خط تولید ضد یخ

خط-تولید-ضد-یخ-فراز-صنعت

تاریخ انتشار : 

تیر 15, 1402
Rate this post

مشاوره رایگان برای راه اندازی خط تولید ضد یخ

خط تولید ضد یخ توسط فراز صنعت به صورت صفر تا صد راه اندازی می شود. تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها با شماره های زیر تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]خط تولید ضد یخ یکی از کسب و کارهایی است که مورد توجه قرار گرفته است. و می تواند سودی خوبی به همراه داشته باشد. امروزه اکثر خانواده های ایرانی از انواع خودروها استفاده می کنند و یکی از ملزومات هر خودرو ضد یخ می باشد. به همین دلیل تولید این محصول در صورتی که با استراتژی درست و تلاش پیش برود موفق خواهد بود.

ضد یخ بر خلاف نامش که تصور می شود فقط در فصل زمستان کاربرد دارد به صورت چهار فصل استفاده می شود و به نوعی پیشگیری از یخ زدگی در فصل زمستان می کند و هم از داغ شدن موتور خودرو در فصل تابستان پیشگیری می کند به همین دلیل این محصول در ۴ فصل سال فروش خود را به همراه دارد.

ترکیبات موجود در ضد یخ

ضد یخ نیز مانند هر محصول شیمیایی دارای فرمولاسیون خاص خود می باشد به همین دلیل ما در این مقاله اشاره ای به ترکیبات موجود در این محصول کرده ایم اما برای تولید ضد یخ باید بعد از مشاوره با مهندس شیمی با فرمولاسیون اصولی اقدام به تولید این محصول نمایید.

  1. سدیم سیلیکات؛
  2. دی سدیم فسفات؛
  3. سدیم مولیبدات؛
  4. دکسترن؛
کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید کشک

خط تولید ضد یخ ماشین

خط تولید ضد یخ ماشین-فراز صنعت

اگر تصمیم خود را برای راه اندازی خط تولید ضد یخ ماشین گرفته اید ما در این مقاله به صورت کامل تمامی موارد مورد نیاز خط تولید ضد یخ را مورد بررسی قرار می دهیم از قبیل تجهیزات، هزینه ها و… تا شما بتوانید با دید باز اقدام به راه اندازی خط تولید ضد یخ کنید. پیشنهاد می کنیم قبل از هر کاری با کارشناسان با تجربه فراز صنعت به مشاوره رایگان بپردازید.

هزینه راه اندازی خط تولید ضد یخ

اولین سوالی که کارآفرینان از ما می پرسند در مورد هزینه ها و قیمت خط تولید ضد یخ می باشد. در پاسخ به این سوال باید گفت که هزینه های مربوط به راه اندازی خط تولید بستگی به حجم تولید، استفاده از تجهیزات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، بزرگ یا کوچک بودن مجموعه شما و موارد این چنینی می باشد که بهتر است برای اطلاعات بیشتر از هزینه ها با کارشناسان فروش فراز صنعت ارتباط بگیرید.

تجهیزات مورد نیاز برای خط تولید ضد یخ

برای راه اندازی هر خط تولیدی، نیاز به تجهیزاتی دارید که باید برای شروع کار، بعد از آماده کردن مکان کارگاه و… آن ها را خریداری کنید. برای تولید ضد یخ نیز به تجهیزاتی نیاز است که با توجه به سرمایه خود می توانید آن ها را خریداری کنید و در خط تولید ضد یخ از آن بهره ببرید. تجهیزات مورد نیاز به شرح زیر می باشد و در مورد هر کدام به صورت خلاصه توضیح داده ایم:

دستگاه تصفیه آب در تولید ضد یخ

یکی از دستگاه های مورد نیاز برای تولید ضد یخ استفاده از دستگاه تصفیه آب می باشد از این دستگاه برای خالص کردن آب استفاده می شود تا تمامی ناخالصی هایی که برای تولید ضد یخ نامناسب می باشد را جدا کنید.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با درامد تضمینی

دستگاه پرکن مایعات در تولید ضد یخ

دستگاه پرکن مایعات یکی از تجهیزاتی است که به صورت دو نازل، ۴ نازل، ۶ نازل و ۸ نازل طراحی و تولید شده است که می توان از آن برای خط تولید ضد یخ بهره برد. بعضی از این دستگاه ها به صورت نیمه اتوماتیک طراحی شده است و مناسب برای کارگاه های کوچک و بعضی دیگر به صورت تمام اتوماتیک با ویژگی های منحصر به فرد می باشد که می توانید در صفحه دستگاه پرکن مایعات آن ها را مشاهده کنید.

مخزن استیل و میکسر در خط تولید ضد یخ

از مخزن استیل در خط ضد یخ برای حفظ و نگهداری مواد شیمیایی استفاده می شود و از میکسر برای هم زدن مواد شیمیایی از آن استفاده می شود. برخی از ویژگی های مخزن استیل به شرح زیر می باشد:

  • جنس ورقه های مخزن از استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ است؛
  • جداره میانی به صورت شانه تخم مرغی طراحی شده است در جهت انتقال بهتر حرارت؛
  • دارای سیستم CIP نردبانی؛
  • مخزن ها در ظرفیت های ۵۰۰ تا ۵۰۰۰ لیتر ساخته می شود؛
  • موتور گیربکس موتوژن تبریز می باشد.

استفاده از دربند برای خط تولید ضد یخ

دربندها به صورت دستی و اتوماتیک وجود دارد که در خط تولید ضد یخ کاربرد دارد. از این دستگاه برای دربندی انواع بطری، قوطی و انواع ظروف استفاده می شود.

دستگاه لیبل زن برای تولید ضد یخ

دستگاه لیبل زن در انواع مختلف خود یکی از تجهیزات مورد نیاز برای هر خط تولید می باشد. این دستگاه در خط تولید ضد یخ نیز کاربرد بسیاری دارد. از دستگاه لیبل زن جهت چسباندن اطلاعات محصول بر روی ظروف استفاده می شود و باعث زیباسازی و جلب اعتماد مشتریان در بازاریابی می شود.

کلیک کن به کارت میاد!  دستگاه لیبل زن آب معدنی

شیرینگ پک در خط تولید ضد یخ

در آخرین مرحله برای بسته بندی محصولات از دستگاه شیرینگ پک استفاده می شود این دستگاه نیز انواع مختلفی دارد و در خط تولید ضد یخ نیز کاربرد دارد. عملیات بسته بندی یکی از مهم ترین کارها در اخرین مرحله تولید است که محصول شما آماده انتقال به بازار کار می شود.

فروش خط تولید ضد یخ

شرکت فراز صنعت به عنوان تولید کننده و طراح تجهیزات صنعتی فعالیت می کند و با تولید تجهیزات مدرن با تکنولوژی روز دنیا بهترین خط تولید را می تواند راه اندازی کند. تمامی تجهیزات فراز صنعت با ۲ سال گارانتی بدون قید و شرط و ۱۰ سال خدمات پس از فروش به دست مشتریان می رسد.

خرید از فراز صنعت مزایای زیر را به همراه دارد:

  • تولید دستگاه ها با بالاترین سطح کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی؛
  • تضمین کیفیت + تضمین قیمت؛
  • گارانتی ۲۴ ماهه بدون قید و شرط؛
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی و ۲۴ ساعته؛
  • امکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با بودجه و نیاز مشتریان؛
  • نصب و راه اندازی رایگان خط تولید در محل مشتری؛
  • آموزش پرسنل شما در راستای عملکرد بهتر دستگاه ها؛
  • بازدید دوره ای کارشناسان فراز صنعت از محل تولید کنندگان جهت اطمینان از عملکرد مثبت دستگاه ها؛
  • جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات تلفنی و حضوری؛
  • و بسیاری از خدمات دیگر که بعد از خرید متوجه آن خواهید شد.