خط تولید با سه میلیارد

خط-تولید-با-سه-میلیارد-فراز-صنعت

تاریخ انتشار : 

1402/09/29
5/5 - (2 امتیاز)

کسب و کار با ۳ میلیارد

مشاوره خط تولید مواد شوینده

اگر شما هم به فکر این هستید که خط تولید با سه میلیارد (راه اندازی خط تولید با ۳ میلیارد) ایجاد کنید شرکت فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه راه اندازی خط تولید برای کارآفرینان، به شما مشاوره رایگان می دهد و بهترین اطلاعات را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید با ۳ میلیارد تومان اقدام به راه اندازی خط تولید کنید و به جمع تولید کنندگان کشور بپیوندید. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

مشاوره رایگان و فروش: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باش

خط تولید با ۳ میلیارد یکی از چالش های کارآفرینانی است که سرمایه مناسب برای راه اندازی کسب و کار دارند اما هنوز مردد هستند چه کسب و کاری را استارت بزنند که آینده خوب و بازگشت سرمایه سریع داشته باشد.

افرادی که سرمایه مطلوبی برای راه اندازی خط تولید دارند مسلما شروع قوی تری دارند و می توانند با توجه به برنامه ای که دارند زود تر به هدف خود برسند.

حتما تاکنون از خود پرسیده اید که با سه میلیارد چه کاری میشه راه انداخت؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اگر قصد راه اندازی کسب و کاری دارید که بر پایه تولید است، ما می توانیم به شما کمک کنیم که خط تولید خود را راه اندازی کنید و کسب و کار خود را با قدرت تمام استارت بزنید.

فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه راه اندازی انواع خط تولید هم اکنون می تواند با طراحی و تولید ماشین آلات صنعتی انواع خطوط تولید را از صفر تا صد راه اندازی نماید فقط کافی است یک بار تماس بگیرید و مشاوره رایگان داشته باشید.

پیشنهادات فراز صنعت برای راه اندازی خط تولید با ۳ میلیارد

شما می توانید برای راه اندازی خط تولید با سه میلیارد در حوزه های مختلفی کسب و کار تولیدی خود را راه اندازی کنید که در ادامه پیشنهادات مختلفی را معرفی و مورد بررسی قرار می دهیم.

کلیک کن به کارت میاد!  سرمایه لازم برای خط تولید مواد شوینده

خط تولید مواد شوینده با ۳ میلیارد

یکی از کسب و کارهای تولیدی که توجه کارآفرینان زیادی را به خود جلب کرده است و راه اندازی آن در هر زمانی منطقی می باشد راه اندازی خط تولید مواد شوینده است.

با کمی دقت به محصولات شوینده می توان حدس زد که این محصول چقدر امروزه مورد تقاضای خانواده ها بوده و حجم فروش روزانه آن چقدر است.

مواد شوینده امروزه در سبد کالای اساسی خانواده ها قرار گرفته است و در کنار دیگر محصولات ضروری به صورت روزانه در حال فروش می باشد.

تقاضای این محصول به دلیل مصرفی بودن آن همیشگی است و تولید آن هیچگاه اشباع نمی شود. به همین دلیل تولید مواد شوینده می تواند به عنوان پیشنهاد مطلوب برای راه اندازی خط تولید با ۳ میلیارد مورد بررسی قرار بگیرد.

برخی از ویژگی های راه اندازی خط شوینده

  1. تقاضای بالا و همیشگی محصول؛
  2. حاشیه سود مناسب؛
  3. فروش و بازاریابی آسان؛
  4. بازگشت سرمایه سریع؛
  5. و… .

راه اندازی خط تولید مواد شوینده دایره گسترده ای دارد و شامل محصولات متنوعی می باشد که می توان یک یا چند محصول را به طور هم زمان تولید و روانه بازار کرد. محصولات شوینده شامل موارد زیر است:

  1. تولید مایع ظرفشویی: محصولی پرفروش است که تقاضای بسیار بالایی دارد و تولید آن می تواند سود خوبی داشته باشد؛
  2. تولید مایع دستشویی: مایع دستشویی نیز یکی از محصولاتی است که تقاضای بسیار بالایی دارد و تولید آن منطقی می باشد؛
  3. تولید وایتکس و سفید کننده ها: وایتکس و انواع سفید کننده ها نیز جزء کالاهای مصرفی هستند و تولید آن مطلوب است؛
  4. انواع شامپوها که شامل شامپو سر، شامپو بدن، شامپو بچه، شامپو فرش و… می شود را نیز می توانید در خط تولید مواد شوینده تولید و روانه بازار کنید.
  5. انواع محصولات کارواشی نانو که فروش مطلوبی نیز دارد را می توانید تولید نمایید.
  6. و بسیاری از مواد شوینده که تولید هر کدام از آن ها به دلیل مصرفی بودن آن می تواند انتخاب مناسبی باشد.

برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده در ابتدا باید فضای مورد نیاز را برای راه اندازی کارخانه شوینده آماده کنید. لازم به ذکر است فضای مورد نظر شما باید مورد تایید بهداشت و سازمان مربوط در شهر خود باشد یعنی برای  دریافت مجوز بهتر است از سازمان بهداشت شهر خود درباره متراژ مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده سوال بپرسید تا در آینده با چالش رو به رو نشوید.

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید شوینده با سه میلیارد

شما می توانید با سرمایه سه میلیارد تومان خط تولید شوینده را به صورت فول اتوماتیک راه اندازی نماید و با بهترین سرعت و عملکرد اقدام به تولید محصولات شوینده کنید.

کلیک کن به کارت میاد!  ده شغل تولیدی با سود بالا

در این جا به طور کلی تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید فول اتوماتیک شوینده را مورد بررسی قرار می دهیم.

  1. دستگاه تصفیه آب RO: این دستگاه آب مورد نیاز را برای تولید مواد شوینده آماده سازی می کند؛
  2. مخازن پلی اتیلین: در خط شوینده فول اتوماتیک نیاز به تعدادی مخازن ۵۰۰۰ لیتری می باشد؛
  3. مخزن استیل و مخازن ساخت و ذخیره: آب مورد نیاز تصفیه شده از مخزن پلی اتیلین به مخزن استیل منتقل می شود. به طور خلاصه در خط فول اتوماتیک مواد شوینده نیاز به مخزن ساخت پروسس ۳ تن، مخازن تک جدار و مخازن ذخیره با حجم ۳ تن داریم؛
  4. برای جا به جایی مواد از مخازن به دستگاه پرکن مایعات نیاز به مونو پمپ غلیظ کش است؛
  5. دستگاه پرکن مایعات یکی از تجهیزات مورد نیاز خط فول اتوماتیک است که انواع مختلفی دارد که در این جا بهتر است از دستگاه پرکن خطی سروو موتور استفاده کرد؛
  6. برای دربندی محصولات در خط تولید با ۳ میلیارد نیاز به دربند دو هد تمام اتوماتیک می باشد؛
  7. دستگاه لیبل زن صنعتی یکی از تجهیزات مورد نیاز خط تولید است که عملیات لیبل زنی را روی محصول انجام می دهد که در خط تولید فول اتوماتیک از دستگاه لیبل زن پشت چسبدار دو منظوره استفاده می شود؛
  8. جهت ردیف کردن و نگه داشتن ظروف محصول در ابتدا یا انتهای خط تولید از میز ترافیک گردان استفاده می شود؛
  9. عملیات لیبل زنی از جمله درج تاریخ و قیمت توسط دستگاه جت پرینتر انجام می شود؛
  10. در نهایت محصولاتی که درون کارتن قرار می گیرد توسط دستگاه چسب زن کارتن بسته بندی می شود.

ایده راه اندازی خط تولید با ۳ میلیارد در صنایع غذایی

ممکن است به دلایل مختلفی تولید مواد شوینده را انتخاب نکنید به همین دلیل پیشنهادات دیگری وجود دارد که به صورت صفر تا صد توسط شرکت فراز صنعت راه اندازی می شود و هر کدام مزایای خود را دارد.

پیشنهادات فراز صنعت برای راه اندازی خط تولید با سه میلیارد

  1. خط تولید مربا و مارمالاد: آیا می دانستید تولید مربا هم اکنون یکی از کسب و کارهای پرسود است که رقیبان زیادی ندارد و می توانید با تولید محصول با کیفیت در بسته بندی مناسب به سرعت در این بازار سهمی داشته باشید؛
  2. خط تولید عسل: تولید و بسته بندی عسل مختص کسانی است که می دانند این محصول پرطرفدار را چگونه به فروش رساند هم اکنون تولید و بسته بندی عسل جزء کسب و کارهای بسیار سود ده شناخته می شود؛
  3. خط تولید سس: تولید سس سفید و قرمز با توجه به استقبالی که هم اکنون دارد بسیار منطقی و پربازده می باشد؛
  4. خط تولید کشک: تولید کشک می تواند سود خوبی به همراه داشته باشد به شرط این که در بازاریابی آن استراتژی و برنامه مشخصی داشته باشید؛
  5. خط تولید شیره خرما و انگور: این محصول نیز در مناطق مختلفی فروش بسیار بالایی دارد و در دیگر شهرهای ایران نیز فروش متعادلی دارد. در صورت برند سازی و بسته بندی زیبا می توانید به سرعت به صادرات این محصول فکر کنید؛
  6. خط تولید روغن خوراکی: تولید انواع روغن مایع نیز بسیار منطقی می باشد چرا که این محصول از ضروری ترین کالاهای اساسی خانواده ها است و باید تمرکز روی کیفیت و برندسازی باشد.
  7. و بسیاری دیگر از خطوط غذایی که می توانید راه اندازی آن را به فراز صنعت بسپارید.
کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید و بسته بندی روغن خوراکی

۳ ایده خط تولید مواد شیمیایی صنعتی با سه میلیارد تومان

ایده های دیگر را در این جا معرفی می کنیم که هر کدام از آن ها می تواند بازار خوبی داشته باشد فقط کافی است استارت تولید خود را بزنید و بازاریابی محصولات خود را شروع کنید. ایده های تولید به شرح زیر می باشد:

  1. خط تولید سم و کود مایع: راه اندازی خط تولید سم، کود مایع، کود مایع مرغی و… یکی از پردرآمد ترین صنایع است که بازار بسیار خوبی دارد تولید این محصول در صورتی که با مطالعه دقیق و بررسی نیاز بازار انجام شود می تواند سودآوری بسیار خوبی داشته باشد؛
  2. خط تولید روغن موتور: تولید روغن ماشین نیاز به توضیح ندارد چرا که تقاضای آن در بازار بسیار مشخص است و فروش و بازاریابی آن بسیار آسان است. این محصول نیز حاشیه سود مطلوبی دارد.
  3. خط تولید آب رادیاتور: تولید آب رادیاتور، شیشه شور و ضد یخ که در تعویض روغنی ها و لوازم یدکی ها به فروش می رسد بسیار کم دغدغه و آسان می باشد. سرمایه زیادی لازم ندارد و می توانید تمرکز خود را روی بازاریابی و فروش برسانید.

شرکت فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات صنعتی هم اکنون می تواند انواع خطوط تولید را از صفر تا صد راه اندازی کند و تجهیزات خود را با گارانتی ۲ ساله و ۱۰ سال خدمات پس از فروش تحویل مشتریان دهد در صورت تمایل فقط کافی است جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

برخی از مزایای راه اندازی خط تولید با سه میلیارد توسط فراز صنعت

  • تولید دستگاه ها با بالاترین سطح کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی؛
  • تضمین کیفیت + تضمین قیمت؛
  • گارانتی ۲۴ ماهه بدون قید و شرط؛
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی و ۲۴ ساعته؛
  • امکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با بودجه و نیاز مشتریان؛
  • نصب و راه اندازی رایگان خط تولید در محل مشتری؛
  • آموزش پرسنل شما در راستای عملکرد بهتر دستگاه ها؛
  • بازدید دوره ای کارشناسان فراز صنعت از محل تولید کنندگان جهت اطمینان از عملکرد مثبت دستگاه ها؛
  • جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات تلفنی و حضوری؛
  • و بسیاری از خدمات دیگر که بعد از خرید متوجه آن خواهید شد.

در صورتی که شما هم تجربه ای در این زمینه دارید می توانید در قسمت نظرات با فراز صنعت به اشتراک بگذارید.