5/5 - (1 امتیاز)

خط تولید و بسته بندی شیره خرما و انگور

اگر شما همانند دیگر کارافرینان قصد راه اندازی خط تولید و بسته بندی شیره خرما و انگور دارید پیشنهاد می کنیم یک نمونه از ویدیوهای دستگاه های فراز صنعت را مشاهده کنید تا بعد از مشاهده عملکرد بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

خط تولید شیره خرما و انگور

مشاوره رایگان

آیا برای تهیه محصولات نیاز به مشاوره دارید ؟

فیلم عملکرد خط بسته بندی شیره خرما و انگور

استفاده از دستگاه پرکن خطی در خط تولید شیره خرما
 

خط بسته بندی شیره خرما

خط تولید شیره خرما (خط بسته بندی شیره خرما) یکی از پردرآمد ترین خط تولیدها است امروزه بازار شیره خرما در ایران و کشورهای عربی بسیار مطلوب است به همین دلیل کارآفرینان بسیاری اقدام به ایجاد کارگاه تولید شیره خرما کرده اند. اگر شما نیز قصد راه اندازی خط تولید شیره خرما دارید فراز صنعت با ارائه بهترین تجهیزات خط تولید مواد غذایی به شما کمک می کند تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به راه اندازی کارگاه خط تولید شیره خرما نمایید.

خط تولید شیره انگور

خط تولید شیره انگور (خط بسته بندی شیره انگور) نیز همانند خرما بازار بسیار داغی دارد. امروزه ارزش غذایی شیره خرما و شیره انگور بر کسی پوشیده نیست به همین دلیل به سادگی بعد از تولید این ماده غذایی می توانید در بازار جایگاه مثبتی برای فروش پیدا کنید.

فراز صنعت با سال ها تجربه در زمینه راه اندازی انواع خط تولید برای کار آفرینان داخل و خارج از کشور هم اکنون می تواند شما را در احداث کارخانه تولیدی شیره انگور و خرما کمک کند و با ارائه استراتژی های قوی به شما کمک خواهد کرد تا ضمن تولید محصول باکیفیت بازار هدف خود را پیدا کنید.

خرید خط تولید شیره انگور نیمه صنعتی در اصفهان، تهران، شیراز، مشهد و تمامی شهرهای ایران توسط فراز صنعت امکان پذیر است و خدمات پس از فروش و پشتیبانی در تمام ایران با سرعت بسیار بالایی انجام می شود.

قیمت خط تولید شیره خرما و انگور

برای راه اندازی خط تولید شیره خرما و انگور در ابتدای کار شما نیاز به یک مکان مناسب برای تولید دارید و بعد از آن نیاز به دستگاه هایی دارید که تولید خود را استارت بزنید. دستگاه های صنعتی کمک به تولید بهتر و با کیفیت می کند ضمن این که سرعت تولید شما بسیار افزایش پیدا می کند.

قیمت خط تولید شیره خرما و انگور در فراز صنعت بسیار منصفانه قیمت گذاری شده است زیرا ما سعی کرده ایم با توجه به بازار رقابتی اقدام به تولید دستگاه های با کیفیت کنیم و آن را با قیمت رقابتی به دست مشتریان خود برسانیم. قیمت رقابتی و کیفیت عالی سبب شد در طول سالیان مشتریان راضی بسیاری به خود جلب کنیم به گونه ای که کارافرینان داخلی و خارجی از ما به نیکی یاد می کنند.

جهت مشاوره رایگان با تیم با تجربه فراز صنعت و اطلاع از قیمت ها برای راه اندازی خط تولید می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگو واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تولید شیره خرما خانگی

تولید شیره خرما خانگی و کارگاهی هر دو امکان پذیر است بسیاری از مشتریان بعد از تماس با تیم فراز صنعت از ما سوال می پرسند آیا تولید شیره خرما خانگی امکان پذیر است و برای تسریع در سرعت تولید می توانیم از بعضی از دستگاه های شما استفاده کنیم؟ در پاسخ جواب ما مثبت است حتی اگر شما در گام اول نتوانید اقدام به راه اندازی کارگاه تولیدی نمایید ما شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید اقدام به راه اندازی خط تولید خانگی کنید فقط کافی است در زمان تماس و مشاوره بگویید بودجه شما چقدر است و استارت کار خود را چگونه می خواهید بزنید.

دستگاه تولید شیره خرما و انگور

برای احداث خط تولید شیره خرما و انگور شما نیاز به دستگاه تولید شیره خرما و انگور دارید تا بتوانید خط تولید خود را کاملا بی نقص و خوب ایجاد کنید. شرکت فراز صنعت دستگاه تولید شیره خرما و انگور در شیراز، اصفهان، مشهد، تهران و تمامی شهرهای ایران ارسال و پشتیبانی می کند و هم اکنون در بسیاری از شهرهای ایران توسط تجهیزات فراز صنعت خطوط تولیدی مختلفی راه اندازی شده است. در ادامه دستگاه های مورد نیاز در کارگاه شیره پزی انگور ارائه شده توسط فراز صنعت را مورد بررسی قرار می دهیم:

دیگ پخت در خط تولید شیره

پخت اولیه در تولید شیره خرما و انگور توسط دستگاه دیگ پخت انجام می شود این دستگاه توسط شرکت فراز صنعت تولید می شود و دارای ویژگی های زیر است:

ظرفیت: ۳۰۰ الی ۵۰۰ کیلوگرم؛

مخزن: ثابت و متحرک؛

دارای دهانه قیف مانند برای خروج آسان مواد موجود؛

دارای ویژگی های اختصاصی که در زمان مشاوره اعلام می شود.

دستگاه شستشوی شیشه در تولید شیره

دستگاه شستشوی شیشه یکی دیگر از تجهیرات مورد نیاز برای خط تولید شیره است. قبل از پرکردن ظروف مخصوص شیره انگور و خرما نیاز است آن ها را شستشو و ضدعفونی کنید.

این عملکرد با دستگاه شیشه شور فراز صنعت انجام می شود. این فرایند توسط سیستم پاشش بخار و پاشش مواد شوینده انجام می شود.

دستگاه پرکن برای تولید شیره

در مرحله پرکردن ظروف شیره خرما و انگور شما نیاز به دستگاه پرکن مایعات دارید. دستگاه های موجود در فراز صنعت به صورت تک نازل، ۴ نازل و ۸ نازل طراحی و تولید می شود و بسته به نیاز شما و حجم تولید خود می توانید این دستگاه را سفارش دهید.

پرکن تک نازل: این پرکن مناسب برای ظروف از ۵۰ گرم تا ۲ لیتر می باشد و برای ظروف ۵۰ گرم قابلیت پرکردن ۱۵۰۰ ظرف در ساعت را دارد. این دستگاه به صورت استیل و آهن تولید می شود که پیشنهاد می شود به صورت تمام استیل سفارش دهید.

پرکن ۴ نازل یا ۸ نازل (پرکن خطی): این دستگاه با توجه به نیاز شما به صورت ۴ نازل یا ۸ نازل طراحی و تولید می شود. این دستگاه دارای مخزن ۱۸۰۰ لیتری دوجداره، تنظیم حجم تزریق از ۲۵۰ گرم تا یک کیلو از طریق صفحه مانیتور، دارای ۸ سیلندر برای پرکردن و دارای هد دربند پنوماتیک، دارای کنترل سطح اتومات، اسکلت دستگاه تمام استیل و بدنه دستگاه استیل ۳۰۴، امکان تغییر تعداد نازل ها بسته به نیاز مشتریان می باشد.

دستگاه لیبل زن برای خط تولید شیره

برای خط تولید شیره خرما و انگور نیاز به دستگاه لیبل زن دارید این دستگاه عملیات برچسب زنی روی محصول را برای شما انجام می دهد. زدن لیبل روی محصولات از نظر زیبایی و فروش محصول بسیار ضروری می باشد. دستگاه لیبل زن فراز صنعت به صورت دو طرفه و لیبل یک طرفه و گرد می باشد.

شیرینگ و بسته بندی در تولید شیره

در مرحله آخر شما نیاز دارید که محصول خود را به صورت کاملا شکیل بسته بندی کنید که در این جا دستگاه شیرینگ پک فراز صنعت نیاز شما را به طور کامل برطرف می کند. عملیات شیرینگ و بسته بندی، محصول شما را از هرگونه آلودگی و گرد وغبار محافظت می کند.

مراحل تولید شیره خرما

تولید شیره خرما به صورت مرحله به مرحله انجام می شود تا در نهایت شیره مد نظر با غلظت استاندارد در بهترین حالت تولید شود. به طور معمول فرایند تولید به شرح زیر می باشد:

شستشو: در اولین مرحله خرما به طور کامل شستشو می شود و بعد از آن به سمت دستگاه عصاره گیری هدایت می شود؛

عصاره گیری: در این مرحله خرما به نسبت با یک و نیم برابر آب داغ که حدود ۹۰ درجه سانتی گراد دمای آن است به مدت یک و نیم ساعت مخلوط می شود. در این مدت عصاره خرما و مواد معدنی آن به آب منتقل می شود

هسته گیری: بعد از عصاره گیری نوبت به مرحله هسته گیری می شود در این مرحله هسته خرما به طور کامل گرفته می شود و هیچ گونه مواد سختی از خرما باقی نمی ماند؛

فیلتر پرس: هسته گیری که به طور کامل انجام می شود نوبت به پرس شدن خرما می رسد که باید تمامی باقی مانده خرما پرس شود و مواد جامد و مایع از هم جدا شوند و فقط شربتی زلال از مواد معدنی خرما باقی بماند؛

تغلیظ کننده: در این مرحله شربت تولید شده غلظت مناسبی ندارد به همین دلیل دستگاه های تغلیظ کننده این شربت را با دمای مورد نیاز بدون سوختگی و در بهترین حالت غلیظ می کنند و تمام مواد قندی و املاح موجود درآن حفظ می شود و تبدیل به شیره خرما می شود؛

پاستوریزه: در این مرحله برای ماندگاری بیشتر اقدام به پاستوریزه کردن محصول می شود؛

پرکن: شیره خرما آماده شده به وسیله دستگاه پرکن درون ظروف مخصوص منتقل می شود؛

درب گذار: نیاز است بعد از پرشدن ظروف عملیات درب گذاری انجام شود؛

لیبل زنی: اکنون نیاز است اطلاعات شما بر روی محصول به وسیله دستگاه لیبل زن درج شود؛

بسته بندی: در این مرحله شیره خرما تولید شده برای بسته بندی آماده است و بسته بندی شیره خرما با دستگاه مورد نظر انجام می شود.

مراحل تولید شیره انگور

تولید شیره انگور تقریبا شبیه به شیره خرما می باشد که روند آن را به طور کامل توضیح داده ایم. معمولا فرایند تولید شیره انگور به شرح زیر می باشد:

شستشو: در اولین مرحله نیاز به شستشو انگور در وان مخصوص یا دستگاه مخصوص می باشد؛

آبگیری انگور: بعد از شستشو کامل انگور نیاز است آب انگور با دستگاه های مخصوص به طور کامل گرفته شود؛

دیگ پخت: آبگیری و هسته گیری انگور که به طور کامل انجام شد باید به دیگ پخت صنعتی منتقل شود؛

فیلتر پرس: در این مرحله تمامی محتویات پرس می شود تا به طور کامل مواد جامد از مایع جدا شود و شربت مخصوص ایجاد شود؛

تغلیظ کننده: در این مرحله مایعات ایجاد شده از انگور در دمای مورد نیاز شروع به غلیظ شدن می کند تا در نهایت شیره انگور در بهترین حالت ممکن تولید شود؛

پرکن: در این مرحله شیره انگور تولید شده به دستگاه پرکن مایعات غلیظ منتقل می شود تا ظرف های مورد نظر شما با دستگاه پرکن پر شود؛

درب گذار و درب بند: در این مرحله توسط دستگاه مخصوص عملیات درب گذاری به طور کامل انجام می شود؛

لیبل زنی: در این مرحله عملیات لیبل زنی و درج اطلاعات با دستگاه مخصوص باید انجام شود؛

بسته بندی و شیرینگ: در این مرحله نیاز است که عملیات شیرینگ و بسته بندی توسط دستگاه مخصوص ایجاد شود.

این مراحل در خط تولید شیره در کارگاه شما انجام می شود و می توانید در سریع ترین زمان ممکن بهترین محصول را تولید کنید.

ویژگی های خرید دستگاه خط تولید شیره از فراز صنعت

شرکت فراز صنعت با بیش از ۲ دهه تجربه در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی امروزه محصولات و تجهیزات خط تولید مواد غذایی خود را با ویژگی های منحصر به فرد و رقابتی به مشتریان عرضه می کند تا ضمن رضایت مشتریان بتواند نامی نیک از خود به جای بگذارد. برخی از ویژگی های فراز صنعت به شرح زیر می باشد:

تولید دستگاه ها از مواد اولیه با کیفیت؛

۲۴ ماه گارانتی ویژه بدون قید و شرط برای تمامی دستگاه ها؛

۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی بسیار قوی برای تمامی محصولات؛

نصب و راه اندازی رایگان خط تولید در محل شما؛

آموزش پرسنل شما برای عملکرد بهتر دستگاه ها؛

تضمین قیمت به دلیل رقابتی بودن قیمت های فراز صنعت؛

تضمین کیفیت به دلیل رقابتی بودن کیفیت محصولات؛

امکان تولید سفارشی با توجه به نیاز شما؛

نیاز سنجی شما و راه اندازی خط تولید با توجه به بودجه، محیط و حجم تولید شما؛

جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات بسیار قوی؛

و بسیاری از خدمات ویژه که بعد از مشاوره و خرید متوجه آن خواهید شد.

جمع بندی

خط تولید و بسته بندی شیره خرما و انگور یکی از کسب و کارهای پردرآمد در بازار داخلی و خارجی است که می توان به صادرات آن به کشورهای عربی نیز فکر کرد. جهت راه اندازی این کسب و کار نیازمند مکان مناسب و تجهیزات مناسب دارید که می توانید در این بازار با توجه به بودجه خود سهمی داشته باشید. فراز صنعت با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه راه اندازی خط تولید می تواند بهترین مشاوره را در این زمینه به کارآفرینان بدهد.

جهت انجام مشاوره رایگان برای راه اندازی خط تولید شیره انگور و خرما می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

سوالات متداول

بله مراحل اصلی تولید و بسته بندی شبیه هم است

کاهش هزینه ها بیشتر مربوط به مدیریت درست هزینه ها می باشد ولی برای شروع استفاده از تجهیزات مناسبی که بتواند روند تولید و بسته بندی را بدون خطا و سرعت بالا انجام دهد تا حدود زیادی می تواند هزینه ها را کاهش دهد.

 

با توجه به نوسانات بازار قیمت دقیقی نمی توان گفت بهتر است در این زمینه با کارشناسان فراز صنعت تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *