و تضمین کیفیت با قیمت کاملا رقابتی اقدام به تولید و عرضه دستگاه می کند.

دستگاه پرکن تک نازل

دستگاه پرکن تک نازل مایعات غلیظ جهت پرکردن انواع مایعات غلیظ در ظروف مختلف می باشد و قابلیت پرکردن محصولاتی همچون عسل، مربا، شربت، سس، شیر، دوغ و… را دارد و همچنین برای پرکردن مواد شوینده غیر اسیدی قابل استفاده می باشد در این دستگاه بطری گذاری با دست انجام می شود و عملیات پرکن توسط دستگاه صورت می گیرد. این دستگاه قیمت بسیار مناسبی داشته و کارکردن با آن بسیار آسان است به همین دلیل گزینه خوبی برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی و تولیدی های کوچک می باشد. پس اگر شما هم به فکر ایجاد خط تولید افتاده اید و سرمایه کمی دارید این دستگاه می تواند کمک زیاد به شما کند.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید دوغ

دستگاه پرکن دو نازل

از آن جا که شرکت فراز صنعت تولید کننده انواع دستگاه پرکن است، می تواند مطابق با نیاز شما اقدام به تولید کند. در صورتی که شما نیاز به دستگاهی با مشخصات فوق داشتید اما می خواهید روند تولید شما با سرعت بیشتری انجام شود ما می توانیم دستگاه را به صورت ۲ نازل نیز تحویل بدهیم. در دستگاه پرکن از شیر پنوماتیک استفاده شده است و مقدار حجم قابل تزریق از ۱۰۰ گرم تا ۴ لیتر متغیر است. این دستگاه مجهز به یک مخزن ۵۰ لیتری است که به سیلندرها متصل است.

دستگاه پرکن ۴ نازل

اگر شما صاحب تولیدی بزرگتری هستید و دستگاه پرکن مایعات غلیظ تک نازل و ۲ نازل جوابگوی شما نیست ما برای شما همان دستگاه را با قابلیت ۴ نازل تولید می کنیم تا سرعت روند تولید شما چند برابر شود. تمامی دستگاه های پرکن مایعات غلیظ فراز صنعت با قابلیت اتومات و نیمه اتومات تولید می شود که شما می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود آن را سفارش دهید و آن را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

ما در مقاله دستگاه پرکن مایعات غلیظ چیست؟ انواع مختلف این دستگاه را به شما معرفی کردیم شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با تیم با تجربه فراز صنعت اطلاعات تکمیلی و قیمت آن را دریافت کنید.

شماره تماس: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

شماره تماس دوم: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

واتساپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

چرا دستگاه های فراز صنعت؟

فراز صنعت به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح در شرق کشور صفر تا صد دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی را تولید می کند و به دست مشتریان خود می رساند؛ به همین دلیل فراز صنعت مدعی کیفیت بالا به همراه تضمین قیمت است ما با ایجاد مزیت های رقابتی توانسته ایم رضایت بسیاری را به خود جلب کنیم زیرا رضایت مشتریان از ابتدای تولید فراز صنعت جزء اصلی ترین اهداف ما می باشد و خوشبختانه در این زمینه موفق بوده ایم.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید آب رادیاتور

در انتهای مقاله دستگاه پرکن مایعات غلیظ چیست شما با مزیت های رقابتی ما آشنا خواهید شد. امروز فراز صنعت ویژگی هایی را ایجاد کرده است که فضا را برای دیگر رقیبان در سطح کشور تنگ کرده است. ویژگی های شرکت فراز صنعت به شرح زیر است:

  1. تولید کلیه دستگاه ها از مواد اولیه با کیفیت با تکنولوژی روز دنیا
  2. عمر طولانی دستگاه ها
  3. تضمین کیفیت دستگاه ها با بهترین سطح عملکرد
  4. تضمین قیمت دستگاه ها در کل کشور به دلیل قیمت گذاری محصولات به صورت رقابتی
  5. امکان سفارشی سازی در تولید با توجه به نیاز و بودجه مشتریان
  6. ۲ سال گارانتی بدون قید و شرط برای تمامی دستگاه ها
  7. ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای تمامی دستگاه ها با پشتیبانی بسیار قوی
  8. نصب و راه اندازی دستگاه در محل شما به صورت کاملا رایگان
  9. آموزش رایگان کار با دستگاه برای کارایی بهتر
  10. ارائه فرمولاسیون جهت تولید محصولات باکیفیت توسط شما
  11. و بسیاری از مزایای دیگر که به هنگام خرید دستگاه ها متوجه آن خواهید شد.

 

شرکت فراز صنعت به عنوان تولید کننده مطرح تمامی دستگاه ها را با ویژگی های فوق تحویل مشتری می دهد. شما هم می توانید به جمع مشتریان راضی ما بپیوندید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *