تنها سازنده دستگاه لیبل زن

تنها-سازنده-دستگاه-لیبل-زن-فراز-صنعت

تاریخ انتشار : 

1402/01/26
5/5 - (1 امتیاز)

تنها سازنده دستگاه لیبل زن در مشهد (شرق کشور) با کیفیت بسیار بالا شرکت فراز صنعت می باشد. خرید مستقیم و بدون واسطه انجام می شود. اگر نیاز به این دستگاه دارید پیشنهاد می شود جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها با شماره های زیر تماس بگیرید.

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد

تنها سازنده دستگاه لیبل زن در مشهد شرکت ماشین سازی فراز صنعت می باشد. ماشین سازی فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه در تولید دستگاه های صنعتی هم اکنون به عنوان اولین برندی که به تولید دستگاه لیبل زن صنعتی در شرق کشور پرداخته است شناخته می شود. خرید دستگاه لیبل زن بدون واسطه در مشهد یکی از مزایایی است که هم اکنون از شرکت فراز صنعت امکان پذیر می باشد.

تولید انواع دستگاه لیبل زن توسط شرکت فراز صنعت

شرکت فراز صنعت سال ها است در زمینه تولید دستگاه لیبل زن فعالیت می کند و مدل های مختلفی از دستگاه لیبل زن را هم اکنون طراحی و تولید کرده است. امروز با توجه به تجربه ای که داریم سعی کرده ایم بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های موجود را طراحی و تولید کنیم به همین دلیل در اواخر سال ۱۴۰۱ از جدید ترین مدل دستگاه لیبل زن خود رونمایی کرده ایم که هم اکنون با توجه به ویژگی هایی که دارد در نوع خودش منحصر به فرد می باشد.

کلیک کن به کارت میاد!  طرح توجیهی تولید مواد شوینده

این دستگاه تمامی تست ها را به خوبی گذرانده است و مشتریانی که تا این لحظه از این دستگاه استفاده کرده اند رضایت قاطعانه خود را اعلام کرده اند. این رونمایی سبب شد که فراز صنعت علاوه بر این که به عنوان تنها سازنده دستگاه لیبل زن شناخته شود به عنوان تنها تولید کننده دستگاه های با کیفیت در کشور نیز شناخته شود. کیفیت دستگاه ها در بالاترین سطح ممکن است و بهترین رتبه های کیفی را به خود اختصاص داده است. فقط کافی است آن را با دیگر دستگاه های مشابه مقایسه کنید و تنظیمات و عملکرد آن را از نزدیک مشاهده نمایید.

دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک دو منظوره

دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک دو منظوره-فراز صنعت

یکی از بهترین دستگاه های لیبل زن می باشد و ویژگی های مطلوب بسیاری دارد. این دستگاه قابلیت لیبل زنی به صورت دو طرفه بر روی ظروف گرد و تخت را دارد کار با دستگاه بسیار راحت و ساده می باشد و تنظیمات دستگاه به آسانی انجام می شود. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری از ویژگی ها و عملکرد آن بدانید پیشنهاد می شود صفحه دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک را مطالعه نمایید.

دستگاه لیبل زن پشت چسبدار

دستگاه لیبل زن پشت چسبدار-فراز صنعت

دستگاه لیبل زن پشت چسب دار در واقع ورژن قبلی دستگاه لیبل دو منظوره می باشد. دستگاه لیبل پشت چسبدار یکی از پرفروش ترین محصولات فراز صنعت بوده تا این که مدل جدید و نسخه نهایی این دستگاه رونمایی شد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه لیبل زن پشت چسب دار صفحه مربوط به آن را مطالعه نمایید.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با 400 میلیون

دستگاه لیبل بخار

دستگاه لیبل بخار

از این دستگاه برای لیبل زنی بر روی درب شیشه ای استفاده می شود. این دستگاه اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد و نحوه عملکرد آن به این  صورت است که اپراتور لیبل برش خورده را بر روی محصول قرار می دهد و محصول مورد نظر به وسیله نوار نقاله هدایت می شود و بعد از عبور از تونل حرارتی، لیبل زنی به خوبی بر روی درب بطری انجام می شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول بر روی کلمه دستگاه لیبل بخار کلیک کنید تا به صفحه محصول هدایت شوید.

شیرینگ لیبل تونلی

شیرینگ لیبل تونلی

یکی دیگر از دستگاه های لیبل زن شیرنگ لیبل تونلی نام دارد به وسیله این دستگاه برچسب برش خورده بر روی بدنه ظرف قرار می گیرد و بعد به وسیله حرارت چسبانده می شود. از این دستگاه می توان برای وکیوم کردن انواع ظروف در صنایع مختلف از جمله غذایی، دارویی و شیمیایی استفاده کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از محصول می توانید بر روی کلمه شیرینگ لیبل تونلی کلیک کنید تا به صفحه مربوط به آن هدایت شوید.

قیمت هر کدام از دستگاه های لیبل زن در فراز صنعت

شرکت فراز صنعت به عنوان تنها سازنده دستگاه لیبل زن سعی دارد تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت ممکن طراحی و تولید کند چرا که جلب رضایت مشتریان از جمله اهداف بلند مدت فراز صنعت می باشد. این شرکت در راستای رضایت مندی مشتریان خود سعی دارد علاوه بر تولید و تحویل محصولات با کیفیت تمامی آن ها را با قیمت رقابتی و منصفانه به دست مشریان خود برساند و با گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله خود اطمینان خاطری برای مشتریان خود ایجاد کرده است.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با 800 میلیون

خرید دستگاه لیبل زن فراز صنعت به چه صورت است؟

شرکت فراز صنعت صفر تا صد دستگاه ها را طراحی و تولید می کند و فروش بدون واسطه و مستقیم  توسط مدیران شرکت انجام می شود. فقط کافی است با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و ضمن مشاوره رایگان برای خرید بهترین دستگاه های لیبل زن موجود در بازار راهنمایی شوید.

مزایای خرید دستگاه لیبل زن از ماشین سازی فراز صنعت

فراز صنعت سعی کرده است با ایجاد مزیت های ویژه در زمینه کیفیت محصولات، رضایتمندی مشتریان را به خود جلب نماید تا کارآفرینان عزیز در مسیر فعالیت خود بدون مشکل مسیر خود را پیش ببرند.

  1. استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید دستگاه ها؛
  2. دوام، استحکام و عمر مفید بالا؛
  3. گارانتی ۲ ساله بدون قید و شرط؛
  4. خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی؛
  5. امکان سفارشی سازی در تولید دستگاه ها طبق نیاز مشتری؛
  6. ایجاد قیمت های رقابتی؛
  7. نصب و راه اندازی رایگان دستگاه ها در محل؛
  8. آموزش رایگان ۲ نفر از پرسنل شما برای کارایی بهتر؛
  9. مشاوره رایگان برای ایجاد انواع خط تولید؛
  10. تحویل به موقع و خیلی سریع زود تر از زمان درج شده در قرار داد؛
  11. تولید اختصاصی توسط شرکت فراز صنعت؛
  12. و دیگر خدماتی که بعد از خرید از متوجه آن خواهید شد.