خط تولید با 900 میلیون

خط-تولید-با-900-میلیون-فراز-صنعت-1

تاریخ انتشار : 

1402/03/18
5/5 - (1 امتیاز)

کسب و کار با ۹۰۰ میلیون

 

اگر شما هم به فکر این هستید که خط تولید با ۹۰۰ میلیون (راه اندازی خط تولید با ۹۰۰ میلیون) ایجاد کنید شرکت فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه راه اندازی خط تولید برای کارآفرینان، به شما مشاوره رایگان می دهد و بهترین اطلاعات را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید با ۹۰۰ میلیون تومان (کسب و کار با ۹۰۰ میلیون) اقدام به راه اندازی خط تولید کنید  و به جمع تولید کنندگان کشور بپیوندید. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

مشاوره رایگان و فروش: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

صفر تا صد راه اندازی خط تولید با فراز صنعت

خط تولید با ۹۰۰ میلیون یکی از انتخاب های کارافرینان هوشمند در جهت ایجاد کسب و کاری سود ده و با اطمینان است. امروزه برای سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کاری مطمئن باید کاملا هوشمندانه عمل کرد تا در نهایت بتوانید کسب و کاری ایجاد نمایید که شرایط زیر را دارا باشد:

  1. تقاضا در بازار زیاد باشد؛
  2. بازگشت سرمایه سریع باشد؛
  3. ریسک پایینی داشته باشد؛
  4. در صورت تصمیم به توقف، ضرر زیادی نداشته باشد؛
  5. امکان رشد و گسترش در آن وجود داشته باشد؛
  6. و… .

شرکت فراز صنعت سال ها است در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی فعالیت می کند و در طول دو دهه فعالیت خود برای کارآفرینان بزرگ و کوچک در ایران و خارج از کشور اقدام به راه اندازی انواع خط تولید کرده است. از آن جا که فراز صنعت بعد از تحویل و نصب ماشین آلات همواره در کنار مشتریان خود بوده است با تمامی چالش ها و تجربه های آن ها آشنا است به همین دلیل به راحتی می تواند هر کارافرینی را در زمینه راه اندازی انواع خط تولید راهنمایی کند.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید روغن چرخ خیاطی

با ۹۰۰ میلیون چیکار کنم؟

ما در این مقاله پاسخ به سوال افرادی می دهیم که می پرسند با ۹۰۰ میلیون چیکار کنم؟ خوشبختانه با این مبلغ گزینه های مختلفی در زمینه راه اندازی انواع خط تولید و کارخانه وجود دارد یعنی شما می توانید کارخانه و کارگاه خود را راه اندازی کنید و در مقیاس مناسب اقدام به راه اندازی خط تولید نمایید و محصول خود را با برند اختصاصی خود روانه بازار کنید. به همین دلیل در ادامه مقاله خط تولید با ۹۰۰ میلیون ما تمامی کسب و کارهای تولیدی که سود مناسبی می تواند داشته باشد را مورد بررسی قرار می دهیم. این کسب و کارها به شرح زیر می باشد:

ما در گذشته خط تولید با یک میلیارد را مورد بررسی قرار داده ایم  که در صورت تمایل می توانید به صفحه مرتبط با آن مراجعه کنید.

خط تولید مواد شوینده با ۹۰۰ میلیون

تاکنون به تولید مواد شوینده فکر کرده اید؟ آیا از خود پرسیده اید چرا در بسیاری از شهرهای ایران فروش محصولات شوینده چقدر بولد شد و حتی فروشگاه های تخصصی در این زمینه ایجاد شده که فقط به فروش محصولات شوینده می پردازند؟ بله مواد شوینده با توجه به تنوع بسیار بالایی که دارد امروزه جزء پرفروش ترین کالاهای اساسی می باشد چرا که نقش نظافت را در خانواده ها به عهده دارد به همین دلیل امروزه کار افرینان بسیاری اقدام به راه اندازی خط تولید مواد شوینده کرده اند. خوشبختانه هنوز دیر نیست و در هر جای ایران که زندگی می کنید می توانید به راحتی خط تولید شوینده را ایجاد نمایید و شما هم سهمی از آن در بازار داشته باشید.

جهت تولید مواد شوینده در زمینه های مختلفی می توانید ورود کنید و اقدام به راه اندازی خط تولید آن نمایید این خط تولیدها به شرح زیر می باشد:

  1. خط تولید مایع ظرفشویی: آیا هم اکنون می توانید خانه ای را بدون مایع ظرفشویی تصور کنید. به جرات می توان گفت که هم اکنون در تمامی خانه ها این محصول وجود دارد و در بازه های زمانی ۳۰ الی ۵۰ روز این محصول را خریداری می کنند. این بدان معنا است که هم اکنون تولید مایع ظرفشویی حتی با وجود هر نوع رقیبی باز هم می تواند منطقی باشد چرا که شما هم می توانید با استفاده از یک فرمولاسیون مطلوب اقدام به تولید مایع ظرفشویی با کیفیت نمایید و بازاریابی محلی خود را استارت بزنید؛
  2. خط تولید مایع دستشویی: تولید مایع دستشویی نیز می تواند انتخاب درستی برای ایجاد کسب و کاری سود ده باشد هم اکنون مایع دستشویی یکی از محصولاتی است که فروش بالایی دارد و بازار آن مطلوب می باشد؛
  3. خط تولید شامپو: شامپوها نیز بازار مشخصی دارد و هیچ کس امروزه بحثی در مورد بازار خوب ان ندارد به همین دلیل می تواند انتخاب درستی باشد در صورتی که محصول باکیفیتی را تولید نمایید.
کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با 500 میلیون

لازم به ذکر است تولید مواد شوینده شامل انواع مختلفی می شود و تنوع بسیار زیادی دارد و شما می توانید با مبلغ ۹۰۰ میلیون هر کدام را که بخواهید تولید کنید را استارت بزنید و ما در این جا فقط چند مورد از آن را به عنوان پیشنهاد عنوان کردیم.

علاوه بر موارد فوق، در صنایع مختلف نیز می توانید خط تولید های زیر را راه اندازی کنید:

  1. خط تولید ضد یخ: این محصول بر خلاف نامش در تمامی فصول استفاده می شود و کاربرد دارد به همین دلیل فروش آن ۴ فصل می باشد؛
  2. خط تولید عسل: خط بسته بندی عسل در صورتی که پیشینه ای در این کار دارید و یا شناخت مطلوبی از بازار این صنعت پیدا کردید را می توانید انتخاب کنید و کسب و کار خود را شروع کنید؛
  3. خط تولید روغن خوراکی: خط تولید و بسته بندی روغن خوراکی نیز می تواند انتخاب درستی باشد برای شروع کسب و کاری پر رونق؛
  4. خط تولید شیره: تولید شیره خرما و انگور یکی از انتخاب های بسیار خوب است و در صورت داشتن برنامه ریزی درست می توان به صادرات آن نیز به کشورهای همسایه فکر کرد؛
  5. خط تولید کشک: تولید کشک نیز با ۹۰۰ میلیون قابل راه اندازی می باشد و می توانید تولید آن را در نظر داشته باشید؛
  6. خط تولید روغن موتور: خط تولید و بسته بندی روغن موتور ماشین نیز می تواند سود مطلوبی به همراه داشته باشد.

راه اندازی خط تولید با ۹۰۰ میلیون در صنایع مختلف امکان پذیر است در صورتی که هنوز نتوانستید انتخاب خود را نهایی کنید می توانید با کارشناسان مجرب فراز صنعت تماس گرفته تا شما را به صورت کامل در این زمینه راه نمایی کنند تا بهترین انتخاب را با توجه به شهری که در آن زندگی می کنید را به شما پیشنهاد دهیم.

کلیک کن به کارت میاد!  بهترین مارک دستگاه لیبل زن

شرکت فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه راه اندازی انواع خط تولید و طراحی و تولید تجهیزات صنعتی هم اکنون می تواند خط تولید شما را با قیمت ویژه و کیفیت عالی راه اندازی نماید. لازم به ذکر است تمامی تجهیزات فراز صنعت با ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش تحویل مشتریان داده می شود.

مزایای راه اندازی خط تولید با ۹۰۰ میلیون توسط فراز صنعت

  • تولید دستگاه ها با بالاترین سطح کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی؛
  • تضمین کیفیت + تضمین قیمت؛
  • گارانتی ۲۴ ماهه بدون قید و شرط؛
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی و ۲۴ ساعته؛
  • امکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با بودجه و نیاز مشتریان؛
  • نصب و راه اندازی رایگان خط تولید در محل مشتری؛
  • آموزش پرسنل شما در راستای عملکرد بهتر دستگاه ها؛
  • بازدید دوره ای کارشناسان فراز صنعت از محل تولید کنندگان جهت اطمینان از عملکرد مثبت دستگاه ها؛
  • جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات تلفنی و حضوری؛
  • و بسیاری از خدمات دیگر که بعد از خرید متوجه آن خواهید شد.

در صورتی که شما هم تجربه ای در این زمینه دارید می توانید در قسمت نظرات با فراز صنعت به اشتراک بگذارید.