Rate this page

پرکن مایعات رقیق ۲ نازل و ۴ نازل خطی

پر کن مایعات رقیق براي راه اندازی خطوطی مانند شيشه شورها است که نياز به دستگاه پركن مخصوص به مواد كف كننده دارد. ماشين سازي فرازصنعت دستگاه پرکن مايعات رقيق ۲ نازل و ۴ نازل را براي پركردن مواد كف كننده و شيشه شورها يا مايعات رقيق ديگر مانند ضد يخ ، آب رادياتور و …در انواع ظروف با حجم های مختلف را طراحي كرده است. از آن جا که این دستگاه قیمت مقرون به صرفه ای دارد مناسب برای کارگاه های تولیدی کوچک نیز می باشد. اين دستگاه پركن با ظرفيت توليد ۱۲۰۰ بطري يك ليتري در ساعت نياز توليد كنندگان عزيز ر ا برای خريد يک پركن با قيمت مناسب را برطرف كرده است. دستگاه پركن مايعات رقيق بصورت ۲ نازل و ۴ نازل جهت تسريع در عمليات تزريق قابليت طراحی و ساخت را دارد.

پرکن 2 نازل مایعات رقیق فراز صنعت

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه پرکن مایعات رقیق

    دستگاه پرکن مایعات رقیق دارای ۲ سال گارانتی بدون قید و شرط همراه با ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد. تمامی دستگاه ها با تضمین قیمت و کیفیت تحویل داده می شود زیرا فراز صنعت با توجه به آنالیز رقبا اقدام به قیمت گذاری به صورت کاملا رقابتی کرده است. این دستگاه بعد از سفارش در سریع ترین زمان ممکن تحویل مشتری داده می شود.

 

مزاياي دستگاه پرکن مايعات رقيق ۲ نازل

  • دارای مخزن ۱۰۰ لیتری
  • دارای کنترل سطح اتومات
  • تزریق مایعات از ۳۰۰ سی سی تا ۴ لیتر
  • برق مصرفي دستگاه تک فاز
  • دارای یک عدد پمپ ورودی نازل ها
  • قابلیت تغییر تعداد نازل ها جهت افزايش سرعت توليد
  • ابعاد دستگاه :۸۰*۸۰ در ارتفاع ۲ متر

خط تولید پرکن مایعات رقیق در مشهد

  • پرکن مایعات رقیق مناسب برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده ارزان استفاده می شود. این دستگاه بسیار مناسب برای تولیدی های کوچک است که قصد دارند کارهای بزرگ انجام بدهند. این دستگاه به صورت اتومات و نیمه اتومات طراحی شده است که به راحتی می توانید جهت خرید دستگاه با مشاوران ما تماس بگیرید. امکان مشاهده حضوری دستگاه ها نیز وجود دارد و همچنین می توانید نحوه عملکرد دستگاه را به صورت ویدیویی مشاهده نمایید. لازم به ذکر است تمامی تجهیزات خط تولید مواد شیمایی توسط فراز صنعت تولید می شود و قیمت دستگاه ها بسیار منصفانه بوده و با قیمت بسیار رقابتی تحویل مشتری داده می شود. تمامی دستگاه های تولید شده توسط فراز صنعت دارای گارانتی دوساله بوده و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله نیز داریم.

    دستگاه پرکن شیشه شور وظیفه پر کردن و بسته بندی محصولات را دارد که با سرعت بیشتر و بدون هیچگونه خطایی انجام شود. دستگاه پرکن مایعات رقیق و پرکن مایعات غلیظ توسط شرکت فراز صنعت تولید و عرضه می شود. دستگاه پرکن مایعات رقیق در دسته تجهیزات خط تولید مواد دارویی، تجهیزات خط تولید مواد شیمیایی، تجهیزات خط تولید مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال شما می توانید از این دستگاه برای پر کردن شیشه شورها، الکل، تینر و… استفاده نمایید.

قیمت دستگاه پرکن مایعات رقیق

  • دستگاه پرکن مایعات رقیق تولید شده از مواد اولیه بسیار با کیفیت است به همین دلیل فراز صنعت به راحتی می تواند گارانتی ۱۸ ماهه و خدمات پس از فروش را به صورت مادام العمر ارائه دهد. فراز صنعت با ایجاد بازار رقابتی سعی دارد با استانداردهای کیفی روز دنیا جهت ایجاد فضای رقابتی و سالم محصولات خود را با شرایط و قیمت مناسب تری تحویل مشتریان خود بدهد که این عامل سبب رضایت بیشتر مشتریان ما و تداوم چرخه تولید کارافرینان کشور می شود.

    این دستگاه با توجه به تعداد نازل، سیستم عملکرد، اتومات و نیمه اتومات بودن و… قیمت آن نیز متنوع می شود. شما باید ببینید دستگاه پرکن مایعات را برای چه صنعتی و با چه ویژگی نیاز دارید در اینجا ما بهترین قیمت ممکن را به شما می دهیم.

    قبل از هر گونه تصمیم گیری پیشنهاد می کنم با کارشناسان باتجربه فراز صنعت تماس بگیرید تا بتوانید با مشاوره رایگان بهترین دستگاه را برای صنعت خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *