ده شغل تولیدی با سود بالا

ده-شغل-تولیدی-فرازصنعت

تاریخ انتشار : 

1402/10/05
5/5 - (1 امتیاز)

ده تا شغل تولیدی مناسب با سرمایه مطلوب و سود بالا در این مقاله بررسی شده است. در صورتی که می خواهید کسب و کار تولیدی خود را راه اندازی کنید از این ۱۰ شغل تولیدی غافل نشوید زیرا مشاغلی هستند که با توجه به تقاضای بسیار آن هیچ گاه اشباع نمی شوند و هر کارآفرینی می تواند سهمی از بازار را به خود اختصاص بدهد.

شغل تولید مواد شوینده

خط تولید مواد شوینده به دلیل تقاضای بسیاری که در جامعه وجود دارد یکی از سودآورترین تولیدات می باشد. مواد شوینده یکی از کالاهای بسیاری ضروری در خانواده ها به حساب می آید و در لیست سبد کالایی هر خانواری وجود دارد. صرف نظر از برند و قیمت، محصولات شوینده در تمام نقاط ایران و جهان خریداری و مصرف می شود.

با توجه به حجم تقاضا برای مواد شوینده، تولید آن نیز بسیار منطقی است. خط تولید مواد شوینده را می توان به صورت خانگی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک راه اندازی کرد.

خط تولید شوینده خانگی بدون مجوز باید انجام شود و محصولاتی که تولید می شود باید به صورت فله ای به فروش برسد و امکان درج برند و لیبل روی آن وجود ندارد مشتریان این محصولات هتل ها، رستوران ها، مدارس، کارگاه ها، کارواش ها، بعضی از خانواده ها و… می باشد.

خط تولید شوینده خانگی با کمترین سرمایه نیز امکان پذیر است و امکان ارتقاء آن نیز در آینده وجود دارد.

خط تولید نیمه اتوماتیک مواد شوینده نیز برای افرادی مناسب است که سرمایه حدود ۴۵۰ میلیون تا ۷۵۰ میلیونی دارند. امکان اخذ مجوز برای این نوع خط تولید به سادگی وجود دارد و می توان انواع محصولات شوینده را تولید و روانه بازار کرد.

خط تولید تمام اتوماتیک مواد شوینده برای افرادی مناسب است که سرمایه حدودی بین ۱ تا ۲ میلیارد دارند که در این صورت می توانند بهترین خط تولید را به صورت تمام اتوماتیک با جدیدترین تجهیزات روز راه اندازی کنند. امکان مجوز به سادگی برای این نوع کسب و کار وجود دارد و می توان انواع مواد شوینده را تولید و روانه بازار کرد.

کلیک کن به کارت میاد!  مواد اولیه شوینده

محصولاتی که می توان در خط تولید شوینده تولید کرد به شرح زیر می باشد:

  1. وایتکس و انواع سفید کننده ها؛
  2. انواع شامپوها از قبیل شامپو سر، شامپو بدن، شامپو بچه، شامپو فرش و…؛
  3. انواع شیشه پاکن ها؛
  4. انواع مایع ظرفشویی و دستشویی؛
  5. انواع محصولات کارواشی و نانو؛
  6. و… .

شغل تولید مواد غذایی

مواد غذایی همان طور که از نامش پیدا است محصولاتی است که مصرفی است و مورد نیاز خانواده ها می باشد به همین دلیل فروش مطلوبی نیز دارد و در لیست ده شغل تولیدی قرار داده ایم. ما در این جا چند خط تولید غذایی که سودآوری مطلوبی دارد را معرفی می کنیم.

تولید و بسته بندی مربا و مارمالاد

خط تولید مربا یکی از کسب و کارهای بسیار سوده است که بازار مطلوب و حاشیه سود مناسبی دارد. با این خط تولید هر نوع مربایی که به صورت مارمالاد می باشد را می توان تولید و بسته بندی کرد و در نهایت به فروش رساند.

اخذ مجوز برای خط تولید مواد غذایی با توجه به نظارت هایی که دارد نسبت به مواد شوینده بیشتر است اما می توان از آن عبور کرد و تولید خود را استارت زد.

تولید و بسته بندی عسل

خط تولید عسل و بسته بندی آن نیز یکی دیگر از ده شغل تولیدی است که حاشیه سود بالایی دارد. افرادی که در زمینه فروش عسل فعالیت می کنند می دانند که فروش عسل چه میزان می تواند سودآوری داشته باشد.

همان طور که می دانید و شاهد آن هستید افراد زیادی سعی دارند حتی به صورت خانگی و بازاریابی چهره به چهره به فروش عسل بپردازند و از سود آن بهره مند شوند.

در صورتی که شناختی نسبت به بازار عسل دارید می توانید خط بسته بندی عسل را استارت بزنید و فروش محصولات خود را در حد گسترده تری شروع کنید.

خط تولید سس قرمز و مایونز

تولید سس مایونز و سس قرمز با توجه به فروش بالای این محصول می تواند به راحتی در لیست ده شغل تولیدی قرار بگیرد. بسیاری از خانواده های ایرانی حداقل یک وعده در روز را سرخ کردنی مصرف می کنند ضمن این که بازار فست فود هم در ایران بسیار داغ است به همین دلیل خط تولید سس می تواند بسیار سود ده و منطقی باشد.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید و بسته بندی روغن آفتابگردان

خط تولید و بسته بندی کشک

تولید و بسته بندی کشک که در بسیاری از غذاهای لذیذ ایرانی جای دارد قابل تامل است. بازار کشک رقابت کمتری دارد و در صورتی که محصول با کیفیتی تولید کنید می توانید جای خود را در بازار پیدا کنید و سهم خوبی از فروش این محصول در بازار ایران داشته باشید.

خط تولید کشک یکی از ده شغل تولیدی مناسب می باشد که راه اندازی آن دور از ذهن نیست.

خط تولید شیره خرما و انگور

حتما می دانید شیره خرما و انگور امروزه چقدر مورد استقبال قرار گرفته است. این محصول در بعضی از استان های ایران فروش بسیار مطلوبی دارد و حتی در صورت تصمیم به صادرات می توان کشورهای عربی را که علاقه مند به مصرف شیره هستند را در نظر گرفت. راه اندازی خط تولید شیره در صورتی که بتوانید بازار هدف خود را بشناسید و تامین کنید بسیار مطلوب می باشد.

خط تولید و بسته بندی رب

رب یکی از محصولات بسیار پرمصرف در خانواده های ایرانی می باشد و تولید آن می تواند سودآوری بسیار مناسبی داشته باشد. تولید رب نیاز به سرمایه بیشتری دارد اما فروش و بازاریابی آن بسیار سود آور می باشد.

خط تولید رب با توجه به نیاز بازار و تقاضایی که وجود دارد می تواند به عنوان کسب و کاری پر سود در نظر گرفته شود.

خط تولید و بسته بندی روغن خوراکی

خط تولید و بسته بندی روغن خوراکی یکی دیگر از ده شغل تولیدی است که مورد توجه کارآفرینان قرار گرفته است. خط تولید روغن خوراکی در صورتی که استراتژی درستی برای بازاریابی و فروش آن داشته باشید می تواند بسیار سود ده باشد.

خط تولید مواد شیمیایی صنعتی

از مواد غذایی که گذر کنیم برخی از مواد شیمیایی صنعتی را معرفی می کنیم که سود آوری مطلوبی دارد و می توان آن را در لیست ده شغل تولیدی مناسب قرار داد.

خط تولید و بسته بندی سم و کود مایع

آیا می دانستید یکی از کسب و کارهای بسیار پرسود که حاشیه سود و بازار خوبی دارد تولید سم و کود مایع مرغی است.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با 400 میلیون

راه اندازی خط تولید سم و کود مایع در صورتی که شناختی نسبت به بازار آن و نحوه فروش آن داشته باشید بسیار مطلوب است. با بررسی شرکت های تولیدی سم در ایران و نیاز بازار، متوجه مدل این نوع کسب و کار خواهید شد. این کسب و کار هم اکنون نظر بسیاری از کارآفرینان را به خود جلب کرده است.

خط تولید و بسته بندی روغن موتور

تولید و بسته بندی روغن موتور نیز می تواند بسیار منطقی باشد با نگاهی کلی به خودروهای موجود در کشور و تعداد تعویض روغنی ها و فروشگاه های فروش روغن موتور متوجه خواهید شد که این محصول یکی از محصولاتی است که تقاضای بسیار بالایی دارد. به همین دلیل تولید آن منطقی است و می توان به عنوان یک کسب و کار پر رونق به آن توجه کرد و استارت خط تولید روغن موتور را زد.

ده شغل تولیدی معرفی شده تنها بخشی از کسب و کارهایی است که توسط شرکت فراز صنعت به صورت صفر تا صد راه اندازی شده است. فراز صنعت با ۲۰ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات صنعتی هم اکنون انواع خط تولید را با قیمت رقابتی و کیفیت عالی به همراه ده سال خدمات پس از فروش به صورت صفر تا صد راه اندازی می کند.

در صورت تمایل می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و اطلاعات تکمیلی را کسب نمایید.

برخی از مزایای راه اندازی شغل تولیدی توسط فراز صنعت

  • تولید دستگاه ها با بالاترین سطح کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی؛
  • تضمین کیفیت + تضمین قیمت؛
  • گارانتی ۲۴ ماهه بدون قید و شرط؛
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی و ۲۴ ساعته؛
  • امکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با بودجه و نیاز مشتریان؛
  • نصب و راه اندازی رایگان خط تولید در محل مشتری؛
  • آموزش پرسنل شما در راستای عملکرد بهتر دستگاه ها؛
  • بازدید دوره ای کارشناسان فراز صنعت از محل تولید کنندگان جهت اطمینان از عملکرد مثبت دستگاه ها؛
  • جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات تلفنی و حضوری؛
  • و بسیاری از خدمات دیگر که بعد از خرید متوجه آن خواهید شد.

در صورتی که شما هم تجربه ای در این زمینه دارید می توانید در قسمت نظرات با فراز صنعت به اشتراک بگذارید.