مشکلات تولید مواد شوینده

مشکلات-تولید-مواد-شوینده

تاریخ انتشار : 

مرداد 13, 1401
Rate this post

مشکلات تولید مواد شوینده چیست؟ این سوال را معمولا کسانی که می خواهند خط تولید مواد شوینده راه اندازی کنند می پرسند. بدیهی است قبل از شروع تجارتی آشنایی با چالش های آن می تواند کمک بسیاری در انتخاب آن بیزینس کند و در موفقیت شخص کارآفرین بسیار موثر است.

در بحث تولید همیشه چالش وجود دارد شاید چالش ها از اولین روزکاری همراه شما باشد اما این که چگونه چالش ها را کنترل کنید بسیار مهم است. فراز صنعت در این مقاله مشکلات تولید مواد شوینده را بررسی کرده است. با شناخت چالش ها و نحوه برطرف کردن آن ها می توانید در مسیر تولید موفق تر عمل کنید.

گرفتن مجوز برای تولید مواد شوینده

در قدم اول برای راه اندازی خط تولید، شما نیاز به مجوز دارید که ممکن است اقدامات اخذ مجوز کمی برای شما کسل کننده باشد بسیاری از کارافرینان بعد از ایجاد خط تولید اقدام به اخذ مجوز می کنند و مشکلی پیش نمی آید، به شرط این که اقدامات لازم انجام شود نه این که فعالیت بدون مجوز را ادامه داد.

 

سرمایه اولیه و سرمایه در گردش

سرمایه اولیه بسیار مهم است و شما باید بدانید چه نوع خط تولید و با چه وسعتی قرار است ایجاد کنید. اگر بودجه کمی دارید مسلما باید یک کارگاه کوچک را اجاره کنید و فعلا یک نوع از مواد شوینده را تولید کنید و به فروش برسانید. شما برای تجهیزات خط تولید مواد شیمیایی و راه اندازی خط تولید خود نیاز به بودجه برای خرید و تهیه دستگاه ها دارید اما چه مقدار سرمایه اولیه نیاز است. باید بدانید تصمیم شما برای تولید مواد شوینده چگونه است و در ابتدای کار چه نوع موادی قرار است تولید کنید.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با 900 میلیون

ما به شما کمک می کنیم که بهترین تصمیم را بگیرید جهت مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

  • ۰۹۱۵۵۲۵۵۱۵۳
  • ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰
  • ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷
  • واتس آپ : ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

 

شرکت فراز صنعت به عنوان تولید کننده تجهیزات خط تولید به شما کمک می کند تا با بودجه مد نظر و نوع تولید شما بهترین دستگاه ها را به صورت سفارشی برای شما طراحی و تولید کند.

علاوه بر سرمایه اولیه، تولید کننده نیاز به سرمایه در گردش دارد ممکن است شما در مسیر تولید با افزایش قیمت مواد اولیه مواجه شوید در چنین مواردی شما باید مقداری سرمایه به خط تولید خود برای پیشبرد تولید تزریق کنید. یکی از مشکلات تولید مواد شوینده مخصوصا در سال های اخیر بی ثباتی قیمت مواد اولیه است که کار تولید را برای تولید کننده کمی سخت می کند.

تامین مواد اولیه یکی از مشکلات تولید مواد شوینده

یکی دیگر از چالش ها و مشکلات تولید مواد شوینده تامین مواد اولیه است. از آن جا که ما هنوز در تولید مواد اولیه به خودکفایی کامل نرسیده ایم برای تولید مواد شوینده نیاز داریم به مواد اولیه خارجی که گاهی در واردات آن مشکل ایجاد می شود همین عامل سبب شده است که بسیاری از تولید کنندگان مجبور به انبار کردن مواد اولیه شوند تا در روند تولید به مشکل بر نخورند.

سختی آب و مشکلات فرمولی

سختی آب یکی دیگر از مشکلات تولید است. املاح موجود در آب با مواد شوینده واکنشی ایجاد می کند این واکنش ها به عنوان یکی از مشکلات تولید مواد شوینده شناخته می شود. آیا می دانستید املاح موجود در آب با موادی که در شوینده ها به کاربرده می شود ترکیب شده که در نهایت مواد نامحلول و لخته مانندی را شکل می دهند؟ این عامل باعث کاهش کیفیت محصول شما می شود و مواد شوینده تولید شده قدرت کف کنندگی و پاک کنندگی لازم را از دست می دهد. به مرور زمان محصولی که تولید کرده اید دو فازی می شود و مقداری نمک نامحلول در کف محلول رسوب می کند.

کلیک کن به کارت میاد!  خود اشتغالی با سرمایه کم

سختی آب چیست؟

کلسیم، منیزیم و آهن اصلی ترین املاحی است که باعث ایجاد مشکل در تولید مواد شوینده می شود. این سه عنصر در آب شهری موجود است و به ترکیب آن سختی آب می گویند.

از طرف دیگر کلر موجود در آب شهری باعث می شود محصول شما شفافیت خود را از دست بدهد و آن را کدر کند. بسیاری از مشکلات این چنینی مربوط به عدم آگاهی در مورد فرایند تولید است که با مطالعه و تحقیق در این زمینه می توانید به راحتی بسیاری از این مشکلات را رفع کنید.

چالش فروش و درآمد مواد شوینده

بسیاری از افرادی که می خواهد خط تولید مواد شوینده راه اندازی کنند نسبت به فروش و درامد مواد شوینده کمی ترس دارند. اما از این نکته غافل هستند که درامد خط تولید مواد شوینده در ایران بسیار چشم گیر است زیرا این مواد شوینده یکی از پرتقاضا ترین محصولات خانواده ها می باشد و همیشه در سبد خرید خانوار وجود دارد. فقط نیاز است شما با یک استراتژی درست پیش بروید و امتیازاتی برای خود ایجاد کنید که بتوانید محصول خود را در سطح شهر معرفی کنید. این را بدانید فقط با قرار دادن امتیازاتی برای محصول خود می توانید به سهم خود در این بازار بزرگ فعالیت داشته باشید.

خرید تجهیزات و راه اندازی خط تولید

از بزرگترین مشکلات تولید مواد شوینده خرید تجهیزات است. بسیاری از افراد نمی دانند برای تولید محصول خود از چه دستگاهی استفاده کنند که مقرون به صرفه تر باشد یا دستگاه خود را از کجا خریداری کنند که بتوانند به راحتی از گارانتی و خدمات پس از فروش آن استفاده نمایند.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با درامد تضمینی

متاسفانه بسیاری از شرکت های ارائه دهنده تجهیزات خط تولید، بیشتر توان خود را در زمینه فروش گذاشته اند ولی در زمینه خدمات و ارائه گارانتی و پشتیبانی ضعیف عمل می کنند. همین عامل سبب می شود با ایجاد مشکل برای خط تولید، روند تولید شما تا مدتی متوقف شود که این مورد می تواند ضرر بسیاری برای شما ایجاد کند. پس باید با آگاهی کامل نسبت به ارائه دهنده دستگاه ها خرید خود را انجام دهید.

شرکت فراز صنعت یکی از بزرگترین تولید کننده های تجهیزات خط تولید مواد شوینده در کشور است. ما در طول ۲۰ سال فعالیت خود توانسته ایم رضایت تولید کنندگان بسیاری را به خود جلب نماییم.

شرکت فراز صنعت به عنوان تولید کننده تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز مواد شوینده امروز نسبت به ارائه محصولات خود ادعاهایی دارد و تاکنون در ارائه خدمات کوتاهی نکرده و همیشه رضایت مشتریان جزء بزرگترین اهداف شرکت فراز صنعت بوده و هست.

خرید از فراز صنعت مزایایی دارد که به شرح زیر است:

  • دستگاه ها تولید شده از بهترین مواد اولیه می باشد؛
  • امکان سفارشی سازی دستگاه ها وجود دارد؛
  • طول عمر بسیار بالایی دارد؛
  • گارانتی بی قید و شرط ۲ ساله؛
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی توسط تیم مجرب؛
  • نصب و راه اندازی رایگان خط تولید شما در داخل و خارج از کشور؛
  • آموزش رایگان دو نفر از پرسنل شما در زمان نصب؛
  • قیمت های کاملا رقابتی با تضمین کیفیت؛
  • حضور مدیریت محترم فراز صنعت در زمان نصب و راه اندازی خط تولید و پاسخگویی به سوالات شما و دادن اطمینان جهت ارائه خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی

فقط کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا ضمن مشاوره رایگان بتوانید سفارش خود را به ثبت برسانید:

  • ۰۹۱۵۵۲۵۵۱۵۳
  • ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰
  • ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷
  • واتس آپ : ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *