خط تولید با 300 میلیون

خط-تولید-با-300-میلیون-1

تاریخ انتشار : 

بهمن 14, 1401
1.5/5 - (2 امتیاز)

کسب و کار با ۳۰۰ میلیون

(در حال حاضر بهترین و پرفروش ترین کسب و کار تولید مواد شوینده است برای شرایط راه اندازی و اطلاع از هزینه ها روی خط تولید مواد شوینده کلیک کنید)

اگر شما هم به فکر این هستید که خط تولید با ۳۰۰ میلیون (راه اندازی خط تولید با ۳۰۰ میلیون) ایجاد کنید شرکت فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه راه اندازی خط تولید برای کارآفرینان، به شما مشاوره رایگان می دهد و بهترین اطلاعات را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید با ۳۰۰ میلیون تومان (کسب و کار با ۳۰۰ میلیون) اقدام به راه اندازی خط تولید کنید  و به جمع تولید کنندگان کشور بپیوندید. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

متاسفانه در حال حاضر امکان راه اندازی خط تولید با ۳۰۰ میلیون وجود ندارد (حداقل سرمایه ۴۰۰ میلیون) لطفا تماس نگیرید

    تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد

    خط تولید با ۳۰۰ میلیون تومان قابل راه اندازی است اما چه کسب و کاری راه بیندازیم تا بتوانیم به درآمد مطلوبی برسیم. شرکت فراز صنعت با ۲۰ سال سابقه در زمینه مشاوره و راه اندازی انواع خط تولید هم اکنون در جهت ارتقاء تولید در کشور با طراحی و تولید تجهیزات صنعتی می تواند شما را در زمینه راه اندازی انواع خط تولید به صورت کارگاهی یا خانگی راهنمایی نماید.

    توجه: خط تولید با ۳۰۰ میلیون در موارد پیشنهادی فقط شامل تجهیزات مورد نیاز می شود و دیگر هزینه ها از جمله هزینه کارگاه یا مکان مد نظر، مواد اولیه و… را باید در نظر داشته باشید.

    کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید و بسته بندی ماسک مو و صورت

    راه اندازی کسب و کار با ۳۰۰ میلیون تومان

    راه اندازی کسب و کار با 300 میلیون تومان

    راه اندازی کسب و کار با ۳۰۰ میلیون تومان

    هر کسی که سرمایه ای در دست دارد به دنبال آن است که یا کسب و کاری راه اندازی کند و یا این که اقدام به سرمایه گذاری نماید. اگر شما راه اندازی کسب و کار را انتخاب کرده اید و می خواهید شغلی را ایجاد کنید که ماهیانه درآمد مطلوبی داشته باشید و در طول زمان قابل ارتقاء باشد ما به شما راه اندازی خط تولید با ۳۰۰ میلیون را پیشنهاد می کنیم.

    کار تولیدی می تواند شما را با توجه به پشتکاری که دارید تبدیل به یک کارآفرین موفق با درآمد مطلوب نماید. بسیاری از شرکت های بزرگ که هم اکنون به عنوان یک برند مطرح شناخته می شوند و انواع محصولات را تولید می کنند اگر پیشینه آن ها را مطالعه نمایید بسیاری از آن ها در ابتدا کسب و کار خود را در لول بسیار پایین استارت زده اند و در طول زمان و پشتکاری که داشته اند هم اکنون به عنوان یک کارخانه بزرگ و مطرح فعالیت می کنند.

    پیشرفت در مسیر تولید با توجه به نیاز بازار امکان پذیر می باشد فقط کافی است در مرحله اول انتخاب درستی داشته باشید و محصولی را تولید کنید که نیاز بازار باشد تا بتوانید از ابتدای کار به سود دهی برسید.

    با ۳۰۰ میلیون چیکار کنم در سال ۱۴۰۱

    با 300 میلیون چیکار کنم

    با ۳۰۰ میلیون چیکار کنم

    اگر شما هم به دنبال پاسخ به این سوال هستید که با ۳۰۰ میلیون چیکار کنم در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲؟ فراز صنعت برای شما پیشنهاداتی دارد که می توانید با بررسی آن ها کسب و کار خود را استارت بزنید و به عنوان تولید کننده فعالیت خود را شروع نمایید.

    در ابتدا ما این نوید را به شما دادیم که راه اندازی خط تولید با سرمایه ۳۰۰ میلیون امکان پذیر است و اکنون به بررسی انواع آن می پردازیم و با این سرمایه می توانید یک خط تولید کوچک با آینده ای روشن برای خود راه اندازی کنید فقط کافی است با کارشناسان مجرب فراز صنعت تماس بگیرید تا از ریز جزئیات آن مطلع شوید.

    پیشنهادات فراز صنعت برای راه اندازی خط تولید با ۳۰۰ میلیون

    با مبلغ ۳۰۰ میلیون می توان با خرید تجهیزات مورد نیاز اقدام به راه اندازی خط تولید و بسته بندی نمایید. راه اندازی خط تولید و تجهیزات صنعتی در بازار ایران به طور مدام در حال تغییر می باشد و قیمت ها به طور همیشگی در حال نوسان است با این اوصاف هنوز هم با این مبالغ می توان اقدام به تهیه تجهیزات مورد نیاز کرد و خط تولید خود را راه اندازی نمود. در حال حاضر شما می توانید با این سرمایه خط تولیدهای زیر را در مقیاس متوسط و کوچک راه اندازی نمایید:

    کلیک کن به کارت میاد!  دستگاه لیبل زن شامپو

    راه اندازی خط تولید مواد شوینده

    در حال حاضر یکی از پردرآمدترین کسب و کارها در زمینه تولید، راه اندازی خط تولید مواد شوینده می باشد. مواد شوینده یکی از مصرفی ترین کالاهای خانواده است و در عصر امروز هیچ خانه ای بدون وجود مواد شوینده متصور نیست؛ زیرا مواد شوینده ارتباط مستقیم با بهداشت خانواده ها دارد و رعایت بهداشت هم امروزه از اهیمت بسیاری برخوردار است. از طرفی بازاریابی محصولات شوینده نیز آسان می باشد.

    • خط تولید مایع ظرفشویی و دستشویی:

    یکی از محصولات شوینده مایع ظرفشویی و دستشویی است. این محصول بسیار پرتقاضا در بازار می باشد و بازار داغ آن همیشگی است. بازاریابی این محصول ساده است و می توان با تولید محصول باکیفیت و قیمت مناسب از بازار محلی تا رسیدن به اوج فعالیت خود را ادامه داد.

    • خط تولید انواع سفید کننده:

    خوب است بدانید که می توانید انواع سفید کننده ها از جمله وایتکس، تیرک و… را با سرمایه ۳۰۰ میلیونی استارت زد و این محصول را روانه بازار کرد.

    • خط تولید انواع شامپو:

    یکی از تولیداتی که می توان انجام داد تولید انواع شامپوها است. شامپوها انواع مختلفی دارد از جمله انواع شامپو سر، شامپو بدن و… که هر کدام می تواند سود آوری خوبی برای شما ایجاد کند.

    • خط تولید محصولات کارواشی:

    خط تولید با ۳۰۰ میلیون شامل محصولات کارواشی نیز می شود و شما می توانید انواع شوینده های کارواشی را راه اندازی کنید و سهمی از بازار را به خود اختصاص دهید.

    • خط تولید مایع لباسشویی:

    خط تولید مایع لباسشویی نیز یکی از محصولاتی است که امروزه جا افتاده است و هم اکنون تقاضای مطلوبی در بازار از آن وجود دارد که می توانید با تولید این محصول کارخانه کوچک خود را پیش ببرید.

    کلیک کن به کارت میاد!  چگونه یک کارخانه تاسیس کنیم؟

    آب رادیاتور و ضد یخ تولید آسانی دارد و قیمت مواد اولیه آن نیز مناسب می باشد. با سرمایه ۳۰۰ میلیونی می توانید به تولید آب رادیاتور، ضد یخ و شیشه شور نیز بپردازید.

    • خط تولید کارواش: تولید محصولات نانو کارواش یکی از تولیدات بسیار پرفروش است که می توان روی آن فکر کرد و محصولات کاروشی تولید کرد. در این محصولات شرایط تولید و فروش ساده تر می باشد.

    خط تولید مواد غذایی با ۳۰۰ میلیون

    راه اندازی خط تولید با ۳۰۰ میلیون در صنایع غذایی هم امکان پذیر است و شما می توانید تجهیزات مورد نیاز را در جهت بسته بندی و تولید تهیه نمایید و کسب و کار خود را آغاز کنید.

    شما می توانید با تهیه تجهیزات خط غذایی به تولید محصولات زیر بپردازید:

    1. خط تولید آب معدنی: تولید آب معدنی و آشامیدنی یکی از محصولات سود ده می باشد که هم اکنون مخصوصا در فصول گرم فروش خوبی در بازار دارد و حاشیه سود مطلوبی نیز به همراه دارد. شما می توانید با خرید تجهیزات فراز صنعت در جهت تولید و بسته بندی آب معدنی فعالیت نمایید؛
    2. خط تولید شیره: راه اندازی خط تولید و بسته بندی شیره با توجه به مشتریان زیادی که دارد منطقی می باشد و با خرید تجهیزات می توان روند بسته بندی این محصول را با سرعت بیشتری انجام داد؛
    3. خط بسته بندی عسل: عسل یکی از محصولات پرفروش است و افرادی که در حال تولید عسل هستند می توانند با خرید تجهیزات مورد نیاز روند بسته بندی و آماده سازی محصول را جهت ارائه به بازار را با سرعت بیشتری انجام داد.
    4. خط تولید مربا: خط تولید و بسته بندی مربا نیز هم اکنون مورد نیاز جامعه می باشد و می توان با خرید تجهیزات به تولید و بسته بندی این محصول پرداخت.

    اگر تصمیم خود را گرفته اید که به راه اندازی خط تولید با ۳۰۰ میلیون بپردازید بهتر است در گام اول اقدام به مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب فراز صنعت نمایید تا بتوانید بهترین تصمیم را با توجه به میزان بودجه خود بگیرید.

    مزایای راه اندازی خط تولید با تجهیزات فراز صنعت

    • تولید دستگاه ها با بالاترین سطح کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی
    • تضمین کیفیت + تضمین قیمت
    • گارانتی ۲۴ ماهه بدون قید و شرط
    • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی و ۲۴ ساعته
    • امکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با بودجه و نیاز مشتریان
    • نصب و راه اندازی رایگان خط تولید در محل مشتری
    • آموزش پرسنل شما در راستای عملکرد بهتر دستگاه ها
    • بازدید دوره ای کارشناسان فراز صنعت از محل تولید کنندگان جهت اطمینان از عملکرد مثبت دستگاه ها
    • جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات تلفنی و حضوری
    • و بسیاری از خدمات دیگر که بعد از خرید متوجه آن خواهید شد

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *