خط تولید سم و کود مایع

5-1

تاریخ انتشار : 

بهمن 28, 1401

مشاوره برای راه اندازی خط تولید سم و کودهای مایع

اگر شما هم به فکر این هستید که خط تولید سم و کود مایع (خط بسته بندی سم) ایجاد کنید شرکت فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه راه اندازی خط تولید برای کارآفرینان، به شما مشاوره رایگان می دهد و بهترین اطلاعات را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید خط تولید مورد نظر را به سادگی راه اندازی کنید  و به جمع تولید کنندگان کشور بپیوندید. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

پـــروژه های اجرایی

خط تولید سم و کود مایع (خط بسته بندی سم) یکی از کسب و کارهایی است که مورد توجه کارآفرینان قرار گرفته است و برای متخصصین این حوزه کسب و کاری مطلوب و پردرآمد می تواند باشد. به همین دلیل افراد زیادی هم اکنون در حال راه اندازی خط تولید سم و کود مایع می باشند.

شرکت فراز صنعت با ۲۰ سال سابقه در زمینه راه اندازی انواع خط تولید هم اکنون با طراحی و تولید تجهیزات مورد نیاز جهت راه اندازی خط تولید سم فعالیت می کند. صفر تا صد تجهیزات لازم در بالاترین سطح کیفی و قیمت مناسب توسط فراز صنعت طراحی و تولید می شود و هم اکنون کارآفرینان بسیاری توسط فراز صنعت اقدام به راه اندازی خط تولید نموده اند.

خط بسته بندی سم به صورت تخصصی توسط ماشین سازی فراز صنعت طراحی و تولید می شود و تمامی تجهیزات با رعایت تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای جهانی تولید می شود. هم اکنون بسیاری از شرکت های تولیدی بزرگ خط تولید سم و کود مایع تجهیزات خود را از ماشین سازی فراز صنعت تهیه کرده اند و تاکنون نسبت به تمامی تجهیزات و پشتیبانی قوی فراز صنعت رضایت خود را ثبت کرده اند برخی از برندهای مطرح که خط تولید خود را توسط فراز صنعت راه اندازی کرده اند از قبیل: شرکت گل سم گرگان، شرکت توسعه صنعت سم، شرکت کشت و صنعت سبزآوران زرین و… می باشد.

مشاوره رایگان

آیا برای تهیه محصولات نیاز به مشاوره دارید ؟

ســـوالات متداول

هزینه خط تولید کود شیمیایی به حجم تولید، نوع خط تولید که آیا تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک باشد بستگی دارد.

هر نوع خط تولیدی که به صورت مایع می باشد فراز صنعت می تواند بهترین تجهیزات را برای آن طراحی و تولید نماید.

شرکت هایی که خط تولید و تجهیزات آن توسط ماشین سازی فراز صنعت ایجاد شده است از قبیل: گل سم گرگان، شرکت توسعه صنعت سم آذربایجان، شرکت کشت و صنعت سبزآوران زرین و… می باشد.

قیمت خط تولید کود مایع

قیمت خط تولید کود مایع و سم با توجه به نوسانات بازار، میزان تولید شما و عوامل این چنینی متغیر می باشد که به هنگام مشاوره با کارشناسان مجرب فراز صنعت می توانید به طور کامل نسبت به هزینه خط تولید کود شیمیایی و سم اطلاعات کسب کنید. هم اکنون خط تولید کودهای مایع و سم توسط شرکت فراز صنعت راه اندازی می شود فقط کافی است یکبار تماس بگیرید.

لازم به ذکر است حجم تولید شما، انتخاب خط تولید نیمه اتومات یا تمام اتوماتیک و موارد این چنینی می تواند روی هزینه خط تولید و بسته بندی سم و کود مایع تاثیر بگذارد. نکته قابل توجه این است که تمامی تجهیزات فراز صنعت با قیمت رقابتی و کیفیت تضمینی تحویل مشتریان داده می شود.

فـــروش خط تولید سموم کشاورزی

خط تولید سم کشاورزی و همچنین کود مایع مورد استقبال افرادی است که در این زمینه فعالیت داشته اند و نسبت به  آن آشنایی دارند. فراز صنعت نیز با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه راه اندازی خط تولید هم اکنون بهترین تجهیزات را جهت راه اندازی خط تولید سم و کود مایع (خط بسته بندی سم) تولید نموده است و نسبت به فروش تجهیزات مورد نیاز برای خط تولید سموم کشاورزی فعالیت می کند.

تجهیزات خط تولید و بسته بندی سم و کود مایع

همان طور که گفته شد برای راه اندازی خط بسته بندی سم نیاز به تجهیزاتی از قبیل: مخازن استیل، مخزن نگهداری، مخزن دو و سه جداره که هر کدام وظیفه مربوط به خود را دارد از جمله قرار دادن مواد اولیه طبق فرمولاسیون تا نگهداری و ایجاد حرارت مورد نیاز برای ایجاد واکنش های مربوطه که همگی توسط مخازن مورد نظر انجام می شود. علاوه بر مخازن، دستگاه های پرکن، دستگاه لیبل زن، جت پرینتر و دیگر تجهیزات همگی طبق طراحی و وظیفه خود در خط بسته بندی سم چیده می شود تا در نهایت محصول شما آماده انتقال به بازار می شود.

برخی از ویژگی های دستگاه

  • دارای مخزن ۲۰۰ لیتری مجهز به فلوتر؛
  • قابلیت افزایش یا کاهش نازل ها؛
  • صفحه نمایشگر ۷ اینچ؛
  • دارای ۸ حافظه جهت ذخیره سازی تنظیمات دستگاه؛
  • دارای ۴ متر نوار و ۲ عدد سنسور تشخیص ظروف؛
  • ظرفیت تولید دستگاه برای ظروف یک لیتری ۳۵۰۰ تا در ساعت و برای ظروف ۴ لیتری ۱۶۰۰ تا در ساعت؛

دستگاه پرکن خطی سرووموتور کود مایع و سم یکی از بهترین دستگاه های موجود در خط تولید کود و انواع سموم مایع می باشد. این نوع دستگاه پرکن مایعات قابل استفاده برای انواع مایعات رقیق و غلیظ است که در صنعت کشاورزی کاربرد فراوانی دارد. توسط این دستگاه می توان انواع ظروف را با حجم های مختلف از ۲۰۰ گرم تا ۵ لیتر پر کرد. طراحی این دستگاه به صورت ۴ نازل، ۶ ناز و ۸ نازل می باشد که عملیات بسته بندی را تسریع می بخشد. سیستم حرکت نازل ها و پیستون در این دستگاه به صورت سرووموتور است و تمامی قطعات درگیر با دستگاه از استیل ۳۰۴ است.

لازم به ذکر است تولید این دستگاه با توجه به استانداردهای جهانی است و تمامی استانداردهای بین المللی در تولید آن رعایت شده است و هم اکنون جزء پرفروش ترین دستگاه های پرکن در زمینه راه اندازی خط تولید سم و کود مایع می باشد.

مشخصات مخزن استیل میکسر دار فراز صنعت

  • جنس ورق استفاده شده در آن استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ می باشد؛
  • جداره میانی جهت انتقال حرارت بهتر به صورت شانه تخم مرغی طراحی شده است؛
  • سیستم CIP نردبانی؛
  • امکان تولید با ظرفیت ۵۰۰ تا ۵۰۰۰ لیتر بنا به سفارش مشتری؛
  • موتور گیربکس استفاده شده از برند موتوژن تبریز می باشد؛
  • دارای پره های متحرک؛

مخزن استیل تک جدار و دو جدار میکسر دار

مخزن استیل یکی از تجهیزات مورد نیاز برای خط تولید سم است که به صورت تک جدار و چند جداره تولید می شود که در صنایع شیمیایی کاربرد دارد. فرایندهای مختلف ایجاد حرارت، گرم و سرد کردن توسط مخازن استیل انجام می شود.

مشخصات فنی دستگاه دربند ۲ هد سرو موتور برای کود و سم

ویژگی های دستگاه به شرح زیر می باشد:

۱)شاسی دستگاه از اهن ST37  با روکش استیل؛

۲)دستگاه دارای ۲ هد بزرگ و کوچک است؛

۳) مناسب انوا درب ها باسایز های متنوع؛

۴) دارای سروموتور ازبرند مطرح لیچان؛

۵) دارای ۲ عدد راهبند پنوماتیکی؛

۶) تمامی قطعات این دستگاه توسط دستگاهای CNC  تراش و فرز از جنس استنلس استیل ۳۰۴ ساخته شده است؛

۷)دستگاه دارای ۹ عدد بلبرینگ KG؛

۸)تعویض بطری بسیار ساده و اسان و بدون احتیاج به تغییر مکانیکی یا تعویض قطعه است؛

۹)دارای ۴ عدد پایه قابل تنظیم ارتفاع؛

ویژگی های کنترلر دستگاه به شرح زیر است:

۱)دارای PLC  از برند مطرح DELTA؛

۲)تمامی تنظیمات از جمله سرعت نوار _سرعت دربند-مقدار فشار هد ها توسط HMI  ۷ اینچ با برند DELTA  قابل تنظیم است؛

۳)دارای ۲ عدد سنسور برای ورود و خروج بطری و رفرنس دستگاه.

ویژگی های برق دستگاه به شرح زیر است:

۱) برق مصرفی ۴۸۰ AC با فرکانس ۵۰ هرتز؛

۲) دارای ۲ عدد موتور ۷۵ % با RPM1330؛

۳) دارای ۲ عدد گیربکس TYP:40.4.

این دستگاه قابلیت پر کردن و بستن ۳۰۰۰ درب بسته به سایز بزرگ یا کوچک را دارد.

دستگاه دربند کود و سم

دستگاه دربند در خط تولید کود مایع و سموم شیمیایی (خط بسته بندی سم) مورد استفاده قرار می گیرد توسط این دستگاه عملیات درب گزاری روی محصول به سادگی انجام می شود. ویژگی ها و مشخصات هد دربند اتومات به شرح زیر می باشد:

میز ترافیک گردان و نوار نقاله

میز ترافیک گردان در ابتدا قرار می گیرد. اپراتور ظرف ها را به صورت ایستاده روی آن قرار می دهد و نرده های تعبیه شده روی دستگاه ظرف ها را ردیف کرده و به صورت خطی به داخل نوار نقاله هدایت می کند و  در نهایت ظرف ها به سمت دستگاه پرکن جهت تزریق و دربندی هدایت می شود. البته با توجه به نوع خط تولید این دستگاه می تواند در ابتدا یا انتهای خط تولید جهت ردیف کردن ظروف مورد استفاده قرار بگیرد.

جت پرینتر در خط تولید و بسته بندی سم

جت پرینتر یکی از دستگاه های صنعتی است که در انواع خط تولید از آن استفاده می شود توسط این دستگاه عملیات تاریخ زنی و اطلاعات این چنینی بر روی ظروف انجام می شود که در خط تولید سم و کود مایع نیز می توان از این دستگاه استفاده کرد. زدن تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، قیمت محصول و… توسط جت پرینتر روی دستگاه انجام می شود.

 
دستگاه لیبل زن در خط تولید سم و کودهای مایع

دستگاه لیبل زن کود و سم

دستگاه لیبل زن صنعتی یکی دیگر از دستگاه های مورد نیاز در خط تولید می باشد توسط این دستگاه عملیات برچسب زنی روی محصولات به خوبی انجام می شود. دستگاه لیبل زن اطلاعات لازم را روی محصول درج می کند و محصول شما آماده بازاریابی و فروش می شود. لیبل زن صنعتی نیز انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع خط تولید یکی از آن ها مناسب شما می باشد. هم اکنون بهترین مدل دستگاه لیبل زن صنعتی فراز صنعت دستگاه لیبل زن اتوماتیک دو منظوره می باشد که در حال حاضر در بازار ایران بی رقیب است.

شیرینگ پک (شرینک پک) خط بسته بندی سم

شیرینگ پک دستگاهی است که در انتهای خط تولید قرار می گیرد و عملیات بسته بندی نهایی محصول را انجام می دهد و محصول شما آماده انتقال به بازار می شود. انواع دستگاه شیرینگ پک موجود است که بسته به نیاز مشتری می توان آن را طراحی و تولید کرد.

شرکت ماشین سازی فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه راه اندازی انواع خط تولید هم اکنون صفر تا صد خط تولید و بسته بندی سم و کود مایع را با قیمت منصفانه و بالاترین کیفیت ممکن راه اندازی می کند. در صورت تمایل می توانید با کارشناسان فراز صنعت تماس بگیرید و خط تولید خود را به صورت سفارشی راه اندازی نمایید.

شیرینگ پک (شرینک پک)

مزایای راه اندازی خط تولید توسط فراز صنعت

  1. استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید دستگاه ها؛
  2. دوام، استحکام و عمر مفید بالا؛
  3. گارانتی ۲ ساله بدون قید و شرط؛
  4. خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی؛
  5. امکان سفارشی سازی در تولید دستگاه ها طبق نیاز مشتری؛
  6. ایجاد قیمت های رقابتی و کیفیت تضمینی؛
  7. نصب و راه اندازی رایگان دستگاه ها در محل؛
  8. آموزش رایگان پرسنل برای کارایی بهتر؛
  9. مشاوره رایگان برای ایجاد انواع خط تولید؛
  10. تحویل به موقع تمامی دستگاه ها؛
  11. تولید اختصاصی توسط شرکت فراز صنعت؛
  12. و دیگر خدماتی که بعد از خرید از متوجه آن خواهید شد.

جمع بندی

خط تولید و بسته بندی سم یکی ا کسب و کارهای بسیار پر رونق است که هم اکنون صفر تا صد تجهیزات آن توسط فراز صنعت طراحی و تولید می شود. تولید سم به تجهیزاتی از قبیل مخازن استیل، دستگاه پرکن، لیبل زن صنعتی، جت پرینتر، میز ترافیک، شیرینگ پک و… دارد که می توانید به هنگام مشاوره اطلاعات دقیقی از آن کسب نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *