دستگاه لیبل زن شامپو

دستگاه-لیبل-زن-شامپو-فراز-صنعت-1

تاریخ انتشار : 

اردیبهشت 23, 1402
Rate this post

فروش دستگاه لیبل زن شامپو

دستگاه لیبل زن شامپو یکی از دستگاه های مورد نیاز برای خط تولید شامپو و دیگر مواد شوینده است. اگر شما هم نیاز به این دستگاه دارید پیشنهاد می شود جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها با شماره های زیر تماس بگیرید.

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد

دستگاه لیبل زن شامپو یکی از دستگاه های برچسب زنی است که در خط تولید مواد شوینده و تولید شامپو کارایی بسیاری دارد و از ضروریات خط تولید می باشد. امروزه تولید محصولات شوینده به دلیل سود مطلوبی که دارد مورد توجه کارآفرینان بسیاری شده است به همین دلیل افراد زیادی در سرتاسر ایران به تولید محصولات شوینده روی آورده اند.

به محض اقدام برای راه اندازی خط تولید متوجه خواهید شد که یکی از ضروری ترین دستگاه های مورد نیاز برای تولید هر گونه محصول شوینده دستگاه لیبل زن است. اگر شما تولید شامپو را استارت زده اید و قصد دارید از تولید این محصول پر فروش درامد داشته باشید حتما متوجه شده اید که دستگاه لیبل زن شامپو یکی از ضروری ترین دستگاه ها برای خط تولید شامپو می باشد.

کلیک کن به کارت میاد!  خط بسته بندی عسل

توسط دستگاه لیبل زن مواد شوینده می توانید برچسب اطلاعات محصول را به صورت کاملا منظم و زیبا و با سرعت بسیار بالا انجام دهید. عملیات لیبل زنی توسط دستگاه لیبل زن بر روی محصول شما انجام می شود که باعث زیبا سازی محصول و آماده انتقال به بازار و بازاریابی آن می شود.

محصول باکیفیت باید دارای برچسب اطلاعات محصول باشد که بتواند اعتماد مشتری را جلب نماید و فروش آن به سادگی انجام شود. این نوع دستگاه لیبل زن می تواند لیبل زنی روی محصول شما را با کیفیت بسیار بالا انجام دهد.

انواع دستگاه لیبل زن شامپو

جهت لیبل زنی محصولات شوینده و شامپو چندین مدل دستگاه لیبل زن وجود دارد که شما با توجه به بودجه و حجم تولید خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید و در صورت تردید می توانید با کارشناسان مجرب فراز صنعت تماس بگیرید تا ضمن مشاوره رایگان مناسب ترین دستگاه لیبل زن شامپو را به شما معرفی کند. انواع دستگاه لیبل زن مناسب برای شامپو به شرح زیر می باشد:

دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک مناسب برای شامپو

دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک مناسب برای شامپو

دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک دو منظوره دو طرفه گرد و تخت یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین و در عین حال جدید ترین دستگاه های موجود در بازار است که تولید شرکت فراز صنعت می باشد. این دستگاه با توجه به تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده است و تمامی چالش هایی که کارافرینان در خط تولید خود با دستگاه لیبل زن مواجه بودند را برطرف کرده است و هم اکنون دستگاهی با سرعت بسیار مطلوب، تنظیمات بسیار آسان و کیفیت عالی می باشد که تمامی خط تولیدهایی که از این دستگاه استفاده کرده اند بدون استثناء همگی رضایت داشته اند.

کلیک کن به کارت میاد!  ده شغل تولیدی با سود بالا

جهت اطلاعات بیشتر از دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک فراز صنعت می توانید به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید و یا این که با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

دستگاه لیبل زن پشت چسب دار دو طرفه مناسب برای شامپو

دستگاه لیبل زن پشت چسب دار دو طرفه مناسب برای شامپو

این دستگاه نیز یکی از بهترین تولیدات فراز صنعت می باشد در واقع این دستگاه ورژن قبلی دستگاه فوق است که هم اکنون جزء بهترین های موجود در کشور می باشد. این دستگاه نیز هم اکنون طرفداران خاص خود را دارد و افراد بسیاری برای خط تولید خود از این نوع دستگاه بهره می برند. جهت اطلاعات بیشتر از دستگاه لیبل زن پشت چسب دار فراز صنعت می توانید به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید.

دستگاه لیبل بخار مناسب برای لیبل زنی شامپو

دستگاه لیبل بخار مناسب برای لیبل زنی شامپو

این دستگاه یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های موجود در بازار و تولید شرکت فراز صنعت می باشد. این نوع دستگاه در خط تولید مواد شوینده و همچنین تولید شامپو استفاده می شود. این دستگاه نیز دارای ظاهری شکیل و کیفیت بسیار مطلوبی است که می تواند برای لیبل زنی شامپو از آن نیز بهره برد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه لیبل بخار می توانید به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید و یا با کارشناسان فراز صنعت تماس بگیرید.

دستگاه شیرینگ لیبل تونلی مناسب برای شامپو

دستگاه شیرینگ لیبل تونلی مناسب برای شامپو

دستگاه شیرینگ لیبل تونلی یکی دیگر از دستگاه های لیبل زن تولید شده توسط شرکت فراز صنعت می باشد. کارایی این دستگاه به این صورت است که لیبل برش خورده بر روی بدنه ظرف قرار داده می شود و توسط حرارت چسبانده می شود.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با سه میلیارد

جهت کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه شیرینگ لیبل تونلی می توانید به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید.

قیمت دستگاه لیبل زن شامپو

قیمت دستگاه لیبل زن با توجه به تنوعی که دارد متفاوت می باشد. شرکت فراز صنعت به عنوان تولید کننده دستگاه لیبل زن هم اکنون انواع دستگاه لیبل را با قیمت تضمینی و کیفیت تضمینی طراحی و تولید می کند و به دست مشتریان می رساند. تضمین قیمت و کیفیت سبب می شود مشتری بتواند با اطمینان خاطر اقدام به خرید دستگاه لیبل زن کند.

خرید دستگاه لیبل زن شامپو

جهت خرید دستگاه لیبل زن شما می توانید به طور مستقیم از شرکت فراز صنعت خریداری کنید. خرید مستقیم از تولید کننده علاوه بر این که می توانید دستگاه مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید می توانید خدمات پس از فروش خود را مستقیما از خود شرکت داشته باشید.

مزایای خرید دستگاه لیبل زن شامپو از فراز صنعت

شرکت فراز صنعت برای رضایت مشتریان خود مزیت های رقابتی ایجاد کرده است تا بتواند رضایت بیشتری را به خود جلب نماید زیرا رضایت مشتریان در صدر اهداف شرکت فراز صنعت می باشد. به همین دلیل شما می توانید انواع دستگاه لیبل زن مناسب برای مواد شوینده را با ویژگی های زیر از فراز صنعت تهیه نمایید.

  1. استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید دستگاه ها؛
  2. دوام، استحکام و عمر مفید بالا؛
  3. گارانتی ۲ ساله بدون قید و شرط؛
  4. خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی؛
  5. امکان سفارشی سازی در تولید دستگاه ها طبق نیاز مشتری؛
  6. ایجاد قیمت های رقابتی؛
  7. نصب و راه اندازی رایگان دستگاه ها در محل؛
  8. آموزش رایگان ۲ نفر از پرسنل شما برای کارایی بهتر؛
  9. مشاوره رایگان برای ایجاد انواع خط تولید؛
  10. تحویل به موقع و خیلی سریع زود تر از زمان درج شده در قرار داد؛
  11. تولید اختصاصی توسط شرکت فراز صنعت؛
  12. و دیگر خدماتی که بعد از خرید از متوجه آن خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *