خط تولید با 5 میلیارد

خط-تولید-با-5-میلیارد-فراز-صنعت

تاریخ انتشار : 

اسفند 13, 1402
Rate this post

اگر شما هم به فکر این هستید که خط تولید با ۵ میلیارد (راه اندازی خط تولید با پنج میلیارد) ایجاد کنید شرکت فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه راه اندازی خط تولید برای کارآفرینان، به شما مشاوره رایگان می دهد و بهترین اطلاعات را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید با ۵ میلیارد تومان اقدام به راه اندازی خط تولید کنید و به جمع تولید کنندگان کشور بپیوندید. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

مشاوره رایگان و فروش: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

تمامی دستگاه های شرکت فراز صنعت به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود + دارای ۲ سال گارانتی ویژه + ۱۰ سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی قوی + نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

خط تولید با ۵ میلیارد با توجه به این که مبلغ مناسبی است به سادگی قابل راه اندازی می باشد. بسیاری از افراد که قصد راه اندازی کار تولیدی و ایجاد کارخانه دارند به هنگام مشاوره با فراز صنعت سوال می پرسند که آیا با ۵ میلیارد می توانند کسب و کاری راه اندازی کنند؟

جواب مثبت است و فراز صنعت بهترین پیشنهادات را برای راه اندازی کسب و کار با مبلغ ۵ میلیارد را دارد. با این مبلغ به سادگی می توان در سه زمینه غذایی، شیمیایی و شوینده اقدام به راه اندازی کسب و کار کرد که هر کدام را مجزا توضیح خواهیم داد.

شرکت ماشین سازی فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه راه اندازی انواع خط تولید برای کارآفرینان ایرانی و خارجی هم اکنون اقدام به راه اندازی خط تولید با ۵ میلیارد می کند و ضمن ارائه پیشنهادات و مشاوره رایگان تلفنی و حضوری می تواند صفر تا صد راه اندازی خط تولید را برای کارآفرینان محترم انجام دهد.

ماشین سازی فراز صنعت به عنوان تولید کننده تجهیزات صنعتی در کشور شناخته می شود و با داشتن رزومه ای قوی هم اکنون در زمینه های مختلف می تواند با توجه به سرمایه شما بهترین خط تولید را راه اندازی کند.

بهترین ایده ها برای راه اندازی خط تولید با ۵ میلیارد

فراز صنعت در بسیاری از زمینه ها اقدام به راه اندازی خط تولید می کند که شمار آن زیاد است به همین دلیل عنوان کردن آن ها در یک مقاله کار آسانی نیست از این رو اگر قصد راه اندازی کسب و کاری دارید که از قبل به آن فکر کرده اید، در صورتی که در زمینه تولیداتی است که به صورت مایعات غلیظ یا رقیق است به سادگی می توانید به مشاوره فراز صنعت اعتماد کنید.

کلیک کن به کارت میاد!  مشخصات فنی دستگاه شیرینگ پک

ایده هایی که در این جا معرفی خواهیم کرد کسب و کارهایی است که ریسک بسیار پایینی دارد ضمن این که با توجه به تقاضای این محصولات در بازار و نیاز سنجی آن ها فروش این محصولات کار سختی نیست و سریعا به درآمد زایی خواهید رسید.

همان طور که گفته شد ما در سه زمینه پیشنهادات خود را ارائه و آن ها را معرفی می کنیم.

راه اندازی خط تولید مواد شوینده با ۵ میلیارد

یکی از کسب و کارهایی که طرفداران بسیاری دارد و فروش آن با توجه به تقاضای بسیار بالای آن هم اکنون کاملا منطقی می باشد راه اندازی کارخانه مواد شوینده است.

مواد شوینده شامل طیف گسترده ای از محصولات می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تولید محصولات و راه اندازی آن می توانید روی کلمه خط تولید مواد شوینده کلیک کنید و جامع ترین مقاله را در این زمینه مطالعه کنید.

آیا مبلغ ۵ میلیارد مبلغ مناسبی برای خط تولید مواد شوینده است؟

جواب مثبت است شما می توانید با این مبلغ موارد زیر را در نظر بگیرید و با این سرمایه چشم اندازی کلی نسبت به هزینه های آن داشته باشید که به شرح زیر می باشد:

  1. راه اندازی خط تولید شما به صورت فول اتوماتیک خواهد بود و صفر تا صد پروسه تولید با بهترین تجهیزات به صورت اتوماتیک راه اندازی خواهد شد؛
  2. مواد اولیه مورد نیاز برای تولید مواد شوینده با این مبلغ به سادگی تامین خواهد شد و می توانید خریداری کنید؛
  3. بهترین فرمولاسیون مواد شوینده با این سرمایه تهیه خواهد شد و محصولی با کیفیت می توانید تولید کنید؛
  4. مراحل اخذ مجوز و هزینه های آن در ضمن این سرمایه می باشد؛
  5. طراحی و خرید ظروف مورد نظر را می توانید بررسی کنید؛
  6. برای راه اندازی بخش بازاریابی، تبلیغات و فروش می توانید روی این سرمایه حساب باز کنید؛
  7. حتی می توانید به اجاره یک مکان برای راه اندازی خط تولید خود در ضمن این سرمایه فکر کنید.
کلیک کن به کارت میاد!  تولید شوینده های نانو

از آن جا که ۵ میلیارد بهترین سرمایه برای راه اندازی خط شوینده می باشد شما می توانید صفر تا صد تولید تا مرحله فروش را پیش ببرید تا بتوانید بهترین نتیجه را از کسب و کار خود داشته باشید.

محصولات شوینده شامل چه مواردی می شود؟

به طور کلی هر محصول شوینده ای که به صورت مایع می باشد را می توانید تولید کنید که به چند نمونه از آن اشاره می کنیم:

  1. تولید انواع مایع ظرفشویی و دستشویی؛
  2. انواع شامپوها از قبیل شامپو سر، بدن، کودک، فرش، نانو کارواشی؛
  3. انواع مایعات سفید کننده و اسیدی از قبیل وایتکس، تیرک؛
  4. انواع محصولات نانو؛
  5. انواع مایع لباسشویی از قبیل نرم کننده، سفید کننده و…؛
  6. و به طور کلی هر محصولی که به صورت مایع غلیظ یا رقیق می باشد؛

پیشنهادات در زمینه راه اندازی خط تولید مواد غذایی

در این قسمت مواردی را بررسی خواهیم کرد که با مبلغ ۵ میلیارد می توانید خطوط مختلف غذایی را تولید و به فروش برسانید. خط تولید مواد غذایی نیز از آن جا که مورد نیاز بازار می باشد بسیار منطقی و پردرآمد خواهد بود.

خطوط غذایی برای راه اندازی با مبلغ ۵ میلیارد شامل موارد زیر می شود که با کلیک روی هر کدام می تواند اطلاعات کاملی از آن به دست بیاورید:

  1. خط تولید مربا: تولید مربا هم اکنون گزینه بسیار مطلوب برای تامین بازار داخلی و خارجی می باشد و فروش خوبی نیز به دنبال دارد؛
  2. خط تولید عسل: تولید و بسته بندی عسل در صورتی که بتوانید بازاریابی و برند سازی اصولی داشته باشید حاشیه سود بسیار مناسبی دارد؛
  3. خط تولید کشک: کشک صنعتی نیز گزینه مناسبی برای راه اندازی می باشد و می توان به راه اندازی خط تولید آن فکر کرد؛
  4. خط تولید سس: تولید سس خانواده در ظروف مخصوص به خود یکی از گزینه های مناسب برای راه اندازی خط تولید می باشد؛
  5. خط تولید روغن خوارکی: تولید روغن خوراکی مایع که هم اکنون بازار پرفروشی دارد می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تولید باشد و می توانید به تولید آن فکر کنید؛
  6. خط تولید شیره: شیره یکی از محصولات پرفروش در ایران و کشورهای همسایه می باشد که تولید آن می تواند هم در بازار داخلی و هم در بازار خارجی پر رونق باشد.

