درامد خط تولید مواد شوینده

1-3

تاریخ انتشار : 

مرداد 10, 1401

مشاوره رایگان در زمینه درآمد خط شوینده و راه اندازی آن

درآمد خط تولید مواد شوینده را در این مقاله به طور کامل مورد بررسی قرار داده ایم در صورتی قصد راه اندازی خط تولید شوینده دارید فراز صنعت با ۲۰ سال سابقه در زمینه راه اندازی خط شوینده هم اکنون می تواند با ارائه مشاوره تخصصی شما را در زمینه راه اندازی خط تولید راهنمایی کند. جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناسان مجرب فراز صنعت تماس بگیرید.

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

درامد خط تولید مواد شوینده چقدر است؟ این اولین سوال برای افرادی است که قصد دارند با راه اندازی خط تولید مواد شوینده به درآمد برسند. ما دراین مقاله ضمن بررسی درامد خط تولید مواد شوینده بودجه مورد نیاز برای راه اندازی آن را هم مورد بررسی قرار می دهیم تا به راحتی بتوانید یکی از پرسود ترین کسب و کارها را برای خود ایجاد کنید. پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله توسط فراز صنعت را مطالعه کنید.

مشاوره رایگان

آیا برای تهیه محصولات نیاز به مشاوره دارید ؟

چرا راه اندازی خط تولید مواد شوینده؟

سرمایه گذاری در کسب و کارها همیشه با مقداری ریسک همراه بوده که در بعضی کسب و کارها مقدار ریسک بیشتر و در بعضی کسب و کارها مقدار ریسک کمتر است. ریسک سرمایه گذاری در تولید مواد شوینده به حداقل می رسد ضمن این که درآمد قابل توجهی نیز دارد. شاید تا به حال به این کسب و کار بسیار بزرگ و جذاب فکر نکرده اید و یا خوب بررسی نکرده اید اما  در این مقاله شما تمام زیر و بم این کسب و کار را به خوبی درک خواهید کرد. ما قبلا در مقاله خط تولید با درآمد تضمینی در مورد پر سود ترین خط تولید ها صحبت کرده ایم که یکی از آن ها تولید مواد شوینده بود.

تا به حال به این فکر کرده اید که چقدر از مواد شوینده در زندگی خود استفاده می کنید؟ کمی دقت کنید می بینید شما روزانه یا هفتگی در حال خرید مواد شوینده هستید از جمله مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، انواع سفید کننده ها و… شما معمولا در لیست خرید منزل خود این موارد را مشاهده می کنید و به سادگی خرید می کنید. حال ببنید در کشور ما ایران چند خانواده وجود دارد و مصرف ماهیانه آن ها به مواد شوینده چقدر است؟ شما حتی دور دست ترین روستاها را که مشاهده کنید باز می بینید آن ها نیز برای زندگی خود از مواد شوینده استفاده می کند. پس این کالا یکی از کالاهای اساسی خانوار است که بدون توجه به قیمت آن همیشه در حال استفاده است.

شما هیچ فروشگاه مواد غذایی و یا هایپرمارکت های بزرگ را نمی توانید بدون فروش مواد شوینده تصور کنید چون این موارد جزء پرفروش ترین محصولات می باشد.

از آن جا که تقاضای این محصولات در بازار بسیار زیاد است شرکت های تولیدی مواد شوینده به سرعت رشد می کنند و سرمایه های آن ها در مدت زمان کوتاهی چندین برابر می شود. چون تقاضا زیاد است فروش هم زیاد است و چون فروش زیاد است سود خوبی هم پشت  آن قرار دارد.

فروش و سود محصولات شوینده به چه نحو است؟

همان طور که گفتیم تقاضا در جامعه برای خرید مواد شوینده بسیار زیاد است و حاشیه سود این مواد نیز درصد مشخصی است. سود تولید کننده از مواد شوینده زمانی زیاد است که بتواند حجم زیادی تولید کند و به فروش برساند. پس شما باید با یک استراتژی درست بر روی فروش محصولات خود کار کنید.

شما می توانید با تبلیغات و پخش محصولات خود به مراکز پخش مواد شوینده و ایجاد مزیت هایی به راحتی فروش خود را بالا ببرید زیرا مواد شوینده یکی از پر مصرف ترین کالاهای اساسی هر خانوار می باشد.

همیشه کیفیت محصولات، بسته بندی زیبا، سود کمتر در ابتدای کار فروش بیشتر را برای شما به دنبال دارد و فروش بیشتر همیشه سود بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

رقابت در خط تولید مواد شوینده

زمانی که بازار یک محصول داغ است و فروش آن زیاد است به دنبال آن برندها و شرکت های مختلف داخلی و خارجی سعی دارند که از این بازار به سهم خود نفع ببرند. بیشترین فروش محصولات داخلی در داخل کشور صورت می گیرد و نیاز به صادرات نمی بینند چرا که در بازار داخل به اندازه کافی تقاضا وجود دارد و شرکت ها خود را درگیر چالش های صادرات نمی کنند.

آیا می دانستید ظرفیت تولید داخلی مواد شوینده توسط شرکت های داخلی به طور سالانه چقدر است؟

سالانه چیزی حدود ۴ میلیون تن است و میانگین صادرات سالانه ایران در بخش مواد شوینده چیزی حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار است. پس دست روی بازار بسیار داغ و رقابتی گذاشته اید که شما هم می توانید به سهم خود در این بازار پر رونق فعالیت داشته باشید.  فک می کنم تا الان حدس زده باشید که درامد خط تولید مواد شوینده در ایران چگونه است.

قیمت گذاری محصولات شوینده به چه نحو است؟

بعد از راه اندازی خط تولید مواد شوینده متوجه خواهید شد که قیمت گذاری محصولات بر اساس مصوبه انجمن صنایع شوینده و صنایع آرایشی بهداشتی ایران انجام می شود. افزایش قیمت محصولات پرفروش نیاز به تایید سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان دارد.

زمانی که هزینه های تولید افزایش پیدا کند و حاشیه سود شما کاهش پیدا کند تولید کنندگان با توجه به مستنداتی که دارند درخواست افزایش نرخ فروش را به صنایع مواد شوینده ارسال می کنند که بعد از تصویب افزایش نرخ صورت می گیرد. اما اگر خواسته باشیم به طور میانگین در صد سود تولید را عنوان کنیم می توان چیزی حدود ۲۰ در صد تا ۳۰ درصد سود تولید کننده از فروش کل را در نظر گرفت.

سود و درامد خط تولید مواد شوینده چگونه است؟

درامد خط تولید مواد شوینده با سودی که شما دارید متفاوت است. خوب است کاملا شفاف سازی شود تا با اطلاعات کامل اقدام به ایجاد خط تولید مواد شوینده نمایید.

درآمد چیست؟ در آمد در واقع مبلغی است که شما از فروش محصولات مواد شوینده کسب می کنید.

سود چیست؟ سود شما زمانی مشخص می شود که هزینه های ایجاد شده در تولید مواد شوینده را محاسبه کنید و از میزان درآمدی که داشته اید کسر کنید حالا سود شما از تولید مواد شوینده کاملا مشخص شده است.

هزینه ها در تولید مواد شوینده چگونه است؟

زمانی که شما می خواهید درامد خط تولید مواد شوینده و سود خود را از فروش محاسبه کنید باید هزینه های خود را در نظر بگیرید هزینه های شما به دو دسته تقسیم می شود هزینه های مستقیم و هزینه های غیر مستقیم که به طور کامل آن ها را بررسی می کنیم. ما در مقاله خط تولید با ۱۰۰ میلیون حتی گفته ایم که چطور با پایین ترین سرمایه خط تولید خود را راه بیندازید.

هزینه های مستقیم در تولید محصولات شوینده

هزینه هایی که به طور مستقیم با کالای تولید شده در ارتباط است مانند هزینه مواد اولیه، دستمزد کارگران، اجاره کارگاه و موارد این چنینی.

هزینه های غیر مستقیم از تولید محصولات شوینده

این ها هزینه هایی است که به طور مستقیم با تولید محصول ارتباطی نداشته است ولی لازم و ضروری بوده اند مانند: هزینه های خرابی دستگاه ها، پرداخت قبوض، حمل و نقل، سوخت و… این هزینه ها به ناچار در خط تولید انجام می شود. شما باید برای سود ده بودن بیشتر خط تولید خود هزینه های غیر مستقیم را به حداقل برسانید و محاسبه هزینه های غیر مستقیم معمولا امکان پذیر نیست و یا کمی سخت است.

سود به دست آمده از تولید با ذکر یک مثال: فرض کنید شما یک واحد تولیدی دارید با فروش روزانه ۳۰۰۰ لیتر مایع دستشویی، فرض کنید قیمت هر لیتر مایع دستشویی ۱۲۰۰۰ تومان است، فروش ۳۰۰۰ لیتر آن ۳۶ میلیون تومان می شود، سود حاصل از تولید با ضریب میزان ۳۰ درصد می شود ۱۰ میلیون و هشتصد هزار تومان که با کسر هزینه ها میزان دقیق سود شما به دست می آید.

خط شوینده شامل تولید چه محصولاتی می شود؟

دایره تولید محصولات شوینده بسیار گسترده است به همین دلیل محصولات زیادی شامل مواد شوینده می شود که شما می توانید با توجه به شهر و منطقه ای که در آن زندگی می کنید تولید یک یا چند نوع آن را انتخاب کنید و استارت تولید خود را بزنید. خط تولیدات مربوط به مواد شوینده به شرح زیر می باشد:

خط تولید مایع ظرفشویی: تولید مایع ظرفشویی با توجه به تقاضای فراوانی که دارد جزء پرفروش ترین محصولات شوینده به شمار می آید و تولید آن در صورتی که با برنامه ریزی درست باشد و محصول با کیفیت تولید کنید می تواند منطقی و موفق باشد؛

خط تولید مایع دستشویی؛

خط تولید وایتکس؛ تولید وایتکس و آب ژاول نیز می تواند با توجه به فروش آسان و کاربرد فراوانی که در منازل دارد می تواند بسیار مطلوب باشد.

خط تولید شامپو؛

خط تولید محصولات کارواشی؛

خط تولید دیگر انواع مختلف شوینده.

راه اندازی کارگاه تولیدی مواد شوینده

اکنون درامد خط تولید مواد شوینده را به خوبی متوجه شده اید حال با خود می گویید که چگونه یک کارگاه تولیدی و کارخانه تولید برای خود ایجاد کنید. شرکت فراز صنعت با تامین دستگاه های مورد نیاز به شما کمک می کند با بودجه مد نظر بهترین دستگاه ها را خریداری کنید و با کمترین هزینه بتوانید خط تولید خود را راه بیندازید و پا در عرصه تولید بگذراید.

دستگاه های خط تولید مواد شوینده توسط شرکت فراز صنعت تولید و عرضه می شود از آن جا که تولید توسط خود شرکت انجام می شود امکان سفارشی سازی با میزان بودجه شما وجود دارد. ما توانسته ایم با استراتژی فروش مستقیم و حذف واسطه ها تا حد زیادی هزینه ها را کاهش بدهیم و تمامی دستگاه های خود را با قیمت کاملا رقابتی تحویل مشتری بدهیم. فقط کافی است قیمت ها را مقایسه کنید.

دستگاه های مورد نیاز خط تولید

برای راه اندازی کارگاه خط تولید شوینده شما نیاز به دستگاه هایی دارید که خوب است اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید. در صورتی که می خواهید با چالش ها و مشکلات تولید مواد شوینده آشنا شوید مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید.

مخزن استیل

این دستگاه جهت نگهداری از سیالات در صنایع شیمیایی کاربرد دارد و انواع مختلفی دارد. این دستگاه از آن جا که برای صنایع شیمایی تولید شده است در برابر هر گونه خوردگی، زنگ زدگی و ساییدگی مقاومت بسیار بالایی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید.

پمپ غلیظ کش

منو پمپ غلیظ کش در واقع برای هر گونه مایعات غلیظ و رقیق در صنایع مختلف کاربرد دارد. از این دستگاه برای جا به جایی و انتقال مواد از مخزن ها به دستگاه های پرکن استفاده می شود.

انواع دستگاه پرکن مایعات برای راه اندازی کارگاه

در خط تولید شوینده انواع دستگاه پرکن استفاده می شود. دستگاه های پرکن موجود در فراز صنعت به شرح زیر است:

  • دستگاه پرکن تک نازل و ۲ نازل برای پرکردن مایعات غلیظ در انواع ظروف مناسب است که در صنایع مختلف از جمله شوینده از آن استفاده می شود؛
  • دستگاه پرکن ۲ نازل مایعات غلیظ و رقیق  که طراحی آن به صورت نیمه اتومات است و برای کارگاه های کوچک تولید مواد شوینده بسیار مناسب می باشد؛
  • دستگاه پرکن ۴ نازل مایعات غلیظ  که به صورت نیمه اتومات تولید می شود و در خط شوینده کاربرد دارد؛
  • دستگاه پرکن خطی ۸ نازل با تکنولوژی سرووموتور: یکی از دستگاه های تمام اتومات که دارای ویژگی های منحصر به فردی است و تولید شده با تکنولوژی سرووموتور است. جهت کسب اطلاعات کامل از دستگاه پرکن خطی می توانید به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید.

دستگاه لیبل زن

دستگاه لیبل زن یکی از ضروری ترین دستگاه ها جهت برچسب زنی روی محصولات می باشد. توسط این دستگاه شما می توانید محصول خود را به بازار معرفی کنید و در بازاریابی و فروش شما نقش مهمی دارد. این دستگاه به صورت یک طرفه و دو طرفه عملیات لیبل زنی را انجام می دهد.

دستگاه جت پرینتر

بعد از مرحله لیبل زنی نوبت به دستگاه جت پرینتر است. این دستگاه که به تاریخ زن هم معروف است عملیات تاریخ زنی روی محصول را به خوبی انجام می دهد.

نوار انتقال ضد اسید (نوار نقاله)

در مرحله پایانی محصولات توسط دستگاهی به نام نوار انتقال ضد اسید یا نوار نقاله به سمت میز ترافیک گردان هدایت می شود و به صورت کاملا منظم آماده بسته بندی با دستگاه شیرینگ پک می شود که می توان بعد از این مرحله محصول را روانه بازار کرد.

برخی از ویژگی های خرید از فراز صنعت

گارانتی دو ساله

۱۰ سال خدمات پس از فروش

قیمت رقابتی

استفاده از مواد اولیه با کیفیت درتولید دستگاه ها

امکان ارسال به سراسر کشور وصادرات

نصب و راه اندازی رایگان

آموزش رایگان دونفر از پرسنل شمابرای کار با دستگاه

حضور مدیریت فراز صنعت به هنگام نصب و راه اندازی محصولات

مشاوره رایگان قبل از خرید دستگاه تولید مواد شوینده

۰۹۱۵۵۲۵۵۱۵۳

۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

واتس آپ : ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

دانلود پی دی اف درامد خط تولید مواد شوینده

در صورتی که مایل هستید این مقاله را همراه خود داشته باشید می توانید پی دی اف این مقاله را از لینک زیر دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *