نظرات درباره کار شوینده بهداشتی

نظرات-درباره-کار-شوینده-بهداشتی-فراز-صنعت

تاریخ انتشار : 

دی 19, 1402
5/5 - (1 امتیاز)

نظرات درباره کار شوینده بهداشتی در این مقاله از فراز صنعت به طور کامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اگر به دنبال شغل و کسب و کار شوینده بهداشتی هستید به کامل ترین مقاله در گوگل خوش آمدید.

ما در این جا سعی می کنیم نظرات مختلف افرادی را که با این شغل سر و کار داشته اند یا دارند را به طور کامل بنویسیم که شاید تجربیات آن ها راه گشای شما نیز باشد و اگر شما هم نظر، تجربه و یا سوالی دارید می توانید در قسمت نظرات در پایین همین صفحه ثبت کنید.

نظرات درباره کار شوینده بهداشتی به دو گروه از افراد تعلق می گیرد. گروه اول افرادی هستند که قصد دارند به تولید مواد شوینده بپردازند و به دنبال نظرات و تجربیات دیگر تولید کنندگان هستند و دسته دوم افرادی هستند که قصد دارد فروشگاه محصولات شوینده راه اندازی کنند و برندهای دیگر تولید کنندگان را در فروشگاه و مغازه خود به فروش برسانند.

ما در این مقاله هر دو گروه افراد را مورد بررسی قرار می دهیم تا اطلاعات کاملی درباره کار شوینده بهداشتی داشته باشید و بتوانید در آینده کاری خود نهایت موفقیت را داشته باشید.

گروه اول نظرات درباره کار شوینده بهداشتی (تولید مواد شوینده)

اگر شما قصد راه اندازی کارگاه و کارخانه تولید مواد شوینده دارید باید اطلاعاتی در مورد نحوه راه اندازی آن داشته باشید. ما در این جا به صورت کلی در مورد آن صحبت می کنیم و نظرات افراد مختلفی را در این جا ثبت می کنیم اما اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد خط تولید مواد شوینده دارید می توانید به مقاله مربوط به آن مراجعه کنید.

راه اندازی خط تولید شوینده را می توانید با سرمایه های مختلفی از جمله ۴۵۰ میلیون تومان، ۷۰۰ میلیون تومان و دو میلیارد استارت بزنید. البته یک فضایی را نیز باید برای کارگاه تولیدی خود در نظر بگیرید.

تفاوت این مبالغ در نیمه اتومات و اتوماتیک بودن خط تولید شما می باشد. با سرمایه ۴۵۰ میلیون تومان می توانید خط تولید نیمه اتوماتیک مواد شوینده را راه اندازی کنید.

با سرمایه ۷۰۰ میلیون تومان نیز می توانید خط تولید مواد شوینده را به صورت نیمه اتوماتیک ولی در مقیاس بزرگتر راه اندازی کنید.

با سرمایه دو میلیارد تومانی نیز می توانید خط تولید مواد شوینده را به صورت فول اتوماتیک طراحی کنید و همچنین می توانید همراه با تمامی خطوط تولید معرفی شده، مشورت برای فرمولاسیون نیز داشته باشید که بتوانید محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه تولید کنید.

تمامی برندها و شرکت های بزرگ تولیدی مواد شوینده اگر رزومه آن ها را مطالعه کنید همگی از یک کارگاه کوچک تولیدی شروع کردند و هم اکنون صاحب برند قدرتمندی هستند که بسیاری از آن ها خط تولید خود را توسط فراز صنعت راه اندازی کرده اند.

از آن جایی که تخصص ما راه اندازی خط تولید مواد شوینده برای کارآفرینان است و به صورت مستقیم با آن ها سر و کار داریم و در طول سالیان همکاری با آن ها، با چالش ها و درآمدهای آن ها آشنا هستیم می توانیم نظر خود را که برگرفته از مشاهده فعالیت تولید کنندگان مواد شوینده در کشور است را بگوییم که می تواند بسیار کمک کننده باشد.

معمولا تمامی تولید کنندگان شوینده و یا به طور کلی هر کسب و کاری به صورت مستقیم، از بازار کار خود صحبت نمی کند و دلیل مهم آن این است که نمی خواهند دست تو این بازار زیاد شود.

البته تقاضای مواد شوینده به قدری در کشور زیاد است که هر تولید کننده ای در هر زمانی استارت کار خود را بزند می تواند سهمی از این بازار داشته باشد. چرا که یکی از مصرفی ترین کالاهای سبد خانوار در خانواده های ایرانی می باشد. غیر از آن که تمام مجموعه ها، ادارات، مدارس، هتل ها، کارواش ها و… نیاز به محصولات شوینده نیز دارند.

ما با افراد  و برندهای بزرگ و کوچکی در طول مدت فعالیت خود کار کرده ایم. برندهای بزرگ و مطرح صحبتی در رابطه با آن ها نیست چون امروز با توجه به برند سازی که برایشان اتفاق افتاده و شناختی که توانسته اند ایجاد کنند فروش و سود بسیار خوبی دارند.

کلیک کن به کارت میاد!  فرمولاسیون مواد شوینده

اما کارگاه های تازه تاسیس و یا کوچک چگونه هستند با شناختی که نسبت به این مجموعه ها پیدا کردیم تولید کنندگان جدید و کوچک در ۶۰ درصد موارد موفق هستند و در ۳۰ درصد موارد به اندازه پیش برد زندگی خود درآمد دارند و ۱۰ درصد، از راه اندازی خط تولید خود ناراضی هستند.

وقتی آن ها چالش های خود را با ما در میان می گذارند متوجه می شویم هر سه دسته شرایط تقریبا یکسانی دارند اما چه اتفاقی باعث شده است که عده ای موفق و راضی هستند و بعضی از آن ها ناراضی از کسب و کاری که ایجاد کرده اند.

دقت داشته باشید رضایت و عدم رضایت کارآفرینان ذکر شده مربوط به تجهیزات نیست زیرا در این جا فقط درمورد شغلی که ایجاد کرده اند صحبت می کنیم. زیرا ما تمامی تجهیزات خود را با ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی بسیار قوی تحویل کارآفرینان می دهیم که در طول مدت فعالیت خود با چالشی برخورد نکنند و اگر برخورد کرده اند سریعا رفع می کنیم به همین دلیل بالاترین میزان رضایت از تجهیزات صنعتی در کشور را از آن خود کرده ایم.

۶۰ درصدی که در این کسب و کار موفق هستند چگونه عمل می کنند؟ این افراد تصمیم به راه اندازی کسب و کار خود کرده اند و می دانند چه کاری باید انجام دهند. آن ها در ابتدا تجهیزات را با هر میزان سرمایه ای که دارند خریداری کرده اند و با استفاده از فرمولاسیون مطلوبی که با مشورت ما تهیه کرده اند محصول خود را تولید و سریعا استراتژی فروش خود را از بازار محلی خود شروع کرده اند.

ما شاهد آن هستیم که آن ها یا خود و یا با استخدام ویزیتور محصولات خود را به تمامی فروشگاه های مواد شوینده، سوپرمارکت ها، هایپر مارکت ها، کارواش ها، هتل ها، مدارس، رستوران ها، کترینگ ها و… معرفی می کنند و با مزایا و قیمت مناسبی که می دهند برند و محصول خود را معرفی می کنند.

با این کار فروش این دسته از افراد از ماه اول استارت خورده است و طعم فروش اختصاصی محصولات خود را می چشند.

اما از آن جا که اهداف بلند مدتی دارند به این مقدار اکتفا نکرده اند و مدام در حال آموزش دیدن و مشورت با تیم های فروش هستند که چگونه خود را ارتقاء بدهند و محصولات بیشتری را به فروش برسانند.

آن ها می دانند یک کارآفرین هیچگاه ۸ ساعت کار نمی کند بلکه همواره در طول ۲۴ ساعت به ارتقاء و پیشرفت خود فکر می کند.

یک خاطره کوتاه از یکی از مشتریان فراز صنعت: در ابتدا باید بگوییم از ذکر نام به دلایلی در این جا معذور هستیم و یک نام فرضی برای آن قرار می دهیم (آقای رضایی).  آقای رضایی یکی از کارآفرینانی است که دو سال پیش به فراز صنعت آمد و قصد راه اندازی خط تولید مواد شوینده داشت. این شخص سرمایه اندکی داشت و نمی توانست حتی یک خط نیمه اتوماتیک برای خود راه اندازی کند. اما فرقی که با دیگر افراد داشت این بود که دقیقا می دانست چه کاری می خواهد انجام دهد. او نگفت پول کمی دارد ولی گفت می خواهد خط تولید مواد شوینده راه اندازی کند و در ابتدای کار فقط به چند تا از تجهیزات نیاز دارد که با یک فرمولاسیون مطلوب کار خود را شروع کند.

آقای رضایی در ابتدای کار حتی به دلیل مشکلاتی از قبیل فضا و هزینه نتوانست مجوز کسب و کار خود را بگیرد و تولید مواد شوینده را به صورت فله ای استارت زد و سریعا در بازار به کارواش ها، رستوران ها، هتل ها و… معرفی کرد. مشتریان او به دلیل قیمت مناسبی که داشت خریداری کردند و بعد از یک بار استفاده به گفته خود او مشتری ثابت او شدند.

هم اکنون آقای رضایی یک خط تولید کامل مواد شوینده دارد و هر روز در حال آموزش و پژوهش است که موفقیت خود را بیشتر از قبل کند.

۳۰ درصدی که در این کسب و کار به درآمد می رسند چگونه عمل می کنند؟ ۳۰ درصد از افرادی که خط تولید شوینده راه اندازی کرده اند را مورد بررسی قرار دادیم تا بتوانیم بهترین مقاله در جهت نظرات درباره کار شوینده بهداشتی برای شما آماده کنیم.

این افراد به دنبال راه اندازی کسب و کاری برای خود بوده اند و دوست  داشته اند برای خود کار کنند نه برای کارفرما و به اصطلاح خودشان صاحب کسب و کار خود باشند.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با یک میلیارد

اما آن ها واقعا کارآفرین نبودند آن ها فقط می خواستند یک کسب و کار داشته باشند. روزانه ۸ ساعت کار می کردند و به صورت معمول فروش محصولات خود را توسط یک یا دو ویزیتور انجام می دادند.

مواد شوینده از آن جایی که تقاضای بسیار بالایی در جامعه دارد فروش آن نیز ممکن می باشد. آن ها راضی شده اند به یک درآمد تقریبا ثابت و نمی توانند مانند یک کارآفرین به پیشرفت و ارتقاء خود فکر کنند.

این دسته از افراد از کسب و کار خود راضی هستند و بزرگترین دلیل آن این است که آن ها فقط می خواستند مالک کسب و کار خود باشند.

۱۰ درصدی که در این کسب و کار ناراضی هستند و یا با شکست رو به رو شدند چگونه عمل می کنند؟

این ۱۰ درصد معمولا افرادی هستند که نمی توانند کارآفرین باشند. آن ها فکر می کردند که اگر مالک کسب و کار خود باشند هر زمان که بخواهند کار می کنند و هر زمان که نخواهند به سر کار نمی روند که صد در صد در اشتباه بودند چرا که در کارآفرینی روحیه بیشتر و همت بیشتری نسبت به کارمندی می خواهد. اگر در کارمندی  ۵۰ درصد وجود خود را برای کار می گذارید در کارآفرینی ۱۰۰ در صد از وجود و تلاش خود را روی کارآفرینی باید سرمایه کنید.

این ۱۰ درصد افراد معمولا هر کسب و کاری را راه اندازی کنند با شکست رو به رو می شوند و یا این که از شرایط کاری خود ناراضی هستند.

این افراد نه تولید را جدی گرفته بودند و نه فروش، نه برنامه ای داشتند و نه به دنبال مشورت، سر خود عمل می کردند تا در نهایت به این نتیجه رسیدند که این کسب و کار مناسب آن ها نیست. البته اگر بخواهیم توجیه کنیم این طور می گوییم شاید آن ها علاقه ای به این کسب و کار نداشتند و شاید در کسب و کار دیگری بسیار موفق شوند.

 

این آمار حاصل مجموعی از نظرات درباره کار شوینده بهداشتی در زمینه تولید بود که ما در ماشین سازی فراز صنعت در طول ۲۰ سال فعالیت خود با آن ها مواجه بودیم و نحوه عملکرد آن ها را مشاهده می کردیم.

گروه دوم نظرات درباره کار شوینده بهداشتی (راه اندازی مغازه)

در چند سال اخیر شاهد این موضوع هستیم که فروشگاه های بسیاری در سطح شهر راه اندازی می شوند که فقط در زمینه فروش محصولات شوینده فعالیت می کنند.

به نظر شما علت آن چیست؟ قطعا تقاضا و بازار داغی که محصولات شوینده دارد دلیل این موضوع است. افراد متوجه شده اند که اگر یک مغازه با تنوع بالای محصولات شوینده داشته باشند به مراتب بهتر می توانند از یک سوپرمارکت که همه نوع محصولات را می فروشند پیشرفت داشته باشند.

از نگاه مردم مالکان این فروشگاه ها متخصص هستند و حتی از آن ها در زمینه خرید محصول مشاوره می گیرند.

اگر منطقی هم نگاه کنیم همین طور است چرا که مالکان آن ها سعی دارند تنوع محصولات خود را بالا ببرند تا هر سلیقه و نیازی را پاسخگو باشند.

در زمینه راه اندازی فروشگاه مواد شوینده ما تخصصی نداریم به همین دلیل نظرات متنوعی را از افراد مختلف در گوگل مطالعه کردیم و در این جا لیست آن را قرار می دهیم (فقط  متن نظر را نقل قول کرده ایم)

متن نظرات درباره کار شوینده بهداشتی به شرح زیر است:

  1. یکی از دوستان ما خودش و خانومش با هم فروشگاه شوینده راه اندازی کرده اند خیلی راضی هستند؛
  2. خیلی پول توشه، من خودم بشخصه خیلی زیاد راضی ام، دلیلشم اینه که خب نیازه دیگ ازکرم و ژل که استفاده هرروزه تا دستمال کاغذی و پوشک و مشتقات  صابون؛
  3. دو سه تا مغازه شوینده بهداشتی هستن هرگز ندیدم یه مشتری هم داشته باشن؛
  4. تقاضاش که بالاست، اما بعضیاشون کار و کاسبیشون نمیگیره، چون تو بعضی جاها خیلی زیر قیمت میدن مثل مولوی تهران خیلیها اونجا خرید میکنن، ولی اگه جای مناسب باشه حتما میگیره، من که خودم عاشق خرید مواد شوینده م، بیش از نیازم میخرم معمولا؛
  5. آره یه جوریه میری تو مغازه یه چیز بخری چشمت به چیزای دیگه میفته میگی عه اینم نیاز دارم؛
  6. من خودم هر وقت میرم تو چنین مغازه هایی دلم باز میشه شغل شادیه؛
  7. اهان اخه تو شهر ما ازین مغازه های شوینده و بهداشتی هیشکی هیچی نمیخره اغلب دیدم بیکار نشستن. مردم از فروشگاهای تخفیف دار میخرن؛
  8. بگیر نگیر داره دیگه، همسایه ما شغلش اینه و خیلی موفق و کلی درآمد داره؛
  9. بالا شهر مردم قدرت خرید بیشتر دارن اما اجاره بالا میره، پایین شهر مردم کمتر پول خرج میکنن و اجاره کمتره؛
کلیک کن به کارت میاد!  طرح توجیهی تولید مواد شوینده

ترفندهای فروش مواد شوینده

فروش مواد شوینده درآمد مطلوبی می تواند داشته باشد ولی اگر مشتری ندارید نترسید با چند تا ترفند می توانید فروش خوبی برای خود ایجاد کنید:

  1. همیشه به فکر سود نباشید و بیشتر به دنبال جلب رضایت مشتریان خود باشید. همیشه چند تا از محصولات پرمصرف را با تخفیف ویژه قرار دهید و به مشتریان خود پیشنهاد بدهید؛
  2. برنامه تخفیف هفتگی یا ماهانه داشته باشید و محصولات تخفیف دار را روی برگه سفید چاپ کنید و قیمت آن بنویسید و روی درب مغازه بزنید. مشتری با دیدن قیمت شما جلب خواهد شد و در کنار آن امکان خرید محصولات دیگر نیز می باشد؛
  3. اگر محصولی را تخفیف می دهید و ارزان می فروشید محصول دیگری را افزایش قیمت نزنید مشتری متوجه این موضوع می شود؛
  4. هر مشتری که از شما خرید می کند شماره آن را بگیرید و با راه اندازی یک سامانه پیامکی در زمان ارائه تخفیف ها به مشتری خود با پیامک اطلاع دهید؛
  5. تنوع بالای محصول داشته باشید تا مشتری هر چیزی که بخواهد پیدا کند؛
  6. محصولات پرفروش خود را شناسایی کنید و همیشه موجود داشته باشید؛
  7. سعی کنید اطلاعات خود را نسبت به محصولاتی که دارید اضافه کنید با مطالعه و استفاده از محصولات خود می توانید به سادگی اطلاعات محصول خوبی کسب کنید و به مشتریان خود در صورت نیاز مشاوره دهید؛
  8. در صورت خرید مبلغ خاصی به مشتری خود یک هدیه ارزان قیمت بدهید مانند یک پد الکلی، یک دستمال کاغذی جیبی و…؛
  9. از زدن کاغذهایی مانند جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود به شدت پرهیز کنید بگذارید مشتری به شما اعتماد کند.

لیست لوازم شوینده بهداشتی برای مغازه

لیست کامل لوازم شوینده بهداشتی برای مغازه به شرح زیر است:

  1. انواع خمیر دندان؛
  2. انواع مسواک؛
  3. انواع پودر و مایع لباسشویی؛
  4. انواع سفید کننده ها؛
  5. انواع مایع ظرفشویی و دستشویی؛
  6. انواع بوگیر؛
  7. انواع شامپوهای بدن و سر؛
  8. انواع صابون ها از جمله صابون دست و صورت، بچه، لباس و…؛
  9. انواع نرم کننده های لباس؛
  10. انواع نرم کننده های مو و بدن؛
  11. انواع پلاستیک زباله و فریزر؛
  12. انواع پوشک بچه و ایزی لایف؛
  13. انواع پودر بچه؛
  14. انواع مایع ضد عفونی کننده؛
  15. انواع مواد پاک کننده سطوح مثل گاز پاک کن و…,
  16. انواع روغن مو صورت؛
  17. انواع کرم؛
  18. انواع لوسیون؛
  19. انواع اسپری ضد تعریق؛
  20. انواع محصولات بهداشت و دهان؛
  21. انواع محصولات بهداشتی زنانه؛
  22. انواع ماسک و دستکش های یکبار مصرف؛
  23. و… .

چیدمان مغازه شوینده بهداشتی

چدمان مغازه شوینده بهداشتی کاملا بستگی به فضای شما، میزان سرمایه و… دارد. اما مهم ترین نکاتی که باید در چیدمان مغازه شوینده بهداشتی رعایت کنید به شرح زیر است:

  1. نوردهی بسیار مناسبی داشته باشید؛
  2. محصولات خود را دسته بندی کنید و هر دسته را در ردیف مخصوص خود قرار دهید تا سردرگمی برای مشتریان ایجاد نشود؛
  3. همیشه گرد و غبار محصولات خود را بگیرید و جلوی مشتری شروع به تمیز کاری محصول نکنید؛
  4. دخل یا صندوق داری فروشگاه خود را در مکان مناسبی قرار بدهید؛
  5. پلاستیک مناسب یا سبد خرید در قسمت های مختلف فروشگاه در دسترس مشتریان وجود داشته باشد. (در صورتی که فروشگاه بزرگی دارید)

شرکت ماشین سازی فراز صنعت فقط می تواند در زمینه راه اندازی خط تولید مواد شوینده، شما را با طراحی و تولید جدید ترین تجهیزات همراه با تکنولوژی روز دنیا همیاری کند و اطلاعاتی در رابطه با راه اندازی فروشگاه و مغازه مواد شوینده ندارد.

جهت راه اندازی خط تولید مواد شوینده با شماره های زیر تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

 

مزایای راه اندازی خط تولید توسط شرکت فراز صنعت

  • دوام، استحکام و عمر مفید بالا؛
  • گارانتی ۲ ساله بدون قید و شرط؛
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی؛
  • امکان سفارشی سازی در تولید دستگاه ها طبق نیاز مشتری؛
  • ایجاد قیمت های رقابتی؛
  • نصب و راه اندازی رایگان دستگاه ها در محل؛
  • آموزش رایگان پرسنل شما برای کارایی بهتر؛
  • مشاوره رایگان برای ایجاد انواع خط تولید؛
  • تحویل به موقع و خیلی سریع زود تر از زمان درج شده در قرار داد؛
  • تولید اختصاصی توسط شرکت فراز صنعت؛
  • و دیگر خدماتی که بعد از خرید از متوجه آن خواهید شد.

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کرده ایم تمامی نظرات درباره کار شوینده بهداشتی که مورد نیاز شما باشد را در اختیار شما قرار بدهیم تا بتوانید در صورت تمایل به تولید مواد شوینده یا راه اندازی مغازه شوینده بهداشتی اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *