دستگاه بسته بندی

دستگاه-بسته-بندی

تاریخ انتشار : 

آذر 17, 1401
Rate this post

خرید دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی یکی از پرفروش ترین دستگاه هایی است که با نام شیرینگ پک به فروش می رسد. تنوع دستگاه های شیرینگ با توجه به موارد استفاده آن بسیار زیاد است و ما در این مقاله بخشی از دستگاه های شیرینگ را که می توان با آن ها به کسب درآمد در منزل و یا درآمد زایی به صورت کارگاهی انجام داد بررسی می کنیم.

لازم به ذکر است بعضی از خط تولیدها نیاز به دستگاه های شیرینگ از صفر تا صد دارند که آن ها را نیز مورد بررسی قرار می دهیم که به چه دستگاه هایی نیاز دارند و چه میزان بودجه باید صرف آن کنند.

دستگاه بسته بندی یا شیرینگ پک

شیرینگ پک ها دستگاه هایی هستند که معمولا در انتهای خط تولید قرار می گیرند و محصولات تولید شده را به صورت جعبه ای بسته بندی می کنند که علاوه بر زیبایی می توانند به راحتی آن را حمل کنند و بازاریابی خوبی را در بازار کار انجام دهند.

عده دیگری که از این دستگاه استفاده می کنند افرادی هستند که می خواهند در منزل و یا به صورت کارگاهی خدمات بسته بندی را به شرکت ها و فروشگاه های مختلفی که به هر دلیلی نمی توانند در محیط خود از این دستگاه استفاده کنند ارائه دهند.

هم اکنون افراد زیادی هستند که با خرید دستگاه بسته بندی خانگی یا کارگاهی خدمات بسته بندی را به فروشگاه ها، شرکت ها و هر جایی که نیاز به بسته بندی محصولات خود دارند ارائه می دهند و از این فرصت در حال درآمد زایی هستند.

کلیک کن به کارت میاد!  ترکیبات شیشه پاکن

دستگاه های شیرینگ پک و بسته بندی انواع مختلفی دارد که چند مدل از بهترین های آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

دستگاه شیرینگ اتومات کفی دار

شیرینگ اتومات کفی دار

شیرینگ اتومات کفی دار

این دستگاه همان طور که از نام آن پیدا است به صورت تمام اتومات می باشد و بسته بندی انواع کارتن را در سریع ترین زمان ممکن بدون نیاز به اپراتور انجام می دهد. طراحی کوره این دستگاه به صورت کاملا شیک صورت گرفته است و دما را تا مدت طولانی می تواند حفظ کند. این دستگاه قابلیت اتصال به انواع ریل های زمینی را دارد و ظرفیت تولید ۶۰۰ بسته در ساعت را برای شما ممکن می سازد.

شیرینگ تونلی نیمه اتومات شوتر دار

شیرینگ اتومات کفی دار شوتر دار

شیرینگ اتومات کفی دار شوتر دار

این دستگاه نیز دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشد. این دستگاه قابلیت تنظیم سریع بسته بندی انواع بطری و کارتن را دارد. شیرینگ و بسته بندی محصولات پاکتی و کارتنی توسط این دستگاه به سادگی امکان پذیر می باشد و می توان مواردی از قبیل سیم، کابل، مواد غذایی و… را با این دستگاه بسته بندی کرد.

این دستگاه دارای سیستم دوخت برش شمشی می باشد که قابلیت دوخت طولانی تر توسط این دستگاه امکان پذیر است.

دستگاه شیرینگ پک کابینی

شیرینگ کابینی-فراز صنعت

شیرینگ کابینی

از این دستگاه در مصارف خانگی و کارگاه های کوچک استفاده می کنند. همه قسمت های این دستگاه از فولاد ساخته شده است به همین دلیل مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد. رنگ این دستگاه الکترواستاتیک بوده و به همین دلیل ضد ضربه می باشد. ارتفاع این دستگاه به آسانی برای مصارف مختلف قابل تنظیم می باشد. برق این دستگاه تک فاز است و بسیار کم مصرف می باشد.

کلیک کن به کارت میاد!  نظرات درباره کار شوینده بهداشتی

جا به جایی این دستگاه به خاطر نوع طراحی آن بسیار آسان می باشد و نظافت آن به سادگی انجام می شود.

دستگاه شیرینگ اتومات ۳ لاین

این دستگاه به صورت سه لاینه طراحی شده است به همین دلیل سرعت بالایی در بسته بندی دارد توسط این دستگاه می توان ۶۰۰ بسته در ساعت را بسته بندی کرد.

شیرینگ پک تمام اتومات فراز صنعت

عملکرد این دستگاه به صورت تمام اتومات می باشد و برای پک کردن محصولاتی از آن استفاده می شود که تعداد مشخصی از آن به صورت ۳*۲ در بسته بندی قرار می گیرد و برای بسته بندی آب معدنی، دوغ و موارد این چنینی از آن استفاده می شود.

دستگاه های بسته بندی شامل موارد فوق می باشد اما از آن جا که بسته بندی و خط تولید در مقیاس بزرگتر دارای ویژگی هایی می باشد خوب است بدانید که شرکت فراز صنعت سال ها است در زمینه راه اندازی خط تولید و بسته بندی فعالیت می کند و شما می توانید در راه اندازی انواع خط تولید و بسته بندی با کارشناسان مجرب فراز صنعت به مشاوره بپردازید.

انواع خط بسته بندی

امروزه با توجه به تولیدات مختلف در صنایع مختلف بسیاری از افراد اقدام به راه اندازی خط تولید و بسته بندی می کنند و در زمینه تولید فعالیت دارند که برخی از آن ها را به صورت کلی معرفی می کنیم و معمولا در انتهای تمامی خط تولیدها از دستگاه شیرینگ پک استفاده می کنند.

  • خط تولید مواد شوینده: خط شوینده یکی از کسب و کارهای بسیار خوب و پرسود است که فرایند تولید انواع مواد شوینده در آن صورت می گیرد. فراز صنعت سال ها است که صفر تا صد راه اندازی خط تولید و بسته بندی را برای کارافرینان کشور انجام می دهد.
  • خط تولید مربا (خط بسته بندی مربا): خط بسته بندی مربا نیاز به تجهیزات مختلف دارد که صفر تا صد آن توسط شرکت فراز صنعت راه اندازی می شود.
  • خط تولید رب (خط بسته بندی رب): خط بسته بندی رب به طور کامل توسط فراز صنعت انجام می شود و می توانید در مقاله مربوط به آن اطلاعات لازم را به دست آورید.
  • و…
کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید و بسته بندی روغن آفتابگردان

قیمت دستگاه بسته بندی و شیرینگ

شرکت فراز صنعت با ۲۰ سال سابقه فعالیت در زمینه راه اندازی انواع خط تولید و بسته بندی هم اکنون تمامی تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز را با تضمین قیمت + تضمین کیفیت به مشتریان ارائه می دهد. لازم به ذکر است تمامی دستگاه ها با ۲ سال گارانتی بدون قید و شرط و ۱۰ سال خدمات پس از فروش به مشتریان تحویل داده می شود.

معمولا در تمامی خط تولیدها و خط بسته بندی ها از دستگاه بسته بندی شیرینگ پک مطابق با نیاز آن ها استفاده می شود. جهت مشاوره رایگان و خرید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تجهیزات فراز صنعت دارای ویژگی های زیر می باشد:

  1. کیفیت بالای محصولات با طول عمر بالا
  2. گارانتی بی قید و شرط ۲ ساله
  3. ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی بسیار قوی
  4. نصب و راه اندازی خط تولید شما به صورت رایگان
  5. آموزش دو نفر از پرسنل شما توسط تیم مجرب فراز صنعت
  6. تضمین قیمت + تضمین کیفیت
  7. امکان سفارشی سازی محصولات
  8. خرید مستقیم از کارخانه
  9. تولید و تحویل سریع محصولات
  10. و بسیاری از مزایای دیگر که به هنگام خرید متوجه آن خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *