بهترین مارک دستگاه لیبل زن

بهترین-مارک-دستگاه-لیبل-زن

تاریخ انتشار : 

بهمن 21, 1401
Rate this post

مشاوره رایگان برای دستگاه لیبل زن

بهترین مارک دستگاه لیبل زن بررسی شد لیبل زن یکی از دستگاه های مورد نیاز برای انواع خط تولید است. اگر شما هم نیاز به این دستگاه دارید پیشنهاد می شود قبل از هر چیزی اقدام به مشاوره رایگان کنید تا علاوه بر راهنمایی برای انتخاب محصول مورد نیاز از قیمت ها نیز اطلاع پیدا کنید.

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]بهترین مارک دستگاه لیبل زن صنعتی کدام است؟ دستگاه لیبل زن یکی از دستگاه های مورد نیاز در راه اندازی خط تولید مواد شوینده، غذایی و دارویی می باشد. از این دستگاه جهت برچسب زنی ولیبل روی انواع محصولات از قبیل  ظروف شیشه ای، pet،  PE و کارتن استفاده می شود. عملیات برچسب زنی نقش مهمی در معرفی محصول شما دارد. برچسب ها حاوی اطلاعاتی از محصول می باشد که ضمن زیبا سازی محصول سبب بازاریابی آسان محصول شما می شود.

بدیهی است محصول بی نام و نشان در بازار نمی تواند جایگاه مطلوبی پیدا کند به همین دلیل استفاده از دستگاه لیبل زن کمک زیادی به شناخت بهتر و فروش محصول شما می کند. حال سوال اینجا است با توجه به انواع دستگاه لیبل زن در بازار، کدام شرکت تولید کننده دستگاه های صنعتی به عنوان بهترین مارک دستگاه لیبل زن شناخته می شود. به عبارتی دیگر ویژگی های دستگاه لیبل زن خوب چیست؟ و چه مواردی برای تولید کنندگان به هنگام خرید دستگاه لیبل زن دارای اهمیت می باشد.

ویژگی های بهترین مارک دستگاه لیبل زن

اگر شما تولید کننده هستید و یا این که قصد راه اندازی خط تولید دارید حتما به هنگام خرید دستگاه لیبل زن مواردی برای شما دارای اهمیت می باشد و به هنگام مشاوره آن ها را از تولید کننده دستگاه لیبل زن خواهید پرسید اگر آن ویژگی ها در لول کیفی بالا در دستگاه لیبل زن مورد نظر موجود بود آن دستگاه می تواند برای شما بهترین مارک دستگاه لیبل زن باشد. ویژگی های مطلوب برای دستگاه لیبل زن به شرح زیر می باشد:

  1. سرعت لیبل زنی دستگاه: یکی از مواردی که بسیاری از مشتریان فراز صنعت به هنگام مشاوره و خرید دستگاه لیبل زن از کارشناسان ما می پرسند این است که سرعت دستگاه لیبل زن تولید شده توسط شما چگونه است؟ پس سرعت لیبل زنی یکی از مواردی است که برای مشتریان اهمیت بالایی دارد به همین دلیل دستگاه مورد نظر باید حداکثر سرعت در عملیات لیبل زنی را داشته باشد.
  2. دقت بالا در لیبل زنی: یکی از مهم ترین ویژگی ها برای بهترین مارک دستگاه لیبل زن این است که دستگاه مورد نظر باید عملیات لیبل زنی را با حداکثر دقت ممکن انجام دهد.
  3. تولید شده از قطعات با کیفیت: در پروسه تولید دستگاه لیبل زن با کیفیت، یکی از مهمترین مواردی که شاید افراد تازه کار متوجه آن نباشند استفاده از قطعات با کیفیت در تولید دستگاه لیبل زن است. در این دستگاه از قطعات متفاوتی استفاده می شود در صورتی که در تولید آن از قطعات بی کیفیت استفاده شده باشد از عملکرد، طول عمر مفید و… مطلوبی برخوردار نخواهد بود پس به هنگام خرید دستگاه لیبل زن، خوب است از قطعاتی که در دستگاه ها استفاده شده است اطلاعات لازم را بگیرید.
  4. گارانتی و تعهد شرکت سازنده نسبت به آن: یک شرکت معتبر به هنگام تولید دستگاه با کیفیت به راحتی محصول خود را گارانتی می کند و در قبال گارانتی خود را متعهد می داند. صرف ایجاد گارانتی برای محصول نمی تواند اطمینان آور باشد ولی می توان با بررسی پیشینه شرکت نسبت به تعهد شرکت سازنده اطلاعاتی را کسب کرد که در صورت متعهد بودن می توانید آن را با اطمینان بیشتری خریداری نمایید.
  5. خدمات پس از فروش: خدمات پس از فروش را معمولا تمامی شرکت ها آن را به هنگام فروش محصول به مشتری اطلاع می دهند اما به راستی تمامی شرکت ها خدمات به موقع و رضایت بخش را به مشتریان خود ارائه می دهند یا خیر؟ باز هم برای اطلاع از خدمات پس از فروش نیاز است نسبت به پیشنه شرکت و رفتار آن با مشتریان کمی بیشتر تحقیق نمایید.
کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید دوغ

ویژگی های دستگاه لیبل زن فراز صنعت

شرکت فراز صنعت به عنوان تولید کننده انواع دستگاه لیبل زن هم اکنون با ۲۰ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید دستگاه لیبل زن توانسته است با ارائه محصول با کیفیت، رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید. بهتر است قبل از خرید با برخی از ویژگی های دستگاه لیبل زن فراز صنعت بیشتر آشنا شوید:

  1. مشخصات (specification):- جنس بدنه و شاسی دستگاه: ورق استلنس ۳۰۴L تمام استیل بوده و شاسی آهنی با پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک احاطه شده است؛- جنس تمامی تسمه های به کار رفته از نوع آلمانی می باشد؛- سهولت در جابه جایی و تنظیم ارتفاع دستگاه؛

    – بلبرینگ های به کار رفته SKF ژاپنی؛

    – قابلیت تنظیم ارتفاع و عرض ظرف از   ۴۰الی ۳۰۰ میلی متر و ارتفاع لیبل از ۴۰- ۲۰۰L میلی متر؛

    -دستگاه دارای ۲ دستگاه برچسب پسبان صنعتی می باشد.- دارای ۶ دستگاه الکترو و موتور گیربکس؛

    -دارای واحد هدایت کننده منظم ظروف تخت؛

    – دارای واحد تایمینگ جهت ایجاد فاصله در ظروف گرد؛

    سیستم کنترلر: control system؛

    – دارای سیستم کنترل PLC برند DELTA؛

    – دستگاه مجهز به HML هوشمند با صفحه لمسی Touchscreen  اینچ ۷با برند DELTA؛

    – مجهز به سیستم کنترل دور الکترونیکی inverter از نوع scheider؛

    – دستگاه دارای ۲ عدد استپ موتور با درایو مربوطه می باشد؛

    -قابلیت کنترل سرعت کانوایر های اصلی و فرعی- قابلیت نصب دقیق لیبل روی انواع ظروف شیشه ای Pet- PE- کارتن و…با سهولت و قابل تنظیم؛

    -قابلیت نصب انواع لیبل های پلاستیکی، کاغذی، مات، هولوگرامی؛
    – دارای تجهیزات حسگر محصول و حسگر لیبل اختصاصی <لیبل سنسور> و قابل تنظیم و کالیبره شدن با انواع ظروف و لیبل غیرشفاف؛

    -تمامی قطعات با بهترین فرز CNC و تراش CNC طراحی و تولید شده است؛

    -ورق های استفاده شده با استفاده  از دستگاه برش CNC؛

    -تنظیم گرفتن سر بطری ها به صورت کاملا اتومات؛

    -استفاده از تسمه دنده تایم برای گرفتن درب بطری ها؛

    1. ۲ سال گارانتی بدون قید و شرط؛
    2. خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی؛
    3. آموزش پرسنل جهت استفاده بهتر از دستگاه؛
    4. تمامی قطعات با بهترین فرز CNC و تراش CNC طراحی و تولید شده است؛
    5. و بسیاری از ویژگی های دیگر که به هنگام مشاوره و خرید از آن مطلع خواهید شد…

    امیدواریم که مقاله بهترین دستگاه لیبل زن مفید واقع شده باشد در صورتی که شما هم در این زمینه تجربه ای دارید می توانید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

امیدواریم که مقاله بهترین دستگاه لیبل زن مفید واقع شده باشد در صورتی که شما هم در این زمینه تجربه ای دارید می توانید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید و بسته بندی مربا