خط تولید مواد شیمیایی با مبلغ ۵ میلیارد تومان

ما در این جا شوینده را از مواد شیمیایی جدا کردیم که در ابتدای مقاله به توضیح آن پرداختیم در این جا گزینه هایی را معرفی می کنیم که بازار بسیار پرفروشی دارد و می توانید به تولید آن فکر کنید. پیشنهادات فراز صنعت در این زمینه به شرح زیر می باشد:

  1. خط تولید سم: تولید سم یکی از کسب و کارهایی است که بسیار پردرآمد و پر رونق است فقط کافی است اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید تا بازار آن را بهتر بشناسید؛
  2. خط تولید روغن موتور: روغن موتور ماشین نیز یکی از گزینه های بسیار مناسب برای تولید است زیرا علاوه بر تقاضا حاشیه سود مناسبی نیز دارد؛
کلیک کن به کارت میاد!  تنها سازنده دستگاه لیبل زن

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید با ۵ میلیارد

برای راه اندازی خط تولید با ۵ میلیارد نیاز به تجهیزاتی دارید که هنگام مشاوره با توجه به کسب و کاری که انتخاب می کنید متفاوت است ولی ما در این جا به طور کلی بعضی از تجهیزات را معرفی می کنیم که مشترک در تمامی خطوط می باشد ولی تجهیزات اصلی هر خط تولید به صورت جداگانه باید مورد بررسی قرار بگیرد.

به طور کلی تجهیزات مورد نیاز برای خط تولید با ۵ میلیارد به شرح زیر می باشد:

  1. دستگاه پرکن مایعات: دستگاه پرکن شامل موارد بسیاری می شود که بهترین آن برای راه اندازی خط تولید با ۵ میلیارد دستگاه پرکن خطی است که به صورت تمام اتوماتیک می باشد؛
  2. دستگاه لیبل زن صنعتی: یکی از تجهیزات صنعتی که در جهت لیبل زنی و درج اطلاعات روی ظروف محصول استفاده می شود دستگاه لیبل زن صنعتی است که بهترین آن دستگاه لیبل زن پشت چسبدار تمام اتوماتیک می باشد؛
  3. دستگاه شیرینگ پک: از این دستگاه جهت بسته بندی محصولات در خطوط مختلف استفاده می شود؛
  4. جت پرینتر: از این دستگاه جهت درج تاریخ تولید و انقضاء و همچنین قیمت محصول مورد استفاده قرار می گیرد؛
  5. میز ترافیک گردان: از این دستگاه در ابتدا و انتهای خط تولید استفاده می شود و جهت ردیف کردن ظروف محصولات از آن استفاده می شود؛
  6. و بسیاری دیگر از تجهیزات مختلف که با توجه به نوع خط تولید می تواند متفاوت باشد.

شرکت ماشین سازی فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه راه اندازی انواع خط تولید هم اکنون صفر تا صد تجهیزات مورد نیاز را برای راه اندازی خط تولید با ۵ میلیارد را راه اندازی می کند در صورت تمایل می توانید به مشاوره رایگان می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مزایای راه اندازی خط تولید با میلیارد توسط فراز صنعت

  • تولید دستگاه ها با بالاترین سطح کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی؛
  • تضمین کیفیت + تضمین قیمت؛
  • گارانتی ۲۴ ماهه بدون قید و شرط؛
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی و ۲۴ ساعته؛
  • امکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با بودجه و نیاز مشتریان؛
  • نصب و راه اندازی رایگان خط تولید در محل مشتری؛
  • آموزش پرسنل شما در راستای عملکرد بهتر دستگاه ها؛
  • بازدید دوره ای کارشناسان فراز صنعت از محل تولید کنندگان جهت اطمینان از عملکرد مثبت دستگاه ها؛
  • جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات تلفنی و حضوری؛
  • و بسیاری از خدمات دیگر که بعد از خرید متوجه آن خواهید شد.