خط تولید با دو میلیارد

خط-تولید-با-دو-میلیارد

تاریخ انتشار : 

1402/08/30
5/5 - (1 امتیاز)

کسب و کار با ۲ میلیارد

اگر شما هم به فکر این هستید که خط تولید با دو میلیارد (راه اندازی خط تولید با ۲ میلیارد) ایجاد کنید شرکت فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه راه اندازی خط تولید برای کارآفرینان، به شما مشاوره رایگان می دهد و بهترین اطلاعات را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید با ۲ میلیارد تومان اقدام به راه اندازی خط تولید کنید و به جمع تولید کنندگان کشور بپیوندید. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

مشاوره رایگان و فروش: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

خط تولید با دو میلیارد به صورت حرفه ای و تمام اتوماتیک قابل راه اندازی می باشد. افراد بسیاری قصد دارند به عنوان یک کارآفرین فعالیت کنند و با سرمایه ای که در دست دارند کسب و کار تولیدی خود را راه بندازن.

اما سوال این جا است که آیا دو میلیارد مبلغ مناسب برای احداث یک کارخانه می باشد یا خیر؟ پاسخ بله است شما می توانید با این مبلغ کسب و کار تولیدی مناسبی را راه اندازی کنید و با قدرت استارت فعالیت خود را بزنید.

با دو میلیارد چیکار کنم؟

این سوال افراد زیادی است که قصد دارند وارد بازار کار تولید شوند اما نمی دانند کدام کسب و کار سود دهی بهتر را در زمان کوتاه تری می تواند برای آن ها ایجاد کند.

ما در این جا قصد داریم پاسخ به سوالاتی از قبیل این که با دو میلیارد چیکار کنم در سال ۱۴۰۲؟ با دو میلیارد چه کارخانه ای راه بندازم و… را پاسخ بدهیم و بهترین کسب و کار تولیدی که راه اندازی آن در حال حاضر کاملا منطقی است را معرفی کنیم.

لازم به ذکر است شرکت فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات صنعتی فعالیت می کند و در طول این مدت با مشاوره رایگان خود تجهیزات کارخانه های برند و مطرحی را در ایران و خارج از کشور راه اندازی کرده است. امروزه برندهای مختلفی در خطوط مختلف را از جمله پگاه، بارفتن، گل سم گرگان، توسعه صنعت آذربایجان، گنج، کینگ واش و صدها شرکت دیگر را در ایران و خارج از کشور همراهی کرده ایم.

امروز شما می توانید با استفاده از تجربیات فراز صنعت بهترین ایده ها را برای راه اندازی خط تولید با ۲ میلیارد را داشته باشید فقط کافی است با کارشناسان فراز صنعت تماس بگیرید.

بهترین ایده ها برای راه اندازی خط تولید با دو میلیارد

اگر بخواهیم بهترین ایده را در حال حاضر برای راه اندازی خط تولید با ۲ میلیارد معرفی کنیم ایده خط تولید مواد شوینده به صورت تمام اتوماتیک می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

کلیک کن به کارت میاد!  دستگاه لیبل زن آب معدنی

مواد شوینده یکی از کالاهای اساسی در سبد خانوار ایرانی ها می باشد و هم اکنون هیچ خانه ای را نمی توان بدون وجود مواد شوینده تصور کرد.

با یک نگاه کلی به لیست خرید روزانه خود متوجه خواهید شد تقاضای این محصول همیشه بوده و هر روز بیش تر از دیروز می باشد.

هر زمان تقاضا زیاد باشد یعنی فروش هم زیاد است و تولید نیز منطقی می باشد.

به همین دلیل همیشه چرخ را از نو ساختن مناسب نمی باشد و گاهی می توان از ایده هایی استفاده کرد که افراد زیادی را به موفقیت رسانده است.

شما می توانید با مبلغ دو میلیارد خط تولید تمام اتوماتیک مواد شوینده را راه اندازی کنید و با مشاوره فراز صنعت حضور پرقدرتی در بازار مواد شوینده داشته باشید.

آیا تولید مواد شوینده اشباع نشده است؟

اشباع زمانی اتفاق می افتد که تقاضا نباشد و یا اگر تقاضایی وجود دارد این تقاضا محدود است و برای محصولات مصرفی نباشد. در صورتی که مواد شوینده یکی از مصرفی ترین کالاهای اساسی است و هیچگاه تقاضای آن متوقف نخواهد شد و تا زمانی که تقاضا وجود دارد اشباع رخ نمی دهد و تمامی برندها می توانند در کنار یکدیگر فعالیت کنند. همان طور که در حال حاضر این چنین است.

امروز افراد زیادی اقدام به راه اندازی خط تولید مواد شوینده می کنند و با تولید محصول با کیفیت و مقرون به صرفه از همان ماه های اول فروش خود را ایجاد می کنند و بازگشت سرمایه را در سریع ترین زمان، ممکن می سازند.

البته غیر از سرمایه مورد نیاز و راه اندازی خط تولید همت و تلاش کارآفرین در راه اندازی خط تولید بسیار مهم می باشد. این نکته را باید دانست که همه چیز به تلاش شما بر می گردد.

زمانی که به تولید محصولاتی که مصرف آن ها کمتر است توجه می کنیم مانند مبل، لباسشویی، یخچال و… که نیاز به خرید روزانه ندارد، متوجه می شویم که هنوز تولید چنین محصولاتی اشباع نشده است چه برسد به محصولات مصرفی مواد شوینده که نیاز روزانه تمام خانواده ها، ادارات، رستوران ها، مدارس، هتل ها و… می باشد.

راه اندازی خط فول اتوماتیک مواد شوینده با دو میلیارد

کسب و کار تولیدی با ۲ میلیارد در زمینه مواد شوینده به صورت فول اتوماتیک قابل راه اندازی است و با یک فرمولاسیون خوب که توسط فراز صنعت نیز ارائه می شود می توان محصولاتی را با کیفیت بالا تولید و روانه بازار کرد.

خط تولید مواد شوینده شامل موارد زیر می باشد که می توانید اقدام به راه اندازی و تولید آن کنید:

  1. خط تولید انواع شامپو: شما می توانید با توجه به سرمایه خود خط تولید فول اتوماتیک انواع شامپو را راه اندازی کنید؛
  2. خط تولید مایع ظرفشویی: با توجه فروش بالای این محصول،تولید مایع ظرفشویی گزینه مناسبی می باشد؛
  3. خط تولید مایع دستشویی: خط تولید فول اتومات مایع دستشویی با توجه به نیاز فعلی بازار نیز گزینه مناسبی برای راه اندازی می باشد؛
  4. خط تولید آب رادیاتور: تولید آب رادیاتور از آن جا که محصول مصرفی تمام خودروها است می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تولید باشد؛
  5. خط تولید کارواش: تولید محصولات کارواشی نیز پرفروش بوده و می توان بعد از استارت کار و شروع تولید تجربه فروش مطلوبی را رقم زد؛
  6. خط تولید وایتکس و دیگر سفید کننده: خط تولید وایتکس نیز گزینه مناسبه برای راه اندازی خط تولید می باشد؛
  7. و دیگر محصولات شوینده امکان راه اندازی آن با دو میلیارد به صورت فول اتوماتیک وجود دارد.
کلیک کن به کارت میاد!  دستگاه بسته بندی

در حال حاضر تولید مواد شوینده با دو میلیارد تومان گزینه مناسبی برای راه اندازی می باشد و در صورت تمایل می توانید با کارشناسان فراز صنعت تماس گرفته تا اطلاعات بیشتری دریافت نمایید.

البته در ادامه ایده های دیگر را برای راه اندازی خط تولید معرفی خواهیم کرد.

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید شوینده با ۲ میلیارد

در صورتی که خط تولید مواد شوینده را برای راه اندازی انتخاب کرده اید می توانید با تجهیزات زیر که تولید شرکت فراز صنعت می باشد در جهت راه اندازی خط تولید فول اتوماتیک از آن استفاده کنید.

لازم به ذکر است صفر تا صد راه اندازی و نصب توسط فراز صنعت انجام می پذیرد. هم اکنون برندهای مختلفی از جمله: بارفتن، گنج، کینگ واش و… از تجهیزات فراز صنعت در خط تولید خود استفاده می کنند. تجهیزات مورد نیاز به شرح زیر می باشد:

دستگاه تصفیه آب

این دستگاه عملیات تصفیه و آماده سازی آب را برای تولید مواد شوینده انجام می دهد و با قابلیت ۲۰ هزار متر مکعب در ۲۴ ساعت طراحی شده است.

مخازن پلی اتیلین

برای راه اندازی خط تولید با ۲ میلیارد نیاز به سه عدد مخزن پلی اتیلین ۵۰۰۰ لیتری می باشد که در خط تولید شوینده مورد استفاده قرار می گیرد.

مخزن استیل و مخازن ساخت و ذخیره

مخزن استیل یکی دیگر از تجهیزات مورد نیاز در خط تولید مواد شوینده است. توسط این مخزن، آب مورد نیاز تصفیه شده از مخزن پلی اتیلین به مخزن استیل منتقل می شود. به طور کلی در خط فول اتوماتیک مواد شوینده نیاز به مخزن ساخت پروسس ۳ تن، مخازن سه تن تک جدار و مخازن ذخیره سه تن داریم.

مونو پمپ غلیظ کش در خط فول اتوماتیک شوینده

این دستگاه برای جا به جایی و انتقال مواد از مخازن به دستگاه های پرکن مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با قابلیت سه تن در ساعت در خط فول اتومات مواد شوینده مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه پرکن مایعات در خط فول اتوماتیک شوینده

دستگاه پرکن مایعات انواع مختلفی دارد که در انواع خطوط صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد که کارآفرین ها و کارخانه ها با توجه به حجم تولید خود و بودجه ای که در دست دارند یکی از این دستگاه ها را سفارش می دهند.

برای خط تولید با ۲ میلیارد یکی از بهترین دستگاه ها، پرکن خطی ۶ نازل سروو موتور می باشد که جهت پرکردن ظروف مورد استفاده قرار می گیرد. در این مرحله مواد شوینده به مخزن دستگاه پرکن منتقل می شود و توسط نازل ها ظروف مورد نظر پر می شود.

دستگاه دربند دو هد در خط تولید با ۲ میلیارد

توسط دستگاه دربند اتومات عملیات دربندی محصولات با سرعت بسیار مطلوبی انجام می شود.

دستگاه لیبل زن صنعتی

دستگاه لیبل زن صنعتی دارای انواع مختلفی می باشد که در خطوط مختلف کاربرد دارد. از این تجهیزات در خط تولید مواد شوینده و غذایی استفاده می کنند و هر شرکت تولیدی با توجه به نیاز خود یکی از این تجهیزات را سفارش می دهد.

دستگاه لیبل زن پشت چسب دار یکی از بهترین دستگاه های لیبل زن می باشد که در خط تولید با ۲ میلیارد مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه عملیات لیبل و برچسب زنی را با سرعت بسیار مطلوبی انجام می دهد.

میز ترافیک گردان در خط تولید فول اتوماتیک

میز ترافیک گردان یکی از تجهیزات بسیار مناسب در خط تولید و بسته بندی می باشد. این دستگاه در کارخانه هایی که تیراژ تولید بالایی دارند بسیار پرکاربرد می باشد. این دستگاه در ابتدا یا انتهای خط تولید قرار می گیرد و برای نگه داشتن ظروف بسته بندی شده یا ردیف کردن ظروف قبل از پر شدن مورد استفاده قرار می گیرد.

کلیک کن به کارت میاد!  مشخصات فنی دستگاه شیرینگ پک

دستگاه جت پرینتر در خط تولید

دستگاه جت پرینتر عملیات لیبل زنی از قبیل درج تاریخ تولید و انقضاء، قیمت و اطلاعات این چنینی را روی محصول انجام می دهد.

دستگاه چسب زن کارتن

این دستگاه محصولاتی را که وارد کارتن می شود را با چسب بسته بندی می کند تا در صورت جا به جایی برای محصولات مشکلی پیش نیاید.

ایده راه اندازی خط تولید مواد غذایی با ۲ میلیارد

اگر به هر دلیلی ایده خط تولید مواد شوینده را انتخاب نکرده اید و یا ترجیح می دهید با توجه به دانش و اطلاعاتی که دارید خط تولید دیگری را با ۲ میلیارد راه اندازی کنید ما در این جا پیشنهادات دیگری را برای خط تولید مواد غذایی داریم که با سرمایه ۲ میلیارد قابل راه اندازی می باشد:

  1. خط تولید مربا و بسته بندی آن؛ خط تولید مربا یکی از کسب و کارهایی است که می تواند گزینه مناسبی برای تولید باشد. امروزه فروش مربا در داخل و خارج از کشور گزینه بسیار مناسبی برای تولید می باشد.
  2. خط تولید عسل: تولید و بسته بندی عسل نیز از آن کسب و کارهایی است که اگر کمی تجربه در این زمینه داشته باشید می توانید بازار هدفمندی را با مشتریان ثابت برای خود ایجاد کنید.
  3. خط تولید سس: خط تولید سس نیز به دلیل محبوبیت بالای این محصول گزینه بسیار مطلوبی می باشد هم اکنون تولید سس کسب و کاری متعارف و مطلوب است و تولید آن با توجه به بازاری که دارد منطقی می باشد.
  4. خط تولید کشک: تولید کشک نیز می تواند سود دهی مطلوبی داشته باشد. هم اکنون بازار کشک در ایران مطلوب است و حتی در بعضی مناطق تقاضای بسیار زیادی نیز دارد.
  5. خط تولید شیره: آیا تا به حال به خط تولید و بسته بندی شیره خرما و انگور فکر کرده اید؟ این محصول یکی از محصولات پرطرفدار است که در ایران و خارج از کشور می تواند فروش خوبی داشته باشد. با راه اندازی خط تولید شیره خرما و انگور نیز می توانید به صادرات آن نیز توجه بیشتری داشته باشید.
  6. خط تولید روغن خوراکی: روغن مایع خوراکی و مصرف آن در میان خانواده های ایرانی نیاز به توضیح ندارد در صورت ارائه محصول با کیفیت به سادگی می توانید شروع بسیار مناسبی داشته باشید.

در نهایت توجه داشته باشید سختگیری ها برای به تولید مواد غذایی نسبت به تولید مواد شوینده کمی بیشتر می باشد ولی تولید آن نیز می تواند بسیار مطلوب باشد.

خط تولید مواد شیمیایی و صنعتی

ایده دیگری که می توان برای راه اندازی خط تولید با ۲ میلیارد معرفی کرد دو ایده بسیار مناسب است که در صورت مطالعه بیشتر در مورد آن می توانید با بازار کار آن ها بیشتر آشنا شوید. این دو کسب و کار به شرح زیر می باشد:

  • خط تولید سم و کود مایع: تولید سم و کود مایع یکی از کسب و کارهای مطلوب است که اگر با دید باز به این کسب و کار توجه داشته باشید متوجه خواهید شد چقدر این محصول می تواند پرفروش و مورد تقاضا باشد حتما مقاله مربوط به خط تولید سم و کود مایع را در فراز صنعت مطالعه نمایید.
  • خط تولید روغن موتور: تا به حال به این فکر کرده اید که با مبلغ ۲ میلیارد می توانید به تولید انواع روغن موتور بپردازید. توجه کرده اید با توجه به گسترش خودروها، چقدر تعویض روغنی ها در سطح شهر زیاد شده است؟ آیا نمی توان با تولید روغن موتور با کیفیت سهم خوبی از این بازار را به خود اختصاص داد؟ فکر می کنم منظور را متوجه شده اید و نیاز به توضیح بیشتری نیست.

شرکت فراز صنعت با سابقه بیش از دو دهه در زمینه راه اندازی انواع خطوط غذایی، شوینده و شیمیایی هم اکنون می تواند با طراحی و تولید تجهیزات صنعتی بهترین خط تولید را برای شما راه اندازی کند فقط کافی است به مشاوره رایگان با کارشناسان فراز صنعت بپردازید.