درآمد خط تولید رب

درآمد-خط-تولید-رب

تاریخ انتشار : 

1401/09/03
Rate this post

سود خط تولید رب

اگر شما به دنبال اطلاعاتی در مورد درآمد خط تولید رب هستید و می خواهید تولید و بسته بندی رب گوجه را استارت بزنید شرکت فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه راه اندازی خط تولید برای کارآفرینان، به شما مشاوره رایگان می دهد و بهترین اطلاعات را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید به سادگی اقدام به راه اندازی خط تولید کنید و به جمع تولید کنندگان کشور بپیوندید. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

درآمد خط تولید رب یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که فرد کارآفرین باید قبل از احداث کارگاه یا کارخانه از آن اطلاع داشته باشد در غیر این صورت نمی تواند چشم انداز درستی از آینده خط تولید رب و بسته بندی آن داشته باشد.

فراز صنعت با سال ها تجربه در زمینه مشاوره و راه اندازی انواع خط تولید به ویژه خط تولید رب امروز اطلاعات جامعی از تولید این محصول پرفروش در بازار دارد. شما با مطالعه این مقاله می توانید در همین ابتدای کار به طور اجمالی از آینده کسب و کار خود آگاهی پیدا کند.

ما قبلا در مقاله خط تولید با درامد تضمینی، تولید رب را به عنوان یکی از پردرآمد ترین کسب و کارها معرفی کرده ایم اما در این جا جزئیات بیشتری از درآمد این محصول به شما ارائه می کنیم.

تناسب سرمایه و حجم تولید در درآمد

در ابتدا باید بدانید که میزان سرمایه و حجم تولید روزانه و ماهانه شما در هر کسب و کاری یکی از مهم ترین عواملی است که در سود و بازدهی کسب و کار شما تاثیر مستقیم دارد. به همین دلیل باید بدانید با چه سرمایه ای قرار است شروع کنید و چه میزان تولید روزانه مد نظر شما است. شما می توانید با مشاوره رایگان و تخصصی فراز صنعت اطلاعات خوبی برای ایجاد کسب و کار به دست آورید.

کلیک کن به کارت میاد!  مشکلات تولید مواد شوینده

لازم به ذکر است ما در مقاله خط تولید با ۱۰۰ میلیون در گذشته گفته ایم که شما چه کسب و کارهایی را با حداقل سرمایه می توانید راه اندازی کنید.

پس از این که مشخص شد که شما می خواهید خط تولید خود را به صورت خانگی، کارگاهی و یا وسیع تر ایجاد کنید می توانید در مورد درآمد آن اطلاعات بیشتری کسب نمایید؟

درآمد خط تولید رب چقدر است؟

اکنون لازم است با دادن اطلاعاتی دقیق درآمد تولید رب را بیشتر برای شما باز کنیم. برای محاسبه سود تولید رب گوجه فرنگی بهتر است قبل از هر چیزی با اصطلاحاتی آشنا شوید؛ یکی از آن اصطلاحات (بریکس) است.

بریکس چیست؟

بریکس رب گوجه فرنگی-فراز صنعت

بریکس رب گوجه فرنگی

بریکس در واقع پارامتری است که با آن میزان مواد جامد درون گوجه و رب گوجه سنجیده می شود. به زبان ساده تر تمامی مواد جامد محلول غیر از نمک که درون گوجه و رب گوجه قرار دارد بریکس می گویند.

بریکس گوجه فرنگی در ایران عددی بین ۳ تا ۷ است این عدد برای تولید رب استاندارد باید به عدد ۲۵ تا ۲۸ برسد.

اکنون که نسبت به بریکس شناخت پیدا کردید سود تولید رب گوجه فرنگی به سادگی محاسبه می شود؛ درآمد خط تولید رب عبارت است از ارزش افزوده ای که حاصل از افزایش بریکس رب گوجه است که طی عملیات پخت گوجه فرنگی حاصل می شود.

با یک مثال بسیار ساده به طور کامل متوجه توضیحات ما خواهید شد. فرض کنید روزانه ۴۰ تن گوجه فرنگی وارد کارگاه شما می شود که به طور معمولا نصف این عدد توسط تجهیزاتی که دارید ناخالصی های آن جدا می شود و حدود ۲۰ تن به شما آب گوجه می دهد.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید و بسته بندی مربا

معمولا بریکس آب گوجه عدد ۹ می باشد.

حالا شما ۲۰ تن آب گوجه با بریکس ۹ داخل کارگاه دارید. کم کم داریم به درامد خط تولید رب نزدیک می شویم. اکنون با یک معادله ساده متوجه خواهیم شد که با حجم ۲۰ تن آب گوجه که بریکس آن ۹ است با رسیدن به بریکس ۲۵ در واقع چه مقدار رب گوجه در روز تولید می شود.

۲۰ تن آب گوجه را ضرب در بریکس ۹ می کنیم عدد به دست آمده را تقسیم بر بریکس رب گوجه که ۲۵ است می کنیم و میزان رب تولید شده به دست می آید البته بدون اضافه کردن ۲ در صد نمک که بعد آن را نیز محاسبه می کنیم.

۱۸۰=۹*۲۰

۷٫۲=۲۵/۱۸۰

حالا ۲ در صد نمک به آن اضافه می کنیم

۱۴۴=۰٫۰۲*۷۲۰۰

یعنی ۱۴۴ کیلوگرم نمک به میزان رب ما اضافه می شود. یعنی میزان رب تولید شده از ۴۰ تن گوجه فرنگی حدود ۷۳۴۴ کیلوگرم رب گوجه با بریکس ۲۷ است که با ۲ درصد نمک تولید شده است.

بعد از این مرحله با تجهیزاتی که دارید می توانید به بسته بندی رب بپردازید لازم به ذکر است خط بسته بندی کامل رب گوجه توسط فراز صنعت با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت تضمینی تحویل مشتریان می شود.

بسته بندی رب داخل قوطی ۸۰۰ گرمی

حالا نوبت بسته بندی رب ها در قوطی های ۸۰۰ گرمی است که بعد از آن درآمد خط تولید رب به سادگی محاسبه می شود. باید میزان رب تولید شده را تقسیم بر ۸۰۰ گرم کنید تا تعداد قوطی های رب محاسبه شود.

نحوه محاسبه:   ۹۱۸۰=۰٫۸/۷۳۴۴

یعنی تعداد ۹۱۸۰ قوطی رب ۸۰۰ گرمی در یک روز تولید کرده اید.

هزینه تولید رب گوجه فرنگی

برای محاسبه درآمد خط تولید رب و محاسبه سود شما باید تمامی هزینه ها را بررسی کرده اعم از هزینه های ماشین آلات، هزینه کارگران، هزینه قبوض و هزینه خرید گوجه و اقلامی از قبیل قوطی و… بعد از آن می توانید سود به دست آمده را محاسبه کنید.

طبق برآوردی که شده است هزینه تولید رب گوجه برای هر قوطی می شود بین ۱۷ تا ۲۰ هزار تومان و قیمت هر قوطی رب در بازار حدود ۲۶ هزارتومان است.

کلیک کن به کارت میاد!  دستگاه بسته بندی

با این حجم تولید میزان فروش روزانه در بد بینانه ترین حالت یعنی فرایند تولید هر قوطی ۲۰ هزار تومان را محاسبه می کنیم.

برای محاسبه حجم فروش تعداد قوطی های رب را ضرب در ۲۰ هزار تومان می کنیم.

۱۸۴=۲۰۰۰۰*۹۱۸۰

عدد به دست آمده به صورت رند شده می شود ۱۸۴ میلیون تومان فروش در روز که عدد قابل توجهی است حالا برای به دست آوردن درآمد خط تولید رب باید در نظر گرفت اگر قرار است هر رب ۲۶ هزار تومان در بازار به فروش برسد سود به دست آمده می شود برای هر قوطی ۶ هزار تومان.

برای محاسبه درامد خط تولید رب، سود هر قوطی را ضربدر تعداد قوطی های رب می کنیم:

۵۵ میلیون =۶۰۰۰*۱۹۸۰

یعنی سود خالص روزانه از تولید رب گوجه فرنگی با حجم ۴۰ تن رب، به صورت روزانه می شود ۵۵ میلیون تومان که عدد قابل توجهی می باشد. این مقدار سود بستگی به میزان تولید روزانه شما دارد حالا شما در نظر بگیرید اگر تولید بیشتری داشته باشید مسلما سود بیشتری هم دارید و اگر تولید کمتر باشد به همان نسبت سود شما کمتر می شود.

به همین سادگی درآمد خط تولید رب به طور کامل محاسبه شد. اگر شما هم قصد راه اندازی خط تولید و بسته بندی رب را دارید ما به شما کمک می کنیم تا خط کامل بسته بندی رب را در گارگاه خود راه اندازی کنید لازم به ذکر است خرید تجهیزات از فراز صنعت دارای مزایای زیر نیز می باشد.

مزایای خرید تجیهزات خط بسته بندی رب از فراز صنعت

  • تولید دستگاه ها با بالاترین سطح کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی
  • تضمین کیفیت + تضمین قیمت
  • گارانتی ۲۴ ماهه بدون قید و شرط
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی و ۲۴ ساعته
  • امکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با بودجه و نیاز مشتریان
  • نصب و راه اندازی رایگان خط تولید در محل مشتری
  • آموزش پرسنل شما در راستای عملکرد بهتر دستگاه ها
  • بازدید دوره ای کارشناسان فراز صنعت از محل تولید کنندگان جهت اطمینان از عملکرد مثبت دستگاه ها
  • جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات تلفنی و حضوری
  • و بسیاری از خدمات دیگر که بعد از خرید متوجه آن خواهید شد