خط تولید آب رادیاتور

خط-تولید-آب-رادیاتور

تاریخ انتشار : 

1401/08/26
3.5/5 - (2 امتیاز)

فیلم خط آب رادیاتور

قبل از راه اندازی خط تولید آب رادیاتور پیشنهاد می شود دو نمونه ویدیو از نحوه عملکرد دستگاه های فراز صنعت را مشاهده کنید تا ضمن آشنایی با عملکرد دستگاه ها بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید دستگاه ها بگیرید.

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها با شماره های زیر تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text][wp-svg-icons icon=”checkmark” wrap=”i”]خط تولید آب رادیاتور و شیشه شور:[aparat id=’CUEBD’][/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text][wp-svg-icons icon=”checkmark” wrap=”i”]پركن خطی ۴ نازل آب رادیاتور:[aparat id=’ms6w2′][/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]خط تولید آب رادیاتور یکی از کسب و کارهایی است که هم اکنون کارآفرینان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. تولید آب رادیاتور و شیشه شور زحمت زیادی ندارد و سرمایه زیادی هم نمی خواهد به همین دلیل می تواند گزینه خوبی برای کارآفرینی باشد.

بازار کار آب رادیاتور و شیشه شور با توجه به حجم خودروهایی که وجود دارد می تواند خوب باشد امروزه این دو محصول یکی از محصولات پرفروش لوازم یدکی ها و تعویض روغنی ها است.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید روغن چرخ خیاطی

قبل از این که به روش تولید آب رادیاتور بپردازیم خوب است در مورد این محصول کمی صحبت کنیم.

آب رادیاتور چیست؟

آب رادیاتور مایعی است که به خنک شدن موتور خودرو کمک می کند. این مایع درواقع ترکیبی از آب و ضدیخ است و کمک بسیاری به خنک شدن موتور خودرو در فصول مختلف می کند و مانع ایجاد رسوب و زنگ زدگی در رادیات خودرو می شود.

فرمول رایگان آب رادیاتور

مواد اولیه آب رادیاتوردر واقع ترکیبی از اتیلن، گلیکول، پروپیلن، آب، ادتیو، مواد افزودنی و رنگ مخصوص می باشد. آب رادیات هیچ گونه نمک و املاح موجود در آب را ندارد و محلولی مطلوب و استاندارد برای رادیاتور خودروها می باشد. با انجام مشاوره رایگان در مورد خرید خط تولید آب رادیاتور می توانید در مورد فرمول آب رادیاتور نیز مشاوره بگیرید.

هزینه راه اندازی خط تولید اب رادیاتور

قیمت خط تولید آب رادیاتور و شیشه شور بستگی به میزان تولید و بودجه شما دارد. جهت راه اندازی خط تولید آب رادیاتور شما نیاز به محیطی کارگاهی دارید به همراه تجهیزات آن که صفر تا صد تجهیزات را شرکت فراز صنعت می تواند برای شما تولید کند.

تمامی تجهیزات مورد نیاز تولید آب رادیاتور با بالاترین سطح کیفی توسط شرکت فراز صنعت طراحی و تولید می شود و با قیمت منصفانه به دست مشتریان داخلی و خارجی می رساند. یعنی شما می توانید محصولات فراز صنعت را با تضمین قیمت + تضمین کیفیت خریداری کنید.

لازم به ذکر است تمامی دستگاه ها با ۲ سال گارانتی بی قید و شرط و ۱۰ سال خدمات پس از فروش تحویل مشتریان داده می شود به همین دلیل می توانید با خیال راحت به خرید خط تولید آب رادیاتور بپردازید.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید روغن حیوانی

تجهیزات مورد نیاز برای خط تولید آب رادیاتور خودرو

برای راه اندازی کارگاه تولید آب رادیاتور و شیشه شور دستگاه هایی مورد نیاز است که می تواند تولید این محصول را با سرعت بالا پیش ببرد. دستگاه های مورد نیاز به شرح زیر می باشد:

دستگاه تصفیه آب

تصفیه آب یکی از دستگاه های مورد نیاز در تولید آب رادیاتور می باشد در اولین مرحله جهت خالص کردن آب از این دستگاه استفاده می شود تا ناخالصی هایی که برای رادیاتور مناسب نمی باشد جدا شود.

پرکن ۲ نازل یا ۴ نازل

دستگاه پرکن مایعات تنوع بالایی دارد که می توانید در دسته بندی مربوط به آن تمامی دستگاه ها را مشاهده کنید. این دستگاه به صورت نیمه اتومات طراحی شده است و مناسب برای کارگاهای کوچک می باشد. توسط این دستگاه می توانید به تولید انواع آب رادیات و شیشه شور بپردازید.

مخزن استیل و میکسر

مخزن استیل برای نگهداری مواد شیمیایی و میکسر برای همزدن مواد مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های این دستگاه به شرح زیر است:

  • مخازن از جنس ورق های استيل ۳۰۴ و ۳۱۶ ساخته می شود .
  • جداره ميانی برای انتقال حرارت بهتر به صورت شانه تخم مرغی طراحی شده است.
  • سيستم CIP نردبانی
  • مخازن در ظرفيت های ۵۰۰ الي ۵۰۰۰ ليتر قابل ساخت را دارد.
  • موتور گيربكس استفاده شده در مخازن از جنس موتور، موتوژن تبريزمی باشد.

دربند دستی برای تولید آب رادیات

از این دستگاه برای بستن انواع درب بطری، قوطی، ظرف های شیشه ای و پلاستیکی استفاده می شود.

در خط تولید آب رادیاتور این دستگاه کاربرد زیادی دارد.

کلیک کن به کارت میاد!  ده شغل تولیدی با سود بالا

دستگاه لیبل زن آب رادیاتور

دستگاه لیبل زن یکی از تجهیزات مورد نیاز در هر خط تولیدی از جمله خط آب رادیاتور می باشد. توسط این دستگاه برچسبی حاوی تمامی اطلاعات محصول روی آن چسبانده می شود که در صورت نیاز می توانید به صفحه مربوط به دستگاه لیبل زن مراجعه کنید و انواع آن را مشاهده نمایید.

شیرینگ پک تونلی نیمه اتومات شوتر دار

شیرنگ پک دستگاهی است که در آخرین مرحله خط تولید از آن جهت بسته بندی محصولات استفاده می شود. شیرینگ نیمه اتومات شوتر دار مناسب جهت بسته بندی آب رادیات و شیشه شور می باشد. ویژگی های این دستگاه به شرح زیر است:

  • سیستم گرمایشی، المنت برقی و گاز سوز
  • بدنه و کاورها: فولاد رنگ الکترو استیل
  • ابعاد دستگاه سفارشی می باشد
  • دارای ساختار کاملا محکم و مقاوم
  • فاقد لرزش و صداهای اضافی
  • راندمان دستگاه بستگی به سرعت اپراتور دارد.

در صورتی که می خواهید خط تولید آب رادیاتور راه اندازی کنید شرکت فراز صنعت می تواند به روزترین تجهیزات مورد نیاز شما را با بالاترین سطح کیفی ممکن طراحی و تولید کند. تولید دستگاه ها نیز به صورت سفارشی متناسب با بودجه و نیاز شما امکان پذیر می باشد.

خرید از فراز صنعت مزایای زیر را به همراه دارد:

  • تولید دستگاه ها با بالاترین سطح کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی
  • تضمین کیفیت + تضمین قیمت
  • گارانتی ۲۴ ماهه بدون قید و شرط
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی و ۲۴ ساعته
  • امکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با بودجه و نیاز مشتریان
  • نصب و راه اندازی رایگان خط تولید در محل مشتری
  • آموزش پرسنل شما در راستای عملکرد بهتر دستگاه ها
  • بازدید دوره ای کارشناسان فراز صنعت از محل تولید کنندگان جهت اطمینان از عملکرد مثبت دستگاه ها
  • جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات تلفنی و حضوری
  • و بسیاری از خدمات دیگر که بعد از خرید متوجه آن خواهید شد